ik was daar in Februari, was een soort van oktober in nederland zonder regen. Prettige temperaturen van rond de 10 graden. Ook prachtige stad natuurlijkquote:Op maandag 28 december 2020 15:15 schreef Dagoduck het volgende:
Met 40 graden dagje door rome sloffen
quote:Op maandag 28 december 2020 15:16 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ja, wie niet?
Alle wegen leiden daarheen.
Ook dit, maar dan een weekjequote:Op maandag 28 december 2020 15:15 schreef Dagoduck het volgende:
Ik had 40 graden in zuid-hongarije, een hele droge intense zon. jezus dat was geen pretje.quote:Op maandag 28 december 2020 15:16 schreef Isorden het volgende:
Met 40 graden in Venetië lopen is ook leuk, gaan al die kanalen enzo lekker stinken
Dat heb ik ook gedaan. Zomer van 2003 uit mijn hoofd, was aan het interrailen. Bloedheet was het.quote:Op maandag 28 december 2020 15:15 schreef Dagoduck het volgende:
Road Tripsquote:Op maandag 28 december 2020 15:11 schreef PippenScottie het volgende:
Wat is jullie random herinnering aan Italië?
die was toch ook bizar recordbrekend heet?quote:Op maandag 28 december 2020 15:16 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gedaan. Zomer van 2003 uit mijn hoofd, was aan het interrailen. Bloedheet was het.
En schriftelijk bovendien.quote:Op maandag 28 december 2020 15:17 schreef TheVulture het volgende:
Sorry maar dit zijn wel 11 hele lange minuten, dit had ook prima in 3 minuten gekund
Ik denk dat Napoli het ergst isquote:Op maandag 28 december 2020 15:17 schreef Zorro het volgende:
Ik heb door Milaan gereden. Ook door Parijs. En dan zeggen ze dat Parijs erg is
Ik niet. Ik heb daar vooral heel veel gelopen...quote:Op maandag 28 december 2020 15:16 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ja, wie niet?
Alle wegen leiden daarheen.
Milaan is buiten het centrum echt een grafstad om te zien ook.quote:Op maandag 28 december 2020 15:17 schreef Zorro het volgende:
Ik heb door Milaan gereden. Ook door Parijs. En dan zeggen ze dat Parijs erg is
Rome is één groot openluchtmuseumquote:Op maandag 28 december 2020 15:17 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben op vakantie geweest in de buurt van Venetië en daar waren veel muggen, heel veel muggen.
Rome daarentegen vond ik echt geweldig en wil ik weer naartoe.
Waarom zou je naar een wedstrijd tussen 2 ploegen die er niets van kunnen gaan?quote:Op maandag 28 december 2020 15:17 schreef Isorden het volgende:
Ook nog een keer halsoverkop besloten met 4 vrienden naar AC Milan - Ajax te gaan een paar jaar terug, 1 uur 's nachts hier weg, 3 uur 's middags daar.
Klopt. En ik weet het want de bewegwijzering is zo slecht dat ik dat 5x gezien heb toen.quote:Op maandag 28 december 2020 15:18 schreef Isorden het volgende:
[..]
Milaan is buiten het centrum echt een grafstad om te zien ook.
maar echt hoor. Ik was met een vriend die Rome goed kende en we liepen gewoon van een restaurant naar het hostel, wat meestal een uur zou duren, drie uur lang omdat ie met veel omwegen zoveel dingen aan ons kon laten zien. Was echt mooi. Mijn top 3 blijft toch budapest, berlijn en edinburgh in die volgorde. Daarna romequote:Op maandag 28 december 2020 15:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Rome is één groot openluchtmuseum
quote:
quote:Op maandag 28 december 2020 15:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Rome is één groot openluchtmuseum
Tom Waits.quote:Op maandag 28 december 2020 15:19 schreef Isorden het volgende:
iets met Robert Plant Roger Waters en Bill Withers....
Athene moet ik nog eens heen, net als Boedapestquote:
En Ben Folds while Jeremy Irons near Hugo Weaving.quote:Op maandag 28 december 2020 15:19 schreef Isorden het volgende:
iets met Robert Plant Roger Waters en Bill Withers....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |