Nicht van mn pa woont in Rome. Wij daar op bezoek, zitten we 's avonds te eten in een restaurant.....quote:Op maandag 28 december 2020 15:11 schreef PippenScottie het volgende:
Wat is jullie random herinnering aan Italië?
Méér!quote:Op maandag 28 december 2020 15:12 schreef Zorro het volgende:
Zitten met mijn vriendin aan de rand van het Gardameer in Lazise met Take Me back van Pink Floyd uit een bar luid over het meer klinked
Wie had er dit jaar ook alweer gewonnen?quote:Op maandag 28 december 2020 15:13 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dat heb ik ook
Ze hadden van mij dit jaar bijvoorbeeld wel mogen winnen.
Ja Gardameerquote:
IJslandquote:Op maandag 28 december 2020 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie had er dit jaar ook alweer gewonnen?
quote:Op maandag 28 december 2020 15:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Random herinnering aan Italië.²
Corona met COVID-19quote:Op maandag 28 december 2020 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
jij luister zeker alleen maar singlesquote:Op maandag 28 december 2020 15:13 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Holy shit, dit nummer heeft een deel dat ik niet ken
Het coronavirus.quote:Op maandag 28 december 2020 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit was niet leuk. Ik hoop dat klootzak Nibali zijn beide benen breekt.quote:Op maandag 28 december 2020 15:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Random herinnering aan Italië.²
Ik vind Italiaans toch denk ik de beste keuken waar ik in aanraking mee ben gekomenquote:Op maandag 28 december 2020 15:14 schreef Dagoduck het volgende:
Herinnering aan Italië? Een week verblijven bij een Italiaans gezin in de buurt van Palermo. De moeder die daar heerlijke pasta maakt met tomaten die tenminste ergens naar smaken
spuit 11quote:Op maandag 28 december 2020 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doe ik wel, maar normaal luister ik niet naar meneer Ramazottiquote:Op maandag 28 december 2020 15:14 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
jij luister zeker alleen maar singles
En hij swipet ze.quote:Op maandag 28 december 2020 15:14 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
jij luister zeker alleen maar singles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |