Zet je de webcam aan tijdens het douchen?quote:Op maandag 28 december 2020 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat denken jullie over douchen tijdens het volgende reclameblok en de eerste/laatste plaat van volgend/dit uur?
Dat was echt in de SkyRadio periode, toen ook Ben Saunders, Sandra van Nieuwland etc een notering hadden en Train 5 of 6 ofzo.quote:Op maandag 28 december 2020 15:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat Laura Jansen met 4 verschillende noteirngen in de top 2000 heeft gestaan was me ook ontgaan
Zou dan wat langer douchen en ook de tweede plaat van volgend uur overslaan.quote:Op maandag 28 december 2020 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat denken jullie over douchen tijdens het volgende reclameblok en de eerste/laatste plaat van volgend/dit uur?
Neuh, dat laat ik zitten.quote:Op maandag 28 december 2020 15:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zet je de webcam aan tijdens het douchen?
moet je nog ergens heen ?quote:Op maandag 28 december 2020 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou t alleen doen als ik je vriendin meekrijgquote:Op maandag 28 december 2020 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die schijtplaat met Marco heeft gelukkig ook niet lang standgehoudenquote:
Ik vind het eigenlijk best verrassend dat die cover van Nothing Else Matters de lijst nooit heeft gehaald.quote:Op maandag 28 december 2020 15:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
D
[..]
Die schijtplaat met Marco heeft gelukkig ook niet lang standgehouden
Geertquote:
Zoals gezegd, de rest wat van ze in de Lijst heeft gestaan is inderdaad niet bijzonder maar ze hebben toch wel leuke albumliedjes.quote:Op maandag 28 december 2020 15:29 schreef laxus13 het volgende:
Hmmm dit nummer gaat nog wel, de rest van Bastille vergeet ik liever
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |