Dat zijn altijd mooie herinneringenquote:Op maandag 28 december 2020 15:30 schreef TheVulture het volgende:
Ooit gezien in een platen/boekenzaak in Groningen tijdens Eurosonic terwijl ze de drums op een stapel boeken deden en dit accapella zongen
Had ik bij moeten zeggen dat ik alleen de singles kan maar geen album tracksquote:Op maandag 28 december 2020 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zoals gezegd, de rest wat van ze in de Lijst heeft gestaan is inderdaad niet bijzonder maar ze hebben toch wel leuke albumliedjes.
Yup, sowieso is Eurosonic echt een briljant festival.. Hopelijk kunnen we daar in 2022 weer eens heenquote:Op maandag 28 december 2020 15:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat zijn altijd mooie herinneringen
Overrated op de radio, underrated onder de 'snobs'quote:Op maandag 28 december 2020 15:32 schreef Gretzl het volgende:
* Gretzl vraagt zich nog steeds af hoe Bastille zo groot heeft kunnen worden met slechts 2 hitjes
Eeeeenschquote:Op maandag 28 december 2020 15:32 schreef MTheBassman het volgende:
Ik vind deze op zich wel net zo goed als de eerste unforgiven, misschien unpopular opinion deze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |