Als m'n bier niet op was had je er een hartje bij gekregen, Bambi.quote:
Bier.quote:Op maandag 28 december 2020 14:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als m'n bier niet op was had je er een hartje bij gekregen, Bambi.
Bami. Het is Bami.quote:Op maandag 28 december 2020 14:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:
Ohh bier.quote:Op maandag 28 december 2020 14:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Que what nu?quote:
quote:Op maandag 28 december 2020 15:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ze heet Bami, niet Bambi. True story.
Goede reden om bier te drinken welquote:Op maandag 28 december 2020 15:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Soberso.quote:Op maandag 28 december 2020 15:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Goede reden om bier te drinken wel
Nog lekkerder als ze is opgebakken?quote:Op maandag 28 december 2020 15:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 december 2020 17:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog lekkerder als ze is opgebakken?
Ik zit iets teveel in het zicht van onze buren om me daar heel comfortabel bij te voelen denk ik.quote:Op maandag 28 december 2020 21:34 schreef babylon het volgende:
Zo, je zult toch je eigen sauna in de tuin hebben
Heel wat gevloek bij het bouwen, maar nu wel genieten!
Ik heb ook het gevoel dat mijn week vakantie voorbij aan het vliegen isquote:Op dinsdag 29 december 2020 10:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
Mijn vakantie van een week was echt te kort. Plus waar vorig jaar werken in deze tijd superleuk was want weinig mensen en weinig werk dus vooral veel gezelligheid met een klein groepje, is het nu met thuiswerken echt geen bal aan.
Gisteravond gewoon in de donkere tuin af staan koelen in de regen. Maar ik besef mij ook dat het van het zomer een ander verhaal wordt (of sowieso als het licht isquote:Op dinsdag 29 december 2020 10:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik zit iets teveel in het zicht van onze buren om me daar heel comfortabel bij te voelen denk ik.Maar fijn dat het zo goed bevalt!
Vakantie? Wat is dat?quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
Mijn vakantie van een week was echt te kort. Plus waar vorig jaar werken in deze tijd superleuk was want weinig mensen en weinig werk dus vooral veel gezelligheid met een klein groepje, is het nu met thuiswerken echt geen bal aan.
Vanaf volgende week moeten we 10 weken lang gaan knallen om een deadline te kunnen halen en ik heb er nu al geen zin meer in.quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ook het gevoel dat mijn week vakantie voorbij aan het vliegen is![]()
Voordat ik het weet zit ik alweer op mijn werk begin januari en begint het feest week.
Ahh dat klinkt goed! Wij hebben geen veranda.quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:41 schreef babylon het volgende:
[..]
Gisteravond gewoon in de donkere tuin af staan koelen in de regen. Maar ik besef mij ook dat het van het zomer een ander verhaal wordt (of sowieso als het licht is). Maar de deur is gezandstraald, en je ziet niet mensen zitten (geprobeerd), en we kunnen naar buiten met handdoek om. Onder de veranda zijn we niet zichtbaar
Een mooi verschijnsel wat zich soms openbaart als de planeten op een rechte lijn staan met elkaar, de temperatuur niet boven de 10 graden komt en alle dierentuinen dicht zijn.quote:
Oh ja, dat ken ik. Behalve de spijt dan. Het is niet alsof je anno 2020 iets nuttigs kan doen met je tijd.quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die vrijdag waarop ik loop te lamballen en waar ik op zondag spijt van heb.
'Deadlines.'quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh ja, dat ken ik. Behalve de spijt dan. Het is niet alsof je anno 2020 iets nuttigs kan doen met je tijd.
Haha.quote:Op zondag 30 augustus 2020 15:55 schreef Sounddragon het volgende:
Tevens is het sowieso al laf dat je dat met een kutkloon-account doet
Daarom ben ik lekker lamballend gaan werken. Heb normaal gewoon vrij tussen de feestdagen, maar het is toch kutweer en er is niks te doen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die vrijdag waarop ik loop te lamballen en waar ik op zondag spijt van heb.
Wat voor sauna heb je?quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:41 schreef babylon het volgende:
[..]
Gisteravond gewoon in de donkere tuin af staan koelen in de regen. Maar ik besef mij ook dat het van het zomer een ander verhaal wordt (of sowieso als het licht is). Maar de deur is gezandstraald, en je ziet niet mensen zitten (geprobeerd), en we kunnen naar buiten met handdoek om. Onder de veranda zijn we niet zichtbaar
Help mij even; ik ben slecht in kloons herkennen. Welke user is het?quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:06 schreef Chia het volgende:
Ik las even terug. En diegene post hier tegenwoordig onder een K.loon.
Heb ik letterlijk al gezegd.quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Help mij even; ik ben slecht in kloons herkennen. Welke user is het?
Ja okay, maar geen laf infrarood gedoe dusquote:Op dinsdag 29 december 2020 17:31 schreef babylon het volgende:
[..]
Elektrische kachel, vuren muren. En hij staat dus buiten
Laatste keer dit jaar!quote:
Ik mag nieuwjaarsdag werken betaald uitkaterenquote:
Oke dat is nog zieliger. Jij wint.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik mag nieuwjaarsdag werken betaald uitkateren
Ach, er zijn toch geen feesten dus lekker om 0:05 naar bed.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik mag nieuwjaarsdag werken betaald uitkateren
Feestjes zat.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach, er zijn toch geen feesten dus lekker om 0:05 naar bed.
00:01quote:Op woensdag 30 december 2020 10:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Doe niet zo ontzettend zielig. Je stelt je enorm aan. Je hebt zat vrienden waar je ook in klein gezelschap, coronaproof, tot diep in de nacht mee kunt borellen.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Altijd toch?quote:Op woensdag 30 december 2020 13:35 schreef Debsterr het volgende:
Nou, het is hier ook weer gezellig zeg.
Toen postte ik hier nog niet geloof ik.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Altijd toch?
Al generaties geleden sinds de laatste echte rel
Shame. So much fun it was.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Toen postte ik hier nog niet geloof ik.
Kussiekroel or GTFO?quote:Op woensdag 30 december 2020 13:35 schreef Debsterr het volgende:
Nou, het is hier ook weer gezellig zeg.
Deze stuur ik even naar m'n manager.quote:
Niet alles was vroeger beter. Deze SC wel idd.quote:
Words to live byquote:
quote:Op woensdag 30 december 2020 18:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet alles was vroeger beter. Deze SC wel idd.
Dat kan ik me niet eens meer herinnerenquote:
Altijd een goed idee!quote:Op woensdag 30 december 2020 15:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Deze stuur ik even naar m'n manager.
Geen zin meerquote:Op woensdag 30 december 2020 13:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Altijd toch?
Al generaties geleden sinds de laatste echte rel
Jullie? Iemand hier zit in de fase van ontkenning.quote:Op donderdag 31 december 2020 19:12 schreef Barbusse het volgende:
Happy 2021 alvast, jullie zolderkamerautisten
quote:
Wil je je eitjes gekookt of bevrucht?quote:
SC schijnt een afkorting te zijn voor 'Sterf aan Corona'. Dus....quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:11 schreef MissMSX het volgende:
Ik weet niet of ik dit topic een AED of een uitgetrokken stekker moet wensen voor 2021, maar hoe dan ook #my2021FIPO 🎉
Heerlijk. Geen handjes geven, geen 3 zoenen, gewoon 1x door de kamer roepen en klaar.quote:
Ik heb jarenlang gedacht dat het Swingers Club was.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
SC schijnt een afkorting te zijn voor 'Sterf aan Corona'. Dus....
Is dat niet het geval dan?quote:Op maandag 4 januari 2021 09:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang gedacht dat het Swingers Club was.
Door m'n eigen kamer tegen de planten.quote:Op maandag 4 januari 2021 09:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heerlijk. Geen handjes geven, geen 3 zoenen, gewoon 1x door de kamer roepen en klaar.
Dit houden we er in.
eens!quote:Op maandag 4 januari 2021 09:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heerlijk. Geen handjes geven, geen 3 zoenen, gewoon 1x door de kamer roepen en klaar.
Dit houden we er in.
Als ze terug beginnen te praten zou ik me zorgen gaan makenquote:Op maandag 4 januari 2021 09:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Door m'n eigen kamer tegen de planten.
Ow.quote:Op maandag 4 januari 2021 09:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als ze terug beginnen te praten zou ik me zorgen gaan maken
KOUD! Maar ook heel fijn. Wel weer echt het gevoel van weg geweest gehad. En het was heel gezellig.quote:
Ja, dat is wel echt de beste outcome van corona everquote:Op maandag 4 januari 2021 09:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dit houden we er in.
De beste wensen voor 2021!quote:
Moest even aan jullie denken toen de temperaturen richting het vriespunt gingen. Maar winterkamperen is wel leukquote:Op maandag 4 januari 2021 09:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
KOUD! Maar ook heel fijn. Wel weer echt het gevoel van weg geweest gehad. En het was heel gezellig.
Oliebol gekregen van de boswachter. 2 andere dames op de camping bakten appelbeignets dus daar ook heerlijk van mogen proeven![]()
Geen vuurwerk, wel gezelligheid
Ja dat was precies met oudjaarquote:Op maandag 4 januari 2021 09:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moest even aan jullie denken toen de temperaturen richting het vriespunt gingen. Maar winterkamperen is wel leuk
Super! Klinkt herkenbaar (koud maar fijn)quote:Op maandag 4 januari 2021 09:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
KOUD! Maar ook heel fijn. Wel weer echt het gevoel van weg geweest gehad. En het was heel gezellig.
Oliebol gekregen van de boswachter. 2 andere dames op de camping bakten appelbeignets dus daar ook heerlijk van mogen proeven![]()
Geen vuurwerk, wel gezelligheid
Was het jullie ook goed bevallen dus?quote:Op maandag 4 januari 2021 11:07 schreef babylon het volgende:
[..]
Super! Klinkt herkenbaar (koud maar fijn)
Gewoon terug naar bed. Of samen met Q een biertje doen. Een mamobo moet kunnen, tis namelijk 2021 ondertussen.quote:Op maandag 4 januari 2021 11:15 schreef DrMarten het volgende:
Ik moet zeggen dat ik me er nog niet echt toe kan zetten vanochtend
Eerst een uur bijkletsen met het team gehad en nu de motivatie zien te vinden om wat nuttigs te gaan doen.
Bier!quote:Op maandag 4 januari 2021 11:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon terug naar bed. Of samen met Q een biertje doen. Een mamobo moet kunnen, tis namelijk 2021 ondertussen.
Wijn is gezond!!quote:Op maandag 4 januari 2021 11:47 schreef Q. het volgende:
Goed dat je het zegt, de maandagavondfleswijn moet nog koud worden gezet.
Wijn? Toe maar, lekker elitair weer van jequote:Op maandag 4 januari 2021 11:47 schreef Q. het volgende:
Goed dat je het zegt, de maandagavondfleswijn moet nog koud worden gezet.
Het lijkt erger dan het is hoor.quote:Op maandag 4 januari 2021 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij zit echt te vaak een hoge bloeddruk te kweken op Facebook.
Dat is minder zwaar, kan je meer van meenemen op de fiets.quote:Op maandag 4 januari 2021 11:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wijn? Toe maar, lekker elitair weer van je
Oeh even m'n ww weer eens opvragen. Gebruik Twitter voornamelijk als ik iets nodig heb van bedrijven of als er ergens een aanslag wordt gepleegd.quote:
Ik vind het dapper hoe hij energie blijft steken in idiotenquote:Op maandag 4 januari 2021 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hey dat is ook mijn hobby. Ben laatst nog geblokkeerd door zo'n tokkie die mijn reacties blijkbaar niet trok, heerlijk.quote:Op maandag 4 januari 2021 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, best makkelijk hoor. Gaan nu geluiden dat de vaccins niet / minder goed werken tegen de nieuwe, nog veel besmettelijkere variant uit Zuid Afrika.quote:Op maandag 4 januari 2021 11:57 schreef rival het volgende:
[..]
Dat lijkt me best onmogelijk maar laat ik mn mond maar houden
Ik krijg er juist energie van.quote:Op maandag 4 januari 2021 11:56 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik vind het dapper hoe hij energie blijft steken in idioten
Alsof ik me laat vaccinerenquote:Op maandag 4 januari 2021 11:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Nou, best makkelijk hoor. Gaan nu geluiden dat de vaccins niet / minder goed werken tegen de nieuwe, nog veel besmettelijkere variant uit Zuid Afrika.
Zeker. Maar ook koud s ochtends. Bij het er in gaan niet. Kachel flink opstokenquote:Op maandag 4 januari 2021 11:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Was het jullie ook goed bevallen dus?
Vast wel. Gezeik had ie sowieso gekregen; ook als hij eerder was gestart en 6x de toegestane dosis was toegediend. Of enkele vaccins vernietigd moesten worden doordat ze niet op temperatuur zijn vervoerd. (Zoals beiden in Duitsland)quote:Op maandag 4 januari 2021 12:47 schreef DrMarten het volgende:
Ben wel benieuwd naar het coronadebat morgen. Kijken of die compleet incompetente De Jonge het overleeft.
Vast wel. Want anders zouden ze moeten gaan toegeven dat we er hier een teringzooi van hebben gemaakt.quote:Op maandag 4 januari 2021 12:47 schreef DrMarten het volgende:
Ben wel benieuwd naar het coronadebat morgen. Kijken of die compleet incompetente De Jonge het overleeft.
Software moest nog worden geregeld, belscripts moesten nog worden geschreven. Priklocaties worden nu pas opgebouwd, strategie moest worden aangepast omdat ze er niet op hadden gerekend dat Pfizer als eerste beschikbaar zou komen enz enz. Loop inderdaad op rolletjesquote:Op maandag 4 januari 2021 13:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Vast wel. Want anders zouden ze moeten gaan toegeven dat we er hier een teringzooi van hebben gemaakt.
Ja precies dit. En wat maakt het uiteindelijk uit op het totaal die 1 of 2 weken eerder prikken?quote:Op maandag 4 januari 2021 13:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vast wel. Gezeik had ie sowieso gekregen; ook als hij eerder was gestart en 6x de toegestane dosis was toegediend. Of enkele vaccins vernietigd moesten worden doordat ze niet op temperatuur zijn vervoerd. (Zoals beiden in Duitsland)
Doet Nederland het zo goed? Vast niet, maar dat zeiken op alles en dat koppen moeten rollen. Walget, schieten we niks mee op.
Voordat wij niet essentiële gezonde mensen aan de beurt zijn, zijn we toch een half jaar verder.quote:Op maandag 4 januari 2021 13:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja precies dit. En wat maakt het uiteindelijk uit op het totaal die 1 of 2 weken eerder prikken?
Ik kan met niet voorstellen dat het veel verschil maakt, gezien er voorlopig nog lang niet voldoende vaccins zijn om daadwerkelijk verder te kunnen straks.
Ja voor ons maakt het geen zak uit, dat wordt wel oktober ofzo.quote:Op maandag 4 januari 2021 13:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Voordat wij niet essentiële gezonde mensen aan de beurt zijn, zijn we toch een half jaar verder.
Op zich vind ik het dan ook niet meer dan logisch dat ziekenhuis en zorghuis personeel voorrang krijgtquote:Op maandag 4 januari 2021 14:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja voor ons maakt het geen zak uit, dat wordt wel oktober ofzo.
Ja hoor Gerda.quote:Op maandag 4 januari 2021 13:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Vast wel. Want anders zouden ze moeten gaan toegeven dat we er hier een teringzooi van hebben gemaakt.
Als ze een prikje over hebben?quote:Op maandag 4 januari 2021 15:05 schreef babylon het volgende:
Ik las dat de teststraat hier straks 12 prikken per uur per rij kan invoeren.
Misschien eens informeren of ik de reservelijst mag voor het geval dat een rij er een uur maar 6 hoeft te zetten. Fiets er zo heen
Ik vind jou heel essentieel hoor Gianni!quote:Op maandag 4 januari 2021 13:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Voordat wij niet essentiële gezonde mensen aan de beurt zijn, zijn we toch een half jaar verder.
Hu wat wie wellik?!quote:
Je favoriete plek toch? *hue hue*quote:Op maandag 4 januari 2021 15:08 schreef Ang3l het volgende:
Ik ging er eigenlijk vanuit dat ik wel ergens achteraan aan de beurt ben.
Ik nietquote:Op maandag 4 januari 2021 15:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind jou heel essentieel hoor Gianni!
O ja, datquote:
Neeheeeeej! Ik sta VOORAAN!quote:
Ja precies. Ik mag toch hopen dat de priksnelheid op een gegeven moment de beperkende factor isquote:Op maandag 4 januari 2021 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ze een prikje over hebben?
Ik ging er eigenlijk vanuit dat ik wel ergens achteraan aan de beurt ben.
Geen risico groep (nu eens een x niet), geen contact beroep, geen cruciaal beroep.
De beelddenker in mij kan weer ff vooruit nu. 🙈quote:Op maandag 4 januari 2021 15:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neeheeeeej! Ik sta VOORAAN!
Ik ben zeg maar de kop van de polonaise #triggerwoord
Ik kan ook gewoon een vaccin in onze machines gieten er er onder gaan liggen.quote:Op maandag 4 januari 2021 15:14 schreef babylon het volgende:
[..]
Ja precies. Ik mag toch hopen dat de priksnelheid op een gegeven moment de beperkende factor is
ALAAF!quote:Op maandag 4 januari 2021 15:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De beelddenker in mij kan weer ff vooruit nu. 🙈
Nog beter!quote:Op maandag 4 januari 2021 15:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan ook gewoon een vaccin in onze machines gieten er er onder gaan liggen.
Dat ding prikt 50x per seconden of zo.
Gat in de markt! Corona prik machine!
Ff Marketing bellen.
Mooi contrast met al die beste-stuurlui-aan-wal en moraalridders hier. Dus doe maar positief af en toe.quote:Op maandag 4 januari 2021 15:12 schreef Ang3l het volgende:
Heel stiekem heb ik jullie wel een beetje gemist hoor, tijdens 2 weken Kerstvakantie.
Maar dan echt heel stiekem, want ik zou toch eens iets positiefs zeggen.
Autocorrectie?quote:
Concertje, restaurantje, Grindertje.quote:Op maandag 4 januari 2021 15:16 schreef babylon het volgende:
[..]
Nog beter!
Ik wil gewoon weer kunnen feesten. En rap een beetje!
Kreeg net van mijn foto album (die doen dat ook al blijkbaar?) een melding van een herinnering een jaar geleden. Toen stond ik blijkbaar nog op een schaatsbaan. Goede ouwe tijd.quote:Op maandag 4 januari 2021 15:16 schreef babylon het volgende:
[..]
Nog beter!
Ik wil gewoon weer kunnen feesten. En rap een beetje!
Nou dat. Ik moet echt sommige dagen dat skippen.quote:Op maandag 4 januari 2021 15:30 schreef rival het volgende:
[..]
Kreeg net van mijn foto album (die doen dat ook al blijkbaar?) een melding van een herinnering een jaar geleden. Toen stond ik blijkbaar nog op een schaatsbaan. Goede ouwe tijd.
De auto hoefde ik niet uit hier, ideaalquote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:20 schreef babylon het volgende:
Zo de snelle teststraat in de IJsselhallen uitproberen. Ben benieuwd of ik moet afstappen van de fiets.
Jeee, wattenstaafje in m'n neus
Gewoon al fietsend die stok in je neus!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:20 schreef babylon het volgende:
Zo de snelle teststraat in de IJsselhallen uitproberen. Ben benieuwd of ik moet afstappen van de fiets.
Ringsteken voor gevorderden!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gewoon al fietsend die stok in je neus!
Sorry, was even poepen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit me weer op te winden op FB. Ga je ding eens doen.
Moet je nu alweer?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:20 schreef babylon het volgende:
Bizar idd. Normaal gaan er nooit mensen dood in de eerste week van het jaar.quote:
Je hebt gewoon te dicht op andere mensen gezeten viespeuk!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:44 schreef babylon het volgende:
[..]
Ringsteken voor gevorderden!
Die yurt dus toch nog te koud
Eh ja, dat ook :$quote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je hebt gewoon te dicht op andere mensen gezeten viespeuk!
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bizar idd. Normaal gaan er nooit mensen dood in de eerste week van het jaar.
Ja maar nu is het iemand van wie we wel eens een post op een anoniem forum tegen komen!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bizar idd. Normaal gaan er nooit mensen dood in de eerste week van het jaar.
Vraag me af hoeveel fokkers er zijn overleden zonder dat we het weten. Als ik het loodje leg, komen jullie daar volgens mij ook niet zo snel achter.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:24 schreef babylon het volgende:
[..]
Ja maar nu is het iemand van wie we wel eens een post op een anoniem forum tegen komen!
Ik wel.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vraag me af hoeveel fokkers er zijn overleden zonder dat we het weten. Als ik het loodje leg, komen jullie daar volgens mij ook niet zo snel achter.
Tuurlijk wel. Het gemis aan je dagelijkse memes via Insta.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vraag me af hoeveel fokkers er zijn overleden zonder dat we het weten. Als ik het loodje leg, komen jullie daar volgens mij ook niet zo snel achter.
Als je het zegt stelt, komt het wel dichtbij in enen...quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:24 schreef babylon het volgende:
[..]
Ja maar nu is het iemand van wie we wel eens een post op een anoniem forum tegen komen!
Je familie appt toch wel even de kutnijd?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Over dat laatste verschillen de meningen...quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:45 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Een hele goedemorgen deze mooie morgen
Mja de zon had wel mogen schijnen dat welquote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Over dat laatste verschillen de meningen...
Eens. Het is best fris.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:47 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Mja de zon had wel mogen schijnen dat wel
Maken gewoon even een groepschat aan voor alle contacten in m'n telefoon.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je familie appt toch wel even de kutnijd?
Ik heb je foto's nog.quote:
Je schrok wel he.quote:
die van je kpd kloonquote:
quote:
Bwehehe, twee echte kenners.quote:
Eigenlijk nergens voor nodig. met een naam als CherryLips kun je al een webcamkanaaltje beginnen hoor.quote:
Wie zegt dat die er nog niet is?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Eigenlijk nergens voor nodig. met een naam als CherryLips kun je al een webcamkanaaltje beginnen hoor.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wie zegt dat die er nog niet is?
Degenen die nog geen lidmaatschap hebben.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wie zegt dat die er nog niet is?
https://www.amazon.es/hz/wishlist/ls/3DYT49MRET1CNquote:
Ik ook niet.quote:
OF is nooit safe voor workquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Niet alle lipjes zijn safe for work.
Er zijn ook genoeg instasletjes die een onlyfans pagina hebben en dan alsnog niks laten zien.quote:
Kijkt jouw baas dan niet 24/7 remote mee?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedereen moet toch thuiswerken
Dat hoop ik niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Kijkt jouw baas dan niet 24/7 remote mee?
Ik gok op chocola.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
https://www.amazon.es/hz/wishlist/ls/3DYT49MRET1CN
Wishlist voor het verjaardag staat er ook bij.
Ik hou het bij online krant lezen en een keertje autoscout ofzo. De rest gewoon op de privéapparaten. Alles wat wij doen wordt gelogdquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben ergens wel blij dat we onze laptops gewoon privé ook kunnen gebruiken en er niet al teveel beperkingen zijn. Illegale software installeren is beetje een no-go.
Soms vergeet ik te switchen van laptop.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Kijkt jouw baas dan niet 24/7 remote mee?
Dank nog voor die licentietip voor Ableton. Dat draait als een tierelier op mijn supersnelle werklaptop.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben ergens wel blij dat we onze laptops gewoon privé ook kunnen gebruiken en er niet al teveel beperkingen zijn. Illegale software installeren is beetje een no-go.
Ik gebruik mijn eigen, maar zijn plannen om alles verplicht via remote desktop te gaan doen. Voor mij niet een super probleem, anders dan dat alles een beetje wazig wordt. Maar voor de mensen in mijn team, webdevelopers ed, is dat echt onmogelijk. En ik moet dat er nu alweer voor de derde keer in zes jaar in gaan rammen bij hoger management. Heel vermoeiend.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier valt dat gelukkig wel mee. Voor bepaalde development heb je gewoonweg een Macbook nodig, dus dan heb je al een aardig instapmodel te pakken.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:23 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn eigen, maar zijn plannen om alles verplicht via remote desktop te gaan doen. Voor mij niet een super probleem, anders dan dat alles een beetje wazig wordt. Maar voor de mensen in mijn team, webdevelopers ed, is dat echt onmogelijk. En ik moet dat er nu alweer voor de derde keer in zes jaar in gaan rammen bij hoger management. Heel vermoeiend.
Toeval denk ik.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:10 schreef Ang3l het volgende:
Ik moest gewoon zoeken naar t topic
Een dag niet gepost? Watskebeurt?!
Daar moet ik dus straks voor ten strijde trekken. "Nee, we kunnen niet onze iOS app developers op een Windows vdi laten werken! Waarom niet? DAAROM niet! Sukkel!"quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier valt dat gelukkig wel mee. Voor bepaalde development heb je gewoonweg een Macbook nodig, dus dan heb je al een aardig instapmodel te pakken.
Hoewel de gemiddelde project manager tegenwoordig niet meer met een Macbook Pro rondloopt hier.
Da's waar de brandhaard ook ongeveer ontstaan is toch? De meierij.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:25 schreef babylon het volgende:
[..]
Toeval denk ik.
Misschien was vanochtend iedereen super onder de indruk van de eerste vaccinatie.
Waarom in Veghel is mij overigens een raadsel.
Voor mij was dat 'Brabant', dus dat klopt wel ongeveer.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's waar de brandhaard ook ongeveer ontstaan is toch?
Zoiets las ik ja.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's waar de brandhaard ook ongeveer ontstaan is toch?
Brabant is de grootste provincie, dus iets specifieker zijn helpt.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:29 schreef babylon het volgende:
[..]
Voor mij was dat 'Brabant', dus dat klopt wel ongeveer.
Dat soberzo.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:31 schreef Sounddragon het volgende:
Prikken met die handel, weg met die ellende.. LB of dat in Veghel, Den Helder of Zuid-Bommelskonten is
'Onder de rivieren.'quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:29 schreef babylon het volgende:
[..]
Voor mij was dat 'Brabant', dus dat klopt wel ongeveer.
Snollebollekes territoriumquote:Op woensdag 6 januari 2021 14:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Brabant is de grootste provincie, dus iets specifieker zijn helpt.
De meierij dus. DAT heb ik wel op moeten zoeken destijds, maar dat is dus Boxtel, Schijndel, Veghel, Sint Oedenrode. Kortom "daar bij Den Bosch ergens".
Ik kom een keer per jaar in Brabant, ik ken er alleen de Efteling. Het zegt me verder heel weinig.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De meierij dus. DAT heb ik wel op moeten zoeken destijds, maar dat is dus Boxtel, Schijndel, Veghel, Sint Oedenrode. Kortom "daar bij Den Bosch ergens".
In NL zijn die eerste prikken ook wat minder symbolisch, want ze zijn vandaag op verschillende plekken gestart.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:31 schreef Sounddragon het volgende:
Prikken met die handel, weg met die ellende.. LB of dat in Veghel, Den Helder of Zuid-Bommelskonten is
Hier breekt nu pas de pleuris losquote:Op woensdag 6 januari 2021 14:34 schreef IJsdraakje het volgende:
"Ver weg"
Ik denk dat het hier pas in die oktobergolf echt is gaan leven.
De Efteling is dan weer bij Tilburg (Kaatsheuvel).quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kom een keer per jaar in Brabant, ik ken er alleen de Efteling. Het zegt me verder heel weinig.
Ja, dat schiet ook niet op. We zijn in december begonnen, maar de grote hoos komt elders nu ook pas goed op gang.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In NL zijn die eerste prikken ook wat minder symbolisch, want ze zijn vandaag op verschillende plekken gestart.
In t buitenalnd leken ze in December eerder te zijn, maar dat scheen vaak een symbolisch eerste prikje te zijn voor de media, waarna de rest pas echt dagen/weken later volgde
Lekker stoer doen voor de camera.
Amerikaanse vriendin van me liep van de week te klagen over het gezeik met vaccins in de VS. Ik: you guys have vaccines?quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In NL zijn die eerste prikken ook wat minder symbolisch, want ze zijn vandaag op verschillende plekken gestart.
In t buitenalnd leken ze in December eerder te zijn, maar dat scheen vaak een symbolisch eerste prikje te zijn voor de media, waarna de rest pas echt dagen/weken later volgde
Zou me niks verbazen als ze er daar gewoon voor moeten betalen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Amerikaanse vriendin van me liep van de week te klagen over het gezeik met vaccins in de VS. Ik: you guys have vaccins?
Ik ben volgens mij nog maar een keer in m'n leven in Eindhoven geweest, eventjesquote:Op woensdag 6 januari 2021 14:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De Efteling is dan weer bij Tilburg (Kaatsheuvel).
Ook Brabant, maar toch wel ergens anders helemaal.
En hoezo kom jij nooit bij mij in Eindje?
Kunnen ze Trump een overdosis geven?quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Amerikaanse vriendin van me liep van de week te klagen over het gezeik met vaccins in de VS. Ik: you guys have vaccines?
Healthcare daar is wel ECHT dramatisch inderdaadquote:Op woensdag 6 januari 2021 14:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als ze er daar gewoon voor moeten betalen.
Hier nog niet echt geloof ik.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier breekt nu pas de pleuris los
Die Duitsers die een heel flesje ingespoten hebben gekregen hebben daar tot nu toe ook niks aan overgehouden, toch?quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kunnen ze Trump een overdosis geven?
Of doet dat niks meer na t chloor?
Tijdje rond de 150/200 positieve tests gezeten in de gemeente, verpleegtehuis waar het leger werd ingezet omdat één hele vleugel en een groot deel van de verpleging ziek was, zulke dingen.quote:
Geen directe reactie afaik. Misschien dat ze over een jaar of tien neervallen door bijwerkingen, maar ja, dan boeit Trump ook niet meer wss.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die Duitsers die een heel flesje ingespoten hebben gekregen hebben daar tot nu toe ook niks aan overgehouden, toch?
O jaquote:Op woensdag 6 januari 2021 14:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die Duitsers die een heel flesje ingespoten hebben gekregen hebben daar tot nu toe ook niks aan overgehouden, toch?
Misschien een softenon baby of zo.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen directe reactie afaik. Misschien dat ze over een jaar of tien neervallen door bijwerkingen, maar ja, dan boeit Trump ook niet meer wss.
Ze lopen daar wel zwaar achter op de planning. Zat toevallig even cnn te kijken net. Blijkt dat er nu al iets van 20 miljoen gevaccineerd hadden moeten zijn. In werkelijkheid zijn het er nog geen 5 miljoen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Amerikaanse vriendin van me liep van de week te klagen over het gezeik met vaccins in de VS. Ik: you guys have vaccines?
Kuch Gelderland kuchquote:Op woensdag 6 januari 2021 14:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Even gespiekt, in oktober een piekdag van bijna 100, maar ik weet even niet meer of dat zo'n explosieve stijging was of een vertraging in het doorgeven. Verder gemiddeld zo'n 40 positieve testen per dag per 100.000 inwoners de afgelopen paar maanden.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tijdje rond de 150/200 positieve tests gezeten in de gemeente, verpleegtehuis waar het leger werd ingezet omdat één hele vleugel en een groot deel van de verpleging ziek was, zulke dingen.
Oh zo.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:43 schreef babylon het volgende:
[..]
Nee, hij zei dat Brabant de grootste provincie is
Ff opgezocht. 20 miljoen beloofd, 15,4 miljoen gedistribueerd, 4,5 miljoen gezet.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:40 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ze lopen daar wel zwaar achter op de planning. Zat toevallig even cnn te kijken net. Blijkt dat er nu al iets van 20 miljoen gevaccineerd hadden moeten zijn. In werkelijkheid zijn het er nog geen 5 miljoen.
Beste provincie bedoelde hij vastquote:Op woensdag 6 januari 2021 14:43 schreef babylon het volgende:
[..]
Nijmegen Limburg zeg jequote:Op woensdag 6 januari 2021 14:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is alleen maar Veluwe. En Nijmegen hoort eigenlijk bij Limburg.
Vriendin zei ook dat er vrij veel werd weggegooid omdat ze te lang ontdooid waren.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ff opgezocht. 20 miljoen beloofd, 15,4 miljoen gedistribueerd, 4,5 miljoen gezet.
Die Hollanders horen niet bij Limburg!quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is alleen maar Veluwe. En Nijmegen hoort eigenlijk bij Limburg.
Maar goed, Trump zegt dat alles volgens plan verloopt. CNN is fake news immers.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vriendin zei ook dat er vrij veel werd weggegooid omdat ze te lang ontdooid waren.
Nijmegen is zo slecht nog niet. Sowieso zijn die dorpen in Noord-Limburg een beetje vreemd, heeft voor mijn gevoel weinig met Limburg te maken.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die Hollanders horen niet bij Limburg!
In Bels was de eerste in December, een vrouw van 94 als ik me niet vergis.. symboliek iddquote:Op woensdag 6 januari 2021 14:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alles boven Sittard is Hollandquote:Op woensdag 6 januari 2021 14:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nijmegen is zo slecht nog niet. Sowieso zijn die dorpen in Noord-Limburg een beetje vreemd, heeft voor mijn gevoel weinig met Limburg te maken.
Zo'n zooitje op de grens Gelderland - Brabant - Limburg.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nijmegen is zo slecht nog niet. Sowieso zijn die dorpen in Noord-Limburg een beetje vreemd, heeft voor mijn gevoel weinig met Limburg te maken.
#doeslief.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik als Hollander ben hier tegen.quote:
Daar weet ik dan ook echt weer helemaal niks vanquote:
We hebben het niet voor het uitkiezenquote:Op woensdag 6 januari 2021 14:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik als Hollander ben hier tegen.
Alles buiten Noord- en Zuid-Holland is geen Holland.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
We hebben het niet voor het uitkiezen
En dat blijkt wel weer dat ik niks van Gelderland afweetquote:Op woensdag 6 januari 2021 14:43 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik wil de 4daagse wel eens doen, verder heb ik er weinig meequote:Op woensdag 6 januari 2021 14:48 schreef CherryLips het volgende:
Nijmegen is verder leuk hoor, zou er best willen wonen.
Dit ontken ik ook niet.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alles beneden Sittard is ook weer "bijzonder".
Zingende reserve-Germanenquote:Op woensdag 6 januari 2021 14:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alles beneden Sittard is ook weer "bijzonder".
quote:
Daar woon jij toch ook niet extreem ver vanaf?quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:48 schreef CherryLips het volgende:
Nijmegen is verder leuk hoor, zou er best willen wonen.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:49 schreef Ang3l het volgende:
En dat
[..]
En dat blijkt wel weer dat ik niks van Gelderland afweet
Overigens zegt internet dat t Friesland is, qua oppervlakte,
Ik ben in de war.quote:Gelderland (Geluidsfragment uitspraak (info / uitleg)) (Nedersaksisch: Gelderlaand) is de grootste provincie van Nederland.
Ja, ze maken onderscheid tussen landoppervlakte en land- en wateroppervlakte. Al die Friese meren tikken aan.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:49 schreef Ang3l het volgende:
En dat
[..]
En dat blijkt wel weer dat ik niks van Gelderland afweet
Overigens zegt internet dat t Friesland is, qua oppervlakte,
Half uurtje rijden ofzo? Heb wel familie in Beuningen, Malden en Lent wonenquote:Op woensdag 6 januari 2021 14:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Daar woon jij toch ook niet extreem ver vanaf?
Ik ook:quote:
Hehe, ik ook.. 32 km ofzoquote:Op woensdag 6 januari 2021 14:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Half uurtje rijden ofzo? Heb wel familie in Beuningen, Malden en Lent wonen
Ik vergeet steeds dat Overijssel bestaat.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:52 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vergeet altijd dat Gelderland nog zo'n lap onder Utrecht heeft
Beuningen kom ik ook nog wel eens, maar das een andere Beuningen. Stukje kleinerquote:Op woensdag 6 januari 2021 14:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Half uurtje rijden ofzo? Heb wel familie in Beuningen, Malden en Lent wonen
Gelderland -Overijssel - Drenthe is ook een beetje een zwart gatquote:Op woensdag 6 januari 2021 14:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vergeet steeds dat Overijssel bestaat.
Doe eens liefquote:Op woensdag 6 januari 2021 14:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gelderland -Overijssel - Drenthe is ook een beetje een zwart gat
Voor mij qua kennis ook jaquote:Op woensdag 6 januari 2021 14:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dit.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vergeet steeds dat Overijssel bestaat.
Er zijn inderdaad meer steden in Holland.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:59 schreef Ang3l het volgende:
Nederland is meer dan alleen Amsterdam!!!!
*stampvoet*
Ik moete cht die Pieterpad tour nog eens af gaan maken, want dat was stiekem bestw el leuk.
En ook de zomervakantie op Schiermonnikoog was heel leuk!
Deze zomer gok ik nog steeds niet super ver weg te gaan, dus maar eens ff zoeken.
O! St Babylon!
Hoe was je fantastische mooie tent winterwoord of zoiets?
Leek me ZO vet!
Leiden is ook tof.quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad meer steden in Holland.
Eerst zeg je dat ik een Hollanderquote:Op woensdag 6 januari 2021 14:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Was echt super. Zelf hout hakken voor het koken en de yurt warm maken. Hing echt een beetje een festival sfeer met allemaal hippie mensen. Yoga in een tipie. Een paar dagen van de wereld.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:59 schreef Ang3l het volgende:
Nederland is meer dan alleen Amsterdam!!!!
*stampvoet*
Ik moete cht die Pieterpad tour nog eens af gaan maken, want dat was stiekem bestw el leuk.
En ook de zomervakantie op Schiermonnikoog was heel leuk!
Deze zomer gok ik nog steeds niet super ver weg te gaan, dus maar eens ff zoeken.
O! St Babylon!
Hoe was je fantastische mooie tent winterwoord of zoiets?
Leek me ZO vet!
Ik heb het ook niet makkelijk hoor.quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:08 schreef babylon het volgende:
[..]
Eerst zeg je dat ik een Hollanderben, en dan dit!?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |