En dat blijkt wel weer dat ik niks van Gelderland afweetquote:Op woensdag 6 januari 2021 14:43 schreef babylon het volgende:
[..]
Nee, hij zei dat Brabant de grootste provincie is
Ik wil de 4daagse wel eens doen, verder heb ik er weinig meequote:Op woensdag 6 januari 2021 14:48 schreef CherryLips het volgende:
Nijmegen is verder leuk hoor, zou er best willen wonen.
Dit ontken ik ook niet.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alles beneden Sittard is ook weer "bijzonder".
Zingende reserve-Germanenquote:Op woensdag 6 januari 2021 14:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alles beneden Sittard is ook weer "bijzonder".
quote:
Daar woon jij toch ook niet extreem ver vanaf?quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:48 schreef CherryLips het volgende:
Nijmegen is verder leuk hoor, zou er best willen wonen.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:49 schreef Ang3l het volgende:
En dat
[..]
En dat blijkt wel weer dat ik niks van Gelderland afweet
Overigens zegt internet dat t Friesland is, qua oppervlakte,
Ik ben in de war.quote:Gelderland (Geluidsfragment uitspraak (info / uitleg)) (Nedersaksisch: Gelderlaand) is de grootste provincie van Nederland.
Ja, ze maken onderscheid tussen landoppervlakte en land- en wateroppervlakte. Al die Friese meren tikken aan.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:49 schreef Ang3l het volgende:
En dat
[..]
En dat blijkt wel weer dat ik niks van Gelderland afweet
Overigens zegt internet dat t Friesland is, qua oppervlakte,
Half uurtje rijden ofzo? Heb wel familie in Beuningen, Malden en Lent wonenquote:Op woensdag 6 januari 2021 14:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Daar woon jij toch ook niet extreem ver vanaf?
Ik ook:quote:
Hehe, ik ook.. 32 km ofzoquote:Op woensdag 6 januari 2021 14:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Half uurtje rijden ofzo? Heb wel familie in Beuningen, Malden en Lent wonen
Ik vergeet steeds dat Overijssel bestaat.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:52 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vergeet altijd dat Gelderland nog zo'n lap onder Utrecht heeft
Beuningen kom ik ook nog wel eens, maar das een andere Beuningen. Stukje kleinerquote:Op woensdag 6 januari 2021 14:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Half uurtje rijden ofzo? Heb wel familie in Beuningen, Malden en Lent wonen
Gelderland -Overijssel - Drenthe is ook een beetje een zwart gatquote:Op woensdag 6 januari 2021 14:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vergeet steeds dat Overijssel bestaat.
Doe eens liefquote:Op woensdag 6 januari 2021 14:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gelderland -Overijssel - Drenthe is ook een beetje een zwart gat
Voor mij qua kennis ook jaquote:Op woensdag 6 januari 2021 14:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dit.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vergeet steeds dat Overijssel bestaat.
Er zijn inderdaad meer steden in Holland.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:59 schreef Ang3l het volgende:
Nederland is meer dan alleen Amsterdam!!!!
*stampvoet*
Ik moete cht die Pieterpad tour nog eens af gaan maken, want dat was stiekem bestw el leuk.
En ook de zomervakantie op Schiermonnikoog was heel leuk!
Deze zomer gok ik nog steeds niet super ver weg te gaan, dus maar eens ff zoeken.
O! St Babylon!
Hoe was je fantastische mooie tent winterwoord of zoiets?
Leek me ZO vet!
Leiden is ook tof.quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad meer steden in Holland.
Eerst zeg je dat ik een Hollanderquote:Op woensdag 6 januari 2021 14:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Was echt super. Zelf hout hakken voor het koken en de yurt warm maken. Hing echt een beetje een festival sfeer met allemaal hippie mensen. Yoga in een tipie. Een paar dagen van de wereld.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:59 schreef Ang3l het volgende:
Nederland is meer dan alleen Amsterdam!!!!
*stampvoet*
Ik moete cht die Pieterpad tour nog eens af gaan maken, want dat was stiekem bestw el leuk.
En ook de zomervakantie op Schiermonnikoog was heel leuk!
Deze zomer gok ik nog steeds niet super ver weg te gaan, dus maar eens ff zoeken.
O! St Babylon!
Hoe was je fantastische mooie tent winterwoord of zoiets?
Leek me ZO vet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |