daar kan ik mee leven als Design hoger staatquote:Op maandag 28 december 2020 10:18 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Ik wil ze niet inruilen hoor, gooei hem mar ernaast erin
Elke sigaret die je rookt kost een uur van je leven....quote:
Dat heb je met die straatpredikantenquote:Op maandag 28 december 2020 10:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Manics, wat een vreselijke band qua attitude.
Was Elvis er ook?quote:Op maandag 28 december 2020 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Richey Edwards, the presumed deceased (he disappeared on Febuary 1, 1995, though he was been allegedly spotted in India and on the islands of Fuerteventura and Lanzarote) rhythm guitarist and lyricist for the Welsh band Manic Street Preachers, has never been one to hold back his opinions. In fact, he is quite remembered for his tendency to spew bile whenever possible. He decided to speak for the entire band when he was once (in)famously quoted to say: We will always hate Slowdive more than Hitler.
Hm. Okay. Well, that is idiotic, but I thought, "Hey, it's Richey Edwards, this kind of thing is expected. I guess." His tireless attempts to be "shocking" always had quite the opposite effect on me - I am, in fact, a fan of early Manic Street Preachers, after all (though the lyric "I laughed when Lennon got shot" always made me want to roundhouse the guy), so most of the outrageous stuff he said was fine by me. After reading that his bandmate Nicky Wire once said, "I detest every other musician I've ever met," I started thinking: Well, these chaps are full of shit, aren't they?
Serieus?quote:
Vind het nog steeds triest dat 10cc zo idioot laag staatquote:Op maandag 28 december 2020 10:20 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ook bekend van de Wall Street Shuffle.
Tja The Times They Are A-Changin'quote:Op maandag 28 december 2020 10:21 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Vind het nog steeds triest dat 10cc zo idioot laag staat
Ja, had ander nummer in mijn hoofd bij de titel en nu zat ik vanquote:
Bij overlijden zullen zijn kinderen alles...aan hem nalaten.quote:Op maandag 28 december 2020 10:20 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Wat voor wereld gaan onze kinderen achterlaten voor Keith Richards?
Was het een aardige man? Beetje mee in de kroeg gehangen ook?quote:Op maandag 28 december 2020 10:21 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Ik herinner me Elvis Presley nog
't is dan weer niet zo dat er nog sprake van Elvis.quote:Op maandag 28 december 2020 10:21 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Danny Mirror, jij ook hier?quote:Op maandag 28 december 2020 10:21 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Hij droeg opvallende blauwe schoenen.quote:Op maandag 28 december 2020 10:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Was het een aardige man? Beetje mee in de kroeg gehangen ook?
quote:Op maandag 28 december 2020 10:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Danny Mirror, jij ook hier?
Costello leeft sowieso nog, Presley zit te chillen op een eilandje in de Stille Oceaan.quote:Op maandag 28 december 2020 10:22 schreef Kopiko het volgende:
[..]
't is dan weer niet zo dat er nog sprake van Elvis.
quote:Op maandag 28 december 2020 10:21 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Bij overlijden zullen zijn kinderen alles...aan hem nalaten.
Danny Mirror, wat een geheugen heeft die man. Één week na de dood van Elvis hem nog kennenquote:Op maandag 28 december 2020 10:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Danny Mirror, jij ook hier?
Wa ie alleen die nacht? In zo'n aftands hotel natuurlijk.quote:Op maandag 28 december 2020 10:22 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Hij droeg opvallende blauwe schoenen.
Nou Presley is ook 85 tegenwoordig, durf het niet te zeggenquote:Op maandag 28 december 2020 10:23 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Costello leeft sowieso nog, Presley zit te chillen op een eilandje in de Stille Oceaan.
Dan is ie flink afgevallenquote:Op maandag 28 december 2020 10:24 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Nou Presley is ook 85 tegenwoordig, durf het niet te zeggen
Ah joh, het is een reptielmens, die zijn onsterfelijk.quote:Op maandag 28 december 2020 10:24 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Nou Presley is ook 85 tegenwoordig, durf het niet te zeggen
En Elvis van de eerste plaats afhoudenquote:Op maandag 28 december 2020 10:23 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Danny Mirror, wat een geheugen heeft die man. Één week na de dood van Elvis hem nog kennen![]()
![]()
Klopt, ergens in een armoedige achterstandswijk.quote:Op maandag 28 december 2020 10:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wa ie alleen die nacht? In zo'n aftands hotel natuurlijk.
quote:
Dat ie maar uitkijkt. Voor je het weet maakt ie alleen nog muziek in de gevangenis.quote:Op maandag 28 december 2020 10:24 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Klopt, ergens in een armoedige achterstandswijk.
heb je daar geen personeel voor?quote:Op maandag 28 december 2020 10:25 schreef houdjemond het volgende:
Ik ga eens mijn vloerbedekking ophalen, tot later!
Over verhalen gesproken, ligt het aan mij of gaat het dit jaar minder over Ans uit Lutjegast die ooit een keer gedanst heeft met de buurjongen op een of ander aftands Rod Stewartnummer?quote:
Die doen voorbereidend werkquote:Op maandag 28 december 2020 10:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
heb je daar geen personeel voor?
ik wil hierbij een compliment uitdelen aan mijn kat.quote:Op maandag 28 december 2020 10:25 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Over liedjes over de dood van Elvis gesproken: King's Call van de heren Lynott en Knopfler is ook heel erg fijn
Hopelijk heb je wel al een vloerquote:Op maandag 28 december 2020 10:25 schreef houdjemond het volgende:
Ik ga eens mijn vloerbedekking ophalen, tot later!
Minder en slechtere verhalen heb ik het idee.quote:Op maandag 28 december 2020 10:26 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Over verhalen gesproken, ligt het aan mij of gaat het dit jaar minder over Ans uit Lutjegast die ooit een keer gedanst heeft met de buurjongen op een of ander aftands Rod Stewartnummer?
quote:Op maandag 28 december 2020 10:25 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Iemand SMS'te kennelijk: DI AAN naar 73
ah oke... dacht ook al... twee huizen en geen personeel.. wat een armoede.quote:
Je kat heeft smaakquote:Op maandag 28 december 2020 10:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
ik wil hierbij een compliment uitdelen aan mijn kat.
Die heeft daarop gestemd. Maar ja, niet in de lijst
Aldus Brian Epsteinquote:Op maandag 28 december 2020 10:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Denk in mogelijkheden, niet in problemen.
Ik wil nog anders altijd mijn verhaal over een vikingbegrafenis voor een palmboom die mijn maat in Mallorca uit de grond bij de buren had getrapt op de radio. Dan moet Donovan - Atlantis er wel weer terug inquote:Op maandag 28 december 2020 10:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Minder en slechtere verhalen heb ik het idee.
Betere nummer een dan Danny, not gonna lie.quote:Op maandag 28 december 2020 10:27 schreef MielMonteur het volgende:
https://www.reddit.com/r/ik_ihe/comments/kl4ggr/ik_ihe/
Liever Superman Sunshine van Donovanquote:Op maandag 28 december 2020 10:28 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Ik wil nog anders altijd mijn verhaal over een vikingbegrafenis voor een palmboom die mijn maat in Mallorca uit de grond bij de buren had getrapt op de radio. Dan moet Donovan - Atlantis er wel weer terug in
Reden genoeg voor een stemactie wat mij betreftquote:Op maandag 28 december 2020 10:28 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Ik wil nog anders altijd mijn verhaal over een vikingbegrafenis voor een palmboom die mijn maat in Mallorca uit de grond bij de buren had getrapt op de radio. Dan moet Donovan - Atlantis er wel weer terug in
Ja maar daar past het verhaal niet bijquote:Op maandag 28 december 2020 10:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Liever Superman Sunshine van Donovan
Not that I'm complainingquote:Op maandag 28 december 2020 10:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
We moeten er nog een hoop van Abba...
abbacadabra hoe dat kanquote:Op maandag 28 december 2020 10:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
We moeten er nog een hoop van Abba...
en ik ben alleen maar niet eenzaamquote:
Terecht, samen in hetzelfde bed slapen leidt tot twee keer een slechte nachtrust. In het weekend, a-la, maar niet in een werkweekquote:Op maandag 28 december 2020 10:29 schreef Zorro het volgende:
In a lonely bed.
Dus ze liggen niet in twee bedden maar gewoon samen in één bed?
true, maar wel een mooier liedjequote:Op maandag 28 december 2020 10:29 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Ja maar daar past het verhaal niet bij
het is ook echt hocus pocus die lijst he?!quote:Op maandag 28 december 2020 10:30 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Steve Miller staat er al een aantal jaartjes niet meer in daarmee.
Zolang je er op focust...quote:Op maandag 28 december 2020 10:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
het is ook echt hocus pocus die lijst he?!
DUH!quote:Op maandag 28 december 2020 10:31 schreef Zorro het volgende:
Dit is wel een onthulling, die ABBA dames zijn van de vrouwenliefde.
One of us is crying, one of us is lying
In a lonely bed
Staring at the ceiling
Wishing she was somewhere else instead
Het is altijd een she dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |