heb je daar geen personeel voor?quote:Op maandag 28 december 2020 10:25 schreef houdjemond het volgende:
Ik ga eens mijn vloerbedekking ophalen, tot later!
Over verhalen gesproken, ligt het aan mij of gaat het dit jaar minder over Ans uit Lutjegast die ooit een keer gedanst heeft met de buurjongen op een of ander aftands Rod Stewartnummer?quote:
Die doen voorbereidend werkquote:Op maandag 28 december 2020 10:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
heb je daar geen personeel voor?
ik wil hierbij een compliment uitdelen aan mijn kat.quote:Op maandag 28 december 2020 10:25 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Over liedjes over de dood van Elvis gesproken: King's Call van de heren Lynott en Knopfler is ook heel erg fijn
Hopelijk heb je wel al een vloerquote:Op maandag 28 december 2020 10:25 schreef houdjemond het volgende:
Ik ga eens mijn vloerbedekking ophalen, tot later!
Minder en slechtere verhalen heb ik het idee.quote:Op maandag 28 december 2020 10:26 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Over verhalen gesproken, ligt het aan mij of gaat het dit jaar minder over Ans uit Lutjegast die ooit een keer gedanst heeft met de buurjongen op een of ander aftands Rod Stewartnummer?
quote:Op maandag 28 december 2020 10:25 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Iemand SMS'te kennelijk: DI AAN naar 73
ah oke... dacht ook al... twee huizen en geen personeel.. wat een armoede.quote:
Je kat heeft smaakquote:Op maandag 28 december 2020 10:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
ik wil hierbij een compliment uitdelen aan mijn kat.
Die heeft daarop gestemd. Maar ja, niet in de lijst
Aldus Brian Epsteinquote:Op maandag 28 december 2020 10:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Denk in mogelijkheden, niet in problemen.
Ik wil nog anders altijd mijn verhaal over een vikingbegrafenis voor een palmboom die mijn maat in Mallorca uit de grond bij de buren had getrapt op de radio. Dan moet Donovan - Atlantis er wel weer terug inquote:Op maandag 28 december 2020 10:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Minder en slechtere verhalen heb ik het idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |