Was het een aardige man? Beetje mee in de kroeg gehangen ook?quote:Op maandag 28 december 2020 10:21 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Ik herinner me Elvis Presley nog
't is dan weer niet zo dat er nog sprake van Elvis.quote:Op maandag 28 december 2020 10:21 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Danny Mirror, jij ook hier?quote:Op maandag 28 december 2020 10:21 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Hij droeg opvallende blauwe schoenen.quote:Op maandag 28 december 2020 10:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Was het een aardige man? Beetje mee in de kroeg gehangen ook?
quote:Op maandag 28 december 2020 10:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Danny Mirror, jij ook hier?
Costello leeft sowieso nog, Presley zit te chillen op een eilandje in de Stille Oceaan.quote:Op maandag 28 december 2020 10:22 schreef Kopiko het volgende:
[..]
't is dan weer niet zo dat er nog sprake van Elvis.
quote:Op maandag 28 december 2020 10:21 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Bij overlijden zullen zijn kinderen alles...aan hem nalaten.
Danny Mirror, wat een geheugen heeft die man. Één week na de dood van Elvis hem nog kennenquote:Op maandag 28 december 2020 10:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Danny Mirror, jij ook hier?
Wa ie alleen die nacht? In zo'n aftands hotel natuurlijk.quote:Op maandag 28 december 2020 10:22 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Hij droeg opvallende blauwe schoenen.
Nou Presley is ook 85 tegenwoordig, durf het niet te zeggenquote:Op maandag 28 december 2020 10:23 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Costello leeft sowieso nog, Presley zit te chillen op een eilandje in de Stille Oceaan.
Dan is ie flink afgevallenquote:Op maandag 28 december 2020 10:24 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Nou Presley is ook 85 tegenwoordig, durf het niet te zeggen
Ah joh, het is een reptielmens, die zijn onsterfelijk.quote:Op maandag 28 december 2020 10:24 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Nou Presley is ook 85 tegenwoordig, durf het niet te zeggen
En Elvis van de eerste plaats afhoudenquote:Op maandag 28 december 2020 10:23 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Danny Mirror, wat een geheugen heeft die man. Één week na de dood van Elvis hem nog kennen![]()
![]()
Klopt, ergens in een armoedige achterstandswijk.quote:Op maandag 28 december 2020 10:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wa ie alleen die nacht? In zo'n aftands hotel natuurlijk.
quote:
Dat ie maar uitkijkt. Voor je het weet maakt ie alleen nog muziek in de gevangenis.quote:Op maandag 28 december 2020 10:24 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Klopt, ergens in een armoedige achterstandswijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |