Als je genoeg hebt, kan dat zomaar gebeuren denk ik.quote:
Ik zou willen dat ik het kon.quote:Op maandag 28 december 2020 10:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als je genoeg hebt, kan dat zomaar gebeuren denk ik.
quote:Op maandag 28 december 2020 10:02 schreef cafca het volgende:
969 Bicycle Race Queen
968 De Kapitein Deel II Acda & De Munnik
967 Scarborough Fair Simon & Garfunkel
966 If You Tolerate This Your... Manic Street Preachers
965 The Times They Are A-Changin' Bob Dylan
964 Miss You The Rolling Stones
963 One Of Us ABBA
962 Crime Of The Century Supertramp
961 Mr. Jones Counting Crows
960 Fool To Cry The Rolling Stones
959 Lippy Kids Elbow
958 Before You Go Lewis Capaldi
het was geen hattrickquote:Op maandag 28 december 2020 10:05 schreef Zorro het volgende:
Zo de eerste hattrrick is eindelijk compleet
quote:
Dat sowieso, maarja hangen camera's. Als je het op straat vind is het anders denk ik...quote:Op maandag 28 december 2020 10:04 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Inderdaad, maar wel tof dat iemand het terugbrengt naar je
weer een nummer kapotquote:
Ja, klopt, dan hou je het wellicht gewoon, makkiequote:Op maandag 28 december 2020 10:06 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat sowieso, maarja hangen camera's. Als je het op straat vind is het anders denk ik...
Ik had het wel geweten inderdaadquote:Op maandag 28 december 2020 10:07 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ja, klopt, dan hou je het wellicht gewoon, makkie
Wat een dagquote:
4 op rij is geen hattrick he?!quote:
Als ik tweemaal met m’n fietsbel belquote:
Hattrick +1quote:
dan is het wachten op de zevenklapperquote:Op maandag 28 december 2020 10:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Haatrick +1
En anders win ik 4-op-een-rij.
Lukt me dat ook eens.
quote:Op maandag 28 december 2020 10:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
dan is het wachten op de zevenklapper
ikquote:Op maandag 28 december 2020 10:10 schreef peaceman het volgende:
achterhaalde tekst... Cd's wie koopt die nog dan
Oprecht Herzfrequenz is een van de betere albums van de jaren 90.quote:Op maandag 28 december 2020 10:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Kenners herkennen de klasse van deze versie.
koop je geen vinyl?quote:
Een Peaceman top 1000quote:Op maandag 28 december 2020 10:12 schreef Zorro het volgende:
Ook dit was niet nodig geweest.
Als alle overbodige nummers uit de lijst werden gehaald hadden we hoogstens een top1000
Ik heb geen platenspeler. Moet 1 vinden die ik via bluetooth kan verbinden met mijn stereo. Natuurlijk van goede kwaliteit platenspeler.quote:
wij hebben een jaren 80 platenspelerquote:Op maandag 28 december 2020 10:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb geen platenspeler. Moet 1 vinden die ik via bluetooth kan verbinden met mijn stereo
quote:
direct rood mag bij hem ook wel met zulke uitsprakenquote:
Donkerroodquote:
Ik hoop dat je iemand bent met enigzins meer pigment van de donkere variant want anders krijg je hier problemen mee he! Alleen mensen met enigzins meer pigment van de donkere variant mogen dat woord zeggen Dat Niet Gezegd Mag Worden anders is het hommeles!quote:
Terecht. Ik heb dit ook al lang van mijn lijstje geschrapt.quote:Op maandag 28 december 2020 10:18 schreef KolonelBroodje het volgende:
En weer een nummer van mijn lijstje
Ik wil ze niet inruilen hoor, gooei hem mar ernaast erinquote:Op maandag 28 december 2020 10:17 schreef peaceman het volgende:
Hier had ook Design for life kunnen (en moeten) staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |