Betere nummer een dan Danny, not gonna lie.quote:Op maandag 28 december 2020 10:27 schreef MielMonteur het volgende:
https://www.reddit.com/r/ik_ihe/comments/kl4ggr/ik_ihe/
Liever Superman Sunshine van Donovanquote:Op maandag 28 december 2020 10:28 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Ik wil nog anders altijd mijn verhaal over een vikingbegrafenis voor een palmboom die mijn maat in Mallorca uit de grond bij de buren had getrapt op de radio. Dan moet Donovan - Atlantis er wel weer terug in
Reden genoeg voor een stemactie wat mij betreftquote:Op maandag 28 december 2020 10:28 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Ik wil nog anders altijd mijn verhaal over een vikingbegrafenis voor een palmboom die mijn maat in Mallorca uit de grond bij de buren had getrapt op de radio. Dan moet Donovan - Atlantis er wel weer terug in
Ja maar daar past het verhaal niet bijquote:Op maandag 28 december 2020 10:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Liever Superman Sunshine van Donovan
Not that I'm complainingquote:Op maandag 28 december 2020 10:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
We moeten er nog een hoop van Abba...
abbacadabra hoe dat kanquote:Op maandag 28 december 2020 10:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
We moeten er nog een hoop van Abba...
en ik ben alleen maar niet eenzaamquote:
Terecht, samen in hetzelfde bed slapen leidt tot twee keer een slechte nachtrust. In het weekend, a-la, maar niet in een werkweekquote:Op maandag 28 december 2020 10:29 schreef Zorro het volgende:
In a lonely bed.
Dus ze liggen niet in twee bedden maar gewoon samen in één bed?
true, maar wel een mooier liedjequote:Op maandag 28 december 2020 10:29 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Ja maar daar past het verhaal niet bij
het is ook echt hocus pocus die lijst he?!quote:Op maandag 28 december 2020 10:30 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Steve Miller staat er al een aantal jaartjes niet meer in daarmee.
Zolang je er op focust...quote:Op maandag 28 december 2020 10:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
het is ook echt hocus pocus die lijst he?!
DUH!quote:Op maandag 28 december 2020 10:31 schreef Zorro het volgende:
Dit is wel een onthulling, die ABBA dames zijn van de vrouwenliefde.
One of us is crying, one of us is lying
In a lonely bed
Staring at the ceiling
Wishing she was somewhere else instead
Het is altijd een she dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |