SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOKkers in beeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)
[ Bericht 0% gewijzigd door PippenScottie op 27-12-2020 15:42:31 ]My friends all drive horses
quote:Op zondag 27 december 2020 15:36 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
[jambers]Overdag is Ess een keurige jongedame, maar ‘s avonds trekt zij naar de koekjesfabriek[/jambers]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Kerstsnol?quote:Op zondag 27 december 2020 15:37 schreef Zorro het volgende:
Nu een paar sneetjes kerststol.
KERSTstol ja. KERST.
Had ik al KERSTstol gezegd?
Lekker
quote:Op zondag 27 december 2020 15:37 schreef essnhills het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Ik heb nog chocoladekruidnotenquote:Op zondag 27 december 2020 15:37 schreef Zorro het volgende:
KERSTstol ja. KERST.
Lekker
Niet te vretenquote:Op zondag 27 december 2020 15:37 schreef Zorro het volgende:
KERSTstol ja. KERST.
Lekker
Goede woordkeuzequote:Op zondag 27 december 2020 15:36 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
[jambers]Overdag is Ess een keurige jongedame, maar ‘s avonds trekt zij naar de koekjesfabriek[/jambers]
Die is zeker nice. Hoe mooi is deze ook echtquote:Op zondag 27 december 2020 15:34 schreef DecoAoreste het volgende:
Voor de liefhebbers van The Smiths maar niet-liefhebbers van Morrissey.
Zou wel moeten iddquote:
Verdomme, ik wist dat ik iets vergeten was.quote:
Er waren ook mensen die gingen hardlopen en boodschappen halen.quote:Op zondag 27 december 2020 15:37 schreef DecoAoreste het volgende:
Vorige topic ging ineens een stuk trager, zijn er toch serieus mensen 3e kerstdag aan het vieren?
quote:Op zondag 27 december 2020 15:37 schreef essnhills het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je maakt het wel makkelijk hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My friends all drive horses
Laten we het verdorie niet merken!!!!!quote:Op zondag 27 december 2020 15:37 schreef DecoAoreste het volgende:
Vorige topic ging ineens een stuk trager, zijn er toch serieus mensen 3e kerstdag aan het vieren?
BIERRRRRRRRquote:Op zondag 27 december 2020 15:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er waren ook mensen die gingen hardlopen en boodschappen halen.
Ik heb ook nog twee zakken extra pure chocokruidnoten liggenquote:
Er is niks aan gelogenquote:Op zondag 27 december 2020 15:38 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je maakt het wel makkelijk hoor
Van Toto toch?quote:Op zondag 27 december 2020 15:38 schreef MTheBassman het volgende:
originele van Marilyn Manson is beter
Een béétje multi tasker doet dat tegelijkertijd.quote:Op zondag 27 december 2020 15:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er waren ook mensen die gingen hardlopen en boodschappen halen.
Ja het lijkt idd wel een stuk rustiger dan rond het middaguur, toen was het echt onmogelijk bij te houdenquote:Op zondag 27 december 2020 15:37 schreef DecoAoreste het volgende:
Johnny Marr is echt een held. Had erheen gekund op Lowlands 2019 maar het overlapte met Twenty One Pilots in de Alpha. Dat was echt een Sophie's choice van jewelstequote:Op zondag 27 december 2020 15:37 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Die is zeker nice. Hoe mooi is deze ook echt![]()
Deze zin loopt uitstekendquote:Op zondag 27 december 2020 15:39 schreef MTheBassman het volgende:
wel even zonder grapjes, ik vind haar cover van Ruby Tuesday dan die van de Rolling Stoned
Ik kan toch niet meeposten over liedjes als ik ze niet hoor. Want met alleen de titel kom ik niet zo ver!quote:Op zondag 27 december 2020 15:38 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Een béétje multi tasker doet dat tegelijkertijd.
Daarover gesproken, op RTL5 kun je het jaar uit met de Snollebollekes. Ik neem aan dat wij dit allemaal gaan doen.quote:
Dat mag.quote:Op zondag 27 december 2020 15:39 schreef MTheBassman het volgende:
wel even zonder grapjes, ik vind haar cover van Ruby Tuesday beter dan die van de Rolling Stoned
quote:Op zondag 27 december 2020 15:39 schreef Isorden het volgende:
@:Essnhills
Ik vrees dat ik het nu een keer moet zeggen...
Oooooh deze!
Naaar LINKSquote:Op zondag 27 december 2020 15:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarover gesproken, op RTL5 kun je het jaar uit met de Snollebollekes. Ik neem aan dat wij dit allemaal gaan doen.
Dank jequote:
Zo, dat is zeker zonde dan ja! Voor mij zou de keuze tussen Johnny Marr en 21 Pilots snel gemaakt zijn..quote:Op zondag 27 december 2020 15:39 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Johnny Marr is echt een held. Had erheen gekund op Lowlands 2019 maar het overlapte met Twenty One Pilots in de Alpha. Dat was echt een Sophie's choice van jewelste
Ben uiteindelijk naar 21P geweest omdat ik 6 jaar eerder ook bij hun allereerste optreden in NL was in de Charlie op Lowlands, en toen al zei 'ooit staan die lui hier in de Alpha en dan ben ik er weer bij'. Dat moest ik wel waarmaken. Maar nu heb ik Johnny Marr nog steeds nooit live gezien.
Puik plan, liever dan met een Kensington ofzoquote:Op zondag 27 december 2020 15:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarover gesproken, op RTL5 kun je het jaar uit met de Snollebollekes. Ik neem aan dat wij dit allemaal gaan doen.
Klinkt wel als een goed planquote:Op zondag 27 december 2020 15:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Apenebola.quote:
Oh en nu geloof je wel dat ik immer de waarheid spreekquote:
Ja.quote:Op zondag 27 december 2020 15:40 schreef TheVulture het volgende:
Indirect hebben we Pinkpop aan Melanie te danken toch?
Dit staat op Wikipedia dus het is waar:quote:Op zondag 27 december 2020 15:40 schreef TheVulture het volgende:
Indirect hebben we Pinkpop aan Melanie te danken toch?
Nooit aan getwijfeldquote:Op zondag 27 december 2020 15:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh en nu geloof je wel dat ik immer de waarheid spreek
spreek voor jezelfquote:Op zondag 27 december 2020 15:40 schreef Isorden het volgende:
Dit nummer gaat over dit topic zeker?
Alleen maar beautiful people![]()
![]()
eens, kleurrijke en krachtige stemquote:Op zondag 27 december 2020 15:41 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Toch echt wel één van de mooiste vrouwenstemmen in de T2000
Ik heb hem vorig jaar op Pukkelpop gezien, direct na afloop van het tweede concert van The National. Helaas zijn we niet direct naar de andere tent gerend maar nog even blijven napraten, waardoor we o.a. Bigmouth Strikes Again en How Soon Is Now hebben moeten missenquote:Op zondag 27 december 2020 15:39 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Johnny Marr is echt een held. Had erheen gekund op Lowlands 2019 maar het overlapte met Twenty One Pilots in de Alpha. Dat was echt een Sophie's choice van jewelste
Ben uiteindelijk naar 21P geweest omdat ik 6 jaar eerder ook bij hun allereerste optreden in NL was in de Charlie op Lowlands, en toen al zei 'ooit staan die lui hier in de Alpha en dan ben ik er weer bij'. Dat moest ik wel waarmaken. Maar nu heb ik Johnny Marr nog steeds nooit live gezien.
Ja, Nathalie Merchant en Nicole Atkins staan er niet in.quote:Op zondag 27 december 2020 15:41 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dat is vaak zo met kunstquote:Op zondag 27 december 2020 15:42 schreef essnhills het volgende:
Waarom heeft dit nummer zo'n naam zodat niemand weet welk liedje dit is?
quote:Op zondag 27 december 2020 15:41 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Toch echt wel één van de mooiste mannenstemmen in de T2000
Minstens 10quote:Op zondag 27 december 2020 15:43 schreef Isorden het volgende:
Hoeveel pakkies shag heeft dit gekost?
lekkerquote:Op zondag 27 december 2020 15:43 schreef essnhills het volgende:
Mooi liedje hoor, maar ik krijg wel altijd de neiging om hem een kopje gember thee met honing aan te bieden
Ik ben dichterbij, kun je die wel naar mij brengenquote:Op zondag 27 december 2020 15:43 schreef essnhills het volgende:
Mooi liedje hoor, maar ik krijg wel altijd de neiging om hem een kopje gember thee met honing aan te bieden
Zou hem ook gelijk door een coronateststraat heen rijdenquote:Op zondag 27 december 2020 15:43 schreef essnhills het volgende:
21P is ook echt fantastisch, moet je een keer meegemaakt hebben. Uiteraard wel wat commerciëler geworden laatste jaren, ik ben het meest fan van hun vroege werk, al zijn nummers als Heathens enzo ook wel briljant.quote:Op zondag 27 december 2020 15:42 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik heb hem vorig jaar op Pukkelpop gezien, direct na afloop van het tweede concert van The National. Helaas zijn we niet direct naar de andere tent gerend maar nog even blijven napraten, waardoor we o.a. Bigmouth Strikes Again en How Soon Is Now hebben moeten missenMaar This Charming Man en Het Lichtje waren wel ultieme hoogtepunten
Een groot euforisch feest
Nadeel was wel dat ik van 21P na afloop nog enkel de laatste 2 nummers heb kunnen zien, dus kan hun liveshow nog niet afvinken.
Jim Diamond?quote:Op zondag 27 december 2020 15:41 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dan moet je in quarantaine!quote:Op zondag 27 december 2020 15:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit best mooi, maar godsamme. Krijg er zelf keelpijn van.
Tom Wait het wel.quote:
Alsof je dat niet hoort als je een willekeurig nummer op de radio hoort tegenwoordigquote:Op zondag 27 december 2020 15:44 schreef Breekfast het volgende:
Wel het bewijs dat je met een totaal verrotte stem prima kunt doorbreken in de muziek
Mwah, op zijn debuutplaat Closing Time (zn allermooiste plaat ook meteen) was het helemaal niet zo erg. Dit is pas iets dat ie gaandeweg heeft ontwikkeld.quote:Op zondag 27 december 2020 15:44 schreef Breekfast het volgende:
Wel het bewijs dat je met een totaal verrotte stem prima kunt doorbreken in de muziek
Mijn dochter was laatst heel verbaasd dat Tom Waits pas 27 was toen hij dit zong.quote:Op zondag 27 december 2020 15:43 schreef Isorden het volgende:
Hoeveel pakkies shag heeft dit gekost?
vroeger hadden ze nog geen autotune, dat kan tegenwoordig ook al een hoop fixen.quote:Op zondag 27 december 2020 15:44 schreef Breekfast het volgende:
Lekkerquote:Op zondag 27 december 2020 15:45 schreef essnhills het volgende:
* essnhills schenkt verse gemberthee met honing in, nog iemand?
Ik doe elk jaar weer mn best..quote:Op zondag 27 december 2020 15:45 schreef Gretzl het volgende:
Zou liever Martha eens in de lijst zien!! Ultieme Waits classic voor mij
(blijft eigenaardig dat ie elk jaar zo goed scoort in de Tijdloze maar dat het bij Radio 2 maar niet lukt)
hoe dan?quote:Op zondag 27 december 2020 15:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Mijn dochter was laatst heel verbaasd dat Tom Waits pas 27 was toen hij dit zong.
Nee, ik schenk momenteel geen verse gemberthee met honing in.quote:Op zondag 27 december 2020 15:45 schreef essnhills het volgende:
Moest gniffelenquote:Op zondag 27 december 2020 15:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou hem ook gelijk door een coronateststraat heen rijden
Ja, ik zou dan gewoon ergens in het voorste vak moeten staan. Bij de grote headliners is het voor m'n beleving essentieel hoe ver ik van het podium sta en hoe fanatiek het publiek om me heen is. Moet vast nog wel een keer lukken op een festivalquote:Op zondag 27 december 2020 15:44 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
21P is ook echt fantastisch, moet je een keer meegemaakt hebben. Uiteraard wel wat commerciëler geworden laatste jaren, ik ben het meest fan van hun vroege werk, al zijn nummers als Heathens enzo ook wel briljant.
ik zit al aan t bierquote:Op zondag 27 december 2020 15:45 schreef essnhills het volgende:
quote:Op zondag 27 december 2020 15:45 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik kom er trouwens net achter dat Ruby Tuesday van Melanie niet eens in de lijst staat, schandalig.
Dat is inderdaad wel verrassend. Mijn moeder dacht van George Ezra dat dat een oudere vent wasquote:Op zondag 27 december 2020 15:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Mijn dochter was laatst heel verbaasd dat Tom Waits pas 27 was toen hij dit zong.
Hij leeft nog hoor.quote:Op zondag 27 december 2020 15:45 schreef Breekfast het volgende:
In deze tijd was Tom Waits direct doorgestuurd naar een teststraat.
Zekerquote:Op zondag 27 december 2020 15:46 schreef Isorden het volgende:
Eigenlijk heet het gewoon Tom Traubert's blues (Four sheets to the wind in Copenhagen)
Mijn fave is Brand New Key, die staat er helaas ook niet inquote:Op zondag 27 december 2020 15:45 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik kom er trouwens net achter dat Ruby Tuesday van Melanie niet eens in de lijst staat, schandalig.
Zou je niet zeggen als je dit hoortquote:
Nou lekker behulpzaam weerquote:Op zondag 27 december 2020 15:46 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Nee, ik schenk momenteel geen verse gemberthee met honing in.
Dat heb ik bij wel meer platen dezer dagen. En die blijken dan al een jaar of tien niet meer in die regionen te staan.quote:Op zondag 27 december 2020 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor mijn gevoel is het 30 december als dit langskomt.
Dat is ook wel zo ja. Al heeft de band er zelf zeker ook invloed op. Ik ben een keer bij Arcade Fire geweest op Werchter, toen had het publiek er zo weinig zin in dat de bandleden er ook helemaal chagrijnig van werdenquote:Op zondag 27 december 2020 15:46 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, ik zou dan gewoon ergens in het voorste vak moeten staan. Bij de grote headliners is het voor m'n beleving essentieel hoe ver ik van het podium sta en hoe fanatiek het publiek om me heen is. Moet vast nog wel een keer lukken op een festival
Duurt maar 6:40quote:Op zondag 27 december 2020 15:47 schreef MTheBassman het volgende:
dit mag ook wel een keer eindigen, of zo.
Ik wel. Die kon toveren met haar ogenquote:Op zondag 27 december 2020 15:48 schreef peaceman het volgende:
Ik ken niemand die Mathilda heet, dus komt niet echt dichtbij.
Op het battlefieldquote:
En Alt-J eigenlijk ook wel.quote:Op zondag 27 december 2020 15:48 schreef PippenScottie het volgende:
Tom Waits heeft ook wel veel beter. Maar er springt niet echt een liedje biovenuit. Hetzelfde probleem dat Nick Cave ook heeft.
quote:Op zondag 27 december 2020 15:48 schreef peaceman het volgende:
Ik ken niemand die Mathilda heet, dus komt niet echt dichtbij.
anders ga ik er wel met de pat naar gooien.quote:
Bohh zeker wel.quote:Op zondag 27 december 2020 15:48 schreef PippenScottie het volgende:
Tom Waits heeft ook wel veel beter. Maar er springt niet echt een liedje biovenuit. Hetzelfde probleem dat Nick Cave ook heeft.
dat is wel een leuk liedjequote:
Ja mijn referentie is 2010-2014, dat maakt dat het nog wel redelijk meevalt. Meeste platen waren dan al eerder wat gezakt.quote:Op zondag 27 december 2020 15:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat heb ik bij wel meer platen dezer dagen. En die blijken dan al een jaar of tien niet meer in die regionen te staan.
Die clip is eigenlijk best eng.quote:
You can forget about coming back!quote:
Ik doe hetzelfde maar dan op de basquote:Op zondag 27 december 2020 15:50 schreef Dagoduck het volgende:
Speel deze wel eens op gitaar, en dan lekker schreeuwzingen.
Ik heb een keer met drie man naar een voorprogramma staan kijken, terwijl de rest van het publiek nog niet binnen was of aan de bar hing.quote:Op zondag 27 december 2020 15:48 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo ja. Al heeft de band er zelf zeker ook invloed op. Ik ben een keer bij Arcade Fire geweest op Werchter, toen had het publiek er zo weinig zin in dat de bandleden er ook helemaal chagrijnig van werden
No one can tell us we're wrongquote:
Dit is toch heul geen gitarelarij liedjequote:Op zondag 27 december 2020 15:50 schreef Dagoduck het volgende:
Speel deze wel eens op gitaar, en dan lekker schreeuwzingen.
is het nog wat geworden met dat bandje?quote:Op zondag 27 december 2020 15:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb een keer met drie man naar een voorprogramma staan kijken, terwijl de rest van het publiek nog niet binnen was of aan de bar hing.
Zei die zanger: "So, this is Tilburg on a thursday night? Looks great!"
Moet jij eens opletten.quote:Op zondag 27 december 2020 15:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dit is toch heul geen gitarelarij liedje
Haha, netjes. Zal wel geen superbekende band zijn geweest dan?quote:Op zondag 27 december 2020 15:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb een keer met drie man naar een voorprogramma staan kijken, terwijl de rest van het publiek nog niet binnen was of aan de bar hing.
Zei die zanger: "So, this is Tilburg on a thursday night? Looks great!"
* Zorro let opquote:
zekers, kan er altijd prima naar luisteren.quote:Op zondag 27 december 2020 15:52 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Er mag wat mij betreft veel meer Pat gedraaid worden, niet alleen in de top 2000 maar ook gewoon doordeweeks
Lekkere muziek ook om ff op te warmen met bassenquote:Op zondag 27 december 2020 15:53 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
zekers, kan er altijd prima naar luisteren.
eerste jaar misschien, maar verder niet hoorquote:Op zondag 27 december 2020 15:52 schreef cafca het volgende:
Dit was toch ook altijd een 30 decemberliedje...
Leuk dat ze meeleest en gewoon zingt wat je hier typt.quote:
Ik moest even denken... Cult of Luna of zoiets volgens mij. Niet echt bekend nee.quote:Op zondag 27 december 2020 15:52 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Haha, netjes. Zal wel geen superbekende band zijn geweest dan?
ow wacht je zei de 30stequote:Op zondag 27 december 2020 15:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
eerste jaar misschien, maar verder niet hoor
Echt alleen de eerste 2 edities en die tellen niet.quote:Op zondag 27 december 2020 15:52 schreef cafca het volgende:
Dit was toch ook altijd een 30 decemberliedje...
ja is wel zo fijn hè?quote:Op zondag 27 december 2020 15:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Leuk dat ze meeleest en gewoon zingt wat je hier typt.
quote:
Is ook de allermooiste.quote:Op zondag 27 december 2020 15:55 schreef Cee het volgende:
Twijfelde bij het stemmen tussen deze en Don’t dream it’s over (het werd de laatste).
Ik speel dont dream met mijn band momenteel, leuk nummer om te bassenquote:Op zondag 27 december 2020 15:55 schreef Cee het volgende:
Twijfelde bij het stemmen tussen deze en Don’t dream it’s over (het werd de laatste).
Zou je kunnen zeggen dat liefde een slagveld is?quote:Op zondag 27 december 2020 15:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mn ex was echt four seasons in one day qua mood soms. Om gek van te worden. Maar ik hield er ook ontzettend van. Liefde is een gek ding
Distant sun?quote:Op zondag 27 december 2020 15:55 schreef peaceman het volgende:
De mooiste van Crowded House staat er niet in helaas.
Je ex was een vrouw? Wen er maar aanquote:Op zondag 27 december 2020 15:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mn ex was echt four seasons in one day qua mood soms. Om gek van te worden. Maar ik hield er ook ontzettend van. Liefde is een gek ding
ja, soms kunnen slechte eigenschappen juist leuk zijn dan. Koppigheid is ook zo'n karaktertrekquote:Op zondag 27 december 2020 15:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hole in the riverquote:
Bbhs?quote:Op zondag 27 december 2020 15:55 schreef peaceman het volgende:
De mooiste van Crowded House staat er niet in helaas.
In de slaapkamer sowieso.quote:Op zondag 27 december 2020 15:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zou je kunnen zeggen dat liefde een slagveld is?
quote:Op zondag 27 december 2020 13:15 schreef Gretzl het volgende:
Gretz Stemlijstje
0140. The Killers - Mr. Brightside (2004)
0448. Billie Eilish - Everything I Wanted (2019)
0211. Radiohead - Street Spirit (Fade Out) (1995)
0684. Tame Impala - The Less I Know the Better (2015)
0887. The Smiths - There Is a Light That Never Goes Out (1986)
0900. Nena & Kim Wilde - Anyplace, Anywhere, Anytime (2003)
1043. Keane - Bedshaped (2004)
1125. Yann Tiersen - Comptine D'un Autre Été, L'après-Midi (2001)
1236. Arctic Monkeys - Fluorescent Adolescent (2007)![]()
![]()
NAMECHECK OMG
![]()
1483. Dua Lipa - Don't Start Now (2019)![]()
1629. Spinvis - Bagagedrager (2002)
1650. Kendrick Lamar - King Kunta (2015)![]()
1694. MGMT - Kids (2007)![]()
1912. Johan - Tumble and Fall (2001)
1925. Damien Rice - The Blower's Daughter (2001)![]()
Niet gehaald:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Zat dat in een reclame?quote:Op zondag 27 december 2020 15:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cafe weltschmerz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja tamelijk belachelijk dat ze uberhaupt mogen adverteren op NPOquote:Op zondag 27 december 2020 15:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die mag ook wel een plaats of 1000 omhoogquote:Op zondag 27 december 2020 15:58 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ga straks even volop genieten van the thrill is gone
Ja wtf. Sfeer gelijk verpest hier.quote:Op zondag 27 december 2020 15:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, luister naar het "verboden jaaroverzicht" o.i.d.quote:
quote:1196 Don't Stop 'Til You Get Enough Michael Jackson 7,5
1195 Just Say Yes Snow Patrol 6
1194 Human Nature Michael Jackson 5,5
1193 Perhaps Love John Denver & P. Domingo 5
1192 Feeling Good Michael Bublé 4
1191 Anne Herman van Veen 5
1190 The Thrill Is Gone B.B. King 8
1189 Non Non Rien n'a Changé Les Poppys 1,5
1188 You'll Never Walk Alone Lee Towers 5,5
1187 House For Sale Lucifer 6,5
1186 Best Of You Foo Fighters 4,5
1185 Watskeburt?! De Jeugd Van Tegenwoordig 4
Dan las je Hole in the river verkeerdquote:Op zondag 27 december 2020 15:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mooiste van CH die ontbreekt is trouwens Amsterdam:
1189 is op zeker een o jaquote:Op zondag 27 december 2020 15:58 schreef essnhills het volgende:
1196 Don't Stop 'Til You Get Enough Michael Jackson![]()
1195 Just Say Yes Snow Patrol
1194 Human Nature Michael Jackson
1193 Perhaps Love John Denver & P. Domingo![]()
1192 Feeling Good Michael Bublé
1191 Anne Herman van Veen![]()
1190 The Thrill Is Gone B.B. King
1189 Non Non Rien n'a Changé Les Poppys![]()
1188 You'll Never Walk Alone Lee Towers![]()
1187 House For Sale Lucifer![]()
1186 Best Of You Foo Fighters
1185 Watskeburt?! De Jeugd Van Tegenwoordig
Hier nog eentje!quote:Op zondag 27 december 2020 15:58 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ga straks even volop genieten van the thrill is gone
Ja, je zou denken dat er wel iemand op voorhand bekijkt welke adverteerders passend zijn en welke niet bij zo'n evenement thuishorenquote:Op zondag 27 december 2020 15:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja tamelijk belachelijk dat ze uberhaupt mogen adverteren op NPO
Ja dan wel.quote:
Was ie niet aan het playbacken?quote:Op zondag 27 december 2020 16:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
O ja inb4 Ruud die zegt dat Henny Huisman achter de drums zat bij Lucifer
Wat zat ie daar te doen?quote:Op zondag 27 december 2020 16:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
quote:
quote:
STEMPLAATquote:Op zondag 27 december 2020 15:57 schreef MTheBassman het volgende:
1185 Watskeburt?! De Jeugd Van Tegenwoordig
Tja als je betaaldquote:Op zondag 27 december 2020 15:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ben al blij zat dat hij niet de leadvocals had....quote:
Maar natuurlijkquote:
Zie ook dat Lee Towers gedrocht. Zou verboden moeten wordenquote:Op zondag 27 december 2020 16:01 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik weet dat Nederland een land van wansmaak is, maar hoe kan het serieus dat die overbodige Buble versie van Feeling Good er in staat
Ja, dat zat net in een reclame ja.quote:
Dat nummer van hem is toch gecoverd door Gary and the Pacemakersquote:Op zondag 27 december 2020 16:02 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Zie ook dat Lee Towers gedrocht. Zou verboden moeten worden
Leuk feitjequote:Op zondag 27 december 2020 16:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik vraag me al de hele tijd af wat dat is.quote:Op zondag 27 december 2020 15:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bespottelijk inderdaad. Ook het feit dat ze blijkbaar zelf willen adverteren op de NPO die ze niet vertrouwen, ofzo.quote:Op zondag 27 december 2020 15:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
doe geen moeite.quote:Op zondag 27 december 2020 16:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vraag me al de hele tijd af wat dat is.
Mooi is dat hequote:Op zondag 27 december 2020 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bespottelijk inderdaad. Ook het feit dat ze blijkbaar zelf willen adverteren op de NPO die ze niet vertrouwen, ofzo.
Ik vond het al lang duren dat die een keer kwam. Eindelijk drummergrappen!quote:Op zondag 27 december 2020 16:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Echt he. Heb je een nieuwsblokje van 3 minuten, en dan gaat het 2 minuten over onzinnige dingenquote:Op zondag 27 december 2020 16:02 schreef alopio het volgende:
Echt dat non nieuws op die reclame elke keer
Je zou het ook café wappie kunnen noemen.quote:Op zondag 27 december 2020 16:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vraag me al de hele tijd af wat dat is.
FTFYquote:Op zondag 27 december 2020 16:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Echt he. Heb je een nieuwsblokje van 3 minuten, en dan gaat het 3 minuten over onzinnige dingen
ik vind die cover van Michael Buble niet eens zo erg, maar om nu 3 verschillende versies van een nummer erin te hebben hoeft van mij dan ook weer niet.quote:Op zondag 27 december 2020 16:01 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik weet dat Nederland een land van wansmaak is, maar hoe kan het serieus dat die overbodige Buble versie van Feeling Good er in staat
Whehehequote:
Tja extra zendtijd vullen met nieuws over tante truus en het huisdier van Gijs die ook de top 2000 luisterd.quote:Op zondag 27 december 2020 16:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Echt he. Heb je een nieuwsblokje van 3 minuten, en dan gaat het 2 minuten over onzinnige dingen
Ja idd, veeeel beterquote:Op zondag 27 december 2020 16:05 schreef alopio het volgende:
[..]
Tja extra zendtijd vullen met nieuws over tante truus en het huisdier van Gijs die ook de top 2000 luisterd.
Vroeger had je nog goed nieuws zoals de tijd van de wachtrij voor het cafe
waai niet wegquote:Op zondag 27 december 2020 16:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
Aangezien t eerste half uurtje toch pulp is, ben ik even boodschappen doen. Tot zo Fokkies
Was het maar Pulp... dan was het het luisteren waard geweest.quote:Op zondag 27 december 2020 16:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
Aangezien t eerste half uurtje toch pulp is, ben ik even boodschappen doen. Tot zo Fokkies
Ik maakte niet eens een grapjequote:Op zondag 27 december 2020 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond het al lang duren dat die een keer kwam. Eindelijk drummergrappen!
.. in the gastank. Boom boomquote:
Tsja want waarom zou je elk nummer volledig draaien als je ze ook gewoon kan afkappen hè?quote:
Precies! We moeten toch iets hebben om over te zeiken, anders zou het maar saai zijnquote:Op zondag 27 december 2020 16:06 schreef Isorden het volgende:
[..]
Tsja want waarom zou je elk nummer volledig draaien als je ze ook gewoon kan afkappen hè?
vergeet niet de verkorte radiovriendeliijke versies.quote:Op zondag 27 december 2020 16:06 schreef Isorden het volgende:
[..]
Tsja want waarom zou je elk nummer volledig draaien als je ze ook gewoon kan afkappen hè?
Ja anders krijgen we die topics ook niet vol enzo...quote:Op zondag 27 december 2020 16:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Precies! We moeten toch iets hebben om over te zeiken, anders zou het maar saai zijn
Woeeeeeehhhhhhhhhhhhhhquote:Op zondag 27 december 2020 16:06 schreef alopio het volgende:
[..]
De wachtrij is nu 8,5 uur, en er zijn al 1048830 mensen langs geweest. Weer een nieuw record
Oh dat lukt me evengoed wel denk ik hoorquote:Op zondag 27 december 2020 16:07 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja anders krijgen we die topics ook niet vol enzo...
Waarom kost de Top 2000 zoveel geld dan? Dat zijn gewoon 2000 plaatjes die gedraaid moeten worden en oke, het stemmen tellen zal effe wat tijd kosten.quote:Op zondag 27 december 2020 16:06 schreef peaceman het volgende:
Als het aan onze Thierry ligt zal dit wel de laatste Top 2000 zijn, aangezien hij nog verder wil saneren bij de NPO...
Lagedrukgebied, vandaar.quote:Op zondag 27 december 2020 16:06 schreef alopio het volgende:
[..]
De wachtrij is nu 8,5 uur, en er zijn al 1048830 mensen langs geweest. Weer een nieuw record
quote:Op zondag 27 december 2020 16:06 schreef peaceman het volgende:
Als het aan onze Thierry ligt zal dit wel de laatste Top 2000 zijn, aangezien hij nog verder wil saneren bij de NPO...
Overtuigend ditquote:
quote:
Laatste deze prachtsong herontdekt door de soundtrack van Jagtenquote:Op zondag 27 december 2020 12:17 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Marco schijnt ook wel eens een moondance te hebben gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |