SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Touchequote:Op zondag 27 december 2020 14:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nog altijd niet zou oud als jij, ouwe
Welk nummer vind je beter dan?quote:
quote:
Zeker. Al is dat kerstnummer dan weer niet zo nodig.quote:
Nee, het is weer voorbij deze mooi kerst.quote:Op zondag 27 december 2020 14:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zeker. Al is dat kerstnummer dan weer niet zo nodig.
More than anything in this world bijvoorbeeld.quote:
Dat was voor z'n frikadellen verslaving?quote:Op zondag 27 december 2020 14:55 schreef Dagoduck het volgende:
Nog maar een keer.
[ afbeelding ]
Hazes
En bier met broodjes pindakaasquote:Op zondag 27 december 2020 14:56 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Dat was voor z'n frikadellen verslaving?
Met Catharine Valenta, die leeft nog blijkbaar.quote:Op zondag 27 december 2020 14:56 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Dat was voor z'n frikadellen verslaving?
Klopt, hoort imo ook niet in de lijst, maar het is en blijft Queenquote:Op zondag 27 december 2020 14:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zeker. Al is dat kerstnummer dan weer niet zo nodig.
t is sowieso bijlange na niet het beste nr van Waitsquote:Op zondag 27 december 2020 14:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Waarom staat er eigenlijk Waltzing Mathilda, zo heet dat nummer toch niet??
Origineel van Rieu is toch beter.quote:Op zondag 27 december 2020 14:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hoe komt het eigenlijk dat Martha in België echt een all time classic status heeft, maar die hier in NL eigenlijk weinig teweeg brengt?quote:Op zondag 27 december 2020 14:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
t is sowieso bijlange na niet het beste nr van Waits
Editors, Bowie, Smiths, Melanie, Benatarquote:Op zondag 27 december 2020 14:59 schreef Evenstar het volgende:
Matig uurtje dit zeg.
Mooie kans om even AH bestelling te doen
Nee het heet eigenlijk Waltzing Met Hildaquote:Op zondag 27 december 2020 14:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Heeft Hilda een zware rookstem?quote:Op zondag 27 december 2020 14:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee het heet eigenlijk Waltzing Met Hilda
Ondertussen moet je toch weten dat ik Bowie echt niks vind en Queen staat ook niet echt hoog op mijn lijst.quote:Op zondag 27 december 2020 14:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Editors, Bowie, Smiths, Melanie, Benatar![]()
Ze heette vroeger Henkquote:
Geen idee. Hier heeft ie nooit in de keuzelijst gestaan. Maar er is in Nl best publiek, zie Snob 2000. Daar staan Martha en I Hope That I Dont Fall In Love with you en Christmas card from a Hooker in Minneapolis gewoon in de lijst.quote:Op zondag 27 december 2020 14:59 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Hoe komt het eigenlijk dat Martha in België echt een all time classic status heeft, maar die hier in NL eigenlijk weinig teweeg brengt?
quote:Op zondag 27 december 2020 14:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Someone loves you honey
More than anything in this world bijvoorbeeld.
Oh, maar die ken ik welquote:Op zondag 27 december 2020 14:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
En dan staat her origineel er nog niet eens inquote:Op zondag 27 december 2020 14:59 schreef Zorro het volgende:
Limp Bizkit is wel de ultieme overbodige kuffer.
Het klinkt al kut, en dan laten ze ook nog het beste stuk uit het origineel weg.
Alleen daarom zou dit nummer al geboycot moeten worden.
Neem ff wat pils voor me mee dan.quote:Op zondag 27 december 2020 15:00 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ondertussen moet je toch weten dat ik Bowie echt niks vind en Queen staat ook niet echt hoog op mijn lijst.
Ook dat is niet echt nodig.quote:Op zondag 27 december 2020 15:01 schreef Isorden het volgende:
[..]
En dan staat her origineel er nog niet eens in
Nederland....quote:Op zondag 27 december 2020 15:01 schreef Isorden het volgende:
[..]
En dan staat her origineel er nog niet eens in
Echt wel.quote:
Maar wel een groot contrast met België. Daar stond Martha bv. op 21 in de Tijdloze 100 vorig jaarquote:Op zondag 27 december 2020 15:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Geen idee. Hier heeft ie nooit in de keuzelijst gestaan. Maar er is in Nl best publiek, zie Snob 2000. Daar staan Martha en I Hope That I Dont Fall In Love with you en Christmas card from a Hooker in Minneapolis gewoon in de lijst.
Oh ja, die moest ik er nog bij zettenquote:Op zondag 27 december 2020 14:59 schreef Zorro het volgende:
Limp Bizkit is wel de ultieme overbodige kuffer.
Het klinkt al kut, en dan laten ze ook nog het beste stuk uit het origineel weg.
Alleen daarom zou dit nummer al geboycot moeten worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Hier heb ik op gestemdquote:Op zondag 27 december 2020 15:04 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Oh ja, die moest ik er nog bij zetten![]()
Gretzlijstje Overbodige Kuffers
0231. The Amazing Stroopwafels - Oude Maasweg (1981)
Daarmee is ie nog gezakt. Ik hoop een klein beetje dat het origineel hoger staat en wil het antwoord of het zo is nog niet weten.quote:
253 Andre Hazes - Zij gelooft in mij is ook een cover (Kenny Rogers)quote:Op zondag 27 december 2020 15:04 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Gretzlijstje 'Overbodige' Kuffers
[..]
Inderdaad, wat een sukkelquote:Op zondag 27 december 2020 15:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier heb ik op gestemd![]()
![]()
![]()
![]()
Niks overbodig
Niet gekeken maar uit mijn hoofd staat disturbed hogerquote:Op zondag 27 december 2020 15:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarmee is ie nog gezakt. Ik hoop een klein beetje dat het origineel hoger staat en wil het antwoord of het zo is nog niet weten.
Nou idd. Het is al een schande dat dit nummer zo laag staat, nog maar net op 31 december. En dan overbodig noemenquote:
liever een andere danquote:
Ja, het is 'overbodig' zonder nu al te veel waarde aan dit pejoratief te hechten. Ik heb gewoon de meeste covers verzameld. Zitten voor mij persoonlijk ook echt wel mooie covers bij hoorquote:Op zondag 27 december 2020 15:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier heb ik op gestemd![]()
![]()
![]()
![]()
Niks overbodig
Niet iedere cover is direct overbodig.. Jij noemt het zo, ik nietquote:Op zondag 27 december 2020 15:07 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, het is 'overbodig' zonder nu al te veel waarde aan dit pejoratief te hechten. Ik heb gewoon de meeste covers verzameld. Zitten voor mij persoonlijk ook echt wel mooie covers bij hoor
quote:Op zondag 27 december 2020 15:04 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Gretzlijstje 'Overbodige' KuffersMooi lijstje, wist zeker niet van al die nummers dat het covers warenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee ik ook niet, maar zag m net voorbijkomen hier op n lijstje van iemand, die van Disturbed danquote:Op zondag 27 december 2020 15:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarmee is ie nog gezakt. Ik hoop een klein beetje dat het origineel hoger staat en wil het antwoord of het zo is nog niet weten.
Whoops, nog niet goed aangepast in m'n overzichtquote:
Timing is allesquote:Op zondag 27 december 2020 15:07 schreef Isorden het volgende:
[..]
Komt er weer een binnengeslopen hoor
Inclusief hun meestverkochte single zelfs.quote:Op zondag 27 december 2020 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
John Deacon wel liedjes schrijven
[..]
Gretzlijstje 'Overbodige' KuffersSlaap zacht Elisabeth - Acda en de Munnik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook een vertaling
Zonder roomservicequote:Op zondag 27 december 2020 15:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wel toepasselijk. Spends his evenings alone, in his hotel room
A Song For The Death is beter.quote:
Die van die natte pan?quote:Op zondag 27 december 2020 15:09 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Inclusief hun meestverkochte single zelfs.
En eindelijk ook vast in de lijst.quote:
Vaseline erbij.quote:
Stemmen met emotie dit jaar.quote:Op zondag 27 december 2020 15:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wel toepasselijk. Spends his evenings alone, in his hotel room
Een vrij stoffig nummer.quote:
[..]
Gretzlijstje 'Overbodige' KuffersTwijfelgevalletje: I Don't want to talk about it van Rod Stewart. Maar als je Cocaine van Clapton overbodig noemt, mag die er ook wel bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tim Knolquote:Op zondag 27 december 2020 15:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heb even de Snob 2000 maar op gezet.
Tim Knol - Sam #np
Ja, in de hofvijver.quote:
Ja, John Deacon helaas niet vandaag echterquote:
Ik hoor maar 1 onnodige Queen..quote:Op zondag 27 december 2020 15:13 schreef MTheBassman het volgende:
ik ben terug en de tweede onnodige queen komt nethelaas
Ja deze mag er wel uit. Die vorige hoort bij hun beste 10 liedjes dus mag de knip wel overleven, net als bijna alles er boven en One Vision voor de memequote:
Thank God it's Christmas (geweest)quote:Op zondag 27 december 2020 15:13 schreef MTheBassman het volgende:
ik ben terug en de tweede onnodige queen komt nethelaas
het is nog steeds derde kerstdag volgens sommigenquote:Op zondag 27 december 2020 15:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Thank God it's Christmas (geweest)
Het is ook nog de 300zoveelste Valentijnsdag als ik sommige stelletjes mag geloven.quote:Op zondag 27 december 2020 15:15 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
het is nog steeds derde kerstdag volgens sommigen
Voor mij was het een kerst om heel snel te vergeten.quote:Op zondag 27 december 2020 15:15 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Hier normaal gesproken ook, dan is er meestal de familieborrel. Maar dat mag niet, dus nu is het chille kerstdag (de andere 2 dagen heb ik een 5 gangen diner op tafel gezetquote:Op zondag 27 december 2020 15:15 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Derde kerstdag bestaat niet. Net als God en de kerstman. Alleen Elvis blijft bestaan.quote:Op zondag 27 december 2020 15:15 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
God bestaat wel, maar zijn verjaardag vieren slaat hij een jaartje over.quote:Op zondag 27 december 2020 15:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Derde kerstdag bestaat niet. Net als God en de kerstman. Alleen Elvis blijft bestaan.
Ik heb me verder wel vermaakt hoorquote:Op zondag 27 december 2020 15:16 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Voor mij was het een kerst om heel snel te vergeten.
klinkt goedquote:Op zondag 27 december 2020 15:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier normaal gesproken ook, dan is er meestal de familieborrel. Maar dat mag niet, dus nu is het chille kerstdag (de andere 2 dagen heb ik een 5 gangen diner op tafel gezet), en ik word nu verzorgd
Elvis is inmiddels overleden op dat tropische eiland, zware storm veroorzaakt door klimaatverandering...quote:Op zondag 27 december 2020 15:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Derde kerstdag bestaat niet. Net als God en de kerstman. Alleen Elvis blijft bestaan.
klopt, zie hem overal op feestjes verschijnenquote:Op zondag 27 december 2020 15:16 schreef cafca het volgende:
[..]
LRquote:Op zondag 27 december 2020 15:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Mien hemel wat is Queen toch verschrikkelijk
Daar draait Kerst om toch?quote:
Gezelligheid was ver te zoeken hier. Heb je soms, maar extra zuur als het met Kerst gebeurt.quote:Op zondag 27 december 2020 15:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb me verder wel vermaakt hoorBroer + vriendin en oma op 1e Kerstdag, oom en nichtje op 2e Kerstdag. Gezellig, en we hebben lekker gegeten
Helaas gemist.quote:Op zondag 27 december 2020 15:17 schreef Dagoduck het volgende:
Racing Rats was ook genieten vannacht.
quote:Op zondag 27 december 2020 15:18 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Gezelligheid was ver te zoeken hier. Heb je soms, maar extra zuur als het met Kerst gebeurt.
Volgend jaar krijgt deze weer mijn stemquote:Op zondag 27 december 2020 15:18 schreef BillDauterive het volgende:
170 plaatsen gestegen. Dat mag volgend jaar wel weer
Jij liep de avondmis.quote:Op zondag 27 december 2020 15:20 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja dat. En geen avondmis natuurlijk.
Hallo, jij bent tegenwoordig ook elders te vinden?quote:Op zondag 27 december 2020 15:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi hallo mede voormalig Delfenaar
Mooi.quote:
Jij het noorden en ik het oosten. Zover mogelijk van elkaar weg klaarblijkelijkquote:Op zondag 27 december 2020 15:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hallo, jij bent tegenwoordig ook elders te vinden?
En nog steeds beter dan driekwart van de rest van de lijstquote:Op zondag 27 december 2020 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een van de minst leuke Bowies in de lijst
Dat had nou ook weer niet per se gehoeven hoorquote:Op zondag 27 december 2020 15:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij het noorden en ik het oosten. Zover mogelijk van elkaar weg klaarblijkelijk
Maar nog wel leuk.quote:Op zondag 27 december 2020 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een van de minst leuke Bowies in de lijst
quote:Op zondag 27 december 2020 15:23 schreef cafca het volgende:
[..]
En nog steeds beter dan driekwart van de rest van de lijst
Dat is die met die lampen denk ik.quote:
1022 1031 1575 1183 1203quote:
quote:Op zondag 27 december 2020 15:25 schreef Gale_Boetticher het volgende:
And now I know how Joan of Arc felt
Now I know how Joan of Arc felt
As the flames rose to her Roman nose
And her walkman started to melt
Staat er pas 5 jaar in,quote:
Ik zie het. Niet best.quote:Op zondag 27 december 2020 15:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nog veel lager zelfs 2 jaar terug
Tot en met de editie van 2011 stonden The Smiths niet genoteerd in de lijst der lijstenquote:
Iets met Nederland en wansmaak.quote:
Gewoon de versie van Johnny Marr solo luisteren danquote:Op zondag 27 december 2020 15:27 schreef cafca het volgende:
Ja, dit is best nolstalgisch, en best goede muziek ook, ik trek alleen die zeikstem van Morrissey niet zo goed.
Ik vind het nooit zo passen bij dit soort britpopliedjes. Alleen bij de wat zwaardere gedragen liedjes als How Soon Is Now? en I Know It's Over (stomtoevallig de hoogste noteringen in de Mex 2000) vind ik het wel passen.quote:Op zondag 27 december 2020 15:27 schreef cafca het volgende:
Ja, dit is best nolstalgisch, en best goede muziek ook, ik trek alleen die zeikstem van Morrissey niet zo goed.
Dat zie je helaas in een hoop nummers terug.quote:Op zondag 27 december 2020 15:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Iets met Nederland en wansmaak.
Is die er? Zal ik eens checken dan!quote:Op zondag 27 december 2020 15:28 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Gewoon de versie van Johnny Marr solo luisteren dan
Blijft een hipsterbandjequote:Op zondag 27 december 2020 15:28 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Gemiddelde stemleeftijd 35 nog best jong voor de Smithjes
Neequote:Op zondag 27 december 2020 15:29 schreef essnhills het volgende:
ben ik de enige die dit wel lekkere muziek vind?
Helaas wel ja....quote:Op zondag 27 december 2020 15:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weten jullie wat een Limp Biscuit is?
Neequote:Op zondag 27 december 2020 15:29 schreef essnhills het volgende:
Vertel. Ik ben een en al oor.quote:
Ik weet nooit zo goed wat ik met dit nummer moet. Hangt er een beetje tussenin.quote:Op zondag 27 december 2020 15:29 schreef essnhills het volgende:
Iets met een koekje en 10ccquote:Op zondag 27 december 2020 15:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vertel. Ik ben een en al oor.
Even naar wat verduidelijking gezocht:quote:
Zijn ook overal in thuis hè die band.quote:
Iets dat je liever niet weet neequote:
Dit ja.quote:Op zondag 27 december 2020 15:30 schreef MrBanaan1 het volgende:
Gewoon een goede cover! Origineel is beter ja, maar dit is goed gedaan
Blame it on the boogiequote:
Maar hier had ook gewoon de versie van The Who kunnen staan...quote:Op zondag 27 december 2020 15:31 schreef MTheBassman het volgende:
dit is wel beter dan de andere troep die ik van ze gehoord heb. Maar hier kan ik alsnog vrij weinig mee
... ben blij dat er geen LIM-forum is.quote:Op zondag 27 december 2020 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Limp Bizkit is een spel waarbij een groep jongens in een cirkel staan. In het midden van de cirkel ligt een koekje waarop de jongens zich moeten masturberen. Diegene die als laatste klaarkomt, moet het koekje met sperma opeten.
Maar hopen voor de laatste dat de rest niet goed heeft gemiktquote:Op zondag 27 december 2020 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Even naar wat verduidelijking gezocht:
Limp Bizkit is een spel waarbij een groep jongens in een cirkel staan. In het midden van de cirkel ligt een koekje waarop de jongens zich moeten masturberen. Diegene die als laatste klaarkomt, moet het koekje met sperma opeten.
oh ik kende het spel wel (nee, nooit zelf gespeeld) maar ik wist niet dat het zo heette. weer wat geleerd vandaagquote:Op zondag 27 december 2020 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 december 2020 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is het geworden?quote:Op zondag 27 december 2020 15:31 schreef Zorro het volgende:
Zo daar ben ik weer
Was ik me daar toch bijna vergeten een paar genottelijk biertjes te halen voor straks.
Gelukkig op tijd aan gedacht
Fijn voor de verduidelijking tussen haakjes.quote:Op zondag 27 december 2020 15:32 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
oh ik kende het spel wel (nee, nooit zelf gespeeld) maar ik wist niet dat het zo heette. weer wat geleerd vandaag
Gadverdamme.quote:Op zondag 27 december 2020 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klinkt als een spel dat geen winnaars kentquote:Op zondag 27 december 2020 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
alsof jij zo keurig bentquote:
Jij wist dit vast nog nietquote:
Too soonquote:Op zondag 27 december 2020 15:32 schreef cafca het volgende:
Erg matige cover van een matig nummer van één van een iconische band die er te weinig in staan.
Beetje alsof Van Halens cover van You Really Got me er wel in zou staan, en het origineel niet....
Ik ben een zeer respectabele jongedamequote:
Break Stuffquote:Op zondag 27 december 2020 15:32 schreef DecoAoreste het volgende:
Wel echt zuur dat dit de enige notering is van Limp Bizkit. Had graag My Way of Boiler gehoord in de lijst.
Nou bedankt. Het was op zich informatie waar ik ook goed zonder had gekundquote:Op zondag 27 december 2020 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij wist dit vast nog nietHeb ik je maar weer kunnen verblijden met een mooi feitje
Eeeh een Tripel Karmeliet ziet erbij, een HJ Winterbier, Delirium tremens, La chouffe, HJ karakter, Kwaremont blond, Affligem blondquote:
Soort Mel. Of Kim.quote:Op zondag 27 december 2020 15:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben een zeer respectabele jongedame
quote:Op zondag 27 december 2020 15:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik had een “oh ja, die ken ik wel” verwacht
als ze dat zeggen weten wij wel genoeg....quote:Op zondag 27 december 2020 15:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan hooop ik toch Kim.quote:
Nee..quote:
Geen patat?quote:Op zondag 27 december 2020 15:35 schreef MTheBassman het volgende:
eetplannen zijn veranderd. Ik ga eind vd middag naar mn ouders toe en friet eten
quote:Op zondag 27 december 2020 15:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik had wel een ohjaaaquote:Op zondag 27 december 2020 15:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 december 2020 15:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zeggen ze allemaalquote:Op zondag 27 december 2020 15:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik spreek immer de waarheidquote:Op zondag 27 december 2020 15:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
als ze dat zeggen weten wij wel genoeg....
[jambers]Overdag is Ess een keurige jongedame, maar ‘s avonds trekt zij naar de koekjesfabriek[/jambers]quote:Op zondag 27 december 2020 15:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
als ze dat zeggen weten wij wel genoeg....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |