SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Touchequote:Op zondag 27 december 2020 14:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nog altijd niet zou oud als jij, ouwe
Welk nummer vind je beter dan?quote:
quote:
Zeker. Al is dat kerstnummer dan weer niet zo nodig.quote:
Nee, het is weer voorbij deze mooi kerst.quote:Op zondag 27 december 2020 14:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zeker. Al is dat kerstnummer dan weer niet zo nodig.
More than anything in this world bijvoorbeeld.quote:
Dat was voor z'n frikadellen verslaving?quote:Op zondag 27 december 2020 14:55 schreef Dagoduck het volgende:
Nog maar een keer.
[ afbeelding ]
Hazes
En bier met broodjes pindakaasquote:Op zondag 27 december 2020 14:56 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Dat was voor z'n frikadellen verslaving?
Met Catharine Valenta, die leeft nog blijkbaar.quote:Op zondag 27 december 2020 14:56 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Dat was voor z'n frikadellen verslaving?
Klopt, hoort imo ook niet in de lijst, maar het is en blijft Queenquote:Op zondag 27 december 2020 14:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zeker. Al is dat kerstnummer dan weer niet zo nodig.
t is sowieso bijlange na niet het beste nr van Waitsquote:Op zondag 27 december 2020 14:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Waarom staat er eigenlijk Waltzing Mathilda, zo heet dat nummer toch niet??
Origineel van Rieu is toch beter.quote:Op zondag 27 december 2020 14:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hoe komt het eigenlijk dat Martha in België echt een all time classic status heeft, maar die hier in NL eigenlijk weinig teweeg brengt?quote:Op zondag 27 december 2020 14:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
t is sowieso bijlange na niet het beste nr van Waits
Editors, Bowie, Smiths, Melanie, Benatarquote:Op zondag 27 december 2020 14:59 schreef Evenstar het volgende:
Matig uurtje dit zeg.
Mooie kans om even AH bestelling te doen
Nee het heet eigenlijk Waltzing Met Hildaquote:Op zondag 27 december 2020 14:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Heeft Hilda een zware rookstem?quote:Op zondag 27 december 2020 14:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee het heet eigenlijk Waltzing Met Hilda
Ondertussen moet je toch weten dat ik Bowie echt niks vind en Queen staat ook niet echt hoog op mijn lijst.quote:Op zondag 27 december 2020 14:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Editors, Bowie, Smiths, Melanie, Benatar![]()
Ze heette vroeger Henkquote:
Geen idee. Hier heeft ie nooit in de keuzelijst gestaan. Maar er is in Nl best publiek, zie Snob 2000. Daar staan Martha en I Hope That I Dont Fall In Love with you en Christmas card from a Hooker in Minneapolis gewoon in de lijst.quote:Op zondag 27 december 2020 14:59 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Hoe komt het eigenlijk dat Martha in België echt een all time classic status heeft, maar die hier in NL eigenlijk weinig teweeg brengt?
quote:Op zondag 27 december 2020 14:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Someone loves you honey
More than anything in this world bijvoorbeeld.
Oh, maar die ken ik welquote:Op zondag 27 december 2020 14:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
En dan staat her origineel er nog niet eens inquote:Op zondag 27 december 2020 14:59 schreef Zorro het volgende:
Limp Bizkit is wel de ultieme overbodige kuffer.
Het klinkt al kut, en dan laten ze ook nog het beste stuk uit het origineel weg.
Alleen daarom zou dit nummer al geboycot moeten worden.
Neem ff wat pils voor me mee dan.quote:Op zondag 27 december 2020 15:00 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ondertussen moet je toch weten dat ik Bowie echt niks vind en Queen staat ook niet echt hoog op mijn lijst.
Ook dat is niet echt nodig.quote:Op zondag 27 december 2020 15:01 schreef Isorden het volgende:
[..]
En dan staat her origineel er nog niet eens in
Nederland....quote:Op zondag 27 december 2020 15:01 schreef Isorden het volgende:
[..]
En dan staat her origineel er nog niet eens in
Echt wel.quote:
Maar wel een groot contrast met België. Daar stond Martha bv. op 21 in de Tijdloze 100 vorig jaarquote:Op zondag 27 december 2020 15:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Geen idee. Hier heeft ie nooit in de keuzelijst gestaan. Maar er is in Nl best publiek, zie Snob 2000. Daar staan Martha en I Hope That I Dont Fall In Love with you en Christmas card from a Hooker in Minneapolis gewoon in de lijst.
Oh ja, die moest ik er nog bij zettenquote:Op zondag 27 december 2020 14:59 schreef Zorro het volgende:
Limp Bizkit is wel de ultieme overbodige kuffer.
Het klinkt al kut, en dan laten ze ook nog het beste stuk uit het origineel weg.
Alleen daarom zou dit nummer al geboycot moeten worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Hier heb ik op gestemdquote:Op zondag 27 december 2020 15:04 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Oh ja, die moest ik er nog bij zetten![]()
Gretzlijstje Overbodige Kuffers
0231. The Amazing Stroopwafels - Oude Maasweg (1981)
Daarmee is ie nog gezakt. Ik hoop een klein beetje dat het origineel hoger staat en wil het antwoord of het zo is nog niet weten.quote:
253 Andre Hazes - Zij gelooft in mij is ook een cover (Kenny Rogers)quote:Op zondag 27 december 2020 15:04 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Gretzlijstje 'Overbodige' Kuffers
[..]
Inderdaad, wat een sukkelquote:Op zondag 27 december 2020 15:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier heb ik op gestemd![]()
![]()
![]()
![]()
Niks overbodig
Niet gekeken maar uit mijn hoofd staat disturbed hogerquote:Op zondag 27 december 2020 15:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarmee is ie nog gezakt. Ik hoop een klein beetje dat het origineel hoger staat en wil het antwoord of het zo is nog niet weten.
Nou idd. Het is al een schande dat dit nummer zo laag staat, nog maar net op 31 december. En dan overbodig noemenquote:
liever een andere danquote:
Ja, het is 'overbodig' zonder nu al te veel waarde aan dit pejoratief te hechten. Ik heb gewoon de meeste covers verzameld. Zitten voor mij persoonlijk ook echt wel mooie covers bij hoorquote:Op zondag 27 december 2020 15:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier heb ik op gestemd![]()
![]()
![]()
![]()
Niks overbodig
Niet iedere cover is direct overbodig.. Jij noemt het zo, ik nietquote:Op zondag 27 december 2020 15:07 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, het is 'overbodig' zonder nu al te veel waarde aan dit pejoratief te hechten. Ik heb gewoon de meeste covers verzameld. Zitten voor mij persoonlijk ook echt wel mooie covers bij hoor
quote:Op zondag 27 december 2020 15:04 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Gretzlijstje 'Overbodige' KuffersMooi lijstje, wist zeker niet van al die nummers dat het covers warenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee ik ook niet, maar zag m net voorbijkomen hier op n lijstje van iemand, die van Disturbed danquote:Op zondag 27 december 2020 15:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarmee is ie nog gezakt. Ik hoop een klein beetje dat het origineel hoger staat en wil het antwoord of het zo is nog niet weten.
Whoops, nog niet goed aangepast in m'n overzichtquote:
Timing is allesquote:Op zondag 27 december 2020 15:07 schreef Isorden het volgende:
[..]
Komt er weer een binnengeslopen hoor
Inclusief hun meestverkochte single zelfs.quote:Op zondag 27 december 2020 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
John Deacon wel liedjes schrijven
[..]
Gretzlijstje 'Overbodige' KuffersSlaap zacht Elisabeth - Acda en de Munnik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook een vertaling
Zonder roomservicequote:Op zondag 27 december 2020 15:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wel toepasselijk. Spends his evenings alone, in his hotel room
A Song For The Death is beter.quote:
Die van die natte pan?quote:Op zondag 27 december 2020 15:09 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Inclusief hun meestverkochte single zelfs.
En eindelijk ook vast in de lijst.quote:
Vaseline erbij.quote:
Stemmen met emotie dit jaar.quote:Op zondag 27 december 2020 15:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wel toepasselijk. Spends his evenings alone, in his hotel room
Een vrij stoffig nummer.quote:
[..]
Gretzlijstje 'Overbodige' KuffersTwijfelgevalletje: I Don't want to talk about it van Rod Stewart. Maar als je Cocaine van Clapton overbodig noemt, mag die er ook wel bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tim Knolquote:Op zondag 27 december 2020 15:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heb even de Snob 2000 maar op gezet.
Tim Knol - Sam #np
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |