SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)
Geen idee wat je bedoelt, post eens een plaatjequote:Op zondag 27 december 2020 14:26 schreef MTheBassman het volgende:
Kate winslet was in die ene scene toch wel mijn sexual awakening
Je bent hier voor het eerst?quote:Op zondag 27 december 2020 14:28 schreef MTheBassman het volgende:
de tering die topics gaan snel vol zo.
Ik ben onschuldigquote:Op zondag 27 december 2020 14:28 schreef MTheBassman het volgende:
Jammer dat ze zo TRAAG geopend worden...quote:Op zondag 27 december 2020 14:28 schreef MTheBassman het volgende:
quote:Op zondag 27 december 2020 14:28 schreef MTheBassman het volgende:
Blame it on the Boogie ESSIEquote:Op zondag 27 december 2020 14:28 schreef MTheBassman het volgende:
quote:Op zondag 27 december 2020 14:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Geen idee wat je bedoelt, post eens een plaatje
dat lijkt me sterkquote:
Do you know what we're fighting forquote:
quote:Op zondag 27 december 2020 14:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Geen idee wat je bedoelt, post eens een plaatje
Typisch gevalletje win-win-situatie.quote:Op zondag 27 december 2020 14:26 schreef MTheBassman het volgende:
Kate winslet was in die ene scene toch wel mijn sexual awakening
Daar word je toch niet warm van?quote:
En dan staat hun beste nummer Jesus Of Suburbia er nog niet eens inquote:Op zondag 27 december 2020 14:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Green Day is ook wel een beetje in zichzelf gaan geloven he als je t aantal noteringen ziet
Mwah horen toch minimaal 3 nummers van American Idiot en 2 van Dookie in en dan ook Good Riddance nog wel. Deze vind ik overbodig.quote:Op zondag 27 december 2020 14:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Green Day is ook wel een beetje in zichzelf gaan geloven he als je t aantal noteringen ziet
And you feel yourself suffocatingquote:Op zondag 27 december 2020 14:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Blame it on the Boogie ESSIE
Ik vond ze wel echt een knap stel zo samenquote:
quote:Op zondag 27 december 2020 14:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
staat hier in de kast... foto volgt via Diaan
Prachtigquote:
Oh je valt op Twiggy?quote:
The Saints vanochtend hoefde van mij ook al nietquote:Op zondag 27 december 2020 14:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah horen toch minimaal 3 nummers van American Idiot en 2 van Dookie in en dan ook Good Riddance nog wel. Deze vind ik overbodig.
Kan primaquote:Op zondag 27 december 2020 14:29 schreef Cee het volgende:
Kan je scones invriezen? Ik heb er 10 gemaakt maar zit na 5 al ramvol.
Nee, ik heb er ook geen warme herinneringen aanquote:
Prijkt ook in mijn LP-kastquote:
Zolang ze Uno, Dos en Tre links laten liggenquote:Op zondag 27 december 2020 14:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah horen toch minimaal 3 nummers van American Idiot en 2 van Dookie in en dan ook Good Riddance nog wel. Deze vind ik overbodig.
Ja, belachelijk. Wel het titelnummer, maar niet het meest epische anthem van American Idiot. Gaan we volgend jaar eens veranderen.quote:Op zondag 27 december 2020 14:29 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
En dan staat hun beste nummer Jesus Of Suburbia er nog niet eens in
#potsierlijkdikquote:Op zondag 27 december 2020 14:29 schreef Cee het volgende:
Kan je scones invriezen? Ik heb er 10 gemaakt maar zit na 5 al ramvol.
Kan nooit wat zijnquote:Op zondag 27 december 2020 14:31 schreef MTheBassman het volgende:
oh shit, AZ-Utrecht begonnen, snel even schakelen
Huh en Utrecht - AZ is ook al bezig, ze zijn maar druk.quote:Op zondag 27 december 2020 14:31 schreef MTheBassman het volgende:
quote:Op zondag 27 december 2020 14:31 schreef Gretzl het volgende:
Good Riddance is wel m'n ultieme Green Day fav, die komt hopelijk nog?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Leeds-Burnley is al helemaal dood, je moet wat.quote:
873quote:Op zondag 27 december 2020 14:31 schreef Gretzl het volgende:
Ik kijk later wel naar de uitslag. Beide ploegen boeien me niet zo...quote:Op zondag 27 december 2020 14:31 schreef MTheBassman het volgende:
Jesus Of Suburbia stond in de voorkeuzelijst dit jaar, dus zou kunnenquote:Op zondag 27 december 2020 14:30 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, belachelijk. Wel het titelnummer, maar niet het meest epische anthem van American Idiot. Gaan we volgend jaar eens veranderen.
Goed dat je over sport begint, wilde mss nog een stukje schaatsen kijkenquote:Op zondag 27 december 2020 14:31 schreef MTheBassman het volgende:
ja, leuk.quote:Op zondag 27 december 2020 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Huh en Utrecht - AZ is ook al bezig, ze zijn maar druk.
JAmaar iedereen is in Utrechtquote:Op zondag 27 december 2020 14:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Leeds-Burnley is al helemaal dood, je moet wat.
Ooit wel, maar ik kan het nog wel even uitstellen hoorquote:
You're in ruinsquote:Op zondag 27 december 2020 14:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Verkapte doodsverwensing???
Erg raar om daaraan te denken als iemand over sport begint.quote:Op zondag 27 december 2020 14:32 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Goed dat je over sport begint, wilde mss nog een stukje schaatsen kijken
Gelukkig anders krijgen we die topics nooit volquote:Op zondag 27 december 2020 14:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ooit wel, maar ik kan het nog wel even uitstellen hoor
Stemplaat, en ja.quote:Op zondag 27 december 2020 14:31 schreef Gretzl het volgende:
quote:Op zondag 27 december 2020 14:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zo voel ik me wel vaak ja
Searle GODquote:Op zondag 27 december 2020 14:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vervelende zwerfact Searle pakt eerste set van Huybrechts
Raar om aan sport te denken als iemand het over voetbal heeft bedoel je?quote:Op zondag 27 december 2020 14:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Erg raar om daaraan te denken als iemand over sport begint.
Seasick Searlegodquote:Op zondag 27 december 2020 14:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gatekeeperquote:
Tsja, er is nu eenmaal geen wielrennen nuquote:Op zondag 27 december 2020 14:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Erg raar om daaraan te denken als iemand over sport begint.
TURNING TABLESSSSSSSSSquote:
HEAVY METALLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 27 december 2020 14:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
haha wat grappig en lucratief van die Gijs, leuk hoor.quote:Op zondag 27 december 2020 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
was érg leuk toen gijs staafmans bij dit nummer iedereen de tafels om liet draaien in het cafe
ja lachequote:Op zondag 27 december 2020 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
was érg leuk toen gijs staafmans bij dit nummer iedereen de tafels om liet draaien in het cafe
Dat is nog wel geinigquote:Op zondag 27 december 2020 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Succes, het is nu niet zo druk denk ik.quote:Op zondag 27 december 2020 14:35 schreef cafca het volgende:
Mooi moment om even boodschappen te doen
Sorry, was even eten.quote:
heeft genoeg mooie nummers hoor, maar ook heel veel onnodige meuk. Deze is wel mooiquote:
Ben al geweest. Moest wel omlopen. Vanwege de wind had men 1 van de schuifdeuren gesloten....quote:Op zondag 27 december 2020 14:35 schreef cafca het volgende:
Mooi moment om even boodschappen te doen
Oh, hoiquote:
die reet herken ik uit duizenden, is dat die Mexicaanse weerdame?quote:
quote:Op zondag 27 december 2020 14:36 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
die reet herken ik uit duizenden, is dat die Mexicaanse weerdame?
Er is ook nog dartsen, veldrijden en schaatsen. Kom schermen te kort.quote:Op zondag 27 december 2020 14:36 schreef essnhills het volgende:
Mijn vader snapt het, top2000 aan, en voetbal ook aan, maar dan zonder geluid
doe ik ook, Utrecht-AZ hier op tv en radio naast mequote:Op zondag 27 december 2020 14:36 schreef essnhills het volgende:
Hier geen voetbal maar Darts. Maar ik zit meer in dit topic dan bij het pijlen keilenquote:Op zondag 27 december 2020 14:36 schreef essnhills het volgende:
Heb wel voetbalgeluid aan want dit uur is verder niet veel aan.quote:Op zondag 27 december 2020 14:37 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
doe ik ook, Utrecht-AZ hier op tv en radio naast me
Waarom zou je dat op TV en radio doen?quote:Op zondag 27 december 2020 14:37 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
doe ik ook, Utrecht-AZ hier op tv en radio naast me
Restjes van wat ik voor de Kerstdiners van gister en eergister heb gekooktquote:
pasta en kipburgers weer of zo.quote:
restjes van het gourmetstelquote:
Ik denk patatquote:Op zondag 27 december 2020 14:38 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Macaroni of de rest van de soep van gister. Weet nog niet.
Jullie dan?
Smaakt dat wel, dat metaal??quote:Op zondag 27 december 2020 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
restjes van het gourmetstel
Ook een manier om hem schoon te krijgen.quote:Op zondag 27 december 2020 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
restjes van het gourmetstel
Same herequote:Op zondag 27 december 2020 14:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat we over hebben van kerst
Gecondoleerd.quote:
ja leukquote:Op zondag 27 december 2020 14:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Smaakt dat wel, dat metaal??
patat is lekkerderquote:Op zondag 27 december 2020 14:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gecondoleerd.
Ik ga gewoon overheerlijke friet eten denk ik.
Verse tomatensoepquote:
Ik ook niet, en ik zit nu als Emma Wortelboer na het ESF op de bank.quote:
Chili con carne.quote:
Echt niet. Waarom denk je dat raspatat zo heet? Niet te hachelen. Anders hadden ze het wel rasfriet genoemd.quote:
quote:Op zondag 27 december 2020 14:38 schreef Gretzl het volgende:
Over overbodige Green Days gesproken, The Saints Are Coming met stip
nee patat, anders had ik wel friet gezegd.quote:
Raspatat is ook lekkerquote:Op zondag 27 december 2020 14:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Echt niet. Waarom denk je dat raspatat zo heet? Niet te hachelen. Anders hadden ze het wel rasfriet genoemd.
Altijd weer blij dat ik weinig reguliere radio luister als ik dit soort nummers hoorquote:Op zondag 27 december 2020 14:39 schreef Gretzl het volgende:
Moet toch eens horen wat de hele fuzz is rondom Een Stap Terug en waarom dit een van de hoogste Nederlandstalige binnenkomers is![]()
Raspatat is best lekker op zijn tijd.quote:Op zondag 27 december 2020 14:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Echt niet. Waarom denk je dat raspatat zo heet? Niet te hachelen. Anders hadden ze het wel rasfriet genoemd.
Emmaquote:Op zondag 27 december 2020 14:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ook niet, en ik zit nu als Emma Wortelboer na het ESF op de bank.
Eensquote:Op zondag 27 december 2020 14:40 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb hier niets mis, maar ik gun Miss Montreal haar succes wel. Ze heeft er keihard voor gewerkt. En ik heb het idee dat ze ook wel een oprecht leuke meid is
hysterisch viswijf is het ookquote:
Vind Door de Wind ook wel wat hebben hoor, maar om nou in de top 30 binnen te komen....quote:Op zondag 27 december 2020 14:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eens![]()
Zij is een leuke dame, en ze kan ook prima zingen. Maar ik snap niet zo goed waarom dit er zo vrij hoog in staat
En nu ook.quote:Op zondag 27 december 2020 14:41 schreef BillDauterive het volgende:
Ik had net liever Eefje de Visser gehoord.
Tuuduuuduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:
quote:Op zondag 27 december 2020 14:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tuuduuuduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
tududududuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Ze komt uit Deventer hoor, niet Urk ofzo.quote:
Dit dus, had na het ESF een heel ander beeld van d'rquote:Op zondag 27 december 2020 14:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vond haar leuk in de Slimste Mens en ze is ook helemaal niet dom.
Ik gun haar het succes ook wel, vind het persoonlijk alleen jammer dat de diversiteit qua Nederlandstalige acts in de Top 2000 vrij beperkt is. Radio 2 heeft een paar lievelingetjes die ze het hele jaar door draaien, terwijl er zoveel meer interessants gebeurt op Nederlandstalig gebied.quote:Op zondag 27 december 2020 14:40 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb hier niets mis, maar ik gun Miss Montreal haar succes wel. Ze heeft er keihard voor gewerkt. En ik heb het idee dat ze ook wel een oprecht leuke meid is
Ja maar ik neem dan wel de friet van Zorroquote:Op zondag 27 december 2020 14:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee patat, anders had ik wel friet gezegd.
Nou, dat bleek dan helemaal niet voor mij uit dat ESF fragmentquote:Op zondag 27 december 2020 14:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vond haar leuk in de Slimste Mens en ze is ook helemaal niet dom.
iedereen die haar niet persoonlijk kent, had dat denk ik.quote:Op zondag 27 december 2020 14:42 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dit dus, had na het ESF een heel ander beeld van d'r
Nederland is een....quote:Op zondag 27 december 2020 14:42 schreef laxus13 het volgende:
Top 2000 editie 2010 oudjaarsdag Genot
Ik vond het niet eens zo beroerd. Zonder dat het nu een echte hoogvlieger lijkt te zijnquote:Op zondag 27 december 2020 14:41 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Altijd weer blij dat ik weinig reguliere radio luister als ik dit soort nummers hoor
Dat is ook een erg vertekend beeldquote:Op zondag 27 december 2020 14:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nou, dat bleek dan helemaal niet voor mij uit dat ESF fragment
+1quote:Op zondag 27 december 2020 14:41 schreef BillDauterive het volgende:
Ik had net liever Eefje de Visser gehoord.
Jamaar, en ik dan?quote:Op zondag 27 december 2020 14:42 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ja maar ik neem dan wel de friet van Zorro
tja als jij niet lekker wilt eten, moet je dat vooral doen.quote:Op zondag 27 december 2020 14:42 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ja maar ik neem dan wel de friet van Zorro
Gevleugelde uitspraak welquote:Op zondag 27 december 2020 14:43 schreef Dagoduck het volgende:
Die eerste van het komende uur had ook wel net na 13 uur gekund.
Tip: Ga nooit daten met een Thaise...quote:Op zondag 27 december 2020 14:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nou, dat bleek dan helemaal niet voor mij uit dat ESF fragment
quote:
Waan van de dag stemmers.quote:
Ja dat zal ik dan wel in de gaten moeten houden ja.quote:Op zondag 27 december 2020 14:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Er is toch genoeg voor twee (of meer)?
klein ingekocht?quote:Op zondag 27 december 2020 14:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja dat zal ik dan wel in de gaten moeten houden ja.
Dit pleidooi van Suzanne Bosman @ Top 2000 quiz voor meer waardering voor Eefjes muziekquote:
Miss Mondriool.quote:Op zondag 27 december 2020 14:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Miss Montreal zo heet omdat ze een date ooit heeft laten klaarkomen op een bepaalde plaatsnaam in een atlas maar dat lukte niet, waarop ze riep: mis, Montreal
Het is alweer voorbijquote:Op zondag 27 december 2020 14:45 schreef Dagoduck het volgende:
Kolere, staat die Alain Clark er ook nog in.
Oh ja, jij was vrij klein van stuk geloof ik hèquote:Op zondag 27 december 2020 14:44 schreef essnhills het volgende:
Over het algemeen passen mensen mijn schoenen niet, maar ok Alain
x2quote:Op zondag 27 december 2020 14:44 schreef Fred_B het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat hier een publiek voor is. Ik vind het zelf afgrijselijk.
quote:Op zondag 27 december 2020 14:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Miss Montreal zo heet omdat ze een date ooit heeft laten klaarkomen op een bepaalde plaatsnaam in een atlas maar dat lukte niet, waarop ze riep: mis, Montreal
Zal een portie voor 2 man in de airfryer doenquote:
Heb hem wel live gezien 10 jaar geleden.quote:
Het is dat @ukkie ook bestaat..quote:Op zondag 27 december 2020 14:45 schreef Isorden het volgende:
[..]
Oh ja, jij was vrij klein van stuk geloof ik hè
Ja zeg, als ik dat nu al haal is het straks koudquote:
En de Dubliners dan.quote:Op zondag 27 december 2020 14:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Deze versie >>>>> die van metallica
Metallica prima bandje, maar hun covers zijn altijd zo overdreven gemetalliseerd, eens dus.quote:Op zondag 27 december 2020 14:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
En deze cover niet?quote:Op zondag 27 december 2020 14:46 schreef Gretzl het volgende:
Die Metallica-cover van Whiskey in the Jar staat wel in m'n top 5 van meest overbodige Top 2000-covers
ow je gaat versie friet halenquote:Op zondag 27 december 2020 14:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja zeg, als ik dat nu al haal is het straks koud
Die draaien zich om in hun graf.quote:
Welke versie?quote:
Jouw lijstje met overbodige covers staat in mijn top zeven van meest overbodige lijstjesquote:Op zondag 27 december 2020 14:46 schreef Gretzl het volgende:
Die Metallica-cover van Whiskey in the Jar staat wel in m'n top 5 van meest overbodige Top 2000-covers
Nieuwslezer, blijf bij je leest...quote:Op zondag 27 december 2020 14:45 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dit pleidooi van Suzanne Bosman @ Top 2000 quiz voor meer waardering voor Eefjes muziek(en een spot voor 2021?)
Kijk je leert het alquote:
Naam Miss Montreal ontstaan uit seksquote:Op zondag 27 december 2020 14:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
No shit Sherlock. Heeft ze zelf verteld bij SR een keer
geen idee, wij eten patatquote:
En Séamus Ennis?quote:Op zondag 27 december 2020 14:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die draaien zich om in hun graf.
Oh wacht..ze zijn nog niet dood
#teampatatquote:
Ik had altijd begrepen dat het een one night stand betrofquote:Op zondag 27 december 2020 14:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
The Dubliners >>>>>> Deze versie >>>>> die van metallica
Date, one night stand.. valt prima onder die omschrijvingquote:Op zondag 27 december 2020 14:48 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik had altijd begrepen dat het een one night stand betrof
Dus dat is al vier mensen voor #patatquote:
quote:
Haha goeie grap.quote:Op zondag 27 december 2020 14:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
quote:Op zondag 27 december 2020 14:48 schreef PzKpfw het volgende:
Wel een babe die Annemieke zo op die foto
Anderhalvemetersamenlevingquote:Op zondag 27 december 2020 14:49 schreef Isorden het volgende:
HET WAS ER WARRRMMMMMMMMM EN DRUKKKK
IK ZAT NAAST EEN LEEEEEGE KRUK
Hoe dan?!
een tweede kruk had ie wel nodig voor die dikke reet van mquote:Op zondag 27 december 2020 14:49 schreef Isorden het volgende:
HET WAS ER WARRRMMMMMMMMM EN DRUKKKK
IK ZAT NAAST EEN LEEEEEGE KRUK
Hoe dan?!
Ik moet even weg, maar ben zo terug.....quote:Op zondag 27 december 2020 14:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
Maar die droom ging snel voorbijjjjj
Ik dacht een beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetje verliefdquote:
Nee hij doelt op de stoelen ertussen, afstand houdenquote:Op zondag 27 december 2020 14:51 schreef Eightyone het volgende:
"Hou een plaatsje vrij."
Niet nodig, stoelen genoeg.
Sowieso. Maar ja in het land der eenoog..quote:Op zondag 27 december 2020 14:51 schreef 4-elements het volgende:
Mensen zijn een beetje verliefd op Annemieke
Die kende je vast nog niet.quote:
Is Danny Blind koning?quote:Op zondag 27 december 2020 14:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Sowieso. Maar ja in het land der eenoog..
En op deze tolkquote:Op zondag 27 december 2020 14:51 schreef 4-elements het volgende:
Mensen zijn een beetje verliefd op Annemieke
Ja hoor.quote:
Nee, wat een interessant weetje. Dat je daar nou nog nooit eerder over verteld hebt.quote:Op zondag 27 december 2020 14:52 schreef Dagoduck het volgende:
Ik had al verteld dat ie aangetrouwde familie is hè.
Ik heb me al een paar keer ingehoudenquote:Op zondag 27 december 2020 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die kende je vast nog niet.
Nog altijd niet zou oud als jij, ouwequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |