SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)De Sahara is zonder meer erg droog.
Ditquote:Op zondag 27 december 2020 14:08 schreef MTheBassman het volgende:
Blues rock zal ik nooit maar dan ook nooit zat van worden
En geen vergoeding aan buma enzo.quote:Op zondag 27 december 2020 14:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat denk je dat Radio 49 is dan? Vrijwilligers, te weinig geld en geen reclame.
Eensquote:Op zondag 27 december 2020 14:08 schreef MTheBassman het volgende:
Blues rock zal ik nooit maar dan ook nooit zat van worden
quote:
jawel, daarom ook te weinig geld.quote:Op zondag 27 december 2020 14:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En geen vergoeding aan buma enzo.
Dat!quote:Op zondag 27 december 2020 14:09 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dit
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
En het V500 weekend blijft het mooiste muziekweekend van het jaarquote:Op zondag 27 december 2020 14:07 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Luister het liefst naar Orinoco Radio omdat er daar geen reclames zijn. Een station dat draait op vrijwilligers en donaties is zo slecht nog niet.
Hoop van harte dat Radio 2 iets doet met de kritiek, want kan me voorstellen dat we lang niet de enige zijn die het is opgevallen dat de reclames veel te lang zijn geworden.
Door de wind, door de regen?quote:Op zondag 27 december 2020 14:10 schreef essnhills het volgende:
Ik heb vannacht prima geslapen hoor, werd alleen een paar keer wakker door de wind
Oh.quote:Op zondag 27 december 2020 14:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
jawel, daarom ook te weinig geld.
Ik word soms ook af en toe wakker van mijn winden.quote:Op zondag 27 december 2020 14:10 schreef essnhills het volgende:
Ik heb vannacht prima geslapen hoor, werd alleen een paar keer wakker door de wind
Gewoon een beetje sneller tikken danquote:Op zondag 27 december 2020 14:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Eens
Wel van topics die net sluiten als je en reactie aan het tikken bent.
Das ist Wahnsinn.quote:
Nee. Ik doe het niet. Ik maak hem niet. Kop hem niet in. En zulks.quote:Op zondag 27 december 2020 14:10 schreef essnhills het volgende:
quote:Op zondag 27 december 2020 14:10 schreef Isorden het volgende:
[..]
Door de wind, door de regen?
Dwars door alles heen?
donaties zijn altijd welkomquote:
Dat komt door die gebroken vleugels die gefixt zijnquote:
quote:Op zondag 27 december 2020 14:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee. Ik doe het niet. Ik maak hem niet. Kop hem niet in. En zulks.
en door jouquote:Op zondag 27 december 2020 14:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat komt door die gebroken vleugels die gefixt zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hiervoor kun je contact opnemen met ondergetekende.quote:
Ik moet toch die top 30 vandaag wel kunnen halenquote:
Doodzonde... laat de rest hier geen lucht van krijgen!quote:Op zondag 27 december 2020 14:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee. Ik doe het niet. Ik maak hem niet. Kop hem niet in. En zulks.
Vorig jaar een nacht gedaan.... man wat was ik moe op de 31quote:Op zondag 27 december 2020 14:11 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Misschien later deze week nog maar eens keer een slapeloze nacht
RightsaidFredquote:
Lijkt me haalbaarquote:Op zondag 27 december 2020 14:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik moet toch die top 30 vandaag wel kunnen halen
Mwah, beetje nederhiphoppop mag er best inquote:Op zondag 27 december 2020 14:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze is best aardig maar hoeft niet per se in de Top 2000
Misschien even het verschil in Top 40 hits tellen?quote:Op zondag 27 december 2020 14:12 schreef Gretzl het volgende:
Blijft wel een lachertje dat The Oppossites wel een plaats in het collectieve geheugen hebben verworven en Opgezwolle niet
alleen graag wat lagerquote:Op zondag 27 december 2020 14:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mwah, beetje nederhiphoppop mag er best in
#viesdikquote:Op zondag 27 december 2020 14:12 schreef Dagoduck het volgende:
Klein beetje op de achtergrond live gezien toen ik eten aan het halen was op Pinkpop.
Ligt eraan wat. Watskeburt komt over een uurtje of 2 nog meen ik, die hoort er wel in op zich. Deze hoeft niet zo.quote:Op zondag 27 december 2020 14:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mwah, beetje nederhiphoppop mag er best in
Haterquote:Op zondag 27 december 2020 14:13 schreef Zorro het volgende:
Waarom heeft de schrijver van dit misbaksel niet gewoon dit meteen in de prullenbak gekieperd waar het hoort en valt men er mij mee lastig?
Ik beken.quote:
Sterrenstof beste nummerquote:Op zondag 27 december 2020 14:13 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ligt eraan wat. Watskeburt komt over een uurtje of 2 nog meen ik, die hoort er wel in op zich. Deze hoeft niet zo.
ja jezus man, deze tekst lijkt wel geschreven door een 5-jarigequote:Op zondag 27 december 2020 14:13 schreef Zorro het volgende:
Waarom heeft de schrijver van dit misbaksel niet gewoon dit meteen in de prullenbak gekieperd waar het hoort en valt men er mij mee lastig?
Teringquote:Op zondag 27 december 2020 14:13 schreef Zorro het volgende:
Slaapmutsschijtlolquote:Op zondag 27 december 2020 14:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat heeft Annemieke nou weer op haar hoofd gezet?
#viesveelhongerquote:
Afgezien van Kensington wel mee eens ja.quote:Op zondag 27 december 2020 14:13 schreef BillDauterive het volgende:
Dit is beter dan de andere Nederlandse artiesten uit dit uur.
Je ligt er wakker van in je bed?quote:
Dat is zeker waarquote:Op zondag 27 december 2020 14:13 schreef BillDauterive het volgende:
Dit is beter dan de andere Nederlandse artiesten uit dit uur.
quote:
Nee deze is nog best redelijk! Die van de eerste twee dagen stonden met een hele blije mimiek en lichaamshouding de meest tragische nummers te vertolken.quote:Op zondag 27 december 2020 14:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb hem even gemute omdat ik even serie ging kijken. Maar ik zie nu de tolk @:viv is het dezelfde??
Sterrenstof staat ook jaarlijks veel te hoog in deze lijst.quote:
Ja, net als na een horrorfilm toen ik nog klein was.quote:Op zondag 27 december 2020 14:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je ligt er wakker van in je bed?
Elk jaar een schitterend spektakel inderdaadquote:Op zondag 27 december 2020 14:10 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
En het V500 weekend blijft het mooiste muziekweekend van het jaar
Die ging lachend haar keel doorsnijden, echt dieptriestquote:Op zondag 27 december 2020 14:14 schreef Viv het volgende:
[..]
Nee deze is nog best redelijk! Die van de eerste twee dagen stonden met een hele blije mimiek en lichaamshouding de meest tragische nummers te vertolken.![]()
Mede dankzij mijquote:Op zondag 27 december 2020 14:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sterrenstof staat ook jaarlijks veel te hoog in deze lijst.
Zo hoog als sterrenstof in het heelal?quote:Op zondag 27 december 2020 14:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sterrenstof staat ook jaarlijks veel te hoog in deze lijst.
Uncharted is gewoon iets van 1400 plaatsen gestegenquote:Op zondag 27 december 2020 14:15 schreef MTheBassman het volgende:
gelukkig zijn al hun nummers gezakt behalve die twee recent nummers. Hopelijk gaan die dezelfde richting op.
Aiquote:Op zondag 27 december 2020 14:15 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Uncharted is gewoon iets van 1400 plaatsen gestegen
quote:Op zondag 27 december 2020 14:14 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Die ook zeker ja. Waar staat die ergens tegenwoordig?
Oh 168, lekker hoog wel
quote:Op zondag 27 december 2020 14:16 schreef Gale_Boetticher het volgende:
En het origineel va Small Faces staat er dan niet meer in
Volgend jaar ook gewoon Hollereer stemmenquote:
Uncharted staat wel veel te hoog ja, wissel maar om met deze.quote:Op zondag 27 december 2020 14:15 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Uncharted is gewoon iets van 1400 plaatsen gestegen
Dit gaat compleet de verkeerde kant uit.quote:
En mijquote:
Witte Trui heb ik de finaledag ook van geluisterd op Orinoco. Was inderdaad genietenquote:Op zondag 27 december 2020 14:15 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Elk jaar een schitterend spektakel inderdaad
Voor mij het op-twee-na mooiste muziekweekend, na 18-20 dec en 4-6 dec
Sorry als ik overdrijfquote:
Sommige? Jaquote:Op zondag 27 december 2020 14:16 schreef Gretzl het volgende:
Ben ik de enige die sommige Kensingtons doelbewust skipt?
Volgens mij dit hele forum welquote:Op zondag 27 december 2020 14:16 schreef Gretzl het volgende:
Even verbeterd voor jequote:Op zondag 27 december 2020 14:16 schreef Gretzl het volgende:
Ben ik de alle die sommige Kensingtons doelbewust skipt?
Slechts sommige?quote:Op zondag 27 december 2020 14:16 schreef Gretzl het volgende:
quote:Op zondag 27 december 2020 14:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dit gaat compleet de verkeerde kant uit.
quote:
Ja. Ik skip ze allemaal.quote:Op zondag 27 december 2020 14:16 schreef Gretzl het volgende:
Ik vind die beter dan deze.quote:Op zondag 27 december 2020 14:16 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Uncharted staat wel veel te hoog ja, wissel maar om met deze.
Dit zal Lennon zeker wel goed vinden?quote:Op zondag 27 december 2020 14:17 schreef Diaan73 het volgende:
Volgens mij is het bij dit nummer beter om de muziek uit te zetten en alleen naar de tolk te kijken. Daar knapt het nummer van op!
Wie?quote:Op zondag 27 december 2020 14:16 schreef Gretzl het volgende:
Ze ziet er best leuk uit.quote:Op zondag 27 december 2020 14:17 schreef Diaan73 het volgende:
Volgens mij is het bij dit nummer beter om de muziek uit te zetten en alleen naar de tolk te kijken. Daar knapt het nummer van op!
Zeker, maar 1400 plekken omhoog?quote:Op zondag 27 december 2020 14:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Unpopular Opinion maar ik vind Uncharted nog best prima te doen
St. Helena heeft zelfs wel eens in de Mex2000 gestaan. Maar ik trek die stem van die zanger gewoon heel slecht. Verder is het nog best geinige pop met gitaren.quote:Op zondag 27 december 2020 14:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die is overrated, niet zo slecht inderdaad.quote:Op zondag 27 december 2020 14:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik echt niet, All For Nothing is wel echt mijn favoriete Kensington. Ook weleens op gestemd maar dit jaar niet.quote:Op zondag 27 december 2020 14:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind die beter dan deze.
Ik zat in een hotel in de buurt van Kensington. Komt wel dichtbij zo.quote:Op zondag 27 december 2020 14:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het enige wat ik goed vind aan Kensington is dat Freddie Mercury er heeft gewoond, maar daar staat deze band gelukkig los van...
Ja hij vindt dat wij de radio te luid hebben staan.quote:Op zondag 27 december 2020 14:17 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dit zal Lennon zeker wel goed vinden?
Gecondoleerdquote:
Ik vind St Helena, Ghosts en Do I Ever verreweg de leukste nummers. Uncharted daarna en daarna komt langzaam het grote niets.quote:Op zondag 27 december 2020 14:18 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik echt niet, All For Nothing is wel echt mijn favoriete Kensington. Ook weleens op gestemd maar dit jaar niet.
Mijn laptop heeft een Kensington Lock. Misschien moet ik dat eens gebruiken.quote:Op zondag 27 december 2020 14:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zat in een hotel in de buurt van Kensington. Komt wel dichtbij zo.
Ik zie dat ik inmiddels de 100.000 voorbij benquote:
Oja, jij vindt dit niet vervelend.quote:
Bob was zo gek nog nietquote:Op zondag 27 december 2020 14:19 schreef Sabata het volgende:
De titel van deze klassieker bewijst: "everybody must get stoned sometimes"
quote:Op zondag 27 december 2020 14:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Mijn l-aptop heeft een K-ensington Lock. Misschien moet ik dat eens gebruiken.
Kolere wat een groene linkjes.quote:Op zondag 27 december 2020 14:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Mijn laptop heeft een Kensington Lock. Misschien moet ik dat eens gebruiken.
NL single versiequote:
Teringquote:Op zondag 27 december 2020 14:19 schreef essnhills het volgende:
Ik
[..]
Ik zie dat ik inmiddels de 100.000 voorbij ben
spammertquote:Op zondag 27 december 2020 14:19 schreef essnhills het volgende:
Ik
[..]
Ik zie dat ik inmiddels de 100.000 voorbij ben
Wat vind je van Kilimanjaro?quote:Op zondag 27 december 2020 14:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind St Helena, Ghosts en Do I Ever verreweg de leukste nummers. Uncharted daarna en daarna komt langzaam het grote niets.
Ik zie ze niet. Adblocker zekerquote:
-352quote:Op zondag 27 december 2020 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Unpopular opinion: Deze knipversie duurt lang zat en is prima.
Tot uw dienstquote:
Ik hou van lange nummers die niet stoppen.quote:Op zondag 27 december 2020 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Unpopular opinion: Deze knipversie duurt lang zat en is prima.
Ja, ik bedoel dat Opgezwolle nooit serieus genomen is door de mainstream radio. Zoals later met Typhoon bij Lobi Da Basi wel is gebeurd. In 2006 was Nederland nog niet klaar voor dat soort hiphop, toen luisterde het grote publiek massaal naar Ali B, Yes-R en Lange Frans.quote:Op zondag 27 december 2020 14:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien even het verschil in Top 40 hits tellen?
Zegt mij niets.quote:
De titel, de zang, het is zo heerlijk freaking weird.quote:Op zondag 27 december 2020 14:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oja, jij vindt dit niet vervelend.Dit kan niet.
Mensen stemmen niet meer, want ze draaien toch maar drie noten.quote:Op zondag 27 december 2020 14:20 schreef cafca het volgende:
Dit was toch eigenlijk ook wel een 30-31 december nummer
Ik heb wel een nummer in mijn hoofd als ik denk aan Voodoo child, maar ik vermoed dat dat een ander nummer is dan deze uit jouw lijstquote:Op zondag 27 december 2020 14:20 schreef Dagoduck het volgende:
0028 Pink Floyd - Shine On You Crazy Diamond
0081 The Doors - Riders On The Storm
0145 Moody Blues - Nights In White Satin
0298 Slayer - Angel of Death
0495 David Bowie - Let's Dance
0740 Alice In Chains - Would?
0750 Leonard Cohen - So Long Marianne
0869 Jimi Hendrix Experience - Voodoo Child (Slight Return)
0894 Arctic Monkeys - When The Sun Goes Down
0917 Prodigy - Smack My Bitch Up
1050 Queens Of The Stone Age - Go With The Flow
1185 De Jeugd Van Tegenwoordig - Watskeburt?!
1216 Iron Butterfly - In A Gadda Da Vida
1249 Heart - Barracuda
1316 Cuby & the Blizzards - Somebody Will Know Someday
1335 Editors - The Racing Rats
1353 Jeff Wayne - The Eve Of The War
1424 Foo Fighters - All My Life
1509 Cuby & the Blizzards - Appleknockers Flophouse
1624 J.J. Cale - Call Me The Breeze
1908 Neil Young - Southern Man
Op 3fm werd het wel gedraaid op zich. En Typhoon komt ook niet verder dan 3 en 2.quote:Op zondag 27 december 2020 14:21 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel dat Opgezwolle nooit serieus genomen is door de mainstream radio. Zoals later met Typhoon bij Lobi Da Basi wel is gebeurd. In 2006 was Nederland nog niet klaar voor dat soort hiphop, toen luisterde het grote publiek massaal naar Ali B, Yes-R en Lange Frans.
Ga je serieus nu een lans breken voor Typhoon?quote:Op zondag 27 december 2020 14:21 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel dat Opgezwolle nooit serieus genomen is door de mainstream radio. Zoals later met Typhoon bij Lobi Da Basi wel is gebeurd. In 2006 was Nederland nog niet klaar voor dat soort hiphop, toen luisterde het grote publiek massaal naar Ali B, Yes-R en Lange Frans.
er was tenminste een gedeelte van de drumsolo te horenquote:Op zondag 27 december 2020 14:22 schreef Evenstar het volgende:
Dit is wel de meest weirde versie ooit ... wtf is dit.
Een single versie volgens Annemiekequote:Op zondag 27 december 2020 14:22 schreef Evenstar het volgende:
Ik hoorde m voor het eerst volledig tijdens de prepush. Zo 14 minuten muziek cadeauquote:Op zondag 27 december 2020 14:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit zijn wel stukjes die ik normaal niet hoor hoor
Die moeten het toch ook een keer leren?quote:Op zondag 27 december 2020 14:22 schreef Evenstar het volgende:
Heeft een stagaire lopen knippen en plakken ofzo?
"Well, I stand up next to a mountainquote:Op zondag 27 december 2020 14:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb wel een nummer in mijn hoofd als ik denk aan Voodoo child, maar ik vermoed dat dat een ander nummer is dan deze uit jouw lijst
De NL-single versie. Draaien ze al jaren.quote:Op zondag 27 december 2020 14:22 schreef Evenstar het volgende:
Jimmy Gitaargodquote:Op zondag 27 december 2020 14:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
"Well, I stand up next to a mountain
And I chop it down with the edge of my hand"
Ah, maar 3 en 2 is al jaren genoeg voor twee prominente plaatsen in de Top 2000. Ik begrijp waar het verschil in zit, maar het zou tof zijn als de beste Nederlandstalige hiphopgroep ooit nog eens bij wat meer mensen onder de aandacht komt. Als Niggas in Paris in de Top 2000 kan, waarom Gerrit of HoedenPlank dan niet?quote:Op zondag 27 december 2020 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op 3fm werd het wel gedraaid op zich. En Typhoon komt ook niet verder dan 3 en 2.
Die is 2:52, deze was wel iets langer en daar zit dat trommelen niet zo lang in toch?quote:Op zondag 27 december 2020 14:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Een single versie volgens Annemieke
de live versie is vele malen mooierquote:Op zondag 27 december 2020 14:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De NL-single versie. Draaien ze al jaren.
Echt, schandalig.quote:Op zondag 27 december 2020 14:22 schreef LTVDK het volgende:
Beetje alsof ze deze versie hebben laten knippen op de sociale werkplaats
Oh, ik dacht "On the night I was born the moon turned the fire red"quote:Op zondag 27 december 2020 14:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Baby baby babyquote:Op zondag 27 december 2020 14:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Baal nog dat ik die elpee niet mee heb genomen toen een keer in een stoffig platenzaakje in Amsterdam.quote:Op zondag 27 december 2020 14:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
de live versie is vele malen mooier
Willekeur. En dat weet jij ook. Maar waarom je je er nog aan ergeren? Geniet van wat er wel in de lijst staat aan wat je leuk vindt, wordt het echt leuker van. Ik meen het.quote:Op zondag 27 december 2020 14:23 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ah, maar 3 en 2 is al jaren genoeg voor twee prominente plaatsen in de Top 2000. Ik begrijp waar het verschil in zit, maar het zou tof zijn als de beste Nederlandstalige hiphopgroep ooit nog eens bij wat meer mensen onder de aandacht komt. Als Niggas in Paris in de Top 2000 kan, waarom Gerrit of HoedenPlank dan niet?
Nee hoor, dit is echt een andere versie dan al die jaren ervoor.quote:Op zondag 27 december 2020 14:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De NL-single versie. Draaien ze al jaren.
Ik heb heel lang gedacht dat What If van Kate Winslet ook van de Titanic was. Maar dat bleek bij een animatiefilm te horenquote:
Wijsheid komt met de jarenquote:Op zondag 27 december 2020 14:24 schreef DecoAoreste het volgende:
Volgens mij heb ik in 2009 ofzo nog op Celine Dion gestemdZou ik nu nooit meer doen.
Ik dacht al... ik zie wat anders.quote:Op zondag 27 december 2020 14:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
En ook nog eens een slechte tolkwissel
Man, toen was de Osdorp Posse al weer bijna klaar...quote:Op zondag 27 december 2020 14:21 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Stomme ego Rose had hem makkelijk er bij op die plank kunnen hijzenquote:
Brrrrrquote:Op zondag 27 december 2020 14:25 schreef TLC het volgende:
Ik moet Titanic nog altijd zien, ik wil weten hoe het afloopt
quote:Op zondag 27 december 2020 14:25 schreef cafca het volgende:
Toch jammer dat ze die boot niet hebben laten zinken toen Celine er nog op zat.
quote:Op zondag 27 december 2020 14:25 schreef TLC het volgende:
Ik moet Titanic nog altijd zien, ik wil weten hoe het afloopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
staat hier in de kast... foto volgt via Diaanquote:Op zondag 27 december 2020 14:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Baal nog dat ik die elpee niet mee heb genomen toen een keer in een stoffig platenzaakje in Amsterdam.
Die is ook lekker. En langer.quote:Op zondag 27 december 2020 14:24 schreef cafca het volgende:
[..]
Oh, ik dacht "On the night I was born the moon turned the fire red"
'Ill never let go jack'quote:Op zondag 27 december 2020 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog steeds raar dat Leo niet naast Kate kon gaan liggen. Neppe kutfilm.
Kate heeft zelf gezegd dat er wel ruimte wasquote:Op zondag 27 december 2020 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog steeds raar dat Leo niet naast Kate kon gaan liggen. Neppe kutfilm.
Tja, dat is wat Annemieke zei.quote:Op zondag 27 december 2020 14:24 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nee hoor, dit is echt een andere versie dan al die jaren ervoor.
Je hoorde normaal niet eens een klein deel van de drumsolo. Nu zat die er wel in en kwam je opeens midden in een refrein terecht aan het einde van de drumsolo ... echt wtf
Kate Faalsletquote:Op zondag 27 december 2020 14:26 schreef ok01 het volgende:
[..]
'Ill never let go jack'
Laat vervolgens los
Blijft Eerse Klasreiziger, hé....quote:Op zondag 27 december 2020 14:25 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Stomme ego Rose had hem makkelijk er bij op die plank kunnen hijzen
Misschien dachten ze, hey we hebben 8 uur meer, misschien een leuk idee om het nummer wat langer te maken, maar 17 minuten is ook zowat.quote:Op zondag 27 december 2020 14:24 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nee hoor, dit is echt een andere versie dan al die jaren ervoor.
Je hoorde normaal niet eens een klein deel van de drumsolo. Nu zat die er wel in en kwam je opeens midden in een refrein terecht aan het einde van de drumsolo ... echt wtf
And i can still smell the fresh paintquote:
quote:Op zondag 27 december 2020 14:26 schreef MTheBassman het volgende:
Kate winslet was in die ene scene toch wel mijn sexual awakening
Godsammequote:
Ik vond haar maar een slet.quote:Op zondag 27 december 2020 14:26 schreef MTheBassman het volgende:
Kate winslet was in die ene scene toch wel mijn sexual awakening
Je bent ESF of je bent het niet. 😎quote:Op zondag 27 december 2020 14:26 schreef Cee het volgende:
Ne partez pas sans moi moet er gewoon ooit in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |