SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Ook lekkerquote:Op zondag 27 december 2020 09:15 schreef DJ11 het volgende:
Hier aan de ijskoffie, in plaats gewone koffie
Aan de haal gegaan? Wat bedoel je precies? Hebben vandalen het ding versleept?quote:Op zondag 27 december 2020 09:17 schreef just me het volgende:
[..]
Ook lekker
Vannacht is de container van de buren aan de haal gegaan, duurde even voordat ik wist wat dat lawaai buiten was
Nee, door de storm meegenomen een aantal meters door de straat gegaan, je krijgt dan zo'n "slepend" geluid midden in de winternachtquote:Op zondag 27 december 2020 09:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Aan de haal gegaan? Wat bedoel je precies? Hebben vandalen het ding versleept?
Daar word je niet vrolijk van. Ik hoorde vannacht ook rare geluiden. Ben het bed uitgegaan, maar kon niks ontdekken.quote:Op zondag 27 december 2020 09:37 schreef just me het volgende:
[..]
Nee, door de storm meegenomen een aantal meters door de straat gegaan, je krijgt dan zo'n "slepend" geluid midden in de winternacht
Van dit jaar, of gewoon in het algemeen?quote:Op zondag 27 december 2020 09:44 schreef Rafeiro het volgende:
Ja hey Melting, dat moet je dan wel even melden vantevoren van Tenet
Nog tips voor wel goede films
Is dat toevallig netflix of amazon?quote:Op zondag 27 december 2020 10:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Van dit jaar, of gewoon in het algemeen?
En waar houdt je van?
Ik denk dat je Honest thief wel leuk zal vinden.
Dat is Netflix inderdaad.quote:Op zondag 27 december 2020 10:10 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Is dat toevallig netflix of amazon?
En ben vooral van actie en sci-fi, beetje makkelijk wegkijk spul dus.
Ga even lekker buiten kijken, je gaat vanzelf vooruitquote:Op zondag 27 december 2020 10:13 schreef Rafeiro het volgende:
Als alles weer wat normaliseert en ik niet zo veel series en films kijk wil ik er wel weer goed voor gaan zitten, nu is het vooral kijken, kijken, kijken
quote:Op zondag 27 december 2020 10:26 schreef just me het volgende:
[..]
Ga even lekker buiten kijken, je gaat vanzelf vooruit
Gelukkig maarquote:Op zondag 27 december 2020 11:47 schreef livelink het volgende:
Mijn zoon komt net terug van het fietsen. Verkleumd en nat tot op het bot. Kan nauwelijks bewegen van de kou.
Maar ik denk dat het hem wel goed heeft gedaan.
Bakkie thee, warm broodje uit de oven...quote:Op zondag 27 december 2020 11:47 schreef livelink het volgende:
Mijn zoon komt net terug van het fietsen. Verkleumd en nat tot op het bot. Kan nauwelijks bewegen van de kou.
Maar ik denk dat het hem wel goed heeft gedaan.
Heb gebladerd...quote:Op zondag 27 december 2020 11:48 schreef DJ11 het volgende:
Voor de liefhebber die zin heeft in wat anders dan de Top 2000: ik heb de laatste nieuwe muziek-playlist van 2020 (#12) op Spotify gegooid. Ook met de nodige muziek die ik door tijdgebrek niet heb gedraaid in m'n shows. Blader er gerust eens doorheen: A selection of the best new music.
Ja, daar zit hij al aan. Rillend en wel.quote:Op zondag 27 december 2020 11:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bakkie thee, warm broodje uit de oven...
Is ook wel lekker warm met dit weer.quote:Op zondag 27 december 2020 12:48 schreef Rafeiro het volgende:
Ik begin verdorie aan die smoelkapjes te wennen, net even naar de winkel geweest (ook op de fiets wel een hele 500 meter) en had hem toen ik thuis kwam nog op. Dat was voor het eerst
Normaal echt bij winkel uitkomen hop, af.
Wellicht is dat hetquote:Op zondag 27 december 2020 13:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
Is ook wel lekker warm met dit weer.
Nog een keer doen dan.quote:Op zondag 27 december 2020 18:29 schreef Rafeiro het volgende:
Zo tosti overleefd. Iets te veel sambal, iets te veel kaas, bek on fire, maar wel lekker eigenlijk
3 kerstdagen goed doorgekomen dan.quote:Op zondag 27 december 2020 18:32 schreef MadMaster het volgende:
De gourmetschotels zijn nu helemaal op.
Mw. MM heeft van het restant een heerlijk wildstoofpotje met rode kool gemaakt...
Vandaag was weinig kerst.quote:Op zondag 27 december 2020 18:38 schreef Melting het volgende:
[..]
3 kerstdagen goed doorgekomen dan.
Mooi!quote:Op zondag 27 december 2020 18:44 schreef livelink het volgende:
Bij ons is deze dag gelukkig ook goed gegaan. Mijn ouders zijn geweest en we hebben nog lekker met hen gegeten. Mijn zoon was na zijn urenlange fietstocht vanochtend weer helemaal bijgetrokken en heeft er gezellig bij gezeten en meegegeten en viel toen op de bank in slaap.
Mijn ouders zijn net weg en ik ben blij dat de kater van de 2e kerstdag nu wel verdwenen is.
Maar o, o, o, wat is het soms toch nog een wankel evenwicht met mijn zoon. Dat realiseer ik me weer des te meer.
Dat heeft hij wel door (heb ik hem ook wel gezegd) en hij zegt dat hij ook echt zijn best doet om ons er dan niet mee lastig te vallen. Maar in de basis voelt hij zichzelf dan ook heel slecht. En hij is daarom ook wel vandaag om 07.30 de deur uit gegaan in die regen, wind en kou om het er uit te fietsen.quote:Op zondag 27 december 2020 18:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi!![]()
Hoewel jij er niet veel aan kan doen: Houden zo!
Beseft hij zich wel dat hij het voor jou/jullie moeilijk maakt of gaat dat totaal aan hem voorbij?
quote:Op zondag 27 december 2020 18:48 schreef Rafeiro het volgende:
En ik begin weer wat aan te komenNet met broek maar zonder vest, 67,7 kilo.
Is al stukje beter dan 63
Dat is in ieder geval iets.quote:Op zondag 27 december 2020 18:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat heeft hij wel door (heb ik hem ook wel gezegd) en hij zegt dat hij ook echt zijn best doet om ons er dan niet mee lastig te vallen. Maar in de basis voelt hij zichzelf dan ook heel slecht. En hij is daarom ook wel vandaag om 07.30 de deur uit gegaan in die regen, wind en kou om het er uit te fietsen.
Ah, dan kunnen wat extra kilo's geen kwaad. Maar ik zou ook weer niet te hoog mikken.quote:
Op een paar Wappie's na doen we dat allemaal...quote:Op zondag 27 december 2020 19:08 schreef Rafeiro het volgende:
Maar ben er dus wel echt mee bezig om het weer normaal te krijgen.
Goedemorgen.quote:Op maandag 28 december 2020 07:58 schreef MadMaster het volgende:
Morning!
Zo even een rondje langs de werkvelden en dan hopelijk weer snel mijn bedje in...
Nu eerst er nog een keer uit zien te gaan...quote:Op maandag 28 december 2020 08:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Groot gelijk als je dat kan.
Dat is snel.quote:Op maandag 28 december 2020 08:39 schreef MadMaster het volgende:
Even een rondje langs de velden gemaakt en mijn werkdag zit er al weer op...
Lang leve de automatisering.quote:Op maandag 28 december 2020 08:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is snel.
Dan nu weer naar bed.
Kun je dat niet vanuit bed?quote:Op maandag 28 december 2020 08:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lang leve de automatisering.
Het enige nadeel is dat ik er initieel toch nog even mijn bed voor uit moet...
Hmmm, misschien ook wel, maar dan moet ik mij laptop naast mijn bed leggen en heb ik een wat kleiner beeldscherm...quote:
Zeker. Ik ben vrij.quote:Op maandag 28 december 2020 08:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, misschien ook wel, maar dan moet ik mij laptop naast mijn bed leggen en heb ik een wat kleiner beeldscherm...
Maar was jij ook niet vrij deze week?
Goedemorgen.quote:
Ik ben aan t bijkomenquote:Op maandag 28 december 2020 09:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Bijgekomen van de 3 dagen kerst met de kinderen en de kabouters?
Ga ik doen, en morgen doe ik ook niets, en dan woensdag weer naar een jarige kabouterquote:
Je bent er maar druk mee.quote:Op maandag 28 december 2020 09:45 schreef just me het volgende:
[..]
Ga ik doen, en morgen doe ik ook niets, en dan woensdag weer naar een jarige kabouter
Jep en dan komt het oppassen er straks nog aan Junior en vrouw moeten weer aan de slag en de opvang is gesloten. Hij komt wel in aanmerking voor noodopvang ivm zijn beroep maar daar wil hij pas gebruik van maken als er echt geen oppasmogelijkheden meer zijn. Andere opa en oma komen over uit Limburg om ook 2 dagen op te passen. Wat een gedoe allemaalquote:
Het moet geen verplichting worden hè?quote:Op maandag 28 december 2020 09:49 schreef just me het volgende:
[..]
Jep en dan komt het oppassen er straks nog aan Junior en vrouw moeten weer aan de slag en de opvang is gesloten. Hij komt wel in aanmerking voor noodopvang ivm zijn beroep maar daar wil hij pas gebruik van maken als er echt geen oppasmogelijkheden meer zijn. Andere opa en oma komen over uit Limburg om ook 2 dagen op te passen. Wat een gedoe allemaal
Ach mijn leven is nu ook anders, het is geen weer om te golfen en als ik kan helpen doe ik het. Zij hebben er ook niet om gevraagdquote:Op maandag 28 december 2020 09:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Het moet geen verplichting worden hè?
Jij hebt ook je eigen leven.
Daar heb je ook een punt.quote:Op maandag 28 december 2020 09:52 schreef just me het volgende:
[..]
Ach mijn leven is nu ook anders, het is geen weer om te golfen en als ik kan helpen doe ik het. Zij hebben er ook niet om gevraagd
Hup oma hup!quote:Op maandag 28 december 2020 09:52 schreef just me het volgende:
[..]
Ach mijn leven is nu ook anders, het is geen weer om te golfen en als ik kan helpen doe ik het. Zij hebben er ook niet om gevraagd
Oma moet ook nog op zoek naar een nieuwe printerkop, hartstikke stom, nieuwe printerkop koop je en dan krijg je er nieuwe cartridges bij maar de cartridges die er nu in zitten zijn nog heel erg volquote:Op maandag 28 december 2020 09:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hup oma hup!
Nou zijn golfvelden vaak wel beter gedraineerd, maar wat een water staat er overal op de velden...
Ow, zonde...quote:Op maandag 28 december 2020 10:03 schreef just me het volgende:
[..]
Oma moet ook nog op zoek naar een nieuwe printerkop, hartstikke stom, nieuwe printerkop koop je en dan krijg je er nieuwe cartridges bij maar de cartridges die er nu in zitten zijn nog heel erg volMja,.oma moet natuurlijk wel platen uitdraaien voor de kabouters zodat ze kunnen kleuren
Gisteren was het veldrijden in België een kruising tussen modderworstelen en zwemmen, wat een blubberquote:Op maandag 28 december 2020 09:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hup oma hup!
Nou zijn golfvelden vaak wel beter gedraineerd, maar wat een water staat er overal op de velden...
Ik kan niet meer printen, het is de printer van Concordia en ik heb hem erg veel voor eigen gebruik gebruiktquote:Op maandag 28 december 2020 10:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, zonde...
Kan je niet eerst die oude cartridges met de oude printerkop nog leeg maken?
Dan maar even iets minder scherpe kleurplaten voor de kids...
Tegenwoordig zijn printers nieuw overigens vaak goedkoper dan 2 setjes cartridges...
Ja, dat heb ik ook gekeken.quote:Op maandag 28 december 2020 10:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Gisteren was het veldrijden in België een kruising tussen modderworstelen en zwemmen, wat een blubber
Hmmm, als het niet meer werkt dan houdt het op.quote:Op maandag 28 december 2020 10:10 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kan niet meer printen, het is de printer van Concordia en ik heb hem erg veel voor eigen gebruik gebruikt
Ik kan natuurlijk ook die nieuwe cartridges bewaren totdat ik ze wel nodig heb
Precies, verder niet mijn zorgquote:Op maandag 28 december 2020 10:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, als het niet meer werkt dan houdt het op.
Dan de cartridges declareren/afschrijven bij de club...
Hebben jullie gezellige dagen gehad Diaan ?quote:Op maandag 28 december 2020 10:33 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
livelink, fijn dat het gisteren beter ging met je zoon! Rafvoor de kilo's! Just me, even lekker genieten van de rust...
![]()
![]()
familie-tijdquote:Op maandag 28 december 2020 10:48 schreef Diaan73 het volgende:
Ja redelijk rustig. Eerste Kerstdag 's morgens kerstontbijt en cadeautjes met de kinderen, 's middags naar mijn moeder met gedichten, surprises, cadeautjes en lekker eten. Erg gezellig!
De Tweede Kerstdag ben ik naar mijn vader geweest en heeft mijn moeder 's avonds bij ons gegeten. Verder lekker niets.
ow jee, als dat maar geen brandstapel gaat worden voor Oud en Nieuwquote:Op maandag 28 december 2020 12:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is weer gedaan met de rust hier, alleen tijdens de kerst was het stil. Gisteren werd er druk geboord bij de klusburen en nu staat de andere buurman weer pallets te verzagen
Ze stoken vanaf oktober elke dag de houtkachel, de cv gaat daar volgens mij nooit aan. Ook heel fijn met vochtig weer enzoquote:Op maandag 28 december 2020 13:55 schreef just me het volgende:
[..]
ow jee, als dat maar geen brandstapel gaat worden voor Oud en Nieuw
zal wel lekker stinkenquote:Op maandag 28 december 2020 13:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ze stoken vanaf oktober elke dag de houtkachel, de cv gaat daar volgens mij nooit aan. Ook heel fijn met vochtig weer enzo
Oh, super leuk ideequote:Op maandag 28 december 2020 14:07 schreef livelink het volgende:
Ik word helemaal naar van de rook van houtkachels. Ik denk dat ik in staat zou zijn te verhuizen als mijn buren alleen maar hout zouden stoken.
Zo, ben net een lange wandeling gaan maken. Dat was even lekker na de Kerstdagen en het was er ook heerlijk weer voor. Meteen langs de bibliotheek gegaan. Daar kon je verrassingspakketten reserveren om af te halen nu de bibliotheken dicht zijn. Gewoon een tas met 5 boeken in de hoop dat er iets leuks voor je bij is. Ik vond het wel een grappig idee.
De vraag ik nu..... zat ik iets voor je in?quote:Op maandag 28 december 2020 14:07 schreef livelink het volgende:
Ik word helemaal naar van de rook van houtkachels. Ik denk dat ik in staat zou zijn te verhuizen als mijn buren alleen maar hout zouden stoken.
Zo, ben net een lange wandeling gaan maken. Dat was even lekker na de Kerstdagen en het was er ook heerlijk weer voor. Meteen langs de bibliotheek gegaan. Daar kon je verrassingspakketten reserveren om af te halen nu de bibliotheken dicht zijn. Gewoon een tas met 5 boeken in de hoop dat er iets leuks voor je bij is. Ik vond het wel een grappig idee.
Oh wat leuk. Lees je alleen fysieke boeken of heb je ook een ereader? Ik heb het geprobeerd, dat digitale lezen, maar doe mij maar gewoon papierquote:Op maandag 28 december 2020 14:07 schreef livelink het volgende:
Eén boek dat ik al gelezen heb, en van de overige 4 boeken waren er 2 die me zeker leuk lijken. De andere twee twijfel ik een beetje bij.quote:Op maandag 28 december 2020 14:25 schreef Melting het volgende:
[..]
De vraag ik nu..... zat ik iets voor je in?
Ik lees voornamelijk fysieke boeken. Dat leest toch fijner, vind ik. Ik heb wel een e-reader, maar als ik de keus heb, lees ik liever gewoon een boek.quote:Op maandag 28 december 2020 14:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh wat leuk. Lees je alleen fysieke boeken of heb je ook een ereader? Ik heb het geprobeerd, dat digitale lezen, maar doe mij maar gewoon papier
Als je nou eens duidelijk vertelt wat je probeert en wat er volgens jou niet werkt kan ik je helpenquote:Op maandag 28 december 2020 18:17 schreef Rafeiro het volgende:
Neem je zo'n fucking abo, werkt er helemaal niks met die kleurtjes.
Kleur van eigen post veranderd gewoon niet. En hield het ook wel hier, bewust, nadat ik de fout opmerkte bij mij. Maar het zou direct moeten werken met de kleurtjes, volgens de melding.quote:Op maandag 28 december 2020 18:38 schreef Danny het volgende:
[..]
Als je nou eens duidelijk vertelt wat je probeert en wat er volgens jou niet werkt kan ik je helpen
Dat moet je hier kunnen veranderen: https://forum.fok.nl/user/edit_prefsquote:Op maandag 28 december 2020 18:48 schreef Rafeiro het volgende:
En niks naars bedoeld in deze. Is alleen irritant. Ik wou kikkergroen op de achtergrond, haha.
Hier werkt het ook prima. Ik heb de standaard-achtergrond en een bepaald konijn heeft een knalroze achtergrond, puur om verwarring te voorkomenquote:Op maandag 28 december 2020 19:02 schreef livelink het volgende:
Bij mij werkt het wel prima, Rafeiro. Heb het net nog even uitgetest. Vergeet je niet om de kleur op te slaan?
hahahahahahaha!quote:Op maandag 28 december 2020 18:38 schreef Danny het volgende:
[..]
Als je nou eens duidelijk vertelt wat je probeert en wat er volgens jou niet werkt kan ik je helpen
Het is een algemene setting, dus als het in de ene browser werkt, dan werkt het ook in de andere.quote:Op maandag 28 december 2020 21:05 schreef Rafeiro het volgende:
Huhu, met Edge is het wel gelukt. Nu weer rap terug naar Firefox.
Blijkbaar niet.quote:Op maandag 28 december 2020 22:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is een algemene setting, dus als het in de ene browser werkt, dan werkt het ook in de andere.
Kees kloost!
Mogguh, en nee dusquote:Op dinsdag 29 december 2020 06:22 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen![]()
Hopelijk slaap je inmiddels, Raf.
Je was vandaag toch ook nog vrij?quote:Op dinsdag 29 december 2020 06:22 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen![]()
Hopelijk slaap je inmiddels, Raf.
Ja, maar wakker geworden met hoofdpijn. En dan sta ik liever op. In bed liggen met hoofdpijn vind ik heel vervelend.quote:Op dinsdag 29 december 2020 06:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Je was vandaag toch ook nog vrij?
quote:Op dinsdag 29 december 2020 06:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar wakker geworden met hoofdpijn. En dan sta ik liever op. In bed liggen met hoofdpijn vind ik heel vervelend.
En mij man moet wel werken en mijn zoon was ook al beneden (heeft weer niet geslapen), dus we zitten nu 'gezellig' met zijn allen aan de koffie.
Dat prikken is nu ook wel kak, op afspraak enzo.quote:Op dinsdag 29 december 2020 06:30 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Zo meteen nog maar even terug gaan, een optie?
Ik moet nuchter bloed laten prikken, dus vandaar dat ik vroeg op ben.
Kan er vanaf 7.00 uur terecht. en om 7.30 beginnen ze met prikken. Probeer ik er tussen 7 en half 8 te zijn.
Begin wel honger te krijgen nu.
Ik ga zometeen denk ik lekker in bad.quote:Op dinsdag 29 december 2020 06:30 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Zo meteen nog maar even terug gaan, een optie?
Ik moet nuchter bloed laten prikken, dus vandaar dat ik vroeg op ben.
Kan er vanaf 7.00 uur terecht. en om 7.30 beginnen ze met prikken. Probeer ik er tussen 7 en half 8 te zijn.
Begin wel honger te krijgen nu.
Avec votre plank du kaas?quote:Op dinsdag 29 december 2020 06:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga zometeen denk ik lekker in bad.
Groot gelijk.quote:Op dinsdag 29 december 2020 06:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga zometeen denk ik lekker in bad.
Op afspraak?quote:Op dinsdag 29 december 2020 06:31 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat prikken is nu ook wel kak, op afspraak enzo.
Nee, alleen lekker liggen. Verder niks.quote:
Hier moet je nu met corona afspraak maken om te laten prikken, mag niet zomaar meer.quote:
Is bij ons nu ook. Je mag niet meer zomaar langskomen, maar moet vantevoren een afspraak maken.quote:
Wakker ben je nu toch alquote:Op dinsdag 29 december 2020 06:37 schreef Melting het volgende:
Kan ik op de website niets van vinden.
Dus ik ga op goed geluk dan maar.
Nee, dat niet. 20/25 minuten rijden met de auto.quote:Op dinsdag 29 december 2020 06:38 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Wakker ben je nu toch al![]()
Hoop dat het een beetje in de buurt is dan wel
Eek! hier 600 meter ofzo.quote:Op dinsdag 29 december 2020 06:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, dat niet. 20/25 minuten rijden met de auto.
Hier in het dorp prikken kan ook, volgens mij, 2 keer per week.quote:
Toedels en dat ze maar gelijk raak mogen prikken.quote:Op dinsdag 29 december 2020 06:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Hier in het dorp prikken kan ook, volgens mij, 2 keer per week.
Maar dan moet ik wel een afspraak maken, en dat kan op z'n vroegst om 8.30 pas.... dat duurt me te lang.
Tot later maar weer.
grrrr, denk ik even een goede start te makenquote:OptiPlex-3010:/var/azuracast$ sudo curl -fsSL https://raw.githubusercon(...)ast/master/docker.sh > docker.sh
bash: docker.sh: Permission denied
R49 is niet weg te krijgen.quote:Op maandag 28 december 2020 22:33 schreef LightLuke het volgende:
Wat tof om te zien dat Radio 49 nog steeds op Fok te vinden is!![]()
Dat is alleen maar mooiquote:
Morgenavond om 19 uur draait DJ11. Wees welkomquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:24 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Dat is alleen maar mooizag op Facebook ook nog wel eens wat voorbij komen en dacht toch eens kijken.
Dat probleem hadden ze hier een paar dagen geleden ook.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:16 schreef livelink het volgende:
Zo, harde knallen hier. Het vuurwerkverbod is nog niet helemaal doorgedrongen zo te horen.
Ach ja, ik maak me ook geen illusies mbt dat vuurwerkverbod. Maar ik ga er wel vanuit dat het effect zal hebben om middernacht op oudjaarsdag. Hopelijk betekent het wel echt minder vuurwerkslachtoffers en dus minder extra belasting voor de zorg. Daar ga ik wel vanuit.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat probleem hadden ze hier een paar dagen geleden ook.
Hier waren ze gister ook al bezig.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat probleem hadden ze hier een paar dagen geleden ook.
Ik vrees het ergste.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach ja, ik maak me ook geen illusies mbt dat vuurwerkverbod. Maar ik ga er wel vanuit dat het effect zal hebben om middernacht op oudjaarsdag. Hopelijk betekent het wel echt minder vuurwerkslachtoffers en dus minder extra belasting voor de zorg. Daar ga ik wel vanuit.
Daar ben ik ook bang voor nu alleen maar onbenullig lomp illegaal vuurwerk.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste.
Er is meer dan genoeg vuurwerk in omloop en dan van het kaliber dynamietstaaf.
Vaak in de handen van types die het niet doen om te genieten van wat kleuren in de lucht.
Met alle gevolgen van dien en dan niet alleen voor de eigenaren van het spul.
Ik hoop dat ik heel erg ongelijk krijg...
Ik verwacht juist een stijging nu hoor.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:51 schreef livelink het volgende:
Dat illegale spul is er elk jaar. Het is juist het legale vuurwerk en dan het massale buiten zijn rond middernacht waar de meeste slachtoffers door kwamen. Vooral bij omstanders. Ik verwacht toch echt wel dat we daar een daling zullen zien qua vuurwerkslachtoffers. Helemaal nul zal het natuurlijk niet worden.
Ja, dat weet ik. Jij en ik zijn het op dit punt niet met elkaar eens.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:52 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik verwacht juist een stijging nu hoor.
Gelukkig hebben we er geen van allen voor geleerd.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Jij en ik zijn het op dit punt niet met elkaar eens.
Nee precies. We kunnen er alleen maar het beste van hopen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:59 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we er geen van allen voor geleerd.
Het is ook maar een gedachte.
Daar doel ik dus ook op, zwaar vuurwerk dat juist nu anders gebruikt gaat worden...quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:53 schreef livelink het volgende:
Ik maak me meer zorgen over het geweld tegen brandweer en politie. Sowieso geen jaarwisseling om naar uit te kijken, vrees ik.
Stelletje idioten inderdaadquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar doel ik dus ook op, zwaar vuurwerk dat juist nu anders gebruikt gaat worden...
Als in boetes ?quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Stelletje idioten inderdaad![]()
Laten we hopen dat er nu eens een keer echt zwaar gestraft gaat worden.
Gezien alle (niet) handhaaf perikelen de laatste tijd geloof ik daar dus helemaal niets van.quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Stelletje idioten inderdaad![]()
Laten we hopen dat er nu eens een keer echt zwaar gestraft gaat worden.
Ik blijf thuis en hou mijn ramen, deuren en oren dichtquote:Op dinsdag 29 december 2020 16:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gezien alle (niet) handhaaf perikelen de laatste tijd geloof ik daar dus helemaal niets van.
Wat zou jij doen als je met explosieven bestookt wordt? Achter de dader aan gaan of dekking zoeken?
ieder kind lijkt me toch wel wat overdrevenquote:Op dinsdag 29 december 2020 16:08 schreef Zokunen het volgende:
Nu loopt ieder kind met cobra-6 etc. Dat is wel eng.
Jij overdrijft nu wel echt hoor. Degene die nu met illegaal vuurwerk lopen en ellende trappen zijn degenen die dat elk jaar al doen. Alleen voelen ze zich nu meer gelegitimeerd om georganiseerd ellende te trappen omdat ze zogenaamd zo'n rotjaar hebben en alles al van hen is afgepakt.quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:08 schreef Zokunen het volgende:
Nu loopt ieder kind met cobra-6 etc. Dat is wel eng.
Dat doe ik eigenlijk al jaren met Oud en Nieuwquote:Op dinsdag 29 december 2020 16:06 schreef just me het volgende:
[..]
Ik blijf thuis en hou mijn ramen, deuren en oren dicht
Andere jaren kwamen met een een groep mensen van Concordia bij elkaar en tja, dat kan nu niet. Ik heb ook duidelijk aan de kinderen gezegd dat ik thuis blijf dit jaar en dat het niet erg/zielig isquote:Op dinsdag 29 december 2020 16:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat doe ik eigenlijk al jaren met Oud en Nieuw![]()
Ik vind het sowieso geen leuke dag, ook niet in de jaren dat er geen pandemie is.
Mijn zoon blijft ook gewoon thuis; die is ook bang voor vuurwerk, dus dat scheelt al.
ach en als je dan in slaap valt is het opeens 2021 als je wakker wordtquote:Op dinsdag 29 december 2020 16:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hoop voor Symph dat ik het wakker hou tot middernacht. We hebben in de planning om de Queenconcerten op RTL7 te kijken
Wie had dat ooit gedacht..... rustig worden van het boodschappen doen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 18:12 schreef livelink het volgende:
Ik ben net terug van boodschappen doen. Wat een oase van rust zeg, vergeleken met vorige week.
Ik kwam er helemaal van bij.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 18:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Wie had dat ooit gedacht..... rustig worden van het boodschappen doen.
Goedemorgen livelink.quote:Op woensdag 30 december 2020 06:29 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik hoop vanavond een groot deel te kunnen luisteren, DJ11
Nu al een rotdag op je werk dan?quote:Op woensdag 30 december 2020 07:53 schreef livelink het volgende:
Van mij mag het jaar eigenlijk wel voorbij zijn. Ik zou wel in een ultrakorte winterslaap tot 4 januari willen zijn.
Nee, ben nog niet begonnen met werken. Gewoon dat ik de week van Oud en Nieuw altijd al een deprimerende week vind en dit jaar erger dan anders vanwege al het corona-nieuws. Ik was even wat nieuws aan het luisteren en lezen en ik werd er een beetje moedeloos van.quote:Op woensdag 30 december 2020 08:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Nu al een rotdag op je werk dan?
Ik hoop dat 4 januari nog wel even wegblijft. Heerlijk die vrije dagen.
Dan hoop ik dat het op je werk vandaag meevalt. Zodat je lekker op tijd kan stoppen.quote:Op woensdag 30 december 2020 08:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ben nog niet begonnen met werken. Gewoon dat ik de week van Oud en Nieuw altijd al een deprimerende week vind en dit jaar erger dan anders vanwege al het corona-nieuws. Ik was even wat nieuws aan het luisteren en lezen en ik werd er een beetje moedeloos van.
Mijn collega had al gemeld dat het erg rustig was, dus dat lijkt wel goed te komen.quote:Op woensdag 30 december 2020 08:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat het op je werk vandaag meevalt. Zodat je lekker op tijd kan stoppen.
Yes!quote:Op woensdag 30 december 2020 08:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn collega had al gemeld dat het erg rustig was, dus dat lijkt wel goed te komen.
Eens. En ik verbaas me ook echt over de opstandigheid over het niet mogen afsteken van vuurwerk. Hoe erg is het om - imo duidelijke redenen - dit jaar een keer geen vuurwerk af te steken. We hebben daarover gesproken met Lennon en hij vindt het logisch en niet erg om dit jaar geen vuurwerk af te steken.quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij overdrijft nu wel echt hoor. Degene die nu met illegaal vuurwerk lopen en ellende trappen zijn degenen die dat elk jaar al doen. Alleen voelen ze zich nu meer gelegitimeerd om georganiseerd ellende te trappen omdat ze zogenaamd zo'n rotjaar hebben en alles al van hen is afgepakt.
Ik zie echt een rol voor de volwassenen in hun leven om daar tegen op te treden. Ouders vooral. Ik vind het onbegrijpelijk dat ouders het niet voor elkaar krijgen om hun kinderen in Urk en Veen toe te spreken en thuis te houden.
En wellicht zou ik dat ook niet kunnen, hoor. Maar ik zou wel al het mogelijke proberen. In Urk is het rustiger geworden sinds de ouders 's avonds en 's nachts 'patrouilleren' en jongeren aanspreken. Jongeren rellen toch minder makkelijk tegen mensen die ze kennen dan tegen brandweer en politie.
En iedereen die nu wordt opgepakt voor rellen preventief opsluiten tot na nieuwjaar. Ik heb de wijsheid niet in pacht, maar ik wil af van het goedpraten van het gedrag omdat er nu een vuurwerkverbod is en omdat ze nu niet massale feesten mogen houden.
Veel plezier op de verjaardag.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:49 schreef just me het volgende:
geen idee of ik kan luisteren vanavond, ik ga nu op weg naar een kabouterverjaardag
Van harte gefeliciteerdquote:Op woensdag 30 december 2020 13:49 schreef just me het volgende:
geen idee of ik kan luisteren vanavond, ik ga nu op weg naar een kabouterverjaardag
Enjoy!quote:Op woensdag 30 december 2020 13:49 schreef just me het volgende:
quote:Op woensdag 30 december 2020 14:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Enjoy!
Krijg net te horen dat de collega wiens moeder vorige week overleden is aan Corona en wiens broer op de IC ligt nu zelf ook opgenomen is in het ziekenhuis. Kutzooi...
[..]
Enjoy!
Krijg net te horen dat de collega wiens moeder vorige week overleden is aan Corona en wiens broer op de IC ligt nu zelf ook opgenomen is in het ziekenhuis. Kutzooi...
Jeetjequote:Op woensdag 30 december 2020 14:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Enjoy!
[..]
Enjoy!
Ik krijg straks bezoek, dus zal de muziek aanzetten, maar zal niet in het topic aanwezig zijn.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:15 schreef DJ11 het volgende:
Extreme drukte op het werk, maar de werkdag zit erop en de laatste boodschappen van 2020 zijn ook gedaan. Straks lekker de fijnste muziek van 2020 draaien. Veel zin in
Geen punt hoorquote:Op woensdag 30 december 2020 17:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik krijg straks bezoek, dus zal de muziek aanzetten, maar zal niet in het topic aanwezig zijn.
Ik hoop uiteraard ook dat ze er beide bovenop komen, maar ze kunnen beide niet bij de uitvaart van hun moeder aanwezig zijn. Verschrikkelijk...quote:Op woensdag 30 december 2020 17:14 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Wat lijkt me dat ook beangstigend voor je collega. Ik ga voor hem en zijn broer duimen dat ze opknappen.
Enjoy, maar ik ben niet van de partij...quote:Op woensdag 30 december 2020 17:15 schreef DJ11 het volgende:
Extreme drukte op het werk, maar de werkdag zit erop en de laatste boodschappen van 2020 zijn ook gedaan. Straks lekker de fijnste muziek van 2020 draaien. Veel zin in
Balen zeg. Hopelijk komen ze er bovenop.quote:Op woensdag 30 december 2020 18:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoop uiteraard ook dat ze er beide bovenop komen, maar ze kunnen beide niet bij de uitvaart van hun moeder aanwezig zijn. Verschrikkelijk...
Vanmiddag maar even een kaartje naar het ziekenhuis gestuurd, naar de COVID afdeling.
Raar idee dat daar een bekende ligt...
Ze hadden uit Nederland kunnen komen. Het doet bijna BZN-achtig aanquote:Op woensdag 30 december 2020 18:41 schreef Melting het volgende:
Klaas & Annie. Originele artiestennamen.
Komen ze niet uit Nederland dan?quote:Op woensdag 30 december 2020 18:42 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ze hadden uit Nederland kunnen komen. Het doet bijna BZN-achtig aan![]()
Goedenavond, trouwens
Nee, respectievelijk Duitsland en Noorwegen. Onze @Fogel is groot "fan" van Anniequote:Op woensdag 30 december 2020 18:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Komen ze niet uit Nederland dan?
Dat lijkt me niet....quote:Op woensdag 30 december 2020 18:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, respectievelijk Duitsland en Noorwegen. Onze @:Fogel is groot "fan" van Annie
Ja, stemmig liedje.quote:Op woensdag 30 december 2020 18:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet....
Deze klinkt trouwens erg sloom.... hoort dat zo?
Welkom, livelinkquote:Op woensdag 30 december 2020 18:44 schreef livelink het volgende:
Ik laat de oude muziek van de top2000 even achter me en ga voor de nieuwe muziek.
Ik kom dit jaar ook niet lekker in de sfeer van de top2000.
Dus goedenavond
Goede avond.quote:Op woensdag 30 december 2020 18:44 schreef livelink het volgende:
Ik laat de oude muziek van de top2000 even achter me en ga voor de nieuwe muziek.
Ik kom dit jaar ook niet lekker in de sfeer van de top2000.
Dus goedenavond
Damnquote:Op woensdag 30 december 2020 18:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoop uiteraard ook dat ze er beide bovenop komen, maar ze kunnen beide niet bij de uitvaart van hun moeder aanwezig zijn. Verschrikkelijk...
Vanmiddag maar even een kaartje naar het ziekenhuis gestuurd, naar de COVID afdeling.
Raar idee dat daar een bekende ligt...
Weet ik niet. Een deel van de lol was ook altijd het meekletsen in het topic op Fok!. Maar dat gaat zo snel en er hangt een beetje een vervelende sfeer (ligt waarschijnlijk aan mij), waardoor ik dat ook niet fijn vind. Dan vind ik het hier gezelliger en de muziek net zo leuk.quote:Op woensdag 30 december 2020 18:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede avond.
Hoe komt het? Geen fijne muziek?
quote:Op woensdag 30 december 2020 18:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Weet ik niet. Een deel van de lol was ook altijd het meekletsen in het topic op Fok!. Maar dat gaat zo snel en er hangt een beetje een vervelende sfeer (ligt waarschijnlijk aan mijn), waardoor ik dat ook niet fijn vind. Dan vind ik het hier gezelliger en de muziek net zo leuk.
Afhankelijk van de plannen had ik het met vrienden gevierd of bij m'n broer thuis. Geen van beiden gaat door dit jaar. Mijn wekelijkse bezoekje aan m'n ouders heb nu maar morgenavond gepland. Verder komt daar niemand. Ik doe sowieso een beetje rustig aan. De eerste dagen van 2021 zullen in het teken staan van overwerk.quote:Op woensdag 30 december 2020 18:52 schreef Melting het volgende:
Hebben jullie eigenlijk iets leuks/gezelligs voor morgenavond gepland?
Ik ga weer traditiegetrouw naar mijn oudste broer en schoonzus.
De 3 kinderen vinden het geweldig dat ik kom, want ze hadden al geregeld dat als er een avondklok kwam, dat ik dan in het bed van 1 van hun mocht blijven slapen.Maar ik moest wel komen.
Ik moet dan ook altijd 1 of 2 gezelschapspellen meenemen.
Meestal trakteer ik ze dan allemaal ook op wat lekkers. De kinderen en mijn broer snoep en mijn schoonzus Breezerachtige drankjes. Ze lust die soms wel graag, maar koopt ze zelf nooit. Dus dan krijgt ze van mij een hoop van die troep.
Klinkt gezellig, Melting. Hier blijven wij thuis. Mijn dochter gaat wel met twee vriendinnen in de tuin van één van hen het vieren.quote:Op woensdag 30 december 2020 18:52 schreef Melting het volgende:
Hebben jullie eigenlijk iets leuks/gezelligs voor morgenavond gepland?
Ik ga weer traditiegetrouw naar mijn oudste broer en schoonzus.
De 3 kinderen vinden het geweldig dat ik kom, want ze hadden al geregeld dat als er een avondklok kwam, dat ik dan in het bed van 1 van hun mocht blijven slapen.Maar ik moest wel komen.
Ik moet dan ook altijd 1 of 2 gezelschapspellen meenemen.
Meestal trakteer ik ze dan allemaal ook op wat lekkers. De kinderen en mijn broer snoep en mijn schoonzus Breezerachtige drankjes. Ze lust die soms wel graag, maar koopt ze zelf nooit. Dus dan krijgt ze van mij een hoop van die troep.
Naar dat laatste ben ik ook wel benieuwdquote:Op woensdag 30 december 2020 18:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Klinkt gezellig, Melting. Hier blijven wij thuis. Mijn dochter gaat wel met twee vriendinnen in de tuin van één van hen het vieren.
Ik denk dat wij televisie gaan kijken. Een oudejaarsconferentie en mijn man wilde dat programma van Matthijs van Nieuwkerk graag zien.
Ik heb het idee dat het gewoon DWDD met een andere naam is, maar we zullen het zien.quote:Op woensdag 30 december 2020 18:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Naar dat laatste ben ik ook wel benieuwd
Het schijnt wat meer om humor/satire te draaien. Ik denk eerder richting Kopspijkers...quote:Op woensdag 30 december 2020 18:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het gewoon DWDD met een andere naam is, maar we zullen het zien.
Kan niet zeggen dat ik Matthijs associeer met humor.quote:Op woensdag 30 december 2020 18:59 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het schijnt wat meer om humor/satire te draaien. Ik denk eerder richting Kopspijkers...
Bij mijn jaarlijst fungeert -ie tevens als begintunequote:Op woensdag 30 december 2020 19:01 schreef Melting het volgende:
Ah.. the final countdown.
Dank voor de show, 11.
Klopt. Is vrij recent, deze plaat. En uitermate geschikt voor plek #50quote:Op woensdag 30 december 2020 19:02 schreef livelink het volgende:
Ah, guppy heb je laatst ook al gedraaid. Lekker nummer wel.
Bij mij gaat de koppijn weleens over van muziek luisteren. Dat wens ik jou ook toequote:Op woensdag 30 december 2020 19:05 schreef Rafeiro het volgende:
Ik luister met koppijn en kijk een beetje darts.
Alweer hoofdpijn? Ben je deze week wel voldoende buiten geweest?quote:Op woensdag 30 december 2020 19:05 schreef Rafeiro het volgende:
Ik luister met koppijn en kijk een beetje darts.
Genomineerd voor wat?quote:Op woensdag 30 december 2020 19:06 schreef DJ11 het volgende:
Die "49" viel niet helemaal lekkerMaar dit is toch echt de #49 dit jaar:
049. Georgia - 24 Hours
Gooide hoge ogen bij de BBC Sound of 2020. Dit jaar (2021) is trouwens Alfie Templeman (#90 in mijn lijst) genomineerd.
Het is nog niet eens 2021quote:Op woensdag 30 december 2020 19:06 schreef DJ11 het volgende:
Die "49" viel niet helemaal lekkerMaar dit is toch echt de #49 dit jaar:
049. Georgia - 24 Hours
Gooide hoge ogen bij de BBC Sound of 2020. Dit jaar (2021) is trouwens Alfie Templeman (#90 in mijn lijst) genomineerd.
De winnaar wordt gezien als het grootste talent dat nu nog niet zo bekend is, maar binnen afzienbare tijd gaat doorbreken bij een groter publiek. Degene die in 2020 won, komt vanavond ook nog voorbij... In het verleden won Adele bijvoorbeeld.quote:
11 gaat inderdaad wel erg hard.quote:
En wie is de jury in deze?quote:Op woensdag 30 december 2020 19:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De winnaar wordt gezien als het grootste talent dat nu nog niet zo bekend is, maar binnen afzienbare tijd gaat doorbreken bij een groter publiek. Degene die in 2020 won, komt vanavond ook nog voorbij... In het verleden won Adele bijvoorbeeld.
Nee vooral in bed gelegen, was wat erg sip deze week, dan ga ik heel bedgebonden worden. Volgend jaar weer normalerquote:Op woensdag 30 december 2020 19:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Alweer hoofdpijn? Ben je deze week wel voldoende buiten geweest?
Ah, het is een soort toekomstvoorspelling dus. Grappig.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Klopt. Wordt aan het begin van het jaar gekozen.
Ah.... "deskundigen" uit de muziekwereld.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Deskundigen uit de muziekwereld. Er is een complete website van, zoek maar eens op
Leuk! En welkom.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:12 schreef LightLuke het volgende:
Hij staat hier op de achtergrond aan!
LightLuke?quote:Op woensdag 30 december 2020 19:12 schreef LightLuke het volgende:
Leukquote:Op woensdag 30 december 2020 19:12 schreef LightLuke het volgende:
Ik normaal gesproken ook, maar het is nooit verkeerd als nieuw talent voor het voetlicht wordt gebracht.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Ah.... "deskundigen" uit de muziekwereld.
Ik heb daar altijd een beetje aversie van. Net zoals bij dat programma met die draaiende stoelen.
Alsof zij bepalen wat goed is, en wat niet.
Ik snap wat je bedoelt, ja.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:12 schreef DJ11 het volgende:
Hurts liet dit jaar de foute boyband-achtige muziek gelukkig achter zich en keerde terug naar hun originele sound. Ik blijf vinden dat dit nummer iets Phil Collins-achtigs heeft...
047.Hurts - Liar
Ja dat is zeker lang geleden!quote:Op woensdag 30 december 2020 19:13 schreef Melting het volgende:
LightLuke?
Dat is lang geleden. Welkom.
Mee eens..... maar dat moet niet aan die zogenaamde kenners zijn.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik normaal gesproken ook, maar het is nooit verkeerd als nieuw talent voor het voetlicht wordt gebracht.
Wil je nou zeggen dat ik elke zaterdag meer dan 3 uur luister naar iemand die niet deskundig is in de muziekwereldquote:Op woensdag 30 december 2020 19:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Ah.... "deskundigen" uit de muziekwereld.
Ik heb daar altijd een beetje aversie van. Net zoals bij dat programma met die draaiende stoelen.
Alsof zij bepalen wat goed is, en wat niet.
quote:Op woensdag 30 december 2020 19:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Wil je nou zeggen dat ik elke zaterdag meer dan 3 uur luister naar iemand die niet deskundig is in de muziekwereld![]()
Nieuwe muziek vinden en horen is altijd wel leuk moet ik zeggen!quote:Op woensdag 30 december 2020 19:13 schreef DJ11 het volgende:
LeukHopelijk vermaak je je ermee. Ik draai de top-50 van mijn persoonlijke jaarlijst. Zit veel onbekend gebleven muziek tussen, maar ook wel een paar herkenningspunten
Ik kan gerust zeggen dat het draaien van nieuwe muziek één van de kernpunten van mijn shows is. Zou ik dat niet mogen, dan zou ik waarschijnlijk niet eens DJ willen zijn.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:17 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Nieuwe muziek vinden en horen is altijd wel leuk moet ik zeggen!
Wat vervelend. Gecondoleerd.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:18 schreef Melting het volgende:
Trouwens vandaag weer niet zo'n leuk nieuws ontvangen.
Een tante van 84 overleden. Niet aan corona overigens.
Maar is dit jaar al de 4e in de familie.
Mijn vader heeft het zwaar te verduren....... zijn vrouw/mijn moeder en 1 broer en 2 zussen overleden in een jaar.
Dank je.quote:
Ach, dat is inderdaad triest en zwaar voor je vader, zeg. Redt hij het wel een beetje zo met die feestdagen in coronatijd.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:18 schreef Melting het volgende:
Mijn vader heeft het zwaar te verduren....... zijn vrouw/mijn moeder en 1 broer en 2 zussen overleden in een jaar.
Jezus pik, sterkte.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:18 schreef Melting het volgende:
Het begin was wel catchy moet ik zeggen.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:20 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer doet het op Spotify helemaal niet gek: ruim 4 miljoen keer beluisterd. Helaas niet naar Nederland overgewaaid:
045.Derik Fein - Don't Matter
Tja, ben er niet meer geweest, sinds vanmorgen. Hij belde me daarstraks om het te vertellen.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach, dat is inderdaad triest en zwaar voor je vader, zeg. Redt hij het wel een beetje zo met die feestdagen in coronatijd.
Je krijgt het dit jaar wel voor je kiezen zegquote:Op woensdag 30 december 2020 19:18 schreef Melting het volgende:
Dat 2021 maar een heel kalm jaar voor jullie mag worden op dit gebiedquote:Op woensdag 30 december 2020 19:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Tja, ben er niet meer geweest, sinds vanmorgen. Hij belde me daarstraks om het te vertellen.
Maar hij sleept zich er goed doorheen, vind ik.
Hij is ook behoorlijk nuchter eronder.... hij zei nog; ik heb het vorig jaar nog gezegd. Zo leeft iedereen van ons gezin (zijn broers en zussen) nog, maar volgend jaar kunnen er goed 4 doodgaan. Hij heeft nog gelijk gekregen ook.
Jason Walker ook denk ik?quote:Op woensdag 30 december 2020 19:23 schreef DJ11 het volgende:
Met twee nummers in m'n jaarlijst beland. Iets dat de nodige artiesten geldt.
044.Caitlyn Smith - Long Time Coming
quote:Op woensdag 30 december 2020 19:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je krijgt het dit jaar wel voor je kiezen zeg![]()
Gecondoleerd en heel veel sterkte voor jou en je vader.....
Dank jullie.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat 2021 maar een heel kalm jaar voor jullie mag worden op dit gebied
Deze gaat wel op mijn spotify-lijst. Mooi!quote:Op woensdag 30 december 2020 19:23 schreef DJ11 het volgende:
Met twee nummers in m'n jaarlijst beland. Iets dat de nodige artiesten geldt.
044.Caitlyn Smith - Long Time Coming
Zou best eens kunnen, maar ik kan daar nu natuurlijk nog niks over loslaten. Tot straksquote:Op woensdag 30 december 2020 19:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Jason Walker ook denk ik?
Ik ga er zo even tussenuit. Even de top2000 a gogo kijken. Dat vind ik nog wel leuk aan de top2000.
Check ook Feel That Wayquote:Op woensdag 30 december 2020 19:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Deze gaat wel op mijn spotify-lijst. Mooi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |