Klopt. Is vrij recent, deze plaat. En uitermate geschikt voor plek #50quote:Op woensdag 30 december 2020 19:02 schreef livelink het volgende:
Ah, guppy heb je laatst ook al gedraaid. Lekker nummer wel.
Bij mij gaat de koppijn weleens over van muziek luisteren. Dat wens ik jou ook toequote:Op woensdag 30 december 2020 19:05 schreef Rafeiro het volgende:
Ik luister met koppijn en kijk een beetje darts.
Alweer hoofdpijn? Ben je deze week wel voldoende buiten geweest?quote:Op woensdag 30 december 2020 19:05 schreef Rafeiro het volgende:
Ik luister met koppijn en kijk een beetje darts.
Genomineerd voor wat?quote:Op woensdag 30 december 2020 19:06 schreef DJ11 het volgende:
Die "49" viel niet helemaal lekkerMaar dit is toch echt de #49 dit jaar:
049. Georgia - 24 Hours
Gooide hoge ogen bij de BBC Sound of 2020. Dit jaar (2021) is trouwens Alfie Templeman (#90 in mijn lijst) genomineerd.
Het is nog niet eens 2021quote:Op woensdag 30 december 2020 19:06 schreef DJ11 het volgende:
Die "49" viel niet helemaal lekkerMaar dit is toch echt de #49 dit jaar:
049. Georgia - 24 Hours
Gooide hoge ogen bij de BBC Sound of 2020. Dit jaar (2021) is trouwens Alfie Templeman (#90 in mijn lijst) genomineerd.
De winnaar wordt gezien als het grootste talent dat nu nog niet zo bekend is, maar binnen afzienbare tijd gaat doorbreken bij een groter publiek. Degene die in 2020 won, komt vanavond ook nog voorbij... In het verleden won Adele bijvoorbeeld.quote:
11 gaat inderdaad wel erg hard.quote:
En wie is de jury in deze?quote:Op woensdag 30 december 2020 19:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De winnaar wordt gezien als het grootste talent dat nu nog niet zo bekend is, maar binnen afzienbare tijd gaat doorbreken bij een groter publiek. Degene die in 2020 won, komt vanavond ook nog voorbij... In het verleden won Adele bijvoorbeeld.
Nee vooral in bed gelegen, was wat erg sip deze week, dan ga ik heel bedgebonden worden. Volgend jaar weer normalerquote:Op woensdag 30 december 2020 19:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Alweer hoofdpijn? Ben je deze week wel voldoende buiten geweest?
Ah, het is een soort toekomstvoorspelling dus. Grappig.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Klopt. Wordt aan het begin van het jaar gekozen.
Ah.... "deskundigen" uit de muziekwereld.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Deskundigen uit de muziekwereld. Er is een complete website van, zoek maar eens op
Leuk! En welkom.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:12 schreef LightLuke het volgende:
Hij staat hier op de achtergrond aan!
LightLuke?quote:Op woensdag 30 december 2020 19:12 schreef LightLuke het volgende:
Leukquote:Op woensdag 30 december 2020 19:12 schreef LightLuke het volgende:
Ik normaal gesproken ook, maar het is nooit verkeerd als nieuw talent voor het voetlicht wordt gebracht.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Ah.... "deskundigen" uit de muziekwereld.
Ik heb daar altijd een beetje aversie van. Net zoals bij dat programma met die draaiende stoelen.
Alsof zij bepalen wat goed is, en wat niet.
Ik snap wat je bedoelt, ja.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:12 schreef DJ11 het volgende:
Hurts liet dit jaar de foute boyband-achtige muziek gelukkig achter zich en keerde terug naar hun originele sound. Ik blijf vinden dat dit nummer iets Phil Collins-achtigs heeft...
047.Hurts - Liar
Ja dat is zeker lang geleden!quote:Op woensdag 30 december 2020 19:13 schreef Melting het volgende:
LightLuke?
Dat is lang geleden. Welkom.
Mee eens..... maar dat moet niet aan die zogenaamde kenners zijn.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik normaal gesproken ook, maar het is nooit verkeerd als nieuw talent voor het voetlicht wordt gebracht.
Wil je nou zeggen dat ik elke zaterdag meer dan 3 uur luister naar iemand die niet deskundig is in de muziekwereldquote:Op woensdag 30 december 2020 19:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Ah.... "deskundigen" uit de muziekwereld.
Ik heb daar altijd een beetje aversie van. Net zoals bij dat programma met die draaiende stoelen.
Alsof zij bepalen wat goed is, en wat niet.
quote:Op woensdag 30 december 2020 19:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Wil je nou zeggen dat ik elke zaterdag meer dan 3 uur luister naar iemand die niet deskundig is in de muziekwereld![]()
Nieuwe muziek vinden en horen is altijd wel leuk moet ik zeggen!quote:Op woensdag 30 december 2020 19:13 schreef DJ11 het volgende:
LeukHopelijk vermaak je je ermee. Ik draai de top-50 van mijn persoonlijke jaarlijst. Zit veel onbekend gebleven muziek tussen, maar ook wel een paar herkenningspunten
Ik kan gerust zeggen dat het draaien van nieuwe muziek één van de kernpunten van mijn shows is. Zou ik dat niet mogen, dan zou ik waarschijnlijk niet eens DJ willen zijn.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:17 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Nieuwe muziek vinden en horen is altijd wel leuk moet ik zeggen!
Wat vervelend. Gecondoleerd.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:18 schreef Melting het volgende:
Trouwens vandaag weer niet zo'n leuk nieuws ontvangen.
Een tante van 84 overleden. Niet aan corona overigens.
Maar is dit jaar al de 4e in de familie.
Mijn vader heeft het zwaar te verduren....... zijn vrouw/mijn moeder en 1 broer en 2 zussen overleden in een jaar.
Dank je.quote:
Ach, dat is inderdaad triest en zwaar voor je vader, zeg. Redt hij het wel een beetje zo met die feestdagen in coronatijd.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:18 schreef Melting het volgende:
Mijn vader heeft het zwaar te verduren....... zijn vrouw/mijn moeder en 1 broer en 2 zussen overleden in een jaar.
Jezus pik, sterkte.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:18 schreef Melting het volgende:
Het begin was wel catchy moet ik zeggen.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:20 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer doet het op Spotify helemaal niet gek: ruim 4 miljoen keer beluisterd. Helaas niet naar Nederland overgewaaid:
045.Derik Fein - Don't Matter
Tja, ben er niet meer geweest, sinds vanmorgen. Hij belde me daarstraks om het te vertellen.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach, dat is inderdaad triest en zwaar voor je vader, zeg. Redt hij het wel een beetje zo met die feestdagen in coronatijd.
Je krijgt het dit jaar wel voor je kiezen zegquote:Op woensdag 30 december 2020 19:18 schreef Melting het volgende:
Dat 2021 maar een heel kalm jaar voor jullie mag worden op dit gebiedquote:Op woensdag 30 december 2020 19:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Tja, ben er niet meer geweest, sinds vanmorgen. Hij belde me daarstraks om het te vertellen.
Maar hij sleept zich er goed doorheen, vind ik.
Hij is ook behoorlijk nuchter eronder.... hij zei nog; ik heb het vorig jaar nog gezegd. Zo leeft iedereen van ons gezin (zijn broers en zussen) nog, maar volgend jaar kunnen er goed 4 doodgaan. Hij heeft nog gelijk gekregen ook.
Jason Walker ook denk ik?quote:Op woensdag 30 december 2020 19:23 schreef DJ11 het volgende:
Met twee nummers in m'n jaarlijst beland. Iets dat de nodige artiesten geldt.
044.Caitlyn Smith - Long Time Coming
quote:Op woensdag 30 december 2020 19:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je krijgt het dit jaar wel voor je kiezen zeg![]()
Gecondoleerd en heel veel sterkte voor jou en je vader.....
Dank jullie.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat 2021 maar een heel kalm jaar voor jullie mag worden op dit gebied
Deze gaat wel op mijn spotify-lijst. Mooi!quote:Op woensdag 30 december 2020 19:23 schreef DJ11 het volgende:
Met twee nummers in m'n jaarlijst beland. Iets dat de nodige artiesten geldt.
044.Caitlyn Smith - Long Time Coming
Zou best eens kunnen, maar ik kan daar nu natuurlijk nog niks over loslaten. Tot straksquote:Op woensdag 30 december 2020 19:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Jason Walker ook denk ik?
Ik ga er zo even tussenuit. Even de top2000 a gogo kijken. Dat vind ik nog wel leuk aan de top2000.
Check ook Feel That Wayquote:Op woensdag 30 december 2020 19:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Deze gaat wel op mijn spotify-lijst. Mooi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |