Hup oma hup!quote:Op maandag 28 december 2020 09:52 schreef just me het volgende:
[..]
Ach mijn leven is nu ook anders, het is geen weer om te golfen en als ik kan helpen doe ik het. Zij hebben er ook niet om gevraagd
Oma moet ook nog op zoek naar een nieuwe printerkop, hartstikke stom, nieuwe printerkop koop je en dan krijg je er nieuwe cartridges bij maar de cartridges die er nu in zitten zijn nog heel erg volquote:Op maandag 28 december 2020 09:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hup oma hup!
Nou zijn golfvelden vaak wel beter gedraineerd, maar wat een water staat er overal op de velden...
Ow, zonde...quote:Op maandag 28 december 2020 10:03 schreef just me het volgende:
[..]
Oma moet ook nog op zoek naar een nieuwe printerkop, hartstikke stom, nieuwe printerkop koop je en dan krijg je er nieuwe cartridges bij maar de cartridges die er nu in zitten zijn nog heel erg volMja,.oma moet natuurlijk wel platen uitdraaien voor de kabouters zodat ze kunnen kleuren
Gisteren was het veldrijden in België een kruising tussen modderworstelen en zwemmen, wat een blubberquote:Op maandag 28 december 2020 09:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hup oma hup!
Nou zijn golfvelden vaak wel beter gedraineerd, maar wat een water staat er overal op de velden...
Ik kan niet meer printen, het is de printer van Concordia en ik heb hem erg veel voor eigen gebruik gebruiktquote:Op maandag 28 december 2020 10:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, zonde...
Kan je niet eerst die oude cartridges met de oude printerkop nog leeg maken?
Dan maar even iets minder scherpe kleurplaten voor de kids...
Tegenwoordig zijn printers nieuw overigens vaak goedkoper dan 2 setjes cartridges...
Ja, dat heb ik ook gekeken.quote:Op maandag 28 december 2020 10:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Gisteren was het veldrijden in België een kruising tussen modderworstelen en zwemmen, wat een blubber
Hmmm, als het niet meer werkt dan houdt het op.quote:Op maandag 28 december 2020 10:10 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kan niet meer printen, het is de printer van Concordia en ik heb hem erg veel voor eigen gebruik gebruikt
Ik kan natuurlijk ook die nieuwe cartridges bewaren totdat ik ze wel nodig heb
Precies, verder niet mijn zorgquote:Op maandag 28 december 2020 10:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, als het niet meer werkt dan houdt het op.
Dan de cartridges declareren/afschrijven bij de club...
Hebben jullie gezellige dagen gehad Diaan ?quote:Op maandag 28 december 2020 10:33 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
livelink, fijn dat het gisteren beter ging met je zoon! Rafvoor de kilo's! Just me, even lekker genieten van de rust...
![]()
![]()
familie-tijdquote:Op maandag 28 december 2020 10:48 schreef Diaan73 het volgende:
Ja redelijk rustig. Eerste Kerstdag 's morgens kerstontbijt en cadeautjes met de kinderen, 's middags naar mijn moeder met gedichten, surprises, cadeautjes en lekker eten. Erg gezellig!
De Tweede Kerstdag ben ik naar mijn vader geweest en heeft mijn moeder 's avonds bij ons gegeten. Verder lekker niets.
ow jee, als dat maar geen brandstapel gaat worden voor Oud en Nieuwquote:Op maandag 28 december 2020 12:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is weer gedaan met de rust hier, alleen tijdens de kerst was het stil. Gisteren werd er druk geboord bij de klusburen en nu staat de andere buurman weer pallets te verzagen
Ze stoken vanaf oktober elke dag de houtkachel, de cv gaat daar volgens mij nooit aan. Ook heel fijn met vochtig weer enzoquote:Op maandag 28 december 2020 13:55 schreef just me het volgende:
[..]
ow jee, als dat maar geen brandstapel gaat worden voor Oud en Nieuw
zal wel lekker stinkenquote:Op maandag 28 december 2020 13:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ze stoken vanaf oktober elke dag de houtkachel, de cv gaat daar volgens mij nooit aan. Ook heel fijn met vochtig weer enzo
Oh, super leuk ideequote:Op maandag 28 december 2020 14:07 schreef livelink het volgende:
Ik word helemaal naar van de rook van houtkachels. Ik denk dat ik in staat zou zijn te verhuizen als mijn buren alleen maar hout zouden stoken.
Zo, ben net een lange wandeling gaan maken. Dat was even lekker na de Kerstdagen en het was er ook heerlijk weer voor. Meteen langs de bibliotheek gegaan. Daar kon je verrassingspakketten reserveren om af te halen nu de bibliotheken dicht zijn. Gewoon een tas met 5 boeken in de hoop dat er iets leuks voor je bij is. Ik vond het wel een grappig idee.
De vraag ik nu..... zat ik iets voor je in?quote:Op maandag 28 december 2020 14:07 schreef livelink het volgende:
Ik word helemaal naar van de rook van houtkachels. Ik denk dat ik in staat zou zijn te verhuizen als mijn buren alleen maar hout zouden stoken.
Zo, ben net een lange wandeling gaan maken. Dat was even lekker na de Kerstdagen en het was er ook heerlijk weer voor. Meteen langs de bibliotheek gegaan. Daar kon je verrassingspakketten reserveren om af te halen nu de bibliotheken dicht zijn. Gewoon een tas met 5 boeken in de hoop dat er iets leuks voor je bij is. Ik vond het wel een grappig idee.
Oh wat leuk. Lees je alleen fysieke boeken of heb je ook een ereader? Ik heb het geprobeerd, dat digitale lezen, maar doe mij maar gewoon papierquote:Op maandag 28 december 2020 14:07 schreef livelink het volgende:
Eén boek dat ik al gelezen heb, en van de overige 4 boeken waren er 2 die me zeker leuk lijken. De andere twee twijfel ik een beetje bij.quote:Op maandag 28 december 2020 14:25 schreef Melting het volgende:
[..]
De vraag ik nu..... zat ik iets voor je in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |