Eens. En ik verbaas me ook echt over de opstandigheid over het niet mogen afsteken van vuurwerk. Hoe erg is het om - imo duidelijke redenen - dit jaar een keer geen vuurwerk af te steken. We hebben daarover gesproken met Lennon en hij vindt het logisch en niet erg om dit jaar geen vuurwerk af te steken.quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij overdrijft nu wel echt hoor. Degene die nu met illegaal vuurwerk lopen en ellende trappen zijn degenen die dat elk jaar al doen. Alleen voelen ze zich nu meer gelegitimeerd om georganiseerd ellende te trappen omdat ze zogenaamd zo'n rotjaar hebben en alles al van hen is afgepakt.
Ik zie echt een rol voor de volwassenen in hun leven om daar tegen op te treden. Ouders vooral. Ik vind het onbegrijpelijk dat ouders het niet voor elkaar krijgen om hun kinderen in Urk en Veen toe te spreken en thuis te houden.
En wellicht zou ik dat ook niet kunnen, hoor. Maar ik zou wel al het mogelijke proberen. In Urk is het rustiger geworden sinds de ouders 's avonds en 's nachts 'patrouilleren' en jongeren aanspreken. Jongeren rellen toch minder makkelijk tegen mensen die ze kennen dan tegen brandweer en politie.
En iedereen die nu wordt opgepakt voor rellen preventief opsluiten tot na nieuwjaar. Ik heb de wijsheid niet in pacht, maar ik wil af van het goedpraten van het gedrag omdat er nu een vuurwerkverbod is en omdat ze nu niet massale feesten mogen houden.
Veel plezier op de verjaardag.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:49 schreef just me het volgende:
geen idee of ik kan luisteren vanavond, ik ga nu op weg naar een kabouterverjaardag
Van harte gefeliciteerdquote:Op woensdag 30 december 2020 13:49 schreef just me het volgende:
geen idee of ik kan luisteren vanavond, ik ga nu op weg naar een kabouterverjaardag
Enjoy!quote:Op woensdag 30 december 2020 13:49 schreef just me het volgende:
quote:Op woensdag 30 december 2020 14:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Enjoy!
Krijg net te horen dat de collega wiens moeder vorige week overleden is aan Corona en wiens broer op de IC ligt nu zelf ook opgenomen is in het ziekenhuis. Kutzooi...
[..]
Enjoy!
Krijg net te horen dat de collega wiens moeder vorige week overleden is aan Corona en wiens broer op de IC ligt nu zelf ook opgenomen is in het ziekenhuis. Kutzooi...
Jeetjequote:Op woensdag 30 december 2020 14:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Enjoy!
[..]
Enjoy!
Ik krijg straks bezoek, dus zal de muziek aanzetten, maar zal niet in het topic aanwezig zijn.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:15 schreef DJ11 het volgende:
Extreme drukte op het werk, maar de werkdag zit erop en de laatste boodschappen van 2020 zijn ook gedaan. Straks lekker de fijnste muziek van 2020 draaien. Veel zin in
Geen punt hoorquote:Op woensdag 30 december 2020 17:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik krijg straks bezoek, dus zal de muziek aanzetten, maar zal niet in het topic aanwezig zijn.
Klaas - Indestructible
Paris Jackson - Let Down
Ik hoop uiteraard ook dat ze er beide bovenop komen, maar ze kunnen beide niet bij de uitvaart van hun moeder aanwezig zijn. Verschrikkelijk...quote:Op woensdag 30 december 2020 17:14 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Wat lijkt me dat ook beangstigend voor je collega. Ik ga voor hem en zijn broer duimen dat ze opknappen.
Enjoy, maar ik ben niet van de partij...quote:Op woensdag 30 december 2020 17:15 schreef DJ11 het volgende:
Extreme drukte op het werk, maar de werkdag zit erop en de laatste boodschappen van 2020 zijn ook gedaan. Straks lekker de fijnste muziek van 2020 draaien. Veel zin in
Balen zeg. Hopelijk komen ze er bovenop.quote:Op woensdag 30 december 2020 18:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoop uiteraard ook dat ze er beide bovenop komen, maar ze kunnen beide niet bij de uitvaart van hun moeder aanwezig zijn. Verschrikkelijk...
Vanmiddag maar even een kaartje naar het ziekenhuis gestuurd, naar de COVID afdeling.
Raar idee dat daar een bekende ligt...
Annie - Dark Hearts
Esther - Danger Stranger
Ze hadden uit Nederland kunnen komen. Het doet bijna BZN-achtig aanquote:Op woensdag 30 december 2020 18:41 schreef Melting het volgende:
Klaas & Annie. Originele artiestennamen.
Komen ze niet uit Nederland dan?quote:Op woensdag 30 december 2020 18:42 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ze hadden uit Nederland kunnen komen. Het doet bijna BZN-achtig aan![]()
Goedenavond, trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |