R49 is niet weg te krijgen.quote:Op maandag 28 december 2020 22:33 schreef LightLuke het volgende:
Wat tof om te zien dat Radio 49 nog steeds op Fok te vinden is!![]()
Dat is alleen maar mooiquote:
Morgenavond om 19 uur draait DJ11. Wees welkomquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:24 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Dat is alleen maar mooizag op Facebook ook nog wel eens wat voorbij komen en dacht toch eens kijken.
Dat probleem hadden ze hier een paar dagen geleden ook.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:16 schreef livelink het volgende:
Zo, harde knallen hier. Het vuurwerkverbod is nog niet helemaal doorgedrongen zo te horen.
Ach ja, ik maak me ook geen illusies mbt dat vuurwerkverbod. Maar ik ga er wel vanuit dat het effect zal hebben om middernacht op oudjaarsdag. Hopelijk betekent het wel echt minder vuurwerkslachtoffers en dus minder extra belasting voor de zorg. Daar ga ik wel vanuit.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat probleem hadden ze hier een paar dagen geleden ook.
Hier waren ze gister ook al bezig.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat probleem hadden ze hier een paar dagen geleden ook.
Ik vrees het ergste.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach ja, ik maak me ook geen illusies mbt dat vuurwerkverbod. Maar ik ga er wel vanuit dat het effect zal hebben om middernacht op oudjaarsdag. Hopelijk betekent het wel echt minder vuurwerkslachtoffers en dus minder extra belasting voor de zorg. Daar ga ik wel vanuit.
Daar ben ik ook bang voor nu alleen maar onbenullig lomp illegaal vuurwerk.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste.
Er is meer dan genoeg vuurwerk in omloop en dan van het kaliber dynamietstaaf.
Vaak in de handen van types die het niet doen om te genieten van wat kleuren in de lucht.
Met alle gevolgen van dien en dan niet alleen voor de eigenaren van het spul.
Ik hoop dat ik heel erg ongelijk krijg...
Ik verwacht juist een stijging nu hoor.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:51 schreef livelink het volgende:
Dat illegale spul is er elk jaar. Het is juist het legale vuurwerk en dan het massale buiten zijn rond middernacht waar de meeste slachtoffers door kwamen. Vooral bij omstanders. Ik verwacht toch echt wel dat we daar een daling zullen zien qua vuurwerkslachtoffers. Helemaal nul zal het natuurlijk niet worden.
Ja, dat weet ik. Jij en ik zijn het op dit punt niet met elkaar eens.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:52 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik verwacht juist een stijging nu hoor.
Gelukkig hebben we er geen van allen voor geleerd.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Jij en ik zijn het op dit punt niet met elkaar eens.
Nee precies. We kunnen er alleen maar het beste van hopen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:59 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we er geen van allen voor geleerd.
Het is ook maar een gedachte.
Daar doel ik dus ook op, zwaar vuurwerk dat juist nu anders gebruikt gaat worden...quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:53 schreef livelink het volgende:
Ik maak me meer zorgen over het geweld tegen brandweer en politie. Sowieso geen jaarwisseling om naar uit te kijken, vrees ik.
Stelletje idioten inderdaadquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar doel ik dus ook op, zwaar vuurwerk dat juist nu anders gebruikt gaat worden...
Als in boetes ?quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Stelletje idioten inderdaad![]()
Laten we hopen dat er nu eens een keer echt zwaar gestraft gaat worden.
Gezien alle (niet) handhaaf perikelen de laatste tijd geloof ik daar dus helemaal niets van.quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Stelletje idioten inderdaad![]()
Laten we hopen dat er nu eens een keer echt zwaar gestraft gaat worden.
Ik blijf thuis en hou mijn ramen, deuren en oren dichtquote:Op dinsdag 29 december 2020 16:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gezien alle (niet) handhaaf perikelen de laatste tijd geloof ik daar dus helemaal niets van.
Wat zou jij doen als je met explosieven bestookt wordt? Achter de dader aan gaan of dekking zoeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |