Ik lees voornamelijk fysieke boeken. Dat leest toch fijner, vind ik. Ik heb wel een e-reader, maar als ik de keus heb, lees ik liever gewoon een boek.quote:Op maandag 28 december 2020 14:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh wat leuk. Lees je alleen fysieke boeken of heb je ook een ereader? Ik heb het geprobeerd, dat digitale lezen, maar doe mij maar gewoon papier
Als je nou eens duidelijk vertelt wat je probeert en wat er volgens jou niet werkt kan ik je helpenquote:Op maandag 28 december 2020 18:17 schreef Rafeiro het volgende:
Neem je zo'n fucking abo, werkt er helemaal niks met die kleurtjes.
Kleur van eigen post veranderd gewoon niet. En hield het ook wel hier, bewust, nadat ik de fout opmerkte bij mij. Maar het zou direct moeten werken met de kleurtjes, volgens de melding.quote:Op maandag 28 december 2020 18:38 schreef Danny het volgende:
[..]
Als je nou eens duidelijk vertelt wat je probeert en wat er volgens jou niet werkt kan ik je helpen
Dat moet je hier kunnen veranderen: https://forum.fok.nl/user/edit_prefsquote:Op maandag 28 december 2020 18:48 schreef Rafeiro het volgende:
En niks naars bedoeld in deze. Is alleen irritant. Ik wou kikkergroen op de achtergrond, haha.
Hier werkt het ook prima. Ik heb de standaard-achtergrond en een bepaald konijn heeft een knalroze achtergrond, puur om verwarring te voorkomenquote:Op maandag 28 december 2020 19:02 schreef livelink het volgende:
Bij mij werkt het wel prima, Rafeiro. Heb het net nog even uitgetest. Vergeet je niet om de kleur op te slaan?
hahahahahahaha!quote:Op maandag 28 december 2020 18:38 schreef Danny het volgende:
[..]
Als je nou eens duidelijk vertelt wat je probeert en wat er volgens jou niet werkt kan ik je helpen
Het is een algemene setting, dus als het in de ene browser werkt, dan werkt het ook in de andere.quote:Op maandag 28 december 2020 21:05 schreef Rafeiro het volgende:
Huhu, met Edge is het wel gelukt. Nu weer rap terug naar Firefox.
Blijkbaar niet.quote:Op maandag 28 december 2020 22:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is een algemene setting, dus als het in de ene browser werkt, dan werkt het ook in de andere.
Kees kloost!
Mogguh, en nee dusquote:Op dinsdag 29 december 2020 06:22 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen![]()
Hopelijk slaap je inmiddels, Raf.
Je was vandaag toch ook nog vrij?quote:Op dinsdag 29 december 2020 06:22 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen![]()
Hopelijk slaap je inmiddels, Raf.
Ja, maar wakker geworden met hoofdpijn. En dan sta ik liever op. In bed liggen met hoofdpijn vind ik heel vervelend.quote:Op dinsdag 29 december 2020 06:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Je was vandaag toch ook nog vrij?
quote:Op dinsdag 29 december 2020 06:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar wakker geworden met hoofdpijn. En dan sta ik liever op. In bed liggen met hoofdpijn vind ik heel vervelend.
En mij man moet wel werken en mijn zoon was ook al beneden (heeft weer niet geslapen), dus we zitten nu 'gezellig' met zijn allen aan de koffie.
Dat prikken is nu ook wel kak, op afspraak enzo.quote:Op dinsdag 29 december 2020 06:30 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Zo meteen nog maar even terug gaan, een optie?
Ik moet nuchter bloed laten prikken, dus vandaar dat ik vroeg op ben.
Kan er vanaf 7.00 uur terecht. en om 7.30 beginnen ze met prikken. Probeer ik er tussen 7 en half 8 te zijn.
Begin wel honger te krijgen nu.
Ik ga zometeen denk ik lekker in bad.quote:Op dinsdag 29 december 2020 06:30 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Zo meteen nog maar even terug gaan, een optie?
Ik moet nuchter bloed laten prikken, dus vandaar dat ik vroeg op ben.
Kan er vanaf 7.00 uur terecht. en om 7.30 beginnen ze met prikken. Probeer ik er tussen 7 en half 8 te zijn.
Begin wel honger te krijgen nu.
Avec votre plank du kaas?quote:Op dinsdag 29 december 2020 06:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga zometeen denk ik lekker in bad.
Groot gelijk.quote:Op dinsdag 29 december 2020 06:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga zometeen denk ik lekker in bad.
Op afspraak?quote:Op dinsdag 29 december 2020 06:31 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat prikken is nu ook wel kak, op afspraak enzo.
Nee, alleen lekker liggen. Verder niks.quote:
Hier moet je nu met corona afspraak maken om te laten prikken, mag niet zomaar meer.quote:
Is bij ons nu ook. Je mag niet meer zomaar langskomen, maar moet vantevoren een afspraak maken.quote:
Wakker ben je nu toch alquote:Op dinsdag 29 december 2020 06:37 schreef Melting het volgende:
Kan ik op de website niets van vinden.
Dus ik ga op goed geluk dan maar.
Nee, dat niet. 20/25 minuten rijden met de auto.quote:Op dinsdag 29 december 2020 06:38 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Wakker ben je nu toch al![]()
Hoop dat het een beetje in de buurt is dan wel
Eek! hier 600 meter ofzo.quote:Op dinsdag 29 december 2020 06:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, dat niet. 20/25 minuten rijden met de auto.
Hier in het dorp prikken kan ook, volgens mij, 2 keer per week.quote:
Toedels en dat ze maar gelijk raak mogen prikken.quote:Op dinsdag 29 december 2020 06:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Hier in het dorp prikken kan ook, volgens mij, 2 keer per week.
Maar dan moet ik wel een afspraak maken, en dat kan op z'n vroegst om 8.30 pas.... dat duurt me te lang.
Tot later maar weer.
grrrr, denk ik even een goede start te makenquote:OptiPlex-3010:/var/azuracast$ sudo curl -fsSL https://raw.githubusercon(...)ast/master/docker.sh > docker.sh
bash: docker.sh: Permission denied
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |