abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196970616
VOLLLLLL!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_196970727
Misschien moet je de komende tijd wel een limoncello en chocolade dieet,
We have far more in common than that which devides us..
pi_196970762
Hoi *O* Hier bezig met een cote de boeuf met rode wijnsaus, haricot verts in spek en gepofte aardappels :9 Nu al zin in. Nog een minuutje of 20 :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_196970785
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 18:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Misschien moet je de komende tijd wel een limoncello en chocolade dieet,
Klinkt als een lekker dieet :9

Wij waren ook vroeg klaar met ons diner. Over een uurtje weer door met een online bier/kaasproeverij van de brouwerij waar we over 2 weken gaan brouwen O+
pi_196970792
En voor de feestelijke stemming hier een oudere foto *O*

"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Moderator zaterdag 26 december 2020 @ 18:52:04 #6
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_196970867
Fuuuuuck. Dat heb je de lens niet goed in de vergroter en pleurt ie in je ontwikkelbad :')

Gelukkig had ik nog een. De andere gemonteerd inmiddels en m'n broertje als testobject staat op papier.

Nog even een poging doen met iets kortere belichting (dan wordt de foto lichter)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_196970872
OMG, de vegan blauwaderkaas is niet van "echt" te onderscheiden :9~ (en venkel blijft niet lekker). Kortom, ik heb weer een smulmaaltje, al denk ik niet dat dit tot einde avond genoeg is.
  Moderator zaterdag 26 december 2020 @ 18:52:53 #8
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_196970877
Prima tijdverdrijf wel onder het kader van "blijf thuis, beperk sociale contacten"
  zaterdag 26 december 2020 @ 18:59:26 #9
63722 z80
I fink you freaky
pi_196970952
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2020 18:52 schreef derLudolf het volgende:
Prima tijdverdrijf wel onder het kader van "blijf thuis, beperk sociale contacten"
Ik kon het geduld niet opbrengen voor het belichten van fotopapier. Ontwikkelen van het rolletje ging nog wel. Kon je tussentijd de toen nog interessante electuur doorlezen.

Zelf al een paar dagen met een pan/tilt ip camera aan het klooien.
Eerst uitzoeken wat dat ding allemaal uitspookt op het netwerk en bijbehorende firewall regels opstellen.
Vervolgens alle software aan het werk krijgen. Wat zoals gewoonlijk heeft MS slechts een gedeelte geïmplementeerd. Ze zijn vergeten dat op vrijwel elke ip camera een user:wachtwoord zit.
Windows10 ziet de cam. Connect. En gaat dan op zwart met een nietszeggende foutmelding.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zaterdag 26 december 2020 @ 19:02:51 #10
63722 z80
I fink you freaky
pi_196971003
K. koffie volgende week in de aanbieding bij de Aldi in Nederland. Afgelopen week net een kilo gehaald.
pi_196971029
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 18:52 schreef Kaatje1 het volgende:
OMG, de vegan blauwaderkaas is niet van "echt" te onderscheiden :9~ (en venkel blijft niet lekker). Kortom, ik heb weer een smulmaaltje, al denk ik niet dat dit tot einde avond genoeg is.
:D
Ja die blauwe 'kazen' zijn vaak wel goed :Y . Geen idee waarom precies, maar lijkt makkelijker qua smaak en textuur na te maken dan bijvoorbeeld Goudse kazen.

(Overigens ben ik wel benieuwd wat Westland (Maaslander, Old Amsterdam) gaat ontwikkelen; die gaan enorm inzetten op plantaardige varianten. Ik geloof dat ze ook samen met de Vegan Cowboys (Jaap Korteweg, Veg. Slager) en de ontwikkelaars in Gent gaan werken.)

Maar eet smakelijk!

Wij wilden zoete aardappels eten, maar die lagen opeens in een bedje van wit haar :')
Nu even iets anders verzinnen.

Na de feestdagen weer wat minder eten, want mijn jurkje zit veel te strak.
pi_196971085
Chocolade is stuk :'(
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_196971088
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 december 2020 19:04 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ja die blauwe 'kazen' zijn vaak wel goed :Y . Geen idee waarom precies, maar lijkt makkelijker qua smaak en textuur na te maken dan bijvoorbeeld Goudse kazen.

(Overigens ben ik wel benieuwd wat Westland (Maaslander, Old Amsterdam) gaat ontwikkelen; die gaan enorm inzetten op plantaardige varianten. Ik geloof dat ze ook samen met de Vegan Cowboys (Jaap Korteweg, Veg. Slager) en de ontwikkelaars in Gent gaan werken.)

Maar eet smakelijk!

Wij wilden zoete aardappels eten, maar die lagen opeens in een bedje van wit haar :')
Nu even iets anders verzinnen.

Na de feestdagen weer wat minder eten, want mijn jurkje zit veel te strak.
Ik vond jurkjes etc te veel moeite dit jaar. Gemakkelijke sweater aan (zag op fb dat ik 'm vandaag een jaar geleden gemaakt heb) en een makkelijke broek
Lekker gegeten, en ook al lijkt het niet zo, het is best wel weinig. Maar ik heb nog een bakje witte chocolade ijs van magnum :9~
pi_196971173
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 19:08 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik vond jurkjes etc te veel moeite dit jaar. Gemakkelijke sweater aan (zag op fb dat ik 'm vandaag een jaar geleden gemaakt heb) en een makkelijke broek
Lekker gegeten, en ook al lijkt het niet zo, het is best wel weinig. Maar ik heb nog een bakje witte chocolade ijs van magnum :9~
Oh ik vind feestdagen altijd wel leuk voor jurkjes. Verder niet teveel poespas hoor. Gisteren had ik toevallig hetzelfde aan als op de meet (groen jurkje, zwart vestje en zwarte panty), vandaag na een dag in pyama rondgehobbeld te hebben (Was toch aan het samenvatten en m'n vriend was aan het gamen) mezelf in m'n nieuwe blauwe jurkje gehesen, en morgen gaan we naar mijn ouders dus dan zal ik ook wel weer iets chiquer gekleed gaan dan normaal. Maar vergeleken veel vriendinnen/schoonzus is het nog steeds redelijk eenvoudig. Ik ben niet zo van de make-up, nagellak en sieraden.

Ik vind jurkjes eigenlijk 100x fijner dan broeken, maar het is niet altijd even praktisch.
pi_196971326
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 december 2020 19:13 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Oh ik vind feestdagen altijd wel leuk voor jurkjes. Verder niet teveel poespas hoor. Gisteren had ik toevallig hetzelfde aan als op de meet (groen jurkje, zwart vestje en zwarte panty), vandaag na een dag in pyama rondgehobbeld te hebben (Was toch aan het samenvatten en m'n vriend was aan het gamen) mezelf in m'n nieuwe blauwe jurkje gehesen, en morgen gaan we naar mijn ouders dus dan zal ik ook wel weer iets chiquer gekleed gaan dan normaal. Maar vergeleken veel vriendinnen/schoonzus is het nog steeds redelijk eenvoudig. Ik ben niet zo van de make-up, nagellak en sieraden.

Ik vind jurkjes eigenlijk 100x fijner dan broeken, maar het is niet altijd even praktisch.
Ja, als ik ergens heen was gegaan of bezoek had gehad, had ik me ook wel opgedoft. Maar voor mezelf, neu. En met de kerstboom aftuigen was makkelijke kleding wel zo fijn.
pi_196971337
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2020 19:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
Och toch, -O- en limoncello?
pi_196971409
Vol. Dessert doen we straks wel. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_196971532
pi_196971535
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 19:23 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Och toch, -O- en limoncello?
Moet ik nog testen :X
pi_196971585
Kerstoutfit: gisteren joggingbroek en kersttrui (want zoom). Vandaag slobberkleding en kerstsokken.
Ik ben van de school ‘laat het maar comfortabel zitten als ik nergens naartoe hoef’ en niet zozeer van de club die mentaal een opkikker krijgt als ze zich thuis ook opdoffen. Ieder het zijne hoor, het is gewoon niet zo mijn ding.

Leuk jurkje of ander setje aan als ik de deur uitga: jazeker :Y
pi_196971710
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2020 19:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
Kerstoutfit: gisteren joggingbroek en kersttrui (want zoom). Vandaag slobberkleding en kerstsokken.
Ik ben van de school ‘laat het maar comfortabel zitten als ik nergens naartoe hoef’ en niet zozeer van de club die mentaal een opkikker krijgt als ze zich thuis ook opdoffen. Ieder het zijne hoor, het is gewoon niet zo mijn ding.

Leuk jurkje of ander setje aan als ik de deur uitga: jazeker :Y
Oh gos, baggertiming van die corona Cat. Heb je wel een excuus om het volgen jaar weer te bestellen!
(Of al eerder...)
pi_196971748
@gcjoel, de knolselderij van Ottolenghi was geslaagd, dank voor het tippen!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zaterdag 26 december 2020 @ 19:51:27 #23
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196971765
quote:
Wat zonde dat je het niet hebt kunnen proeven. ;(

Ik had wildzwijn stoof met pasta maar vond het eigenlijk wat zonde. Is vrij duur vlees en smaakte niet beduidend anders dan een runderstoof. Dus het was wel erg lekker want stoof O+
  zaterdag 26 december 2020 @ 19:52:50 #24
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196971791
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 19:50 schreef Clubsoda het volgende:
@:gcjoel, de knolselderij van Ottolenghi was geslaagd, dank voor het tippen!
Fijn om te horen :D

Ik ben helemaal om en lust nu knolselderij. We hadden er gister puree van, gekookt in slagroom. Simpel maar lekker :9
pi_196971817
Klinkt lekker :Y Ik vervang bij puree vaak een deel aardappel door knolselderij, maakt het wat luchtiger. Ik maakte een aantal jaar geleden ook al eens een knolselderijgebraad, maar deze versie vond ik erg lekker door de ingelegde selderij erbij en de chilidressing :9
pi_196971860
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2020 19:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
-O-
pi_196972032
Het waren veel handelingen om tot een kerstmaaltijd te komen. En dan was gister al de salade gebruikt voor een gang.
Nu gerookte zalm met ingelegde rode uiringen, veél dille én geroosterde kappertjes.
Dan een champignonsoep met genoeg over voor morgen weer, met zelfgemaakte kaas/tijmstengels.
De knolselderijstamp was te ‘nat’, toen maar opgebakken.
Alle room zat al in de Toet gister. 😉 vergissing.
Tarte tatin met geglaceerde wortelen was geslaagd. Ook weer de helft voor morgen.
Oh ja: hertenstoof ook.
Toetjes kwam een buurvrouw brengen: 2 glaasjes tiramisu.
Dus onze Toet schuift ook naar morgen.
Met hindernissen ren muziekje erbij lekker gegeten.
De foto’s:
pi_196972079
Die worteltjes tartetatin ziet er lekker uit
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 26 december 2020 @ 20:22:16 #29
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_196972259
Ook weer een dikke *BURP*
- Amuse: Brood en een panna cotta van knolselderij
- Hertencarpaccio
- Bisque
- Wildstoof
- Kaasplankje.

:9. Zal zo de foto's even doorposten in 1 vd andere topics.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_196972274
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 20:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Ja, beetje kleur op het bord.
De paarse wortel gaf veel paarse kleur af.🤪
pi_196972319
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 20:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Dit :9
pi_196972582
Ik heb het Kerst topic bijgewerkt met de resultaten van de Frankenkoen: CUL / Kerstdiner 2020! Inspiratie-, voorpret- en adviestopic

Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_196972652
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 20:40 schreef fietsie het volgende:
Ik heb het Kerst topic bijgewerkt met de resultaten van de Frankenkoen: CUL / Kerstdiner 2020! Inspiratie-, voorpret- en adviestopic

[ afbeelding ]
Het ziet er wel echt een beetje dubieus en macaber uit ja...

Hoe smaakte het?
pi_196972676
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 20:43 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Het ziet er wel echt een beetje dubieus en macaber uit ja...

Hoe smaakte het?
Geweldig; dit was in feite gewoon een kalkoenfiletrollade natuurlijk.

En dat poot vlees was als boter zo gaar.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_196972709
Hier inmiddels op;
Garnalen cocktail gemaakt door dochterlief
Gestoomde zalm
Sous vide lamsvlees
Gevulde portobellos...

En toen zaten de buikjes vol.
Met het nieuwe vaccumeerapparaat de overgebleven lam/zalm weer vakkundig bewaard want morgenavond eten we al chinees.

Straks nog ijs en koffie en dan is het bedtijd _O-
pi_196972726
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 20:44 schreef fietsie het volgende:

[..]

Geweldig; dit was in feite gewoon een kalkoenfiletrollade natuurlijk.

En dat poot vlees was als boter zo gaar.
Klinkt goed

Uit je sous vide?
pi_196972741
En gup en lief samen in de keuken...
ik mocht alleen helpen met de afwas.

En opeten natuurlijk :)
pi_196972752
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 20:46 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Klinkt goed

Uit je sous vide?
Ja. 23 en een half uur voor de poten, en 10 en een half uur voor de filetrollade.

Helaas nu door alle vacumeerrollen heen.
pi_196972943
Groene thee doet nog iets *O*
Mooi, kan ik daar voorraad van opmaken want die gaat normaal niet zo hard.

Wat een ontdekkingsreis _O-

Edit: Limoncello stuk -O-

[ Bericht 16% gewijzigd door Cat-astrophe op 26-12-2020 21:17:40 ]
pi_196973470
Bij de online bierproeverij gaan ze een beetje snel :D zou 3u duren maar na 1u zijn al meer dan de helft van de bieren geproefd.
pi_196973489
Maar we staan wel 2e in de quiz *O*
pi_196973536
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 21:27 schreef Sarabi het volgende:
Bij de online bierproeverij gaan ze een beetje snel :D zou 3u duren maar na 1u zijn al meer dan de helft van de bieren geproefd.

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 21:28 schreef Sarabi het volgende:
Maar we staan wel 2e in de quiz *O*
*O*
pi_196973561
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2020 21:31 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

[..]

*O*
De dingen die we niet wisten, gokken we goed.
Maar de brouwvragen hadden we fout :@ ik geef het bier de schuld.
pi_196973739
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 20:48 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ja. 23 en een half uur voor de poten, en 10 en een half uur voor de filetrollade.

Helaas nu door alle vacumeerrollen heen.
Nice
En de rollen maar snel bijbestellen dus.
pi_196973862
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 21:32 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat is wel heel slecht _O-
pi_196973974
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2020 21:49 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dat is wel heel slecht _O-
Yep :D
Maar goed we zijn uiteindelijk ook op de 2e plaats geëindigd dus we klagen niet.

Ook leuk om de rest van het barpersoneel nu iets beter te leren kennen :) het voelt echt allemaal heel fijn daar.

We moeten wel even aan het Weerts dialect wennen :D
pi_196974172
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 21:32 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Cat, nee toch. Chocolade en limoncello allebei stuk :'(

Ons afhaaldiner was fantastisch. We zijn gestrand voor het dessert. Morgen nog een kaasplank en een pavlova.
Spoilers!
pi_196974620
We hebben de 1e prijs gekregen *O* gok dat de echte winnaar of een medewerker of familielid was.
pi_196974693
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2020 22:05 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Cat, nee toch. Chocolade en limoncello allebei stuk :'(

Ons afhaaldiner was fantastisch. We zijn gestrand voor het dessert. Morgen nog een kaasplank en een pavlova.
Ach, benauwd of dood zijn is erger :P

En dat is zo fijn aan het thuis eten. Gewoon HUP die koel.kast in en de dag erna doorrr *O*
pi_196974748
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2020 22:31 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ach, benauwd of dood zijn is erger :P

En dat is zo fijn aan het thuis eten. Gewoon HUP die koel.kast in en de dag erna doorrr *O*
Dat klopt natuurlijk maar geen chocolade en geen limoncello proeven mmmm
pi_196974900
Voor de statistieken:

Kerstoutfit: (bescheiden) glitterende top met een spijkerbroek en kerstsokken.
Eten: veel en lekker. Was positief verrast dat iedereen het zo lekker vond. Was best bang dat dingen te kruidig of pittig zouden zijn. Niemand heeft het vlees gemist, bij een aantal gerechten vroegen ze meermaals of het echt vega was. :D
  zaterdag 26 december 2020 @ 22:51:07 #52
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196975158
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 22:39 schreef Myraela het volgende:
Voor de statistieken:

Eten: veel en lekker. Was positief verrast dat iedereen het zo lekker vond. Was best bang dat dingen te kruidig of pittig zouden zijn. Niemand heeft het vlees gemist, bij een aantal gerechten vroegen ze meermaals of het echt vega was. :D
Hoe waren de balletjes? :D
pi_196976011
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 22:39 schreef Myraela het volgende:
Voor de statistieken:

Oh vergat ik de helft van mn statistieken?

Hier de zwarte nette broek die goddelijk zit en die ik kocht voor sollicitaties. Niet wetende dat ik na 1 gesprek op lokatie... ergens zou worden aangenomen waar ze puur telefonisch gesprekken deden.
(En elastisch! Altijd handig met kerst)
Maar die ik thuis niet draag ivm gevoelig voor nageltjes..
met gifgroen shirtje en een zwart vest.
En mn nieuwe nette barefoot shoes.
Beetje drmartens like.. maar dan met barefoot zool. (Heel plat dus)

Edit: en kerstsokken met foute kersttrui motiefjes O+
  zaterdag 26 december 2020 @ 23:35:52 #54
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196976302
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2020 23:24 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Oh vergat ik de helft van mn statistieken?

Hier de zwarte nette broek die goddelijk zit en die ik kocht voor sollicitaties. Niet wetende dat ik na 1 gesprek op lokatie... ergens zou worden aangenomen waar ze puur telefonisch gesprekken deden.
(En elastisch! Altijd handig met kerst)
Maar die ik thuis niet draag ivm gevoelig voor nageltjes..
met gifgroen shirtje en een zwart vest.
En mn nieuwe nette barefoot shoes.
Beetje drmartens like.. maar dan met barefoot zool. (Heel plat dus)

Edit: en kerstsokken met foute kersttrui motiefjes O+
Pics van je schoenen? :D O+
(Ik heb vanmorgen 4 paar Lola Ramona's gekocht in de sale, kijk er naar uit ze weer te kunnen dragen, mooie schoentjes O+)

Ik zit hier in een KISS legging, want fuck that shit O+

Wijntjes en straks nog stukje Cornish pasty bij The Godfather 2 *O*

Vakantie, heerlijk _O_

Oh, en pics van je sokken graag ook!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_196976789
M'n feestelijke clownschoenen, gekocht voor de begrafemis van m'n geliefde schoonmoeder. Rok. Zwart zijden bloesje. Vestje.

vooraf portobello's in minilot-kruiderij
vooraf topinamboersoep met gefrituurde topinamboer (dank @Molo) en cantharellen
vooraf coqilles st jaques
hoofd eendeborst wilde eend (ik had een kogel erin), puree, gesauteerde wortel. portsaus
toe supermarktijstaart & supermarktijs

heerlijk. gezellig.

bedtijd.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_196976893
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2020 23:35 schreef Molo het volgende:

[..]

(Ik heb vanmorgen 4 paar Lola Ramona's gekocht in de sale, kijk er naar uit ze weer te kunnen dragen, mooie schoentjes O+)

Jaloers O+
pi_196977140
Kledingstatistieken!

Gisteren: leuk jurkje, panty
Vandaag: werkkleding, tier 5 priest wow badjas en daarna weer werkkleding
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 27 december 2020 @ 00:10:02 #58
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196977178
Zoiets?

pi_196977393
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 00:10 schreef fietsie het volgende:
Zoiets?

[ afbeelding ]
Ja, die linker :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_196977457
Wat een toffe harde wind buiten nu! :9
Ik zwaai vanaf een lokale dijk :) Wandeldewandel. Bijna thuis O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_196977528
Kledingstats:
- vaalzwarte skinny spijkerbroek
- wijde gebreide trui met zwart/wit/grijs-abstracte patronen en te lange mouwen
- korte zwarte houtjetouwtje-jas met een enorme capuchon
- zwarte legerkistjes
- grijszeeblauwe sjaal
- helaas geen handschoenen
  zondag 27 december 2020 @ 00:27:56 #62
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196977549
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 december 2020 23:53 schreef sigme het volgende:
M'n feestelijke clownschoenen, gekocht voor de begrafemis van m'n geliefde schoonmoeder. Rok. Zwart zijden bloesje. Vestje.

vooraf portobello's in minilot-kruiderij
vooraf topinamboersoep met gefrituurde topinamboer (dank @:molo) en cantharellen
vooraf coqilles st jaques
hoofd eendeborst wilde eend (ik had een kogel erin), puree, gesauteerde wortel. portsaus
toe supermarktijstaart & supermarktijs

heerlijk. gezellig.

bedtijd.
Op het ijs na, heerlijk _O_

Trusten
  zondag 27 december 2020 @ 00:29:22 #63
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196977581
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 00:22 schreef minilot het volgende:
Alarm van twee klusbussen van buren gingen af, zo hard

Gelukkig staat mijn elektrische deken aan, lekker in warm bedje duiken. Niet windvrij denk ik, maar ander windje *)
pi_196977622
quote:
Ik denk dat als ik niet getrapt had op mijn fiets, ik óók bij het station was aan gekomen O+ Wind heerlijk in de rug.
  zondag 27 december 2020 @ 00:31:08 #65
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196977628
Hier onrustig weer, en onrustig in de straat. Buitengewoon veel verkeer.
pi_196977670
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 00:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik denk dat als ik niet getrapt had op mijn fiets, ik óók bij het station was aan gekomen O+ Wind heerlijk in de rug.
Oooh, wat goed O+ Bijna thuis nu, zowat jammer!
  zondag 27 december 2020 @ 00:34:39 #67
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196977696
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 00:33 schreef minilot het volgende:

[..]

Oooh, wat goed O+ Bijna thuis nu, zowat jammer!
Je kunt nog een extra rondje doen :+
pi_196977701
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 00:29 schreef Molo het volgende:

[..]

Alarm van twee klusbussen van buren gingen af, zo hard

Gelukkig staat mijn elektrische deken aan, lekker in warm bedje duiken. Niet windvrij denk ik, maar ander windje *)
Bah! :D
pi_196977723
We hebben net nieuwe nummers voor Beat Saber gedownload 8-) (allerlei soorten, van Under the Sea tot Rammstein en Muse.)
pi_196977737
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 00:34 schreef Molo het volgende:

[..]

Je kunt nog een extra rondje doen :+
Nah, was eigenlijk morgenvroeg rennen van plan, dus wel handig om nou naar bed te gaan :)
Was even broertje lopend naar z'n huis terugbrengen en met omweggetje langs het water terug en nu alweer in mijn straat.
  zondag 27 december 2020 @ 00:39:38 #71
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196977794
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 00:34 schreef minilot het volgende:

[..]

Bah! :D
Classic O+

Kerstwindjes O+
  zondag 27 december 2020 @ 00:40:40 #72
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196977812
quote:
7s.gif Op zondag 27 december 2020 00:36 schreef Candaasje het volgende:
We hebben net nieuwe nummers voor Beat Saber gedownload 8-) (allerlei soorten, van Under the Sea tot Rammstein en Muse.)
Jezus dat is zwaar man :D

Wel leuk!
pi_196977863
Ik vind VR over het algemeen vervelend en claustrofobisch maar jaloers op Beat Saber en nou wil ik (nog meer) bij @Candaasje op visite!
  zondag 27 december 2020 @ 00:48:06 #74
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196977965
Zat laatst bijna te kotsen bij Monster Hunter. Even over hoofd gezien dat het frigging 3D IMAX was :'( :')
  zondag 27 december 2020 @ 00:50:52 #75
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196978014
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 23:58 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Jaloers O+
Goeie kerstdeals. Kopennnnn :+

* Molo enablet graag *)
pi_196978149
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 00:40 schreef Molo het volgende:

[..]

Jezus dat is zwaar man :D

Wel leuk!
Bij 1 nummer lig ik daarna ongeveer op de grond te hijgen (Fit Beat heet het ook. ).

Maar het is inderdaad leuk! Lekker op de muziek rondmeppen. 8-)

En @minilot : altijd welkom !
  zondag 27 december 2020 @ 01:01:30 #77
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196978209
quote:
7s.gif Op zondag 27 december 2020 00:57 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Bij 1 nummer lig ik daarna ongeveer op de grond te hijgen (Fit Beat heet het ook. ).

Maar het is inderdaad leuk! Lekker op de muziek rondmeppen. 8-)

En @:minilot : altijd welkom !
Welke omgeving zit jij eigenlijk?
  zondag 27 december 2020 @ 01:02:15 #78
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196978219
Ik ben trouwens ziek goed voorbereid

Morgen op vakantie en heb net al mijn laatste was gedaan.
Zo in de droger stoppen. Hoeven we morgen alleen nog maar de tassen in te pakken

Wat is deze? :o
pi_196978320
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 01:01 schreef Molo het volgende:

[..]

Qua woonplaats? Onder de rook van Utrecht, in de stad met fee grootste kerstboom :)
pi_196978343
quote:
10s.gif Op zondag 27 december 2020 01:02 schreef Molo het volgende:
Ik ben trouwens ziek goed voorbereid

Morgen op vakantie en heb net al mijn laatste was gedaan.
Zo in de droger stoppen. Hoeven we morgen alleen nog maar de tassen in te pakken

Wat is deze? :o
Ja snotver, Mo! Veel te georganiseerd :{w
  zondag 27 december 2020 @ 01:12:55 #81
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196978386
quote:
7s.gif Op zondag 27 december 2020 01:10 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Qua woonplaats? Onder de rook van Utrecht, in de stad met fee grootste kerstboom :)
Ah! Toevallig laatst met de online pubquiz van werk keihard verloren op de hoogte van die boom :'(
pi_196978395
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 01:01 schreef Molo het volgende:

[..]

Doe eens niet zo eng. Ik ben altijd al blij als ik niet 3 maar 1 was nog nat mee moet nemen..
  zondag 27 december 2020 @ 01:14:12 #83
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196978402
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 01:11 schreef minilot het volgende:

[..]

Ja snotver, Mo! Veel te georganiseerd :{w
Nog genoeg tijd om álles te verneuken door een fles olijfolie eroverheen te gooien in mijn hoepzwaai ofzo

Of zoals de kinderen van mijn zus, een tweetal uur voor vertrek, een pak bloem als sneeuw over de tassen en tent enzo heen strooien _O-
  zondag 27 december 2020 @ 01:15:24 #84
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196978419
quote:
7s.gif Op zondag 27 december 2020 01:13 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Doe eens niet zo eng. Ik ben altijd al blij als ik niet 3 maar 1 was nog nat mee moet nemen..
Stukken over de hoedenplank en dashboard draperen, check :')

Zo, even wijn atten en bed in dan

Laterssss
pi_196978431
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 01:12 schreef Molo het volgende:

[..]

Ah! Toevallig laatst met de online pubquiz van werk keihard verloren op de hoogte van die boom :'(
Ik zou het ook niet weten. Ik dacht dat ie ooit 360m was ofzo... Maar geen idee of dat voor of na het vervangen van de top was. Sindsdien is ie korter dan voorheen.

Ach ja, size doesn't matter, toch? :+
  zondag 27 december 2020 @ 01:19:17 #86
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196978497
quote:
7s.gif Op zondag 27 december 2020 01:15 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik zou het ook niet weten. Ik dacht dat ie ooit 360m was ofzo... Maar geen idee of dat voor of na het vervangen van de top was. Sindsdien is ie korter dan voorheen.

Ach ja, size doesn't matter, toch? :+
Ik zei 12 meter

:') :') :') :') :') :')
pi_196978512
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 01:19 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik zei 12 meter

:') :') :') :') :') :')
Ik neem mijn laatste zijn terug. Dat kietelt niet eens :{w
pi_196980315
Hallo kerstboompjes van me! ~:) Wie tuigt er vandaag al af? :)

Inmiddels wakker om te hollen, het klinkt wat onguur buiten. :O Zo toch Bella maar eens in.

Enneh, goeie reis @Molo! Waarheen eigenlijk? *O* En bloemsneeuwverhaal, aaargh!
pi_196980368
Die tafel met Aziatische voorgerechtjes van @Myraela in het kersttopic is echt te gaaf! :D _O_
pi_196980555
Mogge. Hier stormt het ook.
Koffie. Liefste mag straks werken. Laatste dag bij de oude baas.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_196980634
*meld*

Snuffelsnotter maar verder (nu) geen nare dingen :D *O*

Windje, regen O+ Meteen in de woonkamer wat ramen open gezet ter ventilatie van mijn ebolahok terwijl ik nog wat uurtjes terugkruip in mijn nest. O+ Waar het raam altijd open staat O+
pi_196980758
Fijn Cat! Slaap lekker nog even ( of lang)

@minilot, heb de boom gisteren weggedaan, had er genoeg van.
pi_196980769
Oh ja, vandaag 27 jaar verkering O+ *O* O+
pi_196981311
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 06:27 schreef minilot het volgende:

Inmiddels wakker om te hollen, het klinkt wat onguur buiten. :O Zo toch Bella maar eens in.

Enneh, goeie reis @:Molo! Waarheen eigenlijk? *O* En bloemsneeuwverhaal, aaargh!
Zonde als je t al weghaalt -O-
Liefst hou ik t hele jaar door maar kan niet met een echte boom.

Vandaag de weg op, hoop dat m'n oude auto'tje de storm overleefd. Ga middag klussen in m'n zusje's nieuwe huis. Heb 2 linkerhanden dus ben benieuwd.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_196981425
@Molo

Al zie je zo niet zo heel veel... het is wel zoals ik ze het liefst draag O+

zo zien ze er in zn geheel uit:
https://www.groundies.com(...)gs1-women-black.html
pi_196981526
Dag. O+

Wind O+
Koffie O+
pi_196981572
quote:
17s.gif Op zondag 27 december 2020 08:22 schreef sigme het volgende:
Oh ja, vandaag 27 jaar verkering O+ *O* O+
Ja, die weet ik ook wel, alleen hij niet. (8>
En bij jullie? Feli dan O+

Van dat gure weer om je nog eens om te draaien en ik zit te wachten op de hf box, die vroeg komt en dat de chocolaatjes voor de bezorger niet weggewaaid zijn vannacht.

Stoer @minilot dat je ook een slecht weer loper bent!
pi_196981654
En Cat : luchten in je hok! Dat was weer een nachtje rust?
  zondag 27 december 2020 @ 09:42:11 #99
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196981743
Kerstspullen opruimen is vandaag wel de bedoeling ja.
Normaal pas 1 januari maar omdat we dus weg zijn wil ik het nu of dinsdag al doen. _O-

Verder niks vandaag :o
pi_196981757
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 22:51 schreef gcjoel het volgende:
Hoe waren de balletjes? :D
Ik vond ze zelf wel okay, maar niet superbijzonder. Mijn familie ging er daarentegen wel helemaal op los.
pi_196981776
Normaal ontbijten wij op zondag met broodjes en gekookte ei en gewoon een traditioneel zondagsontbijtje. Deze ochtend wilde mijn vriend de panettone niet oud laten worden, dus die eet daar weer een stuk van. Terwijl ik juist geen zoetigheid meer kan zijn en gewoon aan een bord witte bonen in tomatensaus zit met een geroosterde boterham. :D
pi_196981786
Ik zeg trouwens wel dat ik geen zoetigheid kan zien. Maar ik ga wel weer koekjes bakken. :') Ik heb weer nieuwe tips gekregen van m'n schoonzus, dus die moet ik even uittesten.
  zondag 27 december 2020 @ 09:47:15 #103
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196981818
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 09:42 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik vond ze zelf wel okay, maar niet superbijzonder. Mijn familie ging er daarentegen wel helemaal op los.
Binnenkort maar gewoon eens proberen dan.
pi_196982166
Goeiemorgen :) Priest ochtendjas O+
Ben wezen lopen, niet aan te raden, af en toe zo'n windstoten dat mn voet in de lucht tegen de andere werd geblazen, dat je zo half stulpend je rondje vol probeert te krijgen :') Even snel naar de winkel wandelen ging beter.

Zwarte flared leggingbroek, glittertruitje. En nu ook bloemsneeuw ( :D ) gaan maken op het aanrecht voor eerste poging no-knead. Ze hadden geen gewone bloem meer gister, alleen maar k&k mixen, dus het is speltmeel geworden. Ben benieuwd *O*
pi_196982191
Nou, ik wilde bij daglicht nog een keer zuigen om de laatste naalden weg te halen, hopelijk is dat licht er morgen weer.
Kranten zijn eindelijk allemaal uit, zo maar eens douchen en naar die film kijken waar @sigme het over had
  zondag 27 december 2020 @ 10:27:36 #106
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196982465
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 06:27 schreef minilot het volgende:

Enneh, goeie reis @:Molo! Waarheen eigenlijk? *O* En bloemsneeuwverhaal, aaargh!
We zouden naar Fuerteventura, het werd de exotische Veluwe

BBQ mee en veel gezelligheid, komt goed

Zus ging wel op wintersport, bloemsneeuw paste wel in het thema :+
  zondag 27 december 2020 @ 10:29:48 #107
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196982522
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 09:21 schreef Uhmmpie het volgende:
@:molo [ afbeelding ]

Al zie je zo niet zo heel veel... het is wel zoals ik ze het liefst draag O+

zo zien ze er in zn geheel uit:
https://www.groundies.com(...)gs1-women-black.html
Wat vet!!! Dank voor je linkje, wie weet, ooit :D

@sigme: feli!

Rest sterkte en zulks. De boom blijft hier overigens mooi staan tot drie koningen, minstens. Misschien wel tot paasmus, als we kerst echt echt vieren hoop ik. Heb alleen een echte boom dus eens kijken of dat kan :+
pi_196982547
Poeh, ik heb me laten geselen door wind & regen.
En daarna nog even staan spitten in de moestuin, er moesten nog ergens twee amaryllis-bollen in de grond zitten en die hadden er natuurlijk allang uit gemoeten maar we denken er steeds niet aan en vanochtend dachten we eraan. En ik wist wel ongeveer waar ze zouden moeten staan, maar niet precies en bovengronds was er niks meer te zien natuurlijk en ik wou ze ook niet per ongeluk doordemidden spitten.

Maar het is gelukt en ik heb ze gevonden, dus dan kan lief ze oppotten en dan hebben we als het goed is over een maandje ofzo van die enorme luidsprekers in de vensterbank.
pi_196982549
@sigme gefeliciteerd O+
pi_196982670
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 10:29 schreef Molo het volgende:

[..]

Wat vet!!! Dank voor je linkje, wie weet, ooit :D

@:sigme: feli!

Rest sterkte en zulks. De boom blijft hier overigens mooi staan tot drie koningen, minstens. Misschien wel tot paasmus, als we kerst echt echt vieren hoop ik. Heb alleen een echte boom dus eens kijken of dat kan :+
Mja ik vind ze erg fijn.
Goedkoop is anders... maar drmartens zijn OOK niet goedkoop dus wat dat betreft is het wel prima zo. Tenzij ze over een half jaar compleet versleten blijken.. maar ik denk dat het wel meevalt.

En de sokken:

Welke schoenen had jij gekocht trouwens?
Dat is toch dat merk van die eh... aparte pumps onder andere? :)
pi_196983041
De glijbaan van de kindjes is op het gras gewaaid. Die stond op het terras.
Werewolf
pi_196983068
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 10:52 schreef Pinnenmutske het volgende:
De glijbaan van de kindjes is op het gras gewaaid. Die stond op het terras.
Never forget.
pi_196983179
Zo, ik sliep ongekend lang :o Het was blijkbaar nodig. Zometeen een les pilates en verder blijf ik vandaag maar binnen geloof ik, geen zin in Bella :{w Restjes opeten en me mentaal voorbereiden op morgen weer werken }:|
  zondag 27 december 2020 @ 11:01:58 #114
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196983302
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 10:57 schreef Clubsoda het volgende:
Zo, ik sliep ongekend lang :o Het was blijkbaar nodig. Zometeen een les pilates en verder blijf ik vandaag maar binnen geloof ik, geen zin in Bella :{w Restjes opeten en me mentaal voorbereiden op morgen weer werken }:|
Bella?
  zondag 27 december 2020 @ 11:02:47 #115
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_196983319
Morgen "uitslapen en een halve dag werkenvergaderen" van 9 tot 14 :+
En dat zijn dus alleen de strikt noodzakelijke dingen..

Hier staat voor vandaag een spel op de planning . Nog geen idee hoe het werkt, maar het heeft iets met de bevrijding van NL te maken en zou zomaar dagen kunnen duren.. ben benieuwd of ik het wat vind.

Voor de kledingstatistieken:
Kerstavond: rood jurkje
1e kerstdag: groen jurkje
2e kerstdag: shirt met spijkerbroek
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zondag 27 december 2020 @ 11:03:04 #116
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_196983326
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 11:01 schreef Molo het volgende:

[..]

Bella?
De woei
  zondag 27 december 2020 @ 11:05:04 #117
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196983384
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 10:37 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja ik vind ze erg fijn.
Goedkoop is anders... maar drmartens zijn OOK niet goedkoop dus wat dat betreft is het wel prima zo. Tenzij ze over een half jaar compleet versleten blijken.. maar ik denk dat het wel meevalt.

En de sokken:
[ afbeelding ]

Welke schoenen had jij gekocht trouwens?
Dat is toch dat merk van die eh... aparte pumps onder andere? :)
Gruwelijk die sokken :D :D

En yep, klopt, deze vier:
Ava Misty
Ava On Time Black
Ava Jive
Ava All Suits

Dat zijn vrij saaie uit hun collectie maar hoef er nog niet helemaal als clown bij te lopen want ben nog geen transgender of in de overgang :+
pi_196983386
Jip liet ons ook een soort van uitslapen, moest hem rond 6 tussen in leggen maar daarna sliep ie tot 07.45 O+

Nu bijkomen van de kerstdiners, vanavond kliekjes eten :P :9
  zondag 27 december 2020 @ 11:06:24 #119
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196983412
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 11:03 schreef Barreltje het volgende:

[..]

De woei
Ah! Dacht dat die alfabetisch gingen, dan klinkt B van Bella wel heel gek in december.
Then again, ik heb me welgeteld nul keer ingelezen op dit vlak :+
  zondag 27 december 2020 @ 11:06:27 #120
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_196983414
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 11:05 schreef Aure het volgende:
Jip liet ons ook een soort van uitslapen, moest hem rond 6 tussen in leggen maar daarna sliep ie tot 07.45 O+

Nu bijkomen van de kerstdiners, vanavond kliekjes eten :P :9
Ik zag jouw kerstdiner. Is er ergens een recept van die ham? :9~
  zondag 27 december 2020 @ 11:07:13 #121
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_196983430
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 11:06 schreef Molo het volgende:

[..]

Ah! Dacht dat die alfabetisch gingen, dan klinkt B van Bella wel heel gek in december.
Then again, ik heb me welgeteld nul keer ingelezen op dit vlak :+
Het is alfabetisch dacht ik, maar per "storm seizoen"?
pi_196983545
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 11:05 schreef Molo het volgende:
Ava Misty
Ava On Time Black
Ava Jive
Ava All Suits

Dat zijn vrij saaie uit hun collectie maar hoef er nog niet helemaal als clown bij te lopen want ben nog geen transgender of in de overgang :+
Ik dacht eigenlijk dat dat merk allemaal alternatieve crea-bea schoenen had. Dus ik begreep al niet helemaal waarom je meteen 4 paar wilde hebben. Maar dit zijn prima draagbare schoenen zo.
  zondag 27 december 2020 @ 11:11:01 #123
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196983548
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 11:07 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Het is alfabetisch dacht ik, maar per "storm seizoen"?
Is er een stormseizoen? :D

Ik ga mijn bed eens uit, koffie en tas pakken :+
pi_196983573
Ochtend deel 2 :W

Douchen, katten verzorgen en ontbijt maken was wel effe zat :D De interne woei trekt wel snel bij.
Ben benieuwd of ik woensdag kan/mag werken. En inmiddels weer een collega besmet :{
  zondag 27 december 2020 @ 11:12:42 #125
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196983622
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 11:10 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik dacht eigenlijk dat dat merk allemaal alternatieve crea-bea schoenen had. Dus ik begreep al niet helemaal waarom je meteen 4 paar wilde hebben. Maar dit zijn prima draagbare schoenen zo.
Absoluut, en lopen echt zalig

Ik werd wel quirky genoemd door mijn manager, das prima, maar loco hoeft het niet op te gaan qua trend.
Plus vind de crea bea schoenen ook gewoon niet mooi
pi_196983664
Ik heb gisteravond een setje van 5 lipsticks gekocht. Kon de aanbieding niet weerstaan. :9 Nu hopen dat ze ook mooi zijn in het echt. Anders zijn ze in ieder geval leuk om neer te zetten. :')

pi_196983760
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 11:12 schreef Molo het volgende:
Absoluut, en lopen echt zalig

Ik werd wel quirky genoemd door mijn manager, das prima, maar loco hoeft het niet op te gaan qua trend.
Plus vind de crea bea schoenen ook gewoon niet mooi
Ik ben met schoenen heel saai. Zie dan soms wat apartere schoenen die ik wel tof vind, maar dan kan ik ook maar één outfit bedenken erbij. Dus dat schiet ook niet op. :')
pi_196983863
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 11:13 schreef Myraela het volgende:
Ik heb gisteravond een setje van 5 lipsticks gekocht. Kon de aanbieding niet weerstaan. :9 Nu hopen dat ze ook mooi zijn in het echt. Anders zijn ze in ieder geval leuk om neer te zetten. :')

[ afbeelding ]
Gut, zo zonder schaalgrootte is het maar goed dat ze er ook in geopende toestand bij staan. Een mens zou wat anders kunnen denken :D
pi_196983957
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 11:06 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Ik zag jouw kerstdiner. Is er ergens een recept van die ham? :9~
Ik heb mij hierop gebaseerd:

Maarrrr ik had een gepekelde ham ipv gerookte ham. Die ook al was ingesneden door de slager, die stap van vel verwijderen en inkepingen maken heb ik dus niet gedaan. En ik ben uitgegaan van ongeveer 30min per 500 gram, maar vooral ook van de kerntemperatuur :P toen die tegen de 60 graden zat ben ik hem gaan glazuren met de glazuur uit het recept en na een kwartier nog een keer. In dat laatste half uur heb ik wel de temperatuur verhoogd zoals in dat recept ook staat.
pi_196983963
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 11:19 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Gut, zo zonder schaalgrootte is het maar goed dat ze er ook in geopende toestand bij staan. Een mens zou wat anders kunnen denken :D
Die bestaan ook, vibrators 'verhult' als deze lipsticks. :D
pi_196984012
quote:

[..]

Ik dacht ook al wat anders te zien in de gauwigheid :+
pi_196984081
Daarover gesproken :+ er zat dus een womanizer in die adventskalender. Die zou elke vrouw moeten hebben geloof ik :+
pi_196984101
quote:

[..]

Ik dacht hetzelfde _O-

En qua schoenen, tsja, ik heb een stuk of 30 paar hakken, allemaal vrij hoog :+ Veel voor alledaags gebruik, maar ook wel wat specialere. Maar, zoals mijn teamlead zei, "honey, you can never be overdressed" :7
pi_196984133
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 11:24 schreef Aure het volgende:
Daarover gesproken :+ er zat dus een womanizer in die adventskalender. Die zou elke vrouw moeten hebben geloof ik :+
Welke, wat waar?
pi_196984148
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 11:05 schreef Molo het volgende:

[..]

Gruwelijk die sokken :D :D

Ava Misty
Ava On Time Black
Ava Jive
Ava All Suits

Ze zijn wel heel erg leuk :)
Vind de ava misty en ava jive het leukst wel eigenlijk.
Niet heel opvallend maar zeker niet standaard ook.

Zou ik daar nog op kunnen lopen na al die barefoot-tijd ...
pi_196984192
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 11:22 schreef Aure het volgende:

[..]

Ik heb mij hierop gebaseerd:
[ afbeelding ]

Maarrrr ik had een gepekelde ham ipv gerookte ham. Die ook al was ingesneden door de slager, die stap van vel verwijderen en inkepingen maken heb ik dus niet gedaan. En ik ben uitgegaan van ongeveer 30min per 500 gram, maar vooral ook van de kerntemperatuur :P toen die tegen de 60 graden zat ben ik hem gaan glazuren met de glazuur uit het recept en na een kwartier nog een keer. In dat laatste half uur heb ik wel de temperatuur verhoogd zoals in dat recept ook staat.
Ziet er goed uit :9
pi_196984194
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 11:25 schreef Myraela het volgende:

[..]

Welke, wat waar?
Dit was een womanizer starlet, leuk om kennis mee te maken, maar ik geloof wel dat ik zou doorsparen voor eentje met meer standjes. De duo of premium ofzo :P
pi_196984311
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 11:27 schreef Aure het volgende:

[..]

Dit was een womanizer starlet, leuk om kennis mee te maken, maar ik geloof wel dat ik zou doorsparen voor eentje met meer standjes. De duo of premium ofzo :P
Is dat de hippe term voor vibrator? Of is dit een rete (hurhur) goed merk?
pi_196984359
quote:
Wat was dat dan voor adventskalender?
In die van ons zat playmobil en thee _O-
Volgend jaar misschien toch anders doen.
pi_196984397
quote:

[..]

Wellicht was het idee dat je dat nu evengoed gaat doen :)
  zondag 27 december 2020 @ 11:33:51 #141
63722 z80
I fink you freaky
pi_196984405
quote:
Wind is hier ook behoorlijk fors in vlagen.
Alleen jammer dat er ook water mee naar beneden komt.

En uitslaap deed het weer. pas om 11 uur wakker. Eerste bak koffie zo goed als op. Als brood ontdooit is eens wat ontbijt maken en de volgende sloot koffie naar binnen gooien.
pi_196984453
Mogguh!

Ik moet eigenlijk nog eens neutrale sneakers ofzo. Ik vergeet het steeds, totdat ik weer eens geen bijpassende schoenen kan vinden :')

En lippenstift, ook zoiets! Ik heb er alleen een die te donker is (was voor een Halloween feestje vorig jaar, van dat hele donkere bordeaux rood) maar eigenlijk stond dat best tof. Dus wil ook eens wat lichtere proberen. :)
pi_196984462
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 11:32 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Wat was dat dan voor adventskalender?
In die van ons zat playmobil en thee _O-
Volgend jaar misschien toch anders doen.
Eentje van womanizer :D

quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 11:31 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Hehe goed merk en met luchtdruk. Dus wel echt anders dan je standaard vibo :P
pi_196984463
Oh zo'n womanizer vond ik echt niks, of misschien omdat ik een goedkopere variant had. Ding had 10 standen, ik kon stand 2 niet eens verdragen :X :')
pi_196984473
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 11:33 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Wellicht was het idee dat je dat nu evengoed gaat doen :)
Waarschijnlijk ja. Dat kreng is nu natuurlijk ook nog in de aanbieding ergens }:|
pi_196984496
quote:
Is dat dan weer een soort van de nieuwe magic wand? Of is die luchtdruk echt weer iets heel anders?
pi_196984511
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 11:31 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dat is geloof ik eentje die meer met druk werkt dan met trilling.

Maar dat weet Aure vast beter :P
pi_196984512
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 11:35 schreef Holyme het volgende:
Oh zo'n womanizer vond ik echt niks, of misschien omdat ik een goedkopere variant had. Ding had 10 standen, ik kon stand 2 niet eens verdragen :X :')
Die ik nu heb heeft er maar 4 en ik kan hem ook niet verder dan 2 gebruiken :')
pi_196984528
Jullie zijn te snel ;(
pi_196984543
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 11:36 schreef Aure het volgende:

[..]

Die ik nu heb heeft er maar 4 en ik kan hem ook niet verder dan 2 gebruiken :')
Glijmiddel helpt wel :+
pi_196984558
quote:
7s.gif Op zondag 27 december 2020 11:37 schreef Candaasje het volgende:
Jullie zijn te snel ;(
Wellicht doet een womanizer dat met je :P
pi_196984571
quote:
7s.gif Op zondag 27 december 2020 11:36 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Dat is geloof ik eentje die meer met druk werkt dan met trilling.

Maar dat weet Aure vast beter :P
Ja, luchtdruk :Y
pi_196984575
Smakeloze grappen, u leest ze hier :')
pi_196984586
quote:
10s.gif Op zondag 27 december 2020 11:38 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Je smaak ben je misschien kwijt, je reactievermogen niet :D
pi_196984619
quote:
Welke kalender was dit? :o

Ik lees echt alleen maar enthousiasme over dat ding! Heb er in de uk mee in mn handen gestaan en vond het toen lastig voor te stellen...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_196984702
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 11:36 schreef Myraela het volgende:

[..]

Is dat dan weer een soort van de nieuwe magic wand? Of is die luchtdruk echt weer iets heel anders?
Die luchtdruk is wel echt anders!
pi_196984723
quote:

[..]

Hmm, die kan ik dan wel gebruiken. Ik ben traag.
pi_196984755
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 11:40 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Welke kalender was dit? :o

Ik lees echt alleen maar enthousiasme over dat ding! Heb er in de uk mee in mn handen gestaan en vond het toen lastig voor te stellen...
Eentje van womanizer zelf, ik vond alleen veel dingen in die kalender ook tegenvallen hoor. Maar de 24e maakte wel een hoop goed :P ik vond hem alleen achteraf niet helemaal z'n geld waard (de kalender dus), want alles wat ik daadwerkelijk leuk vond is bij elkaar goedkoper dan we nu aan die kalender hebben uitgegeven. Maar voor een keer was het wel leuk :P
pi_196984767
quote:

[..]

2 minuten :+
pi_196984773
* AnneX leest mee en leert...😉
pi_196984792
Maar issie niet ook heel specifiek gemaakt om over je clit te zetten en daar te houden?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_196984813
Wat moet ik me voorstellen bij een womanizer? Ne vieze gust?
Werewolf
pi_196984824
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 11:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar issie niet ook heel specifiek gemaakt om over je clit te zetten en daar te houden?
Jazeker. Alleen de duo heeft een dubbele functie :P
pi_196984848
Ik ben inmiddels helemaal ingelezen in alle soorten en maten :')
pi_196984867
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 11:44 schreef Aure het volgende:

[..]

Eentje van womanizer zelf, ik vond alleen veel dingen in die kalender ook tegenvallen hoor. Maar de 24e maakte wel een hoop goed :P ik vond hem alleen achteraf niet helemaal z'n geld waard (de kalender dus), want alles wat ik daadwerkelijk leuk vond is bij elkaar goedkoper dan we nu aan die kalender hebben uitgegeven. Maar voor een keer was het wel leuk :P
En hoe was de algemene vibe van die kalender? Meer richting Christine le duc of meer richting philips technologies?
pi_196984902
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 11:46 schreef Aure het volgende:

[..]

Jazeker. Alleen de duo heeft een dubbele functie :P
Boven bedrag x mag je toch wel full service verwachten ook :D
pi_196984978
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 11:47 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

En hoe was de algemene vibe van die kalender? Meer richting Christine le duc of meer richting philips technologies?
Dat eerste :) ik had juist wel wat meer speeltjes gewild eigenlijk. Het kanten masker, de handschoenen, catsuit etc kan ik niet zoveel mee :P
pi_196985062
Over poesjes gesproken, het prinsessekind hier was het vanmorgen voor het eerst zo zat dat ik haar zo goed kan negeren terwijl ze afsterft van de famiene hongersnood dat ze voor het eerst de man is gaan wakkkermaken O+

Normaal zit ze aan mijn kant van het bed te klaagkwebbelen, mn gezicht te likken en mn vingers te vangen, maar nu verschoof ze eerst naar het midden voor een verhandeling over wereldhonger en 114 waarna ze hem ook in zn gezicht begon te likken en ze aan zijn kant verder ging O+
pi_196985125
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 11:50 schreef Aure het volgende:

[..]

Dat eerste :) ik had juist wel wat meer speeltjes gewild eigenlijk. Het kanten masker, de handschoenen, catsuit etc kan ik niet zoveel mee :P
Meh bummer.

Marketing blijft altijd een beetje meeeeheeeeh bij zulke bedrijven :')
pi_196985145
Ik denk dat het hier weer een dagje lekker janken bij foute kerstfilms wordt vandaag *O*
pi_196985196
Ik zou ook wel een foute kerstfilm willen kijken maar die vent van mij speelt call of duty }:|
pi_196985361
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 11:35 schreef Aure het volgende:

[..]

Waarschijnlijk ja. Dat kreng is nu natuurlijk ook nog in de aanbieding ergens }:|
Is dat net zoiets als die pinguin-achtige?

Hoorde van een goede vriend... dat zijn vrouw er bijzonder gelukkig van word :)

Wel een spannende adventskalender :D
pi_196985430
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 12:04 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Is dat net zoiets als die pinguin-achtige?

Hoorde van een goede vriend... dat zijn vrouw er bijzonder gelukkig van word :)

Wel een spannende adventskalender :D
Ja klopt!
pi_196985475
Mijn konijn moet op dieet :@

Ik pakte Nox net tot haar grote ontsteltenis op (wat doe je afschuwelijk menswezen }:| ) om wat losse vacht en een hoop hooi- versiering van dr kont te plukken, maar ze voelt wel een beetje te rond. En massief. :')

Lijkt op dr baasje, ik stond gisteren ook wat beteuterd naar mijn opeens wel erg strak zittende kousen te staren. (Maar die dingen accentueren sowieso al enorm, dus dat heb ik al snel hoor, :P )

Dus na OEN gaan we hier met z'n allen, op Cas na, op rantsoen denk ik :P
pi_196985719
quote:
7s.gif Op zondag 27 december 2020 12:08 schreef Candaasje het volgende:
Mijn konijn moet op dieet :@

Ik pakte Nox net tot haar grote ontsteltenis op (wat doe je afschuwelijk menswezen }:| ) om wat losse vacht en een hoop hooi- versiering van dr kont te plukken, maar ze voelt wel een beetje te rond. En massief. :')

Lijkt op dr baasje, ik stond gisteren ook wat beteuterd naar mijn opeens wel erg strak zittende kousen te staren. (Maar die dingen accentueren sowieso al enorm, dus dat heb ik al snel hoor, :P )

Dus na OEN gaan we hier met z'n allen, op Cas na, op rantsoen denk ik :P
Hoe is het met Cas en zijn pootje?
  zondag 27 december 2020 @ 12:54:55 #176
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_196986791
Ja zeg die womaniser.. is dat idd iets wat je moet hebben? Ik heb dus totaal niks met zulk soort apparaten.. moet ik hiervoor onder mn steen vandaan komen?
pi_196987556
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 12:54 schreef Barreltje het volgende:
Ja zeg die womaniser.. is dat idd iets wat je moet hebben? Ik heb dus totaal niks met zulk soort apparaten.. moet ik hiervoor onder mn steen vandaan komen?
Het schijnt een aanrader te zijn.
Haven’t tried myself :)
pi_196987718
Als je behoefte hebt aan een (extra) joy toy zou je deze kunnen overwegen, maar als je er uberhaupt al niets mee hebt, lijkt het me of een hoop geld voor niks of het begin van een nieuwe bevredigende en ontspannende hobby...
pi_196988092
Dat kan je alleen zelf bepalen Barrel :P maar wat DP zegt, als je er überhaupt al niks mee hebt is het denk ik zonde van je geld.
pi_196988612
Ik ben bijna weer warm en droog na een uur met de hond lopen. Ben al 3 kwartier thuis :')
  zondag 27 december 2020 @ 14:01:59 #181
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196989255
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 13:34 schreef Aure het volgende:
Dat kan je alleen zelf bepalen Barrel :P maar wat DP zegt, als je er überhaupt al niks mee hebt is het denk ik zonde van je geld.
Ja dat geldt toch voor werkelijk álles in het leven natuurlijk :D
  zondag 27 december 2020 @ 14:02:40 #182
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196989281
@minilot @Candaasje

Ik loop nog in pyjama

Veluwe om 15 uur gaan we niet halen B-)
pi_196989327
quote:
14s.gif Op zondag 27 december 2020 14:02 schreef Molo het volgende:
@:minilot @:candaasje

Ik loop nog in pyjama

Leg die womanizer eens weg dannn o|O
  zondag 27 december 2020 @ 14:05:16 #184
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196989369
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 14:03 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Leg die womanizer eens weg dannn o|O
Hebbiknie

Sta wel met vier bananen in mijn handen as we speak 🤔
pi_196989394
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 14:05 schreef Molo het volgende:

[..]

Hebbiknie

Sta wel met vier bananen in mijn handen as we speak 🤔
Whatever floats your... vagina, denk ik?
pi_196989586
_O-
  zondag 27 december 2020 @ 14:16:00 #187
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196989768
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 14:05 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Whatever floats your... vagina, denk ik?
Ze zijn nog niet zo rijp dus in principe kun je er alle kanten nog mee op *)
  zondag 27 december 2020 @ 14:23:05 #188
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196990048
quote:
14s.gif Op zondag 27 december 2020 14:02 schreef Molo het volgende:
@:minilot @:candaasje

Ik loop nog in pyjama

Hier krijg ik plaatsvervangende inpakstress van _O-
  Moderator zondag 27 december 2020 @ 14:24:43 #189
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_196990135
Wat kijk jij @Lucky_Strike

Dat veldrijden is ook wel hilarisch hoor, wat een bagger :o
pi_196990139
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 14:23 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Hier krijg ik plaatsvervangende inpakstress van _O-
Ik snap je :Y

Ik zou al een uur voor vertrek startklaar zitten. Zoveel mogelijk uit die vakantie halen en het betaalde vakantiehuisje :7
  zondag 27 december 2020 @ 14:30:08 #191
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196990349
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 14:24 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik snap je :Y

Ik zou al een uur voor vertrek startklaar zitten. Zoveel mogelijk uit die vakantie halen en het betaalde vakantiehuisje :7
Ja _O-
Wij willen er woensdag stipt om 12 uur zijn.
Heb net de tent onderdelen er al bijgezocht _O-
Maar ik vind het ook een soort voorpret ofzo. Alvast beetje bezig met de vakantie.
pi_196991293
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 14:30 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ja _O-
Wij willen er woensdag stipt om 12 uur zijn.
Heb net de tent onderdelen er al bijgezocht _O-
Maar ik vind het ook een soort voorpret ofzo. Alvast beetje bezig met de vakantie.
Dat! O+

Behalve de tent onderdelen dan :X

Dan kan ik vast ook op jou vertrouwen om om half zes even hier te roepen dat ik naar mijn soep moet gaan kijken die op standje pruttel staat. Ziek=rundvleessoep. Alleen ruik ik hem nu niet :')
  zondag 27 december 2020 @ 15:05:33 #193
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196991371
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 15:02 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dat! O+

Behalve de tent onderdelen dan :X

Dan kan ik vast ook op jou vertrouwen om om half zes even hier te roepen dat ik naar mijn soep moet gaan kijken die op standje pruttel staat. Ziek=rundvleessoep. Alleen ruik ik hem nu niet :')
Haha dat dan weer niet. Voor zulke dingen moet ik echt wekkers zetten _O-
  zondag 27 december 2020 @ 15:06:25 #194
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196991389
-gaap- goedemorgen
pi_196991747
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 15:05 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Haha dat dan weer niet. Voor zulke dingen moet ik echt wekkers zetten _O-
Lol, ik heb hem dus ook al in mijn telefoon gezet _O-
pi_196991769
Nu in afwachting van een telefoontje van de dokter.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 27 december 2020 @ 15:23:07 #197
63722 z80
I fink you freaky
pi_196991882
Leesvoer.
Het COVID-19, en het vaccine dat nu is goedgekeurd.
Compleet uit elkaar geplukt en beschreven op een begrijpelijke en leesbare manier.

https://berthub.eu/articl(...)tech-pfizer-vaccine/
  zondag 27 december 2020 @ 15:48:05 #198
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196992697
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 15:23 schreef z80 het volgende:
Leesvoer.
Het COVID-19, en het vaccine dat nu is goedgekeurd.
Compleet uit elkaar geplukt en beschreven op een begrijpelijke en leesbare manier.

https://berthub.eu/articl(...)tech-pfizer-vaccine/
Mjah, leuk, maar op Facebook schrijven ze dat het een advies is, en het dus niet hoeft, en dat van de eerste 100.000 die het kregen er al 3000 arbeidsongeschikt waren, dus dat is allemaal niet waar, en het is allemaal een samenzwering, ze pakken ons ons leven af.
  zondag 27 december 2020 @ 15:48:25 #199
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196992704
*) Voorgaande post is sarcastisch bedoeld.
pi_196993496
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 14:24 schreef derLudolf het volgende:
Wat kijk jij @:Lucky_Strike

Dat veldrijden is ook wel hilarisch hoor, wat een bagger :o
Schaatsen. Vertraagd, als altijd. We hebben de eerste afstand al wel gezien. Ging lekker daar in Thialf. Veldrijden is niet zo ons ding maar als we het toevallig tegenkomen, is het altijd wel gaaf om te zien.

Vanwege de storm gaan we maar niet barbecueën. Dus we bestellen nog maar een keertje. Pizza dit keer, van een echte Italiaan. Ik ga voor de pizza met pompoen en geitenkaas. Daarna drie desserts, twee van gisteren en onze eigen mud pie.
Spoilers!
pi_196993532
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 15:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
Nu in afwachting van een telefoontje van de dokter.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zijn toch geen leuke grapjes mens.
Spoilers!
  zondag 27 december 2020 @ 16:18:03 #202
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196993559
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 16:17 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Oow ik dacht dat dr Womanizer klem zat :X
pi_196993582
Spoilers!
pi_196993657
quote:

[..]

Sorry :@ Te smakeloos?

quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 16:18 schreef fietsie het volgende:

[..]

Oow ik dacht dat dr Womanizer klem zat :X
  Moderator zondag 27 december 2020 @ 16:22:21 #205
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_196993659
Suzanne Schultink O+
  zondag 27 december 2020 @ 16:23:16 #206
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196993685
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 16:22 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Zo "Hfffffp". Vast.
  Moderator zondag 27 december 2020 @ 16:24:25 #207
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_196993713
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 16:23 schreef fietsie het volgende:

[..]

Zo "Hfffffp". Vast.
En dan zuigt ie zich ook nog vast in een vacuüm.
pi_196993764
Prolaps ditdatalles ;(
  Moderator zondag 27 december 2020 @ 16:29:15 #209
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_196993843
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 16:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
Prolaps ditdatalles ;(
Siswet zal jaloers zijn.
pi_196993853
Ander nieuws.
https://www.rijksoverheid(...)r-woningen-verplicht *O*
Deels opluchting, want veel facturen zijn opgeruimd na al die jaren.
Alleen nog wat foto’s uit de stukke photobucket weten te redden van aanbrengen isolatie hier en daar.
pi_196994118
quote:

[..]

Altijd interessant, arts bellen.

Zij heeft in het voorjaar COVID gehad en is pas sinds een maand weer volledig aan het werk. Dus was benieuwd hoe het met mij ging. Toen ik zei dat ik vandaag voor het eerst wat benauwd was... had zij ook na een week pas.

Dus we wachten het af *O* :')

Verder mag kitten geadopteerd worden dus hoera O+
pi_196994160
En voor vanavond halen wij frietjes, bij de halve worteltarte tatin van gister en een berg Toet die ‘opmoet’.
Al een grote kom heldere champi soep met getoast stokbrood met kruidenboter gegeten.
Het is best zo. :Y)

DOen jullie ook een dagje makkelijk?
pi_196994349
Hier ook kliekjesdag ja. Het voorgerecht van gister eten we vandaag als hoofd samen met de ham :9
  zondag 27 december 2020 @ 16:47:44 #214
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196994351
Even een vraag.

Wat is een carpaccio rollade?

Ik ken het gerecht carpaccio; ultradun gesneden plakjes runderhaas. En het gerecht nep-carpaccio: alle andere onderdelen van de koe, bevroren en dun gesneden, al dan niet na eerst tot een worst geperst te zijn.

Maar nu kom ik op verschillende plekken de "Carpacciorollade" tegen. En hij is -niet- opgebouwd uit flinterdun gesneden plakjes runderhaas. Wat is dat dan voor een rollade?
pi_196994357
Laatste opgenomen film uit, geappt met nichtjes en heel blij dat ik gisteren de kerstboom heb opgeruimd, nu al de hele dag een gewoon huis, heerlijk.

Vanavond hou ik krokettenfestijn en ik heb nog wit magnum ijs als dessert
pi_196994365
Hier een in elkaar met wat restjes en nieuw gekocht spul een makkelijke pasta :9

Morgen en woensdag werken. 2 dagen in de week...net als vorige week, ik zou er aan kunnen wennen :+
pi_196994402
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 16:39 schreef Cat-astrophe het volgende:

Zij heeft in het voorjaar COVID gehad en is pas sinds een maand weer volledig aan het werk. Dus was benieuwd hoe het met mij ging. Toen ik zei dat ik vandaag voor het eerst wat benauwd was... had zij ook na een week pas.

Pfft.. ja het is 'maar' een griepje man :M
pi_196994404
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 16:47 schreef fietsie het volgende:
Even een vraag.

Ik ken het gerecht carpaccio; ultradun gesneden plakjes runderhaas. En het gerecht nep-carpaccio: alle andere onderdelen van de koe, bevroren en dun gesneden, al dan niet na eerst tot een worst geperst te zijn.

Maar nu kom ik op verschillende plekken de "Carpacciorollade" tegen. En hij is -niet- opgebouwd uit flinterdun gesneden plakjes runderhaas. Wat is dat dan voor een rollade?
Recept https://www.cultiviz.nl/recepten/bbq/bavette-carpaccio-rollade/
  Moderator / Redactie Sport zondag 27 december 2020 @ 16:49:51 #219
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_196994412
Vanavond nog restantje van KerstdagI incluis tong :9 en erbij een salade. Prima zo.
  zondag 27 december 2020 @ 16:50:44 #220
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196994437
quote:
Ja die ben ik dus ook tegengekomen; ook daar tref ik nergens carpaccio.

Dat is net zoiets zeggen als "Kijk mijn nieuwe auto is een Ferrari" omdat er een folder van een Ferrari op de rechter voorstoel ligt...
pi_196994447
Ik doe al dagen makkelijk :')
  zondag 27 december 2020 @ 16:51:56 #222
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196994463
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 16:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik doe al dagen makkelijk :')
Da's toch wel eens een verademing, een beetje makkelijk zijn, zo'n periode?
pi_196994476
Ik vraag mijn vriend om er een vleesvervanger uit te halen voor de lenterolletjes. Wat ligt er nu uit? De vega chorizo. :') :')
pi_196994490
Vriend van ons was gister bij ons en heeft anderhalve maand geleden thuis gezeten met covid, niet eens heel heftig ziek ofzo. Maar hij doet nu nog aangepast (zittend) werk omdat hij heel snel buiten adem is en zich dan echt niet meer okay voelt :{
pi_196994521
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 16:50 schreef fietsie het volgende:

[..]

Dat is net zoiets zeggen als "Kijk mijn nieuwe auto is een Ferrari" omdat er een folder van een Ferrari op de rechter voorstoel ligt...

Het gaat om de vulling, die is gelijk aan de topping van de plakjes carpaccio
pi_196994525
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 16:50 schreef fietsie het volgende:

[..]

Van wat ik begrijp gaat het dus meer om de carpacciodressing die dan tussen de rollade zit......
  zondag 27 december 2020 @ 16:55:15 #227
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196994538
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 16:54 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Het gaat om de vulling, die is gelijk aan de topping van de plakjes carpaccio
Ja en dat maakt het ineens carpaccio? Dus de pizza met basilicum kaas en pijnboompitjes is ook een pizza carpaccio enzo?
pi_196994550
quote:

[..]

Niet alle covid heeft toch een standaard verloop? hopelijk. Pffft.
N = 1

Een buurman was 2 weken behoorlijk ziek begin december en wandelt en fietst weer volop. # opsteker.
pi_196994573
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 16:55 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ja en dat maakt het ineens carpaccio? Dus de pizza met basilicum kaas en pijnboompitjes is ook een pizza carpaccio enzo?
In de wereld van carpacciorollade werkt het denk ik wel zo ja :')
pi_196994591
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 16:55 schreef fietsie het volgende:

[..]

Denk het, maar niet vergeten vlees erbij doen
  Moderator zondag 27 december 2020 @ 16:58:02 #231
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_196994621
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 16:47 schreef fietsie het volgende:
Even een vraag.

Ach ja, het zoveelste fantasie gerecht.
pi_196994622
quote:

[..]

Oh dat benauwd lijkt me zo ellendig, hoop zo dat het niet doorzet
pi_196994658
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 16:51 schreef fietsie het volgende:

[..]

Da's toch wel eens een verademing, een beetje makkelijk zijn, zo'n periode?
Bh los, poten op de bank en gaaaaan :Y

quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 16:55 schreef AnneX het volgende:

[..]

N = 1

Een buurman was 2 weken behoorlijk ziek begin december en wandelt en fietst weer volop. # opsteker.
^O^

Weet ik, ik maak me ook niet echt zorgen (wat ook geen enkele zin heeft, het loopt zoals het loopt). En heb zelf ook alle variaties van ziekte en herstel al gehoord en meegemaakt.
pi_196994795
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 16:55 schreef AnneX het volgende:

[..]

N = 1

N= best al wel wat meer, anecdotisch bewijs popt overal op, dat jonge, gezonde mensen met milde klachten een behoorlijke poos last blijven houden van een slechtere conditie. De onderzoeken ernaar volgen in een wat langzamer tempo natuurlijk.
pi_196994909
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 16:48 schreef Blues het volgende:
Hier een in elkaar met wat restjes en nieuw gekocht spul een makkelijke pasta :9

Morgen en woensdag werken. 2 dagen in de week...net als vorige week, ik zou er aan kunnen wennen :+
Ik dacht Huh? Maar vrijdag is natuurlijk 1 januari :D
pi_196994973
Ik kreeg vandaag een berichtje van mijn moeder. Mijn zusje (2 jaar jonger) is positief. Geen koorts maar behoorlijk ziek. We hebben geen contact en mijn ouders ook niet meer met haar sinds ze in juli opeens is verhuisd om ergens de au pair uit te hangen (terwijl ze een bloedhekel heeft aan kinderen maar oké). Dus mijn enige antwoord was dan ook: maar goed dat ze de deur niet bin je platloopt. :P
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_196995520
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 17:13 schreef Tally het volgende:
Ik kreeg vandaag een berichtje van mijn moeder. Mijn zusje (2 jaar jonger) is positief. Geen koorts maar behoorlijk ziek. We hebben geen contact en mijn ouders ook niet meer met haar sinds ze in juli opeens is verhuisd om ergens de au pair uit te hangen (terwijl ze een bloedhekel heeft aan kinderen maar oké). Dus mijn enige antwoord was dan ook: maar goed dat ze de deur niet bin je platloopt. :P
Klinkt als een moeizame relatie... hoe zijn je ouders eronder?

Ik heb drie liter groentesoep klaar. Liter of twee de vriezer in. Letterlijk het recept gevolgd dit keer, ben erg benieuwd hoe hij smaakt.
pi_196995832
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 17:13 schreef Tally het volgende:
Dat lijkt me best ook lastig voor je ouders, kind ziek, blijft toch je kind denk ik dan, en eigenlijk geen contact en dus ook niets kunnen doen
pi_196995942
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 17:32 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ik heb drie liter groentesoep klaar. Liter of twee de vriezer in. Letterlijk het recept gevolgd dit keer, ben erg benieuwd hoe hij smaakt.
;(
Spoilers!
pi_196996018
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 11:44 schreef Aure het volgende:

[..]

2 minuten :+
Daar heb ik geen womanizer voor nodig *)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_196996062
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 15:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ziek=rundvleessoep. Alleen ruik ik hem nu niet :')
:o
Kip!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_196996075
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 17:50 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Daar heb ik geen womanizer voor nodig *)
Jij bent je eigen womanizer? 8-)
pi_196996090
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 17:47 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

;(
Praktisch probleem: ik heb nu minder instrumenten tot mijn beschikking om te bepalen of eten niet goed meer is. THTs beschouw ik altijd als een richtlijn. Neus en smaak doen de rest.

Dus nu braaf de soep snel terugkoelen en straks de rest van de halve kilo bami opeten die mijn ouders op kerstavond langsbrachten.
pi_196996111
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 17:52 schreef Vanyel het volgende:

[..]

:o
Kip!
Kan ook :Y
pi_196996144
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 17:53 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Praktisch probleem: ik heb nu minder instrumenten tot mijn beschikking om te bepalen of eten niet goed meer is. THTs beschouw ik altijd als een richtlijn. Neus en smaak doen de rest.

Dus nu braaf de soep snel terugkoelen en straks de rest van de halve kilo bami opeten die mijn ouders op kerstavond langsbrachten.
Dan tgtg maar even vergeten.
Zure soep, dat eet je niet omdat vies...maar is het dan ook niet goed? Ik heb me daar eigenlijk nooit in verdiept
pi_196996181
quote:
10s.gif Op zondag 27 december 2020 17:52 schreef Aure het volgende:

[..]

Ik blaas er niet tegen, als dat je vraag is.
  zondag 27 december 2020 @ 17:57:03 #247
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196996185
pi_196996273
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 17:57 schreef fietsie het volgende:
[ afbeelding ]
:9~
Spoilers!
pi_196996290
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 17:57 schreef fietsie het volgende:
[ afbeelding ]
Hou ‘s op :9~
pi_196996346
Ziet er goed uit @fietsie!
Ik heb sushi besteld die ongeveer nu gebracht zou moeten worden.

Mijn broertje heeft covid-19 gehad, milde klachten en na drie weken nergens meer last van, m'n buurvrouw heeft het helemaal aan het begin gehad en zit nu nog steeds ziekgemeld thuis omdat ze nog weinig kan. Ik hoop voor je op een verloop zoals dat van m'n broertje, @Cat-astrophe! Fijn dat je je niet echt zorgen maakt.

Ik was gister bij m'n ouders en dat was grotendeels gezellig. Eten was lekker. Maar ook wel fijn om weer gewoon thuis te zijn :)

[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 27-12-2020 18:13:32 ]
pi_196996729
quote:
10s.gif Op zondag 27 december 2020 17:52 schreef Aure het volgende:

[..]

Niet alleen dr eigen...
pi_196996746
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 17:43 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dat lijkt me best ook lastig voor je ouders, kind ziek, blijft toch je kind denk ik dan, en eigenlijk geen contact en dus ook niets kunnen doen
Daar is teveel voor gebeurt. Dat zou je normaal gesproken wel hebben ja. Nu inmiddels niet meer. Mijn vader is er helemaal klaar mee. Mijn moeder ook wel maar ergens diep van binnen. Ik was er allang klaar mee. Dat kind is puur gif voor iedereen in haar omgeving.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_196996767
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 18:03 schreef vlindertje89 het volgende:
Ziet er goed uit @:fietsie!
Ik heb sushi besteld die ongeveer nu gebracht zou moeten worden.

Mijn broertje heeft covid-19 gehad, milde klachten en na drie weken nergens meer last van, m'n buurvrouw heeft het helemaal aan het begin gehad en zit nu nog steeds ziekgemeld thuis omdat ze nog weinig kan. Ik hoop voor je op een verloop zoals dat van m'n broertje, @:Cat-astrophe! Fijn dat je je niet echt zorgen maakt.

Ik was gister bij m'n ouders en dat was grotendeels gezellig. Eten was lekker. Maar ook wel fijn om weer gewoon thuis te zijn :)
Heb je nu ook de rest van het jaar vakantie? Om bij te komen van die enorme werkuren?
pi_196996885
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 17:55 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dan tgtg maar even vergeten.
Zure soep, dat eet je niet omdat vies...maar is het dan ook niet goed? Ik heb me daar eigenlijk nooit in verdiept
Bij mijn weten is dat het begin van bederf. En vies, ja.

Ik heb net een deel van een gekregen boeket moeten slopen. Met kerstboom erbij is er nauwelijks plek om dat kitten proof neer te zetten. Iets wat hij zelf ook door heeft, ik zie al regelmatig een verkennend pootje naar boeket gaan.
Er zitten lelies in en die zijn dodelijk giftig voor katten. Dus nu ben ik de sloper maar geweest.
pi_196996940
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 18:26 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Bij mijn weten is dat het begin van bederf. En vies, ja.

Ik heb net een deel van een gekregen boeket moeten slopen. Met kerstboom erbij is er nauwelijks plek om dat kitten proof neer te zetten. Iets wat hij zelf ook door heeft, ik zie al regelmatig een verkennend pootje naar boeket gaan.
Er zitten lelies in en die zijn dodelijk giftig voor katten. Dus nu ben ik de sloper maar geweest.
Ik heb laatst een gekregen boeket aan vrienden gegeven. De diva’s zijn van mening dat zij beter kunnen schikken..bloemen en stelen bij voorkeur van elkaar ontdaan en verspreiden door het huis.
En lelies stinken (vind ik)
pi_196996979
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 18:19 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Niet alleen dr eigen...
Ook de jouwe? O-)
pi_196997018
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 18:28 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik heb laatst een gekregen boeket aan vrienden gegeven. De diva’s zijn van mening dat zij beter kunnen schikken..bloemen en stelen bij voorkeur van elkaar ontdaan en verspreiden door het huis.
En lelies stinken (vind ik)
Eigenwijze diva’s _O-
Mijn team boeit bloemen nooit zo. En ik heb twee vazen die op een voetstuk staan en daarheen springen is teveel moeite.
pi_196997201
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 18:31 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Eigenwijze diva’s _O-
Mijn team boeit bloemen nooit zo. En ik heb twee vazen die op een voetstuk staan en daarheen springen is teveel moeite.
Dat zou ik niet eens durven, vazen op een voetstuk. Mijn vorige katten waren totaal niet geïnteresseerd, hooguit drinken uit de vaas (tenzij chrysanten), maar dezen..boeketten, bloemstukken, kerststukken...niets is veilig
  zondag 27 december 2020 @ 19:23:23 #259
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196998444
Ik heb mn porchetta bereidings post nog even aangevuld met alle foto's van het resultaat: CUL / Kerstdiner 2020! Inspiratie-, voorpret- en adviestopic
pi_196998792
Krokettenkunst: de gordel van smaragd is erg lekker, en de lady blue is lekkerder dan ik me herinner van de blue stilton.
pi_196999039
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 19:33 schreef Kaatje1 het volgende:
Krokettenkunst: de gordel van smaragd is erg lekker, en de lady blue is lekkerder dan ik me herinner van de blue stilton.
}:|
Geen kroketten.
pi_196999223
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 19:40 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Geen kroketten.
Ahhh mocht je gaan bestellen, het zijn aanraders ;) . De vorige keer had ik ook normale rundvlees kroketten en die vond ik niet spectaculair lekkerder, dus geen aanrader
pi_196999282
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 19:40 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Geen kroketten.
Wel kroketten, geen proef }:|
pi_196999543
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 19:48 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Wel kroketten, geen proef }:|
Dus lekker laten liggen en feestelijk opeten wanneer wel proef
pi_196999695
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 18:21 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Heb je nu ook de rest van het jaar vakantie? Om bij te komen van die enorme werkuren?
Ja :) heerlijk!

Haha, katten en bloemen.. die van mij knagen zelfs af en toe aan de plastic vetplantjes die hier staan :D
pi_196999800
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 20:00 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Ja :) heerlijk!

Haha, katten en bloemen.. die van mij knagen zelfs af en toe aan de plastic vetplantjes die hier staan :D
Check. Maar ook mijn eten, kop in m’n koffiemok, vroegere kat dook in de southern comfort.
pi_196999882
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 20:04 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Check. Maar ook mijn eten, kop in m’n koffiemok, vroegere kat dook in de southern comfort.
Haha, vermoeiend wel soms denk ik?
Die van mij moesten vroeger op de gang als we gingen eten anders bleef je ze weg zetten. Nu geef ik ze eten vlak voor ik zelf ga eten en dan gaat t wel goed, de een heeft zelfs vanavond vlak naast m'n sushi in een mandje gelegen en geen enkele keer een poot uitgestoken!

Maar als ik na de lunch m'n bord drie seconden op tafel laat staan worden alle broodkruimels er vakkundig af gelikt haha
pi_196999903
Mensen, de vakantie is voorbij. ;(
pi_196999950
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 19:55 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dus lekker laten liggen en feestelijk opeten wanneer wel proef
Ze liggen lekker. Ik vond zelfs nog een kroket van de vorige bestelling, ligt er nu knus bij in het bakje.
  zondag 27 december 2020 @ 20:09:34 #270
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196999969
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 20:07 schreef Myraela het volgende:
Nietus het is nog zondag!
  zondag 27 december 2020 @ 20:10:00 #271
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196999987
quote:
Dit
pi_196999992
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 20:07 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Haha, vermoeiend wel soms denk ik?
Die van mij moesten vroeger op de gang als we gingen eten anders bleef je ze weg zetten. Nu geef ik ze eten vlak voor ik zelf ga eten en dan gaat t wel goed, de een heeft zelfs vanavond vlak naast m'n sushi in een mandje gelegen en geen enkele keer een poot uitgestoken!

Maar als ik na de lunch m'n bord drie seconden op tafel laat staan worden alle broodkruimels er vakkundig af gelikt haha
Dat maakt niet uit, ze eten mijn eten, tenminste dat willen ze, altijd. Ook al is hun eigen eten net op en hebben ze nog brokjes staan
pi_197000009
quote:
Nee hoor, die duurt nog een week *O*
pi_197000028
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 20:10 schreef fietsie het volgende:
Dit
Sterkte, Fiets. Ik voel je pijn.
pi_197000030
Mijn vakantie begint nu pas *)
  zondag 27 december 2020 @ 20:12:29 #276
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197000061
quote:
14s.gif Op zondag 27 december 2020 20:11 schreef Myraela het volgende:

[..]

Sterkte, Fiets. Ik voel je pijn.
Je mag wel mee knutselen aan ZiRA meets MedMij en PGO Noord hoor, als je dat leuk lijkt :)
pi_197000070
quote:
De tijd is weer snel gegaan -O-
  zondag 27 december 2020 @ 20:13:00 #278
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197000076
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 20:11 schreef Aure het volgende:
Mijn vakantie begint nu pas *)
Ah vandaar die adventkalender; nu 6x per dag een fix halen :P
  zondag 27 december 2020 @ 20:14:42 #279
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197000127
Enige uitdaging die nu rest is dat ik geen vrij heb op oudjaarsdag, maar wel graag oliebollen wil bakken.
Wat me normaal een halve dag kost, op die dag.
pi_197000136
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 20:12 schreef fietsie het volgende:
Je mag wel mee knutselen aan ZiRA meets MedMij en PGO Noord hoor, als je dat leuk lijkt :)
Dat waardeer ik, maar ik vrees dat ik wel genoeg te doen heb op m'n eigen werk.
  zondag 27 december 2020 @ 20:18:17 #281
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197000252
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 20:10 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dat maakt niet uit, ze eten mijn eten, tenminste dat willen ze, altijd. Ook al is hun eigen eten net op en hebben ze nog brokjes staan
Mijn kat komt echt zelden om eten. 1x heeft ze kaas van een kant een klare lasagne gelikt die stond te ontdooien op het aanrecht. Verder kan ik me eigenlijk niks herinneren _O-
Ze kreeg laatst een stuk zalmfilet voor katten (was serieus gewoon een stuk zalm) en dat moest ik zowat force feeden voor ze doorhad dat het best lekker was. _O-
pi_197000255
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 20:14 schreef fietsie het volgende:
Enige uitdaging die nu rest is dat ik geen vrij heb op oudjaarsdag, maar wel graag oliebollen wil bakken.
Wat me normaal een halve dag kost, op die dag.
Ik ga de rijsttafel woensdag nog eens over doen, voor deel twee van de schoonfamilie. Hopelijk kan ik dus een beetje op tijd stoppen. :') M'n vriend is wel vrij, dus die mag verder zorgen dat alles klaar staat.
pi_197000284
Overigens eigenlijk wel weer zin om te werken. Ik ben wel weer klaar met in huis hangen en niets doen.
  zondag 27 december 2020 @ 20:20:06 #284
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197000314
Hier gelukkig komende week wel vrij *O*
En gelukkig wordt het nog wat beter weer dan vandaag want 0 buiten is echt matig merk ik.
  Moderator / Redactie Sport zondag 27 december 2020 @ 20:27:28 #285
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_197000525
Ook nog een weekje vrij *O*
Morgen beetje rommelen. Dinsdag aan de wandel Amersfoort - Baarn. Zaterdag dan Baarn - Tienhoven en de zaterdag daarop Tienhoven - Utreg. Dan is het Utrechtpad klaar :+.
pi_197000570
Voor het eerst in jaren lijk ik rond kerst en OEN twee aaneengesloten weken vrij te hebben :D :')

Nu HHB kijken :Y)
Met vasthoud spatschermen, serieus? :')
pi_197000680
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 20:18 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Mijn kat komt echt zelden om eten. 1x heeft ze kaas van een kant een klare lasagne gelikt die stond te ontdooien op het aanrecht. Verder kan ik me eigenlijk niks herinneren _O-
Ze kreeg laatst een stuk zalmfilet voor katten (was serieus gewoon een stuk zalm) en dat moest ik zowat force feeden voor ze doorhad dat het best lekker was. _O-
Ik had een keer pastasaus (best pittig) gemaakt, stond af te koelen. Bedacht me opeens, waar zijn ze, ik sta op , hoor 2x bons op de keukenvloer, de diva’s komen aanlopen , gaan zitten en uitgebreid de bek aflikken _O-
pi_197000782
Wij hebben lekker nog een weekje vrij. Bij J zoals altijd onder voorbehoud natuurlijk. Morgen gaan we eens kijken wat we gaan doen. Er moeten weer een paar bomen worden geveld.
Verder rigoreus opruimen, of eigenlijk is het meer een flinke verhuizing. Zo'n beetje alles dat in klushok, stal, schuur, serre en bijkeuken staat moet worden verplaatst.
Spoilers!
pi_197000797
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 20:31 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik had een keer pastasaus (best pittig) gemaakt, stond af te koelen. Bedacht me opeens, waar zijn ze, ik sta op , hoor 2x bons op de keukenvloer, de diva’s komen aanlopen , gaan zitten en uitgebreid de bek aflikken _O-
Ik zet standaard mijn ovenrooster op afkoelende produkten. Of een constructie die lawaai maakt als hij verstoord wordt :+
  zondag 27 december 2020 @ 20:36:47 #290
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197000887
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 20:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
Voor het eerst in jaren lijk ik rond kerst en OEN twee aaneengesloten weken vrij te hebben :D :')

Nu HHB kijken :Y)
Met vasthoud spatschermen, serieus? :')
Ik heb 1 of 2x de kinder versie gezien en toen was dat spatscherm meestal op kin hoogte _O-
  zondag 27 december 2020 @ 20:42:01 #291
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197001074
Hier nu toetje: Callebaut melkchocolade mousse met 1/2 room 1/2 melk, ipv alleen melk, als basis.
Zwaar leven.
pi_197001259
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 20:42 schreef fietsie het volgende:
Hier nu toetje: Callebaut melkchocolade mousse met 1/2 room 1/2 melk, ipv alleen melk, als basis.
Zwaar leven.
Zwaar... letterlijk :P
  zondag 27 december 2020 @ 20:48:16 #293
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197001308
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 20:46 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Zwaar... letterlijk :P
De fabrikant doet een serveersuggestie in porties van 50 gram.
pi_197001343
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 20:48 schreef fietsie het volgende:

[..]

De fabrikant doet een serveersuggestie in porties van 50 gram.
Jij bent toch niet zo volgzaam mag ik hopen?
pi_197001372
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 20:34 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik zet standaard mijn ovenrooster op afkoelende produkten. Of een constructie die lawaai maakt als hij verstoord wordt :+
Ik heb een keukenkast, en daar is nu plek om eten te laten afkoelen. Maar dit was zo pittig, rare katten
  zondag 27 december 2020 @ 20:51:57 #296
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197001410
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 20:49 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Jij bent toch niet zo volgzaam mag ik hopen?
Ik probeerde me voor te stellen hoe je 120ml melk met 70 gram poeder zou moeten mixen op de hoogste mixer stand, en dan ook nog iets schepbaars moet overhouden.
Volgens mij hangt alles dan aan de gardes en de zijkant van de mengkom,
pi_197001688
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 20:50 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik heb een keukenkast, en daar is nu plek om eten te laten afkoelen. Maar dit was zo pittig, rare katten
Rare katten O+

Ik gebruik de magnetron ook wel eens :)
Om dingen af te laten koelen ja! :(

quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 20:51 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik probeerde me voor te stellen hoe je 120ml melk met 70 gram poeder zou moeten mixen op de hoogste mixer stand, en dan ook nog iets schepbaars moet overhouden.
Volgens mij hangt alles dan aan de gardes en de zijkant van de mengkom,
En, ben je eruit? Mij lukt het niet :D
pi_197001715
Ik kwam (rara) op de wikipediapagina van Jaffa Cakejes en wilde deze info even met jullie delen :+
quote:
In het Verenigd Koninkrijk moet btw worden afgedragen over met chocolade bedekte koekjes, maar niet over met chocolade bedekte cakejes. McVities noemt zijn product cakejes. Volgens het bedrijf is het verschil tussen koekjes en cakejes dat koekjes zacht worden bij veroudering, terwijl cakejes dan juist harder worden. De rechtbank besloot dat Jaffa Cakes inderdaad cakejes zijn. Er behoeft daarom geen btw over betaald te worden.[1]

In 1999 publiceerde de Britse krant The Sun de resultaten van een enquête waaruit bleek dat de meerderheid van de lezers Jaffa Cakes beschouwen als koekjes en niet als cakejes.
  zondag 27 december 2020 @ 21:02:20 #299
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197001766
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 20:59 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

En, ben je eruit? Mij lukt het niet :D
125ml slagroom, 125ml melk en 200gr poeder :P
  zondag 27 december 2020 @ 21:18:37 #300
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197002364
quote:
10s.gif Op zondag 27 december 2020 21:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik kwam (rara) op de wikipediapagina van Jaffa Cakejes en wilde deze info even met jullie delen :+
[..]

Ehm. Dus.
  Moderator zondag 27 december 2020 @ 21:25:36 #301
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197002573
quote:
10s.gif Op zondag 27 december 2020 21:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]

De floor is Jaffa

https://www.rtvdrenthe.nl(...)j-in-grillroom-Emmen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')