abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196970616
VOLLLLLL!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_196970727
Misschien moet je de komende tijd wel een limoncello en chocolade dieet,
We have far more in common than that which devides us..
pi_196970762
Hoi *O* Hier bezig met een cote de boeuf met rode wijnsaus, haricot verts in spek en gepofte aardappels :9 Nu al zin in. Nog een minuutje of 20 :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_196970785
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 18:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Misschien moet je de komende tijd wel een limoncello en chocolade dieet,
Klinkt als een lekker dieet :9

Wij waren ook vroeg klaar met ons diner. Over een uurtje weer door met een online bier/kaasproeverij van de brouwerij waar we over 2 weken gaan brouwen O+
pi_196970792
En voor de feestelijke stemming hier een oudere foto *O*

"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Moderator zaterdag 26 december 2020 @ 18:52:04 #6
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_196970867
Fuuuuuck. Dat heb je de lens niet goed in de vergroter en pleurt ie in je ontwikkelbad :')

Gelukkig had ik nog een. De andere gemonteerd inmiddels en m'n broertje als testobject staat op papier.

Nog even een poging doen met iets kortere belichting (dan wordt de foto lichter)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_196970872
OMG, de vegan blauwaderkaas is niet van "echt" te onderscheiden :9~ (en venkel blijft niet lekker). Kortom, ik heb weer een smulmaaltje, al denk ik niet dat dit tot einde avond genoeg is.
  Moderator zaterdag 26 december 2020 @ 18:52:53 #8
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_196970877
Prima tijdverdrijf wel onder het kader van "blijf thuis, beperk sociale contacten"
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 26 december 2020 @ 18:59:26 #9
63722 z80
I fink you freaky
pi_196970952
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2020 18:52 schreef derLudolf het volgende:
Prima tijdverdrijf wel onder het kader van "blijf thuis, beperk sociale contacten"
Ik kon het geduld niet opbrengen voor het belichten van fotopapier. Ontwikkelen van het rolletje ging nog wel. Kon je tussentijd de toen nog interessante electuur doorlezen.

Zelf al een paar dagen met een pan/tilt ip camera aan het klooien.
Eerst uitzoeken wat dat ding allemaal uitspookt op het netwerk en bijbehorende firewall regels opstellen.
Vervolgens alle software aan het werk krijgen. Wat zoals gewoonlijk heeft MS slechts een gedeelte geïmplementeerd. Ze zijn vergeten dat op vrijwel elke ip camera een user:wachtwoord zit.
Windows10 ziet de cam. Connect. En gaat dan op zwart met een nietszeggende foutmelding.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zaterdag 26 december 2020 @ 19:02:51 #10
63722 z80
I fink you freaky
pi_196971003
K. koffie volgende week in de aanbieding bij de Aldi in Nederland. Afgelopen week net een kilo gehaald.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_196971029
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 18:52 schreef Kaatje1 het volgende:
OMG, de vegan blauwaderkaas is niet van "echt" te onderscheiden :9~ (en venkel blijft niet lekker). Kortom, ik heb weer een smulmaaltje, al denk ik niet dat dit tot einde avond genoeg is.
:D
Ja die blauwe 'kazen' zijn vaak wel goed :Y . Geen idee waarom precies, maar lijkt makkelijker qua smaak en textuur na te maken dan bijvoorbeeld Goudse kazen.

(Overigens ben ik wel benieuwd wat Westland (Maaslander, Old Amsterdam) gaat ontwikkelen; die gaan enorm inzetten op plantaardige varianten. Ik geloof dat ze ook samen met de Vegan Cowboys (Jaap Korteweg, Veg. Slager) en de ontwikkelaars in Gent gaan werken.)

Maar eet smakelijk!

Wij wilden zoete aardappels eten, maar die lagen opeens in een bedje van wit haar :')
Nu even iets anders verzinnen.

Na de feestdagen weer wat minder eten, want mijn jurkje zit veel te strak.
pi_196971085
Chocolade is stuk :'(
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_196971088
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 december 2020 19:04 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ja die blauwe 'kazen' zijn vaak wel goed :Y . Geen idee waarom precies, maar lijkt makkelijker qua smaak en textuur na te maken dan bijvoorbeeld Goudse kazen.

(Overigens ben ik wel benieuwd wat Westland (Maaslander, Old Amsterdam) gaat ontwikkelen; die gaan enorm inzetten op plantaardige varianten. Ik geloof dat ze ook samen met de Vegan Cowboys (Jaap Korteweg, Veg. Slager) en de ontwikkelaars in Gent gaan werken.)

Maar eet smakelijk!

Wij wilden zoete aardappels eten, maar die lagen opeens in een bedje van wit haar :')
Nu even iets anders verzinnen.

Na de feestdagen weer wat minder eten, want mijn jurkje zit veel te strak.
Ik vond jurkjes etc te veel moeite dit jaar. Gemakkelijke sweater aan (zag op fb dat ik 'm vandaag een jaar geleden gemaakt heb) en een makkelijke broek
Lekker gegeten, en ook al lijkt het niet zo, het is best wel weinig. Maar ik heb nog een bakje witte chocolade ijs van magnum :9~
pi_196971173
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 19:08 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik vond jurkjes etc te veel moeite dit jaar. Gemakkelijke sweater aan (zag op fb dat ik 'm vandaag een jaar geleden gemaakt heb) en een makkelijke broek
Lekker gegeten, en ook al lijkt het niet zo, het is best wel weinig. Maar ik heb nog een bakje witte chocolade ijs van magnum :9~
Oh ik vind feestdagen altijd wel leuk voor jurkjes. Verder niet teveel poespas hoor. Gisteren had ik toevallig hetzelfde aan als op de meet (groen jurkje, zwart vestje en zwarte panty), vandaag na een dag in pyama rondgehobbeld te hebben (Was toch aan het samenvatten en m'n vriend was aan het gamen) mezelf in m'n nieuwe blauwe jurkje gehesen, en morgen gaan we naar mijn ouders dus dan zal ik ook wel weer iets chiquer gekleed gaan dan normaal. Maar vergeleken veel vriendinnen/schoonzus is het nog steeds redelijk eenvoudig. Ik ben niet zo van de make-up, nagellak en sieraden.

Ik vind jurkjes eigenlijk 100x fijner dan broeken, maar het is niet altijd even praktisch.
pi_196971326
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 december 2020 19:13 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Oh ik vind feestdagen altijd wel leuk voor jurkjes. Verder niet teveel poespas hoor. Gisteren had ik toevallig hetzelfde aan als op de meet (groen jurkje, zwart vestje en zwarte panty), vandaag na een dag in pyama rondgehobbeld te hebben (Was toch aan het samenvatten en m'n vriend was aan het gamen) mezelf in m'n nieuwe blauwe jurkje gehesen, en morgen gaan we naar mijn ouders dus dan zal ik ook wel weer iets chiquer gekleed gaan dan normaal. Maar vergeleken veel vriendinnen/schoonzus is het nog steeds redelijk eenvoudig. Ik ben niet zo van de make-up, nagellak en sieraden.

Ik vind jurkjes eigenlijk 100x fijner dan broeken, maar het is niet altijd even praktisch.
Ja, als ik ergens heen was gegaan of bezoek had gehad, had ik me ook wel opgedoft. Maar voor mezelf, neu. En met de kerstboom aftuigen was makkelijke kleding wel zo fijn.
pi_196971337
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2020 19:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
Och toch, -O- en limoncello?
pi_196971409
Vol. Dessert doen we straks wel. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_196971532
pi_196971535
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 19:23 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Och toch, -O- en limoncello?
Moet ik nog testen :X
pi_196971585
Kerstoutfit: gisteren joggingbroek en kersttrui (want zoom). Vandaag slobberkleding en kerstsokken.
Ik ben van de school ‘laat het maar comfortabel zitten als ik nergens naartoe hoef’ en niet zozeer van de club die mentaal een opkikker krijgt als ze zich thuis ook opdoffen. Ieder het zijne hoor, het is gewoon niet zo mijn ding.

Leuk jurkje of ander setje aan als ik de deur uitga: jazeker :Y
pi_196971710
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2020 19:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
Kerstoutfit: gisteren joggingbroek en kersttrui (want zoom). Vandaag slobberkleding en kerstsokken.
Ik ben van de school ‘laat het maar comfortabel zitten als ik nergens naartoe hoef’ en niet zozeer van de club die mentaal een opkikker krijgt als ze zich thuis ook opdoffen. Ieder het zijne hoor, het is gewoon niet zo mijn ding.

Leuk jurkje of ander setje aan als ik de deur uitga: jazeker :Y
Oh gos, baggertiming van die corona Cat. Heb je wel een excuus om het volgen jaar weer te bestellen!
(Of al eerder...)
pi_196971748
@gcjoel, de knolselderij van Ottolenghi was geslaagd, dank voor het tippen!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zaterdag 26 december 2020 @ 19:51:27 #23
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196971765
quote:
Wat zonde dat je het niet hebt kunnen proeven. ;(

Ik had wildzwijn stoof met pasta maar vond het eigenlijk wat zonde. Is vrij duur vlees en smaakte niet beduidend anders dan een runderstoof. Dus het was wel erg lekker want stoof O+
  zaterdag 26 december 2020 @ 19:52:50 #24
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196971791
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 19:50 schreef Clubsoda het volgende:
@:gcjoel, de knolselderij van Ottolenghi was geslaagd, dank voor het tippen!
Fijn om te horen :D

Ik ben helemaal om en lust nu knolselderij. We hadden er gister puree van, gekookt in slagroom. Simpel maar lekker :9
pi_196971817
Klinkt lekker :Y Ik vervang bij puree vaak een deel aardappel door knolselderij, maakt het wat luchtiger. Ik maakte een aantal jaar geleden ook al eens een knolselderijgebraad, maar deze versie vond ik erg lekker door de ingelegde selderij erbij en de chilidressing :9
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_196971860
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2020 19:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
-O-
pi_196972032
Het waren veel handelingen om tot een kerstmaaltijd te komen. En dan was gister al de salade gebruikt voor een gang.
Nu gerookte zalm met ingelegde rode uiringen, veél dille én geroosterde kappertjes.
Dan een champignonsoep met genoeg over voor morgen weer, met zelfgemaakte kaas/tijmstengels.
De knolselderijstamp was te ‘nat’, toen maar opgebakken.
Alle room zat al in de Toet gister. 😉 vergissing.
Tarte tatin met geglaceerde wortelen was geslaagd. Ook weer de helft voor morgen.
Oh ja: hertenstoof ook.
Toetjes kwam een buurvrouw brengen: 2 glaasjes tiramisu.
Dus onze Toet schuift ook naar morgen.
Met hindernissen ren muziekje erbij lekker gegeten.
De foto’s:
pi_196972079
Die worteltjes tartetatin ziet er lekker uit
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 26 december 2020 @ 20:22:16 #29
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_196972259
Ook weer een dikke *BURP*
- Amuse: Brood en een panna cotta van knolselderij
- Hertencarpaccio
- Bisque
- Wildstoof
- Kaasplankje.

:9. Zal zo de foto's even doorposten in 1 vd andere topics.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_196972274
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 20:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Ja, beetje kleur op het bord.
De paarse wortel gaf veel paarse kleur af.🤪
pi_196972319
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 20:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Dit :9
pi_196972582
Ik heb het Kerst topic bijgewerkt met de resultaten van de Frankenkoen: CUL / Kerstdiner 2020! Inspiratie-, voorpret- en adviestopic

Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_196972652
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 20:40 schreef fietsie het volgende:
Ik heb het Kerst topic bijgewerkt met de resultaten van de Frankenkoen: CUL / Kerstdiner 2020! Inspiratie-, voorpret- en adviestopic

[ afbeelding ]
Het ziet er wel echt een beetje dubieus en macaber uit ja...

Hoe smaakte het?
pi_196972676
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 20:43 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Het ziet er wel echt een beetje dubieus en macaber uit ja...

Hoe smaakte het?
Geweldig; dit was in feite gewoon een kalkoenfiletrollade natuurlijk.

En dat poot vlees was als boter zo gaar.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_196972709
Hier inmiddels op;
Garnalen cocktail gemaakt door dochterlief
Gestoomde zalm
Sous vide lamsvlees
Gevulde portobellos...

En toen zaten de buikjes vol.
Met het nieuwe vaccumeerapparaat de overgebleven lam/zalm weer vakkundig bewaard want morgenavond eten we al chinees.

Straks nog ijs en koffie en dan is het bedtijd _O-
pi_196972726
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 20:44 schreef fietsie het volgende:

[..]

Geweldig; dit was in feite gewoon een kalkoenfiletrollade natuurlijk.

En dat poot vlees was als boter zo gaar.
Klinkt goed

Uit je sous vide?
pi_196972741
En gup en lief samen in de keuken...
ik mocht alleen helpen met de afwas.

En opeten natuurlijk :)
pi_196972752
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 20:46 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Klinkt goed

Uit je sous vide?
Ja. 23 en een half uur voor de poten, en 10 en een half uur voor de filetrollade.

Helaas nu door alle vacumeerrollen heen.
pi_196972943
Groene thee doet nog iets *O*
Mooi, kan ik daar voorraad van opmaken want die gaat normaal niet zo hard.

Wat een ontdekkingsreis _O-

Edit: Limoncello stuk -O-

[ Bericht 16% gewijzigd door Cat-astrophe op 26-12-2020 21:17:40 ]
pi_196973470
Bij de online bierproeverij gaan ze een beetje snel :D zou 3u duren maar na 1u zijn al meer dan de helft van de bieren geproefd.
pi_196973489
Maar we staan wel 2e in de quiz *O*
pi_196973536
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 21:27 schreef Sarabi het volgende:
Bij de online bierproeverij gaan ze een beetje snel :D zou 3u duren maar na 1u zijn al meer dan de helft van de bieren geproefd.

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 21:28 schreef Sarabi het volgende:
Maar we staan wel 2e in de quiz *O*
*O*
pi_196973561
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2020 21:31 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

[..]

*O*
De dingen die we niet wisten, gokken we goed.
Maar de brouwvragen hadden we fout :@ ik geef het bier de schuld.
pi_196973739
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 20:48 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ja. 23 en een half uur voor de poten, en 10 en een half uur voor de filetrollade.

Helaas nu door alle vacumeerrollen heen.
Nice
En de rollen maar snel bijbestellen dus.
pi_196973862
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 21:32 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat is wel heel slecht _O-
pi_196973974
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2020 21:49 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dat is wel heel slecht _O-
Yep :D
Maar goed we zijn uiteindelijk ook op de 2e plaats geëindigd dus we klagen niet.

Ook leuk om de rest van het barpersoneel nu iets beter te leren kennen :) het voelt echt allemaal heel fijn daar.

We moeten wel even aan het Weerts dialect wennen :D
pi_196974172
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 21:32 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Cat, nee toch. Chocolade en limoncello allebei stuk :'(

Ons afhaaldiner was fantastisch. We zijn gestrand voor het dessert. Morgen nog een kaasplank en een pavlova.
Spoilers!
pi_196974620
We hebben de 1e prijs gekregen *O* gok dat de echte winnaar of een medewerker of familielid was.
pi_196974693
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2020 22:05 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Cat, nee toch. Chocolade en limoncello allebei stuk :'(

Ons afhaaldiner was fantastisch. We zijn gestrand voor het dessert. Morgen nog een kaasplank en een pavlova.
Ach, benauwd of dood zijn is erger :P

En dat is zo fijn aan het thuis eten. Gewoon HUP die koel.kast in en de dag erna doorrr *O*
pi_196974748
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2020 22:31 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ach, benauwd of dood zijn is erger :P

En dat is zo fijn aan het thuis eten. Gewoon HUP die koel.kast in en de dag erna doorrr *O*
Dat klopt natuurlijk maar geen chocolade en geen limoncello proeven mmmm
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')