Klinkt als een lekker dieetquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Misschien moet je de komende tijd wel een limoncello en chocolade dieet,
Ik kon het geduld niet opbrengen voor het belichten van fotopapier. Ontwikkelen van het rolletje ging nog wel. Kon je tussentijd de toen nog interessante electuur doorlezen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:52 schreef derLudolf het volgende:
Prima tijdverdrijf wel onder het kader van "blijf thuis, beperk sociale contacten"
quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:52 schreef Kaatje1 het volgende:
OMG, de vegan blauwaderkaas is niet van "echt" te onderscheiden(en venkel blijft niet lekker). Kortom, ik heb weer een smulmaaltje, al denk ik niet dat dit tot einde avond genoeg is.
Ik vond jurkjes etc te veel moeite dit jaar. Gemakkelijke sweater aan (zag op fb dat ik 'm vandaag een jaar geleden gemaakt heb) en een makkelijke broekquote:Op zaterdag 26 december 2020 19:04 schreef Candaasje het volgende:
[..]![]()
Ja die blauwe 'kazen' zijn vaak wel goed. Geen idee waarom precies, maar lijkt makkelijker qua smaak en textuur na te maken dan bijvoorbeeld Goudse kazen.
(Overigens ben ik wel benieuwd wat Westland (Maaslander, Old Amsterdam) gaat ontwikkelen; die gaan enorm inzetten op plantaardige varianten. Ik geloof dat ze ook samen met de Vegan Cowboys (Jaap Korteweg, Veg. Slager) en de ontwikkelaars in Gent gaan werken.)
Maar eet smakelijk!
Wij wilden zoete aardappels eten, maar die lagen opeens in een bedje van wit haar![]()
Nu even iets anders verzinnen.
Na de feestdagen weer wat minder eten, want mijn jurkje zit veel te strak.
Oh ik vind feestdagen altijd wel leuk voor jurkjes. Verder niet teveel poespas hoor. Gisteren had ik toevallig hetzelfde aan als op de meet (groen jurkje, zwart vestje en zwarte panty), vandaag na een dag in pyama rondgehobbeld te hebben (Was toch aan het samenvatten en m'n vriend was aan het gamen) mezelf in m'n nieuwe blauwe jurkje gehesen, en morgen gaan we naar mijn ouders dus dan zal ik ook wel weer iets chiquer gekleed gaan dan normaal. Maar vergeleken veel vriendinnen/schoonzus is het nog steeds redelijk eenvoudig. Ik ben niet zo van de make-up, nagellak en sieraden.quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:08 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik vond jurkjes etc te veel moeite dit jaar. Gemakkelijke sweater aan (zag op fb dat ik 'm vandaag een jaar geleden gemaakt heb) en een makkelijke broek
Lekker gegeten, en ook al lijkt het niet zo, het is best wel weinig. Maar ik heb nog een bakje witte chocolade ijs van magnum
Ja, als ik ergens heen was gegaan of bezoek had gehad, had ik me ook wel opgedoft. Maar voor mezelf, neu. En met de kerstboom aftuigen was makkelijke kleding wel zo fijn.quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:13 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh ik vind feestdagen altijd wel leuk voor jurkjes. Verder niet teveel poespas hoor. Gisteren had ik toevallig hetzelfde aan als op de meet (groen jurkje, zwart vestje en zwarte panty), vandaag na een dag in pyama rondgehobbeld te hebben (Was toch aan het samenvatten en m'n vriend was aan het gamen) mezelf in m'n nieuwe blauwe jurkje gehesen, en morgen gaan we naar mijn ouders dus dan zal ik ook wel weer iets chiquer gekleed gaan dan normaal. Maar vergeleken veel vriendinnen/schoonzus is het nog steeds redelijk eenvoudig. Ik ben niet zo van de make-up, nagellak en sieraden.
Ik vind jurkjes eigenlijk 100x fijner dan broeken, maar het is niet altijd even praktisch.
Moet ik nog testenquote:
Oh gos, baggertiming van die corona Cat. Heb je wel een excuus om het volgen jaar weer te bestellen!quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
Kerstoutfit: gisteren joggingbroek en kersttrui (want zoom). Vandaag slobberkleding en kerstsokken.
Ik ben van de school ‘laat het maar comfortabel zitten als ik nergens naartoe hoef’ en niet zozeer van de club die mentaal een opkikker krijgt als ze zich thuis ook opdoffen. Ieder het zijne hoor, het is gewoon niet zo mijn ding.
Leuk jurkje of ander setje aan als ik de deur uitga: jazeker
Wat zonde dat je het niet hebt kunnen proeven.quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
CUL / Thuis-uit-eten. Welk restaurant heeft er voor jou gekookt?
Voor de meest waardeloze CUL review ooit
Fijn om te horenquote:Op zaterdag 26 december 2020 19:50 schreef Clubsoda het volgende:
@:gcjoel, de knolselderij van Ottolenghi was geslaagd, dank voor het tippen!
Ja, beetje kleur op het bord.quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Die worteltjes tartetatin ziet er lekker uit
Ditquote:Op zaterdag 26 december 2020 20:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Die worteltjes tartetatin ziet er lekker uit
Het ziet er wel echt een beetje dubieus en macaber uit ja...quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:40 schreef fietsie het volgende:
Ik heb het Kerst topic bijgewerkt met de resultaten van de Frankenkoen: CUL / Kerstdiner 2020! Inspiratie-, voorpret- en adviestopic
[ afbeelding ]
Geweldig; dit was in feite gewoon een kalkoenfiletrollade natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:43 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Het ziet er wel echt een beetje dubieus en macaber uit ja...
Hoe smaakte het?
Klinkt goedquote:Op zaterdag 26 december 2020 20:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Geweldig; dit was in feite gewoon een kalkoenfiletrollade natuurlijk.
En dat poot vlees was als boter zo gaar.
Ja. 23 en een half uur voor de poten, en 10 en een half uur voor de filetrollade.quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:27 schreef Sarabi het volgende:
Bij de online bierproeverij gaan ze een beetje snelzou 3u duren maar na 1u zijn al meer dan de helft van de bieren geproefd.
quote:
De dingen die we niet wisten, gokken we goed.quote:
Nicequote:Op zaterdag 26 december 2020 20:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja. 23 en een half uur voor de poten, en 10 en een half uur voor de filetrollade.
Helaas nu door alle vacumeerrollen heen.
Dat is wel heel slechtquote:Op zaterdag 26 december 2020 21:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
De dingen die we niet wisten, gokken we goed.
Maar de brouwvragen hadden we foutik geef het bier de schuld.
Yepquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
De dingen die we niet wisten, gokken we goed.
Maar de brouwvragen hadden we foutik geef het bier de schuld.
Ach, benauwd of dood zijn is ergerquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Cat, nee toch. Chocolade en limoncello allebei stuk![]()
Ons afhaaldiner was fantastisch. We zijn gestrand voor het dessert. Morgen nog een kaasplank en een pavlova.
Dat klopt natuurlijk maar geen chocolade en geen limoncello proeven mmmmquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ach, benauwd of dood zijn is erger
En dat is zo fijn aan het thuis eten. Gewoon HUP die koel.kast in en de dag erna doorrr
Hoe waren de balletjes?quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:39 schreef Myraela het volgende:
Voor de statistieken:
Kerstoutfit: (bescheiden) glitterende top met een spijkerbroek en kerstsokken.
Eten: veel en lekker. Was positief verrast dat iedereen het zo lekker vond. Was best bang dat dingen te kruidig of pittig zouden zijn. Niemand heeft het vlees gemist, bij een aantal gerechten vroegen ze meermaals of het echt vega was.
Oh vergat ik de helft van mn statistieken?quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:39 schreef Myraela het volgende:
Voor de statistieken:
Kerstoutfit: (bescheiden) glitterende top met een spijkerbroek en kerstsokken.
Eten: veel en lekker. Was positief verrast dat iedereen het zo lekker vond. Was best bang dat dingen te kruidig of pittig zouden zijn. Niemand heeft het vlees gemist, bij een aantal gerechten vroegen ze meermaals of het echt vega was.
Pics van je schoenen?quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:24 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Oh vergat ik de helft van mn statistieken?
Hier de zwarte nette broek die goddelijk zit en die ik kocht voor sollicitaties. Niet wetende dat ik na 1 gesprek op lokatie... ergens zou worden aangenomen waar ze puur telefonisch gesprekken deden.
(En elastisch! Altijd handig met kerst)
Maar die ik thuis niet draag ivm gevoelig voor nageltjes..
met gifgroen shirtje en een zwart vest.
En mn nieuwe nette barefoot shoes.
Beetje drmartens like.. maar dan met barefoot zool. (Heel plat dus)
Edit: en kerstsokken met foute kersttrui motiefjes
Jaloersquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:35 schreef Molo het volgende:
[..]
(Ik heb vanmorgen 4 paar Lola Ramona's gekocht in de sale, kijk er naar uit ze weer te kunnen dragen, mooie schoentjes)
Ja, die linkerquote:
Op het ijs na, heerlijkquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:53 schreef sigme het volgende:
M'n feestelijke clownschoenen, gekocht voor de begrafemis van m'n geliefde schoonmoeder. Rok. Zwart zijden bloesje. Vestje.
vooraf portobello's in minilot-kruiderij
vooraf topinamboersoep met gefrituurde topinamboer (dank @:molo) en cantharellen
vooraf coqilles st jaques
hoofd eendeborst wilde eend (ik had een kogel erin), puree, gesauteerde wortel. portsaus
toe supermarktijstaart & supermarktijs
heerlijk. gezellig.
bedtijd.
Alarm van twee klusbussen van buren gingen af, zo hardquote:Op zondag 27 december 2020 00:22 schreef minilot het volgende:
Wat een toffe harde wind buiten nu!
Ik zwaai vanaf een lokale dijkWandeldewandel. Bijna thuis
Ik denk dat als ik niet getrapt had op mijn fiets, ik óók bij het station was aan gekomenquote:Op zondag 27 december 2020 00:22 schreef minilot het volgende:
Oooh, wat goedquote:Op zondag 27 december 2020 00:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik niet getrapt had op mijn fiets, ik óók bij het station was aan gekomenWind heerlijk in de rug.
Je kunt nog een extra rondje doenquote:Op zondag 27 december 2020 00:33 schreef minilot het volgende:
[..]
Oooh, wat goedBijna thuis nu, zowat jammer!
Bah!quote:Op zondag 27 december 2020 00:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Alarm van twee klusbussen van buren gingen af, zo hard
Gelukkig staat mijn elektrische deken aan, lekker in warm bedje duiken. Niet windvrij denk ik, maar ander windje
Nah, was eigenlijk morgenvroeg rennen van plan, dus wel handig om nou naar bed te gaanquote:
Jezus dat is zwaar manquote:Op zondag 27 december 2020 00:36 schreef Candaasje het volgende:
We hebben net nieuwe nummers voor Beat Saber gedownload(allerlei soorten, van Under the Sea tot Rammstein en Muse.)
Goeie kerstdeals. Kopennnnnquote:
Bij 1 nummer lig ik daarna ongeveer op de grond te hijgen (Fit Beat heet het ook. ).quote:
Welke omgeving zit jij eigenlijk?quote:Op zondag 27 december 2020 00:57 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Bij 1 nummer lig ik daarna ongeveer op de grond te hijgen (Fit Beat heet het ook. ).
Maar het is inderdaad leuk! Lekker op de muziek rondmeppen.![]()
En @:minilot : altijd welkom !
Ja snotver, Mo! Veel te georganiseerdquote:Op zondag 27 december 2020 01:02 schreef Molo het volgende:
Ik ben trouwens ziek goed voorbereid
Morgen op vakantie en heb net al mijn laatste was gedaan.
Zo in de droger stoppen. Hoeven we morgen alleen nog maar de tassen in te pakken
Wat is deze?
Ah! Toevallig laatst met de online pubquiz van werk keihard verloren op de hoogte van die boomquote:Op zondag 27 december 2020 01:10 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Qua woonplaats? Onder de rook van Utrecht, in de stad met fee grootste kerstboom
Nog genoeg tijd om álles te verneuken door een fles olijfolie eroverheen te gooien in mijn hoepzwaai ofzoquote:Op zondag 27 december 2020 01:11 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja snotver, Mo! Veel te georganiseerd
Stukken over de hoedenplank en dashboard draperen, checkquote:Op zondag 27 december 2020 01:13 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Doe eens niet zo eng. Ik ben altijd al blij als ik niet 3 maar 1 was nog nat mee moet nemen..
Ik zou het ook niet weten. Ik dacht dat ie ooit 360m was ofzo... Maar geen idee of dat voor of na het vervangen van de top was. Sindsdien is ie korter dan voorheen.quote:Op zondag 27 december 2020 01:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah! Toevallig laatst met de online pubquiz van werk keihard verloren op de hoogte van die boom
Ik zei 12 meterquote:Op zondag 27 december 2020 01:15 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet weten. Ik dacht dat ie ooit 360m was ofzo... Maar geen idee of dat voor of na het vervangen van de top was. Sindsdien is ie korter dan voorheen.
Ach ja, size doesn't matter, toch?
Zonde als je t al weghaaltquote:Op zondag 27 december 2020 06:27 schreef minilot het volgende:
Hallo kerstboompjes van me!Wie tuigt er vandaag al af?
Inmiddels wakker om te hollen, het klinkt wat onguur buiten.Zo toch Bella maar eens in.
Enneh, goeie reis @:Molo! Waarheen eigenlijk?En bloemsneeuwverhaal, aaargh!
Ja, die weet ik ook wel, alleen hij niet.quote:
Ik vond ze zelf wel okay, maar niet superbijzonder. Mijn familie ging er daarentegen wel helemaal op los.quote:
Binnenkort maar gewoon eens proberen dan.quote:Op zondag 27 december 2020 09:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vond ze zelf wel okay, maar niet superbijzonder. Mijn familie ging er daarentegen wel helemaal op los.
We zouden naar Fuerteventura, het werd de exotische Veluwequote:Op zondag 27 december 2020 06:27 schreef minilot het volgende:
Hallo kerstboompjes van me!Wie tuigt er vandaag al af?
Inmiddels wakker om te hollen, het klinkt wat onguur buiten.Zo toch Bella maar eens in.
Enneh, goeie reis @:Molo! Waarheen eigenlijk?En bloemsneeuwverhaal, aaargh!
Wat vet!!! Dank voor je linkje, wie weet, ooitquote:Op zondag 27 december 2020 09:21 schreef Uhmmpie het volgende:
@:molo [ afbeelding ]
Al zie je zo niet zo heel veel... het is wel zoals ik ze het liefst draag
zo zien ze er in zn geheel uit:
https://www.groundies.com(...)gs1-women-black.html
Mja ik vind ze erg fijn.quote:Op zondag 27 december 2020 10:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat vet!!! Dank voor je linkje, wie weet, ooit![]()
@:sigme: feli!
Rest sterkte en zulks. De boom blijft hier overigens mooi staan tot drie koningen, minstens. Misschien wel tot paasmus, als we kerst echt echt vieren hoop ik. Heb alleen een echte boom dus eens kijken of dat kan
Never forget.quote:Op zondag 27 december 2020 10:52 schreef Pinnenmutske het volgende:
De glijbaan van de kindjes is op het gras gewaaid. Die stond op het terras.
Bella?quote:Op zondag 27 december 2020 10:57 schreef Clubsoda het volgende:
Zo, ik sliep ongekend langHet was blijkbaar nodig. Zometeen een les pilates en verder blijf ik vandaag maar binnen geloof ik, geen zin in Bella
Restjes opeten en me mentaal voorbereiden op morgen weer werken
De woeiquote:
Gruwelijk die sokkenquote:Op zondag 27 december 2020 10:37 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja ik vind ze erg fijn.
Goedkoop is anders... maar drmartens zijn OOK niet goedkoop dus wat dat betreft is het wel prima zo. Tenzij ze over een half jaar compleet versleten blijken.. maar ik denk dat het wel meevalt.
En de sokken:
[ afbeelding ]
Welke schoenen had jij gekocht trouwens?
Dat is toch dat merk van die eh... aparte pumps onder andere?
Ah! Dacht dat die alfabetisch gingen, dan klinkt B van Bella wel heel gek in december.quote:
Ik zag jouw kerstdiner. Is er ergens een recept van die ham?quote:Op zondag 27 december 2020 11:05 schreef Aure het volgende:
Jip liet ons ook een soort van uitslapen, moest hem rond 6 tussen in leggen maar daarna sliep ie tot 07.45
Nu bijkomen van de kerstdiners, vanavond kliekjes eten![]()
Het is alfabetisch dacht ik, maar per "storm seizoen"?quote:Op zondag 27 december 2020 11:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah! Dacht dat die alfabetisch gingen, dan klinkt B van Bella wel heel gek in december.
Then again, ik heb me welgeteld nul keer ingelezen op dit vlak
Ik dacht eigenlijk dat dat merk allemaal alternatieve crea-bea schoenen had. Dus ik begreep al niet helemaal waarom je meteen 4 paar wilde hebben. Maar dit zijn prima draagbare schoenen zo.quote:Op zondag 27 december 2020 11:05 schreef Molo het volgende:
En yep, klopt, deze vier:
Ava Misty
Ava On Time Black
Ava Jive
Ava All Suits
Dat zijn vrij saaie uit hun collectie maar hoef er nog niet helemaal als clown bij te lopen want ben nog geen transgender of in de overgang
Is er een stormseizoen?quote:Op zondag 27 december 2020 11:07 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Het is alfabetisch dacht ik, maar per "storm seizoen"?
Absoluut, en lopen echt zaligquote:Op zondag 27 december 2020 11:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat dat merk allemaal alternatieve crea-bea schoenen had. Dus ik begreep al niet helemaal waarom je meteen 4 paar wilde hebben. Maar dit zijn prima draagbare schoenen zo.
Ik ben met schoenen heel saai. Zie dan soms wat apartere schoenen die ik wel tof vind, maar dan kan ik ook maar één outfit bedenken erbij. Dus dat schiet ook niet op.quote:Op zondag 27 december 2020 11:12 schreef Molo het volgende:
Absoluut, en lopen echt zalig
Ik werd wel quirky genoemd door mijn manager, das prima, maar loco hoeft het niet op te gaan qua trend.
Plus vind de crea bea schoenen ook gewoon niet mooi
Gut, zo zonder schaalgrootte is het maar goed dat ze er ook in geopende toestand bij staan. Een mens zou wat anders kunnen denkenquote:Op zondag 27 december 2020 11:13 schreef Myraela het volgende:
Ik heb gisteravond een setje van 5 lipsticks gekocht. Kon de aanbieding niet weerstaan.Nu hopen dat ze ook mooi zijn in het echt. Anders zijn ze in ieder geval leuk om neer te zetten.
[ afbeelding ]
Ik heb mij hierop gebaseerd:quote:Op zondag 27 december 2020 11:06 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik zag jouw kerstdiner. Is er ergens een recept van die ham?
Die bestaan ook, vibrators 'verhult' als deze lipsticks.quote:Op zondag 27 december 2020 11:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Gut, zo zonder schaalgrootte is het maar goed dat ze er ook in geopende toestand bij staan. Een mens zou wat anders kunnen denken
Ik dacht ook al wat anders te zien in de gauwigheidquote:Op zondag 27 december 2020 11:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Gut, zo zonder schaalgrootte is het maar goed dat ze er ook in geopende toestand bij staan. Een mens zou wat anders kunnen denken
Ik dacht hetzelfdequote:Op zondag 27 december 2020 11:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Welke, wat waar?quote:Op zondag 27 december 2020 11:24 schreef Aure het volgende:
Daarover gesprokener zat dus een womanizer in die adventskalender. Die zou elke vrouw moeten hebben geloof ik
Ze zijn wel heel erg leukquote:Op zondag 27 december 2020 11:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Gruwelijk die sokken![]()
![]()
En yep, klopt, deze vier:
Ava Misty
Ava On Time Black
Ava Jive
Ava All Suits
Dat zijn vrij saaie uit hun collectie maar hoef er nog niet helemaal als clown bij te lopen want ben nog geen transgender of in de overgang
Ziet er goed uitquote:Op zondag 27 december 2020 11:22 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik heb mij hierop gebaseerd:
[ afbeelding ]
Maarrrr ik had een gepekelde ham ipv gerookte ham. Die ook al was ingesneden door de slager, die stap van vel verwijderen en inkepingen maken heb ik dus niet gedaan. En ik ben uitgegaan van ongeveer 30min per 500 gram, maar vooral ook van de kerntemperatuurtoen die tegen de 60 graden zat ben ik hem gaan glazuren met de glazuur uit het recept en na een kwartier nog een keer. In dat laatste half uur heb ik wel de temperatuur verhoogd zoals in dat recept ook staat.
Dit was een womanizer starlet, leuk om kennis mee te maken, maar ik geloof wel dat ik zou doorsparen voor eentje met meer standjes. De duo of premium ofzoquote:
Is dat de hippe term voor vibrator? Of is dit een rete (hurhur) goed merk?quote:Op zondag 27 december 2020 11:27 schreef Aure het volgende:
[..]
Dit was een womanizer starlet, leuk om kennis mee te maken, maar ik geloof wel dat ik zou doorsparen voor eentje met meer standjes. De duo of premium ofzo
Wat was dat dan voor adventskalender?quote:Op zondag 27 december 2020 11:24 schreef Aure het volgende:
Daarover gesprokener zat dus een womanizer in die adventskalender. Die zou elke vrouw moeten hebben geloof ik
Wellicht was het idee dat je dat nu evengoed gaat doenquote:Op zondag 27 december 2020 11:27 schreef Aure het volgende:
[..]
Dit was een womanizer starlet, leuk om kennis mee te maken, maar ik geloof wel dat ik zou doorsparen voor eentje met meer standjes. De duo of premium ofzo
Wind is hier ook behoorlijk fors in vlagen.quote:Op zondag 27 december 2020 00:22 schreef minilot het volgende:
Eentje van womanizerquote:Op zondag 27 december 2020 11:32 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Wat was dat dan voor adventskalender?
In die van ons zat playmobil en thee
Volgend jaar misschien toch anders doen.
Hehe goed merk en met luchtdruk. Dus wel echt anders dan je standaard viboquote:Op zondag 27 december 2020 11:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Is dat de hippe term voor vibrator? Of is dit een rete (hurhur) goed merk?
Waarschijnlijk ja. Dat kreng is nu natuurlijk ook nog in de aanbieding ergensquote:Op zondag 27 december 2020 11:33 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Wellicht was het idee dat je dat nu evengoed gaat doen
Is dat dan weer een soort van de nieuwe magic wand? Of is die luchtdruk echt weer iets heel anders?quote:Op zondag 27 december 2020 11:27 schreef Aure het volgende:
Dat is geloof ik eentje die meer met druk werkt dan met trilling.quote:Op zondag 27 december 2020 11:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Is dat de hippe term voor vibrator? Of is dit een rete (hurhur) goed merk?
Die ik nu heb heeft er maar 4 en ik kan hem ook niet verder dan 2 gebruikenquote:Op zondag 27 december 2020 11:35 schreef Holyme het volgende:
Oh zo'n womanizer vond ik echt niks, of misschien omdat ik een goedkopere variant had. Ding had 10 standen, ik kon stand 2 niet eens verdragen![]()
Glijmiddel helpt welquote:Op zondag 27 december 2020 11:36 schreef Aure het volgende:
[..]
Die ik nu heb heeft er maar 4 en ik kan hem ook niet verder dan 2 gebruiken
Wellicht doet een womanizer dat met jequote:
Ja, luchtdrukquote:Op zondag 27 december 2020 11:36 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Dat is geloof ik eentje die meer met druk werkt dan met trilling.
Maar dat weet Aure vast beter
Je smaak ben je misschien kwijt, je reactievermogen nietquote:Op zondag 27 december 2020 11:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wellicht doet een womanizer dat met je
Welke kalender was dit?quote:Op zondag 27 december 2020 11:24 schreef Aure het volgende:
Die luchtdruk is wel echt anders!quote:Op zondag 27 december 2020 11:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is dat dan weer een soort van de nieuwe magic wand? Of is die luchtdruk echt weer iets heel anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |