SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)Remember the jester that showed you tears
The script for tears
Ik vind dat helemaal niet raar, want dat begrijp ik ook wel. Dit kwam vlak voor zijn dood uit en ik was enthousiast over dit lied en vertelde dat ook tegen vrienden. Ik hoopte hem nog een keer live te mogen zien en niet veel later wisten we dat dat niet meer zou gebeuren.quote:Op zaterdag 26 december 2020 15:17 schreef MTheBassman het volgende:
Misschien ben ik een beetje raar hierin, maar dit is toch mijn favoriete Bowie nummer denk ik. De emoties en gevoelens die hij in dit nummer opbrengt zijn nauwelijks te overtreffen.
ja, maar ik moet m tijdens het nummer toch even opbrengen. Want toen heb ik ook dit album + nummer geluisterdquote:Op zaterdag 26 december 2020 15:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Deze anekdote heb ik gisteren ook al gehoord, kan dat?
Bier halen?quote:
Ik was toevallig in Berlijn op 6 januari en z'n nieuwe album werd overal aangekondigd. Er was ook een grote party ter gelegenheid van het album en ik kwam er een vriend die daar naar toe zou gaan ook tegen. Toen was het nog gezellig...quote:Op zaterdag 26 december 2020 15:18 schreef MTheBassman het volgende:
Ik kon me nog goed herinneren toen die doodging. Ik moest naar college en het sneeuwde teringhard, was -10 gevoelstemperatuur of zo. Uni was gesloten omdat de sneeuw bleef zitten, in ijs veranderde en niemand meer kon rijden of lopen op straat(dit was in Groningen trouwens)
HJ Grand Prestige, HJ Winterbier of Leffe Bruin. Welke zal ik kiezen?quote:
grand prestige is altijd goed, ouwe reus.quote:Op zaterdag 26 december 2020 15:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
HJ Grand Prestige, HJ Winterbier of Leffe Bruin. Welke zal ik kiezen?
Grand Prestigequote:Op zaterdag 26 december 2020 15:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
HJ Grand Prestige, HJ Winterbier of Leffe Bruin. Welke zal ik kiezen?
Meestal bewaar ik de quadrupels wel voor later in de avond/vroeg in de nachtquote:Op zaterdag 26 december 2020 15:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
grand prestige is altijd goed, ouwe reus.
quote:
Doet precies genoeg. Niet te veel, niet te weinigquote:Op zaterdag 26 december 2020 15:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Vond dit nummer toen het uitkwam zo apart, dat vind ik nu nog steeds.. maar die drummer
Seventeen Seconds van The Cure imitatie...quote:Op zaterdag 26 december 2020 15:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Vond dit nummer toen het uitkwam zo apart, dat vind ik nu nog steeds.. maar die drummer
Tot laterquote:Op zaterdag 26 december 2020 15:23 schreef houdjemond het volgende:
Bowie. Die tattoo komt er.
Nu naar de verplichting toe. Hele fijne middag/avond.
T2K staat gewoon aan bij mamaHJM, en hard ook
have fun!quote:Op zaterdag 26 december 2020 15:23 schreef houdjemond het volgende:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 15:23 schreef houdjemond het volgende:
Fijne middag/avondquote:Op zaterdag 26 december 2020 15:23 schreef houdjemond het volgende:
Vast wel weer iemand die dit herhaalt bij Tears in Heaven..quote:Op zaterdag 26 december 2020 15:23 schreef peaceman het volgende:
Tijdje niet gehoord dit nummer, maar hij valt toch weer prima.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 15:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vast wel weer iemand die dit herhaald bij Tears in Heaven..
Soowwwwwquote:Op zaterdag 26 december 2020 15:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vast wel weer iemand die dit herhaalt bij Tears in Heaven..
nou nou nou, zo praten we niet over d'r poepgaatjequote:
Ze gaan niet naar een stadje?quote:Op zaterdag 26 december 2020 15:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Chaka met Rufus (maar niet Wainwright)
Die ging naar een stadquote:Op zaterdag 26 december 2020 15:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Chaka met Rufus (maar niet Wainwright)
Rufus heeft in elk stadje een ander schatje waarschijnlijkquote:
Wel een bizar ritme aan het begin.quote:Op zaterdag 26 december 2020 15:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Doet precies genoeg. Niet te veel, niet te weinig
Neder...quote:Op zaterdag 26 december 2020 15:28 schreef peaceman het volgende:
en dan te bedenken dat dit er ook een paar jaar niet in stond.
Morgenmiddag.quote:
ik ken hem eigenlijk nietquote:Op zaterdag 26 december 2020 15:30 schreef Isorden het volgende:
@:MTheBassman
inb4 de oooooh dit nummer
Bassman man man.quote:
niemand heb ik ooit over deze band horen praten. Ja, gewoon nooit wat over gehoordquote:Op zaterdag 26 december 2020 15:31 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe kun je dit nummer nou niet kennen.
Als Hondenfokker ook?quote:Op zaterdag 26 december 2020 15:32 schreef Dagoduck het volgende:
De vader van Marco Borsato heeft ook nog in Den Helder opgetreden lees ik net.
Als Marco's motherfocker denk ik.quote:
Dat kan niet.quote:Op zaterdag 26 december 2020 15:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit gaat er de komende jaren helaas onherroepelijk uitvallen
ga je mond spoelenquote:Op zaterdag 26 december 2020 15:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit gaat er de komende jaren helaas onherroepelijk uitvallen
Gelukkig anders was hetquote:Op zaterdag 26 december 2020 15:34 schreef MTheBassman het volgende:
oke deze ken ik wel, is dat beter?
Ik vrees het ergste eerlijk gezegd... Iets met Nederland en smaak enzoquote:
We zijn gewoon veel te laat geboren Dagoquote:Op zaterdag 26 december 2020 15:35 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe kan ik bij dit nummer nou heimwee krijgen naar een tijd die niet heb meegemaakt.
Haha, wel als je bv. van de zevenheuvelenloop houdtquote:Op zaterdag 26 december 2020 15:35 schreef Cee het volgende:
San Francisco![]()
Te voet níet te bezichtigen, maar verder een prachtige stad.
Die heb ik twee keer gelopen en dat was beter te doen dan die paar keer dat ik probeerde een straat heuvelop te wandelen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 15:36 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Haha, wel als je bv. van de zevenheuvelenloop houdt
Nou nou nou nou nouquote:Op zaterdag 26 december 2020 15:37 schreef MTheBassman het volgende:
oh, daar hebben we de Kensington van de arena rock weer.
Was geweldig steil jaquote:Op zaterdag 26 december 2020 15:35 schreef Cee het volgende:
San Francisco![]()
Te voet níet te bezichtigen, maar verder een prachtige stad.
idd. 1 keer nou was voldoende.quote:Op zaterdag 26 december 2020 15:38 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nou nou nou nou nou
Je kan het ook overdrijven
Fietsen is al helemaal niet te doen eigenlijk he, want ook bijna overal kasseitjes op die heuveltjesquote:Op zaterdag 26 december 2020 15:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Die heb ik twee keer gelopen en dat was beter te doen dan die paar keer dat ik probeerde een straat heuvelop te wandelen.
mwah. Ik vind het zo middelmatig en nietszeggend allemaal. Alleen The River vind ik mooi.quote:Op zaterdag 26 december 2020 15:38 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nou nou nou nou nou
Je kan het ook overdrijven
Dat Racing In The Street van gister? Dat was ook een vrij overbodige noteringquote:
Nee, het instrumentale deel.quote:
We hebben alleen langs de kustlijn en heen en weer over de Golden Gate Bridge gefietst, iets anders was uit den boze.quote:Op zaterdag 26 december 2020 15:38 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Fietsen is al helemaal niet te doen eigenlijk he, want ook bijna overal kasseitjes op die heuveltjes
Jack & Diane?quote:
Ja lekker!quote:Op zaterdag 26 december 2020 15:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Iemand zin in een goede risotto?
Klinkt als een super reiservaringquote:Op zaterdag 26 december 2020 15:42 schreef Cee het volgende:
[..]
We hebben alleen langs de kustlijn en heen en weer over de Golden Gate Bridge gefietst, iets anders was uit den boze.
Bye Isordenquote:Op zaterdag 26 december 2020 15:44 schreef Isorden het volgende:
Maar ik gaat mijn PC verlaten, zo richting de familie... spreek jullie later vanavond wel weer
have funquote:Op zaterdag 26 december 2020 15:44 schreef Isorden het volgende:
Maar ik gaat mijn PC verlaten, zo richting de familie... spreek jullie later vanavond wel weer
Als ik ergens nog eens naar terug zou willen is het daar naartoe, en dan weer over Pacific Coast Highway 1 cruisen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 15:43 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Klinkt als een super reiservaring
Doe ze de groetenquote:Op zaterdag 26 december 2020 15:44 schreef Isorden het volgende:
later, ik zal de flauwe woordgrappen blijven makenquote:Op zaterdag 26 december 2020 15:44 schreef Isorden het volgende:
Iemand moet de eer hooghoudenquote:Op zaterdag 26 december 2020 15:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
later, ik zal de flauwe woordgrappen blijven maken
er staat ook een betere een stuk hoger, maar niet zo hoog als die ene.quote:Op zaterdag 26 december 2020 15:44 schreef cafca het volgende:
Billy Joel heeft slechtere liedjes. Één daarvan staat een stuk hoger dan deze.
She's Always a Woman is mijn favoriet denk ik. Leningrad ook goed. Piano man wel een overrated nummer in de top 5 gestemd door studentenquote:Op zaterdag 26 december 2020 15:44 schreef cafca het volgende:
Billy Joel heeft slechtere liedjes. Één daarvan staat een stuk hoger dan deze.
Oh goed dat je het zegt, ff de zalm uit het vriesvak halenquote:Op zaterdag 26 december 2020 15:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Iedereen hier aan de tweede ronde kerstdis vanavond?
We reden bij Big Sur een parkeerplaats op. Ineens een kolibrie voor ons bij een plantquote:Op zaterdag 26 december 2020 15:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Als ik ergens nog eens naar terug zou willen is het daar naartoe, en dan weer over Pacific Coast Highway 1 cruisen.
wij eten ovenpasta schotel met zalm.quote:Op zaterdag 26 december 2020 15:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb wat gourmet-kliekjes van gisteren, maak er wat zoete aardappelfrietjes bij en als toetje de rest van mijn zelfgemaakte tiramisu.quote:Op zaterdag 26 december 2020 15:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat had dat arme beest misdaan?quote:Op zaterdag 26 december 2020 15:45 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Oh goed dat je het zegt, ff de zalm uit het vriesvak halen
Wij hebben hier blijkbaar hertenrollade, ben benieuwd. De fazant gisteren was te droogquote:Op zaterdag 26 december 2020 15:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dan wil je toch bijna huilen van geluk.quote:Op zaterdag 26 december 2020 15:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
We reden bij Big Sur een parkeerplaats op. Ineens een kolibrie voor ons bij een plant
Klinkt als een goede maaltijdquote:Op zaterdag 26 december 2020 15:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb wat gourmet-kliekjes van gisteren, maak er wat zoete aardappelfrietjes bij en als toetje de rest van mijn zelfgemaakte tiramisu.
Tiramisu, Italiaans.![]()
Rick van Velthuysen is terug, begrijp ik?quote:Op zaterdag 26 december 2020 15:46 schreef Evenstar het volgende:
Wat zit die gast ranzig te eten man .....
Hebben hier nog voor 5 personen een grote porsie tiramisu over. Dat wordt smullen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 15:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb wat gourmet-kliekjes van gisteren, maak er wat zoete aardappelfrietjes bij en als toetje de rest van mijn zelfgemaakte tiramisu.
Tiramisu, Italiaans.![]()
Weinig fa, veel zand?quote:Op zaterdag 26 december 2020 15:46 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
De fazant gisteren was te droog
En van Annemieke is het niet erg zeker.quote:Op zaterdag 26 december 2020 15:46 schreef Evenstar het volgende:
Wat zit die gast ranzig te eten man .....
Bij ons was de varkenshaas ook iets te droog. Maar ik vond het prima.quote:Op zaterdag 26 december 2020 15:46 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Wij hebben hier blijkbaar hertenrollade, ben benieuwd. De fazant gisteren was te droog
Toen ik keek was zij deftig aan haar wijntje aan het sippen, dus niet gezienquote:Op zaterdag 26 december 2020 15:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En van Annemieke is het niet erg zeker.
New York State of Mind, Moving Outquote:Op zaterdag 26 december 2020 15:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
She's Always a Woman is mijn favoriet denk ik. Leningrad ook goed. Piano man wel een overrated nummer in de top 5 gestemd door studenten
Lullig voor de rest.quote:Op zaterdag 26 december 2020 15:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hebben hier nog voor 5 personen een grote porsie tiramisu over. Dat wordt smullen.
Met een Italiaanse lekker van Bill.quote:
Dat zalm leren.quote:Op zaterdag 26 december 2020 15:48 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Wilde eerst geen filet worden
Goodnight Saigonquote:Op zaterdag 26 december 2020 15:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
She's Always a Woman is mijn favoriet denk ik. Leningrad ook goed. Piano man wel een overrated nummer in de top 5 gestemd door studenten
Ben alleen met mijn vader vanavond. Mijn moeder is aan het werk.quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 15:49 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[ afbeelding ] met Annemieke
Dat is haar producer,quote:Op zaterdag 26 december 2020 15:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Annemieke kan toch wel wat beters krijgen dan deze onbeschofte boer?
heeft ze op fok gezeten ja?quote:Op zaterdag 26 december 2020 15:52 schreef Dagoduck het volgende:
Beetje jammer dat Annemieke al 4605 dagen niet op FOK! is geweest.
Laatste bezoek 4605 dagen geledenquote:
quote:
quote:
Zaten allemaal op FOK!quote:
Vreselijk vervelend mannetjequote:
Dat is zwaar de beste versie jaquote:Op zaterdag 26 december 2020 15:54 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Niet de Woodstock versie, wat een schande
Korte versiequote:Op zaterdag 26 december 2020 15:54 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Niet de Woodstock versie, wat een schande
quote:Op zaterdag 26 december 2020 15:54 schreef Cee het volgende:
Dit nummer heb ik nog nooit eerder gehoord.
Ja want dat kun je helemaal niet aangeven, Toosquote:Op zaterdag 26 december 2020 15:55 schreef Kopiko het volgende:
Ik had liever de 10 minuten-versie gedraaid maar ja, de stemmen gingen naar déze ...
Daar hadden ze best gewoon de keuze mogen maken om het te vervangen door de Woodstock versiequote:Op zaterdag 26 december 2020 15:55 schreef Kopiko het volgende:
Ik had liever de 10 minuten-versie gedraaid maar ja, de stemmen gingen naar déze ...
quote:Doe mij dan toch maar Kenny B
26 december 16.00-17.00 uur
1499 Niggas In Paris Kanye West & Jay-Z 6
1498 Memories Earth & Fire 7
1497 Annabel Hans de Booij 5,5
1496 I'm Yours Jason Mraz ?
1495 Live And Let Die Guns N' Roses 7
1494 One More Time Daft Punk 5,5
1493 Save Me Queen 6
1492 Every Teardrop Is A Waterfall Coldplay 6
1491 No Good (Start The Dance) The Prodigy 5
1490 Yellow Submarine The Beatles 6
1489 You Have Been Loved George Michael 7,5
1488 God Save The Queen Sex Pistols 4,5
1487 Water Under The Bridge Adele 4
Had ie vast wel weer bij Twente ofzo terecht gekundquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:03 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Als hij voetbalcoach was, hadden ze hem nu ontslagen.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Save Me van Queen en God Save the Queen in 1 uur. Dit is geen manipulatie!!!1
Ieder jaar stemmen gewoon hetzelfde aantal mensen op liedjes waarin het woordje Queen zit.quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Lijkt me dat mensen die t zoekwoordje Save intikken ze allebei meepakken. Nederlanders zijn lui.quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wellicht iets met Drag Queens.quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:05 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ieder jaar stemmen gewoon hetzelfde aantal mensen op liedjes waarin het woordje Queen zit.
..... aldus NPO2
quote:Op donderdag 22 december 2016 09:43 schreef Dagoduck het volgende:
Wat een kutmuziek dat Niggas in Paris.
quote:Op donderdag 22 december 2016 09:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk ga je er ook van genieten in de top 2000.
Dit is echt fantastisch.
quote:Op donderdag 22 december 2016 09:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vind die beat wel lekker, jammer van het gelul erdoorheen en dat vage einde.
^ iets wat niemand hier ooit typt.quote:
quote:'Elk jaar weer wat boomers opschrikken uit hun stoel'
WITTE LIJST WITTE LIJSTquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:10 schreef kipknots het volgende:
Wel bijzonder eigenlijk dat dit het enige nummer van Kanye is dat in de lijst staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |