SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Het 'beste' tijdstip dat ik die de afgelopen jaren heb gehoord was om 01.30 ofzoquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:34 schreef Isorden het volgende:
[..]
Mwah aan het uur van Echoes te zien (ergens een dag tussen 17.00 en 18.00) gaan ze die overdag gewoon helemaal draaien
No!quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Conclusie: ik heb gewoon niks met Yes
Zeg Nee tegen Yesquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Conclusie: ik heb gewoon niks met Yes
Mijn grootste probleem met plectrums is dat mn vingers gaan zweten waardoor die weg glijdtquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:33 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ja, hij speelt ghost notes in de hoofdriff, maar je kan ook zachtere open snaren spelen. Ik speel zelf met vingers wat het iets moeilijker maakt, ik kan totaal niet met plecturm spelen
ze zijn een afslag te vroeg gegaanquote:
Amenquote:
Staan voor dat uur maar 5 platen nuquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het 'beste' tijdstip dat ik die de afgelopen jaren heb gehoord was om 01.30 ofzo
Snap er ook niks vanquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:36 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Er zitten tíen nummers in dit uur, kom op
En daar hadden ze er minimaal 3 van mogen afkappen, maar daar hoorde deze zeker niet bijquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:36 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Er zitten tíen nummers in dit uur, kom op
Houd 'ie tenminste z'n bek dicht...quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Stevie Wonder mondharmonicagenot
Laat het 'm maar niet lezenquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Houd 'ie tenminste z'n bek dicht...
Ik vind die polsbeweging het vervelendste. Het voelt zo onnatuurlijk. Ik moet niks tussen mn vingers en de snaren hebben om te spelen. Als ik iets snel root notes moet spelen gebruik ik ook mn vingers, alsof ik als het ware een plectrum vasthoud.quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:35 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Mijn grootste probleem met plectrums is dat mn vingers gaan zweten waardoor die weg glijdt
Gelukkig maar dat er plectrums bestaan met betere grip
Echoes op primetime, is dat halve dagje extra toch nog ergens goed voorquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:36 schreef Isorden het volgende:
[..]
Staan voor dat uur maar 5 platen nu
Ik gebruik mijn pink als anker punt, dat maakt het wat makkelijker om te spelenquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:37 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik vind die polsbeweging het vervelendste. Het voelt zo onnatuurlijk. Ik moet niks tussen mn vingers en de snaren hebben om te spelen. Als ik iets snel root notes moet spelen gebruik ik ook mn vingers, alsof ik als het ware een plectrum vasthoud.
Nouja, ik overdrijf. Vooral het reffrein, en de instrumenten doe ik na.quote:
Pompyquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik zat me daarstraks trouwens af te vragen waarom Willeke Alberti helemaal niet in deze lijst staat... Samen Zijn mag er van mij wel in![]()
Slayer ook vlak voor 20.00, zelfde dag als Echoesquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Echoes op primetime, is dat halve dagje extra toch nog ergens goed voor
ciaoquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:38 schreef Zorro het volgende:
Zo, en nu ga ik kerstdineren
Tot laterZ
Smakelijkquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:38 schreef Zorro het volgende:
Tot laterZ
Welke nummers komen er nu in de nacht en normaal niet?quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:39 schreef Isorden het volgende:
[..]
Slayer ook vlak voor 20.00, zelfde dag als Echoes
Sterktequote:Op zaterdag 26 december 2020 14:38 schreef Zorro het volgende:
Tot laterZ
Jaquote:
Rick Astleyquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Welke nummers komen er nu in de nacht en normaal niet?
Nummer 2000quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Welke nummers komen er nu in de nacht en normaal niet?
Die granaat van hem is helemaal kut.quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:39 schreef MTheBassman het volgende:
Godverdomme, deze vervelende klojo weer.
Ik weet niet wat het is, maar ik kan Bruno Mars' stem totaal niet hebben. Zeikerig, hoog, bah
Ik heb 'm live gezien op Pinkpop, wel een absolute koning hoorquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:39 schreef MTheBassman het volgende:
Ik weet niet wat het is, maar ik kan Bruno Mars' stem totaal niet hebben. Zeikerig, hoog, bah
die is verreweg de ergste ja.quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die granaat van hem is helemaal kut.
ja ik geloof best dat hij een goede show neerzetquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb 'm live gezien op Pinkpop, wel een absolute koning hoor
Da's wel een mindere jaquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die granaat van hem is helemaal kut.
quote:
Same here!quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:40 schreef houdjemond het volgende:
Vind deze wel leuk, niet T2K waardig, maar gewoon leuk
Na 10 bier kan ik het nog niet hebben hoorquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:41 schreef MTheBassman het volgende:
dit nummer is alleen leuk na 10 bier. En ik drink niet meer
Yup, en ik was daar vantevoren best sceptisch over... maar ook qua zang helemaal in ordequote:Op zaterdag 26 december 2020 14:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja ik geloof best dat hij een goede show neerzet
Ik was ook wel gaan kijken als ik aanwezig geweest was.quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, en ik was daar vantevoren best sceptisch over... maar ook qua zang helemaal in orde
Was toen op vakantie in Noorwegen, en dan luister je daar naar de radio in de auto. Om het uur dat nummerquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:41 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
die is verreweg de ergste ja.
Jaquote:
Eens, ik luister nog liever Frans Bauer dan Bruno Sars, kan dat gewoon echt niet uitstaanquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:39 schreef MTheBassman het volgende:
Maar hierna komt de waarheid.quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:44 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb hier niet veel mee. Het is beter dan wat hierna komt en wat net kwam, dat dan weer wel.
dit is de betere versie wmbquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja
Ik zie trouwens dat de versie van Robbie Williams nog hoger staat... ik vind één versie in zo'n lijst altijd wel genoeg, hoewel beide prima zijn
Wat mij betreft ookquote:
Ik ga zelf meestal naar Los Pollos Hermanos.quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Net als Popeye's goed te doen...
Uptown funk gaat nog wel. sommigen gaan misschien ook mee met de bruno hype train, maar ik mee het serieus over zn stem.quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:46 schreef Strani het volgende:
Grappig, wist niet dat er zo'n algemene Bruno Mars-haat was. Ik vind Uptown Funk prima en heb zelfs gestemd (zonder succes natuurlijk) op Versace on the Floor. Z'n zoetsappige liedjes vind ik ook niet zo veel aan.
Dat was Marco vast ook nietquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet klaar voor de waarheid
you cant handle the truth!quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet klaar voor de waarheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Die ken ik dan weer niet...quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ga zelf meestal naar Los Pollos Hermanos.
Ja, dat kan natuurlijk dat iemands stem gewoon echt geen lekker effect heeft op je.quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:46 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Uptown funk gaat nog wel. sommigen gaan misschien ook mee met de bruno hype train, maar ik mee het serieus over zn stem.
Uptown Funk is nog aanhoorbaar, Mirror is echt het grote probleem, die staat toch wel in mijn top 3 kutste platen ooit ter wereld verschenen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:46 schreef Strani het volgende:
Grappig, wist niet dat er zo'n algemene Bruno Mars-haat was. Ik vind Uptown Funk prima en heb zelfs gestemd (zonder succes natuurlijk) op Versace on the Floor. Z'n zoetsappige liedjes vind ik ook niet zo veel aan.
Uptown funk is prima!quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:46 schreef Strani het volgende:
Zijn eerste albums staan gewoon vol met SkyRadio/tandartswachtkamermuziek.quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Uptown Funk is nog aanhoorbaar, Mirror is echt het grote probleem, die staat toch wel in mijn top 3 kutste platen ooit ter wereld verschenen.
en toen ging Marco zijn relatie naar de MAAN.quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Voor Marco zat er ook niks anders op dan de waarheid te vertellen nadat mevrouwtje Hond het nodig vond om haar eigen datingshow te promoten met het lekken van een slippertje
quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:50 schreef TheVulture het volgende:
Al die teksten van Borsato bijten nu zo hard in zijn staart he
quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:51 schreef MTheBassman het volgende:
marco is een vieze flat earther, ik wist het.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe vertel je iemand dat de aarde niet meer rond is?
Hoe vertel je iemand dat covid maar een griep is?
Een vriend van die lange, Frans.quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:51 schreef LTVDK het volgende:
'Hoe vertel je iemand dat de aarde niet meer rond is'
Marco is gewoon een flat-earther
quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe vertel je iemand dat de aarde niet meer rond is?
Hoe vertel je iemand dat covid maar een griep is?
quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:51 schreef LTVDK het volgende:
'Hoe vertel je iemand dat de aarde niet meer rond is'
Marco is gewoon een flat-earther
Heel interessantquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Een vriend van die lange, Frans.
Die zullen vast wel eens een plaat hebben gemaakt samen dan.quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Baas Borsato?quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Enige deelnemer?quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:52 schreef Dagoduck het volgende:
Marco Borsato deed ooit mee aan een talentenjacht in Den Helder.
Lange Marcoquote:
Samen met Glen dacht ik te weten.quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:52 schreef Dagoduck het volgende:
Komt dichtbij zoquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:52 schreef Dagoduck het volgende:
Ik weet er het fijne niet van, maar volgens mij won ie niet.quote:
Hou je haaks PiKaFa!quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:54 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ga zo naar de schoonfam, hou jezelf taai 👋
Het nummer van FWM?quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:55 schreef houdjemond het volgende:
Ja en ik ben vernoemd naar Rhiannon, dat boeit ook niemand.
Ik naar Erik de Noormanquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:55 schreef houdjemond het volgende:
Zoals Kristallnacht?quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:55 schreef BillDauterive het volgende:
Er moeten meer Duitse platen in de top 2000!
pas een beetje op met zulke uitspraken, voor je het weet nemen ze de boel weer over.quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:55 schreef BillDauterive het volgende:
Gelukkig komt Spider Murphy Gang nog.quote:
Gaat naar een andere zenderquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waarom doet Rob Stenders eigenlijk niet mee dit jaar?
Ik naar Denis van Blondiequote:Op zaterdag 26 december 2020 14:55 schreef houdjemond het volgende:
Nou, van onze ouders moesten we het hebbenquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik naar Erik de Noorman![]()
Ze smaakten weer goed zojuist.quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:56 schreef Moira het volgende:
[..]
Op een paar dagen na exact 7 jaar geleden2013 beste 13
Er zijn slechtere nummers waar ja naar vernoemd kan worden...quote:
Die vind ik dan weer wel leukquote:
Halloooo daar ben ik weer, Lamme Frans!quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik ken deze ook als jingle van Rob Janssen op 3FM
SOWIESO!!quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:55 schreef BillDauterive het volgende:
quote:Ja, Rosi hat ein Telefon
Auch ich hab ihre Nummer schon
Unter zwounddreißig sechzehn acht
Herrscht Konjunktur die ganze Nacht
Und draußen im Hotel L'Amour
Langweilen sich die Damen nur
Weil jeder den die Sehnsucht quält
Ganz einfach Rosis Nummer wählt
Und draußen vor der großen Stadt
Stehen die Nutten sich die Füße platt
Skandal (Skandal) im Sperrbezirk
Skandal (Skandal) im Sperrbezirk
Skandal, Skandal um Rosie
Opa heette Jan aan beide kanten, iets met Maria en FWM.quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:57 schreef Isorden het volgende:
[..]
Er zijn slechtere nummers waar ja naar vernoemd kan worden...
Als ik een meisje had geweest was, was ik vernoemd naar Jessica van the Allman Brothers Band
zo knappe gokquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:57 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Die vind ik dan weer wel leuk![]()
Ik doe een wilde gok: Denise?
Ja, maar dan met een c ipv squote:Op zaterdag 26 december 2020 14:57 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Die vind ik dan weer wel leuk![]()
Ik doe een wilde gok: Denise?
Wel een gemis, heb een beetje het gevoel dat het hele zooitje uit elkaar begint te vallen.quote:
quote:Bijna zeven zeventjes!
26 december 15.00-16.00 uur
1509 Appleknockers Flophouse Cuby & the Blizzards 6
1508 Home By The Sea Genesis 7
1507 Blackstar David Bowie 7
1506 Ain't Nobody Rufus & Chaka Khan 7
1505 Right Next Door The Robert Cray Band 7
1504 San Francisco Scott McKenzie 7
1503 Human Touch Bruce Springsteen 6
1502 Scenes From An Italian... Billy Joel 6
1501 You Don't Know Milow 3
1500 I'm Going Home Ten Years After 7
Oh das wel een toffe spelling. Mijn tweede naam is heel standaard maar dan met een Griekse IJ. Vind ik zelf ook wel prima.quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:58 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ja, maar dan met een c ipv s
Ik ben er zelf ook best tevreden mee
dat is jammerquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zo te zien weer niet de Woodstock-versie van I'm Going Home
De Top 2000 leent zich er uitstekend voor om platen te (her)ontdekken.quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:55 schreef TheVulture het volgende:
Dit is zo'n lied waarbij ik nooit de titel en artiest kan onthouden, maar die ik helemaal te gek vind als ik 'm hoor
Het is een gotspe!quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zo te zien weer niet de Woodstock-versie van I'm Going Home
1 keer draaien en volgend jaar staat ie 300 plekken hogerquote:
* Isorden heeft nog steeds niks kunnen afstrepenquote:Op zaterdag 26 december 2020 15:00 schreef MTheBassman het volgende:
5 Led Zeppelin-Stairway to Heaven
15 Deep Purple-Child In Time
23 Simon & Garfunkel-Sound Of Silence
30 Metallica-One
77 Pink Floyd-Another Brick In The Wall
95 Dire Straits-Private Investigations
109 Fleetwood Mac-The Chain
238 Mamas & Papas-California Dreamin’
260 Kansas-Dust In The Wind
298 Slayer-Angel Of Death
368 ABBA-Mamma Mia
391 Within Temptation-Mother Earth
511 Madness-One Step Beyond
566 Scorpions-Still Loving You
627 Status Quo-Roll Over Lay Down
641 Golden Earring-Going To The Run
695 Rammstein-Mutter
713 Derek & The Dominos-Layla
987 Elton John-Goodbye Yellow Brick Road
1006 The Doors-People Are Strange
1011 ZZ Top-Gimme All Your Lovin’
1050 Queens of the Stone Age-Go With The Flow
1161 Christina Aguilera-Hurt
1248 Faith No More-Epic
1260 Marvin Gaye-Heard It Through The Grapevine
1507 David Bowie-Blackstar
1651 Chris Isaak-Blue Hotel
1699 Black-Wonderful Life
1707 Stevie Wonder-As
1803 Santana-Smooth
1871 Tanita Tikaram-Twist In My Sobriety
* MTheBassman kan eindelijk weer eentje afstrepen
moet je eens de lagere nummers een beetje helpenquote:Op zaterdag 26 december 2020 15:00 schreef Isorden het volgende:
[..]
* Isorden heeft nog steeds niks kunnen afstrepen
quote:Op zaterdag 26 december 2020 15:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
1 keer draaien en volgend jaar staat ie 300 plekken hoger
En jij speel basgitaar? Man man man.quote:Op zaterdag 26 december 2020 15:00 schreef MTheBassman het volgende:
1505 Right Next Door The Robert Cray Band![]()
Heb ze zo goed geholpen dat ze nu hoger staanquote:Op zaterdag 26 december 2020 15:01 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
moet je eens de lagere nummers een beetje helpen
ik herhaal dat ik verschrikkelijk ben met titelsquote:Op zaterdag 26 december 2020 15:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En jij speel basgitaar? Man man man.
Kun je me dan uitleggen waarom dit sinds 3 jaar in de lijst staat? Ik snap t oprecht niet.quote:Op zaterdag 26 december 2020 15:02 schreef Zorro het volgende:
Gelukkig staat de top2000 hier ook op zodat ik mijn stemlijstgenot Home By The Sea niet hoef te missen. Hoogtepunt van het uur
Aanvullend: mobiel fokken is kut.
somebody will know someday, wat een baasquote:Op zaterdag 26 december 2020 15:03 schreef Dagoduck het volgende:
Weer eentje afstrepen
0028 Pink Floyd - Shine On You Crazy Diamond
0081 The Doors - Riders On The Storm
0145 Moody Blues - Nights In White Satin
0298 Slayer - Angel of Death
0495 David Bowie - Let's Dance
0740 Alice In Chains - Would?
0750 Leonard Cohen - So Long Marianne
0869 Jimi Hendrix Experience - Voodoo Child (Slight Return)
0894 Arctic Monkeys - When The Sun Goes Down
0917 Prodigy - Smack My Bitch Up
1050 Queens Of The Stone Age - Go With The Flow
1185 De Jeugd Van Tegenwoordig - Watskeburt?!
1216 Iron Butterfly - In A Gadda Da Vida
1249 Heart - Barracuda
1316 Cuby & the Blizzards - Somebody Will Know Someday
1335 Editors - The Racing Rats
1353 (Jeff Wayne - The Eve Of The War
1424 Foo Fighters - All My Life
1509 Cuby & the Blizzards - Appleknockers Flophouse
1624 J.J. Cale - Call Me The Breeze
1908 Neil Young - Southern Man
Gelukkig is Kees Kwaks van de ANWB er dan nog met verkeersinformatie!quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:59 schreef TheVulture het volgende:
Milow, over zaaddodende muziek gesproken
Zo vermoeiend ja... nou is dat schaatsnieuws ook totaal niet relevant trouwens, maar goed.quote:Op zaterdag 26 december 2020 15:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ze weten t wel voor elkaar te krijgen om elk blokje wel weer eigen 'nieuws' te maken he..
Ik zou eerder zeggen: waarom niet al veel langerquote:Op zaterdag 26 december 2020 15:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Kun je me dan uitleggen waarom dit sinds 3 jaar in de lijst staat? Ik snap t oprecht niet.
Ze heten niet allemaal Louis van Gaal hequote:Op zaterdag 26 december 2020 15:03 schreef TheVulture het volgende:
Gelukkig trekt Paskal het niet op zichzelf, het succes van Danny Vera
--> Raaskal Jacobsen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 15:03 schreef TheVulture het volgende:
Gelukkig trekt Paskal het niet op zichzelf, het succes van Danny Vera
Verschrikkelijk jaquote:
7 minuten over 3 al gewoon, de tering.quote:
Prima, mis er weinig aanquote:Op zaterdag 26 december 2020 15:06 schreef peaceman het volgende:
Marianne Rosenberg komt rond kwart voor 5 s morgens
Aw, ik lees het nu pas, net te laat.quote:Op zaterdag 26 december 2020 15:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
@:BillDautrive:
Nu Beste Bill in de Snob
@PippenScottie lijkt goed weg te komen...quote:Op zaterdag 26 december 2020 15:06 schreef peaceman het volgende:
Ik wel. feestnummerquote:
Ich bin ziemlich müde..quote:Op zaterdag 26 december 2020 15:06 schreef peaceman het volgende:
Tja, we kunnen die lijst niet helemaal volproppen met Kensington en Borsatan.quote:Op zaterdag 26 december 2020 15:09 schreef TheVulture het volgende:
Dit had er van mij dan ook niet in gehoeven
En John Fogerty als ik me niet vergisquote:Op zaterdag 26 december 2020 15:10 schreef Dagoduck het volgende:
Anders was ik dit jaar naar Blues Grolloo gegaan met een Cuby+Blizzards tribute dag.
Een paar keer Arcade Fire erbij zou ik wel fijn hebben gevondenquote:Op zaterdag 26 december 2020 15:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tja, we kunnen die lijst niet helemaal volproppen met Kensington en Borsatan.
Stop, collaborate and listenquote:Op zaterdag 26 december 2020 15:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hebben ze niet. Wel Vanilla Ice
Die staan er ook echt nog maar 1 keer in hequote:Op zaterdag 26 december 2020 15:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een paar keer Arcade Fire erbij zou ik wel fijn hebben gevonden
klopt, er staat wel phil collins in de lijst zeg.quote:
Maar goed, nu is Into The Grave verplaatst naar datzelfde weekend. En mijn ouders zijn dan 40 jaar getrouwd. Kan toch niet alles tegelijk verdomme.quote:Op zaterdag 26 december 2020 15:11 schreef Isorden het volgende:
[..]
En John Fogerty als ik me niet vergis
of een paar goede nummers van iemand anders.quote:Op zaterdag 26 december 2020 15:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een paar keer Arcade Fire erbij zou ik wel fijn hebben gevonden
deze is prima, maar hoor toch liever Peter zingenquote:
ik vind Everything now best wel kut eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 december 2020 15:13 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Arcade Fire wel met Everything Now één van de festivalanthems van de afgelopen 10 jaar (samen met Dancing On My Own)
Ik heb niet echt een voorkeur voor Peter of Phil, beide hebben hun charme.quote:Op zaterdag 26 december 2020 15:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
deze is prima, maar hoor toch liever Peter zingen
Van orgeltje wordt je wel meteen vrolijk toch?quote:Op zaterdag 26 december 2020 15:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vind Everything now best wel kut eigenlijk.
Dat.quote:Op zaterdag 26 december 2020 15:13 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een voorkeur voor Peter of Phil, beide hebben hun charme.
Ik vind die panfluit echt verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 26 december 2020 15:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Van orgeltje wordt je wel meteen vrolijk toch?
Vind de panfluit wel catchy eigenlijkquote:Op zaterdag 26 december 2020 15:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vind die panfluit echt verschrikkelijk.
dat kan, de meeste mensen zijn het ook niet met me eens hoor. Dat album vind ik sowieso niet echt goed.quote:Op zaterdag 26 december 2020 15:15 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Vind de panfluit wel catchy eigenlijk
Ben daar ook wat afwijkend in geloof ik. Vind Electric Blue bv. fijn van dat album, maar dat vindt verder bijna niemandquote:Op zaterdag 26 december 2020 15:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat kan, de meeste mensen zijn het ook niet met me eens hoor. Dat album vind ik sowieso niet echt goed.
Mijn favoriete Bowie nummer is Space Oddityquote:Op zaterdag 26 december 2020 15:17 schreef MTheBassman het volgende:
Misschien ben ik een beetje raar hierin, maar dit is toch mijn favoriete Bowie nummer denk ik. De emoties en gevoelens die hij in dit nummer opbrengt zijn nauwelijks te overtreffen.
Same, stemplaatgenotquote:Op zaterdag 26 december 2020 15:18 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Mijn favoriete Bowie nummer is Space Oddity
Deze anekdote heb ik gisteren ook al gehoord, kan dat?quote:Op zaterdag 26 december 2020 15:18 schreef MTheBassman het volgende:
Ik kon me nog goed herinneren toen die doodging. Ik moest naar college en het sneeuwde teringhard, was -10 gevoelstemperatuur of zo. Uni was gesloten omdat de sneeuw bleef zitten, in ijs veranderde en niemand meer kon rijden of lopen op straat(dit was in Groningen trouwens)
Ik heb geen favoriet Bowie nummerquote:Op zaterdag 26 december 2020 15:18 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Mijn favoriete Bowie nummer is Space Oddity
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |