SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Dit kunnen we volgend jaar ook weer zeggen over alle Beatles-platenquote:
ja, daarna is Herbert Grönemeyerquote:
Gang snol.quote:
Ah, dus dit is Matthew?quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ja, daarna is Herbert Grönemeyer
Of op 2335quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Leuk nummer, maar had best op 1992 binnen mogen komen.
Nu moet ik weten wat Mulan is zeker?quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:48 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Fun fact: deze gozer heeft ook de liedjes op de Mulan-soundtrack geschreven.
Getikttok.quote:
De Disneyfilmquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nu moet ik weten wat Mulan is zeker?
TIKFUCKINGTOK!!!quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:48 schreef asco het volgende:
Ik draai dit elke zomer wel een paar keer.
Heerlijk vrolijk.
Maar waarom komt dit nieuw binnen, is er een reden?
Emmely de Wilt > Matthew Wilder > Ruud de Wildquote:
Jij bent dan ook geen 12quote:
Smaak, u heeft hetquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:48 schreef asco het volgende:
Ik draai dit elke zomer wel een paar keer.
Heerlijk vrolijk.
Maar waarom komt dit nieuw binnen, is er een reden?
Zegt me heel vaag wel wat, zou niet weten waar het over gaat.quote:
FTFYquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:48 schreef Kopiko het volgende:
Kim Wilde> lMatthew Wilder > Ruud de Wildest
The Wild Places staat bovenaan in de pikorde.quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Emmely de Wilt > Matthew Wilder > Ruud de Wild
Echte mensen. Echte videos.quote:
En Wild Horses dan?quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:49 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
The Wild Places staat bovenaan in de pikorde.
Onder geen Bedingfieldquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:50 schreef Isorden het volgende:
[..]
Komt ook onder geen beding op mn telefoon
Ik vergeet eigenlijk dat die app bestaat totdat iemand het noemt en dan gaat mijn gezicht weer zo staanquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:50 schreef Isorden het volgende:
[..]
Peppi en Kokkie!quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:50 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Gijs Staverman en zijn familie, noem een meer iconisch duo.
Heb zoom ook pas sinds gisterenquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:50 schreef Isorden het volgende:
[..]
Heeft laatst een nederlandse versie van deze live op NPO Radio 2 gedaanquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat heeft Stef Bof met kreunermeyer te maken?
In de stemweek gecovered in t cafe.quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat heeft Stef Bof met kreunermeyer te maken?
Laten we ons niet verbergen voor de realiteit en erkennen dat de Stones ook begonnen zijn als door Oldham overgemanaged boybandje die nette pakjes droegen en waarvan over de leeftijd van de bandleden gelogen werd zodat het een tienerbandje leek dat vooral covertjes speelde en hun eerste bescheiden hitje zelfs te danken hebben aan Lennon en McCartney. Denk dat Jagger het ook prima had gevonden als de Stones een boybandje waren gebleven toentertijd. Gelukkig is dat met dank aan Brian Jones en Keith Richards helemaal goed gekomen.quote:
Exactquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat best eens goed zou kunnen!
Niet van deze.quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:51 schreef Isorden het volgende:
[..]
Heeft laatst een nederlandse versie van deze live op NPO Radio 2 gedaan
heb ik dus ook een beetje.quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:53 schreef houdjemond het volgende:
Ik kan hier niet zoveel mee verder
Hoeft ook niet.quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:53 schreef houdjemond het volgende:
Ik kan hier niet zoveel mee verder
Het stoort me ook niet maar gewoon mwehquote:
Keith zelf. Die ziet er al 40 jaar hetzelfde uitquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:51 schreef Dven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
ExactBen meer benieuwd wie Keith moet gaan doen
ja, precies. Het is niet slecht, maar meer dan dat ook niet.quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:54 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Het stoort me ook niet maar gewoon mweh
quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Keith zelf. Die ziet er al 40 jaar hetzelfde uit
Allemaal.quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:54 schreef Dven het volgende:
Trouwens wel benieuwd hoe veel Beatles liedjes er in de top 2000 gaan staan als Lennon doodgaat.
Nog een keer?quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:54 schreef Dven het volgende:
Trouwens wel benieuwd hoe veel Beatles liedjes er in de top 2000 gaan staan als Lennon doodgaat.
Ik hoop anders dat Peaceman's zoon nog lang blijft leven.quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:54 schreef Dven het volgende:
Is er sportsen?quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Goeie! ik zal de tv eens aanzetten
Het was een garpquote:
Echt?quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:55 schreef PippenScottie het volgende:
Kijk, Jacques Brel. Daar ben ik nou groot liefhebber van.
Goeden smaakquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:55 schreef PippenScottie het volgende:
Kijk, Jacques Brel. Daar ben ik nou groot liefhebber van.
Volgend uur minder nummers, vraag me af welke er dan langer is?quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:55 schreef alopio het volgende:
Ik ben wel klaar met dit uur inmiddels.
Gebral?quote:
Niet verwacht van je om eerlijk te zijnquote:
Ik had Vesoul in mijn stemlijstje staan. Zonder resultaat..quote:
Wat drinken we?quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:57 schreef Gunner het volgende:
Heerlijk ontspannend met een drankje erbij
Extra lange live versies van Justin en Adelequote:Op zaterdag 26 december 2020 12:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Volgend uur minder nummers, vraag me af welke er dan langer is?
vind het wel jammer dat Danny Vera op z'n ballads wordt afgekeurd, terwijl ik hem toen hij in stadspark in Groningen speelde echt heerlijke swingende blues rock speelde. Jammer dat die kant van hem niet zo bekend is, kunnen ook best wat nummertjes van in de lijst.quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:56 schreef Dven het volgende:
Ik durf zelfs te stellen dat enkel Racoon en zeker Danny Vera nog kutter zijn dan meneer Bral
Ohja dat is ook vandaagquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:57 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik had Vesoul in mijn stemlijstje staan. Zonder resultaat..
Ik ben ook schaatsen aan het kijken. Ik ben de minst Arubaanse Arubaan die er bestaat
*insert mep-smiley*quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:56 schreef Evenstar het volgende:
Dit is een gedicht voorlezen met wat gepingel op de achtergrond. Geen muziek.
Vesoul heb ik in het verleden ook wel geprobeerd via de vrije keuze, maar dat gaat nu zeker niet meer gebeuren helaas.quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:57 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ben ook schaatsen aan het kijken. Ik ben de minst Arubaanse Arubaan die er bestaat
Zou wel uitstekend passen in de Top 2000quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vesoul heb ik in het verleden ook wel geprobeerd via de vrije keuze, maar dat gaat nu zeker niet meer gebeuren helaas.
quote:Schitterende Vlek!
26 december 13.00-14.00 uur
1531 All Night Long (All Night) Lionel Richie 7
1530 Uninvited Alanis Morissette 6
1529 Talkin' Bout A Revolution Tracy Chapman 8
1528 Sloop John B The Beach Boys 7
1527 Always On The Run Lenny Kravitz 8
1526 The First Time Ever I Saw Your... Roberta Flack 9,5
1525 All I Ask Adele 4
1524 Bad Michael Jackson 7
1523 Nicotine Chef'Special 4
1522 Black Night Deep Purple 8
1521 Cry Me A River Justin Timberlake 4
Vesoulquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:57 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ja daar hebben Pik en Piemel ook last van.quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:57 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
vind het wel jammer dat Danny Vera op z'n ballads wordt afgekeurd, terwijl ik hem toen hij in stadspark in Groningen speelde echt heerlijke swingende blues rock speelde. Jammer dat die kant van hem niet zo bekend is, kunnen ook best wat nummertjes van in de lijst.
Ja, maar niet in het profiel van Radio 2.quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:59 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zou wel uitstekend passen in de Top 2000
Helaas, heb permban op FPquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:59 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb een tikkie gepost op de FP. Allemaal even kijken en reageren met "Leuk stukje Pip". Dank!
NBA: Teleurstellende Eerste Kerstdag
Hoezo kroeg?quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:00 schreef Dven het volgende:
1531 All Night Long (All Night) Lionel Richie
1530 Uninvited Alanis Morissette
1529 Talkin' Bout A Revolution Tracy Chapman
1528 Sloop John B The Beach Boys![]()
1527 Always On The Run Lenny Kravitz
1526 The First Time Ever I Saw Your... Roberta Flack
1525 All I Ask Adele
1524 Bad Michael Jackson
1523 Nicotine Chef'Special
1522 Black Night Deep Purple
1521 Cry Me A River Justin Timberlake
Wederom niet geweldig.
Ik durf straks in de kroeg niet voor te stellen om de top2000 maar aan te zetten
Hij zit niet onder de plak van Grapperhaus.quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij zit niet onder de plak van Grapperhaus.
All Night Long is echt heel bekend.quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:59 schreef MTheBassman het volgende:
1531 All Night Long (All Night) Lionel Richie
1530 Uninvited Alanis Morissette
1529 Talkin' Bout A Revolution Tracy Chapman
1528 Sloop John B The Beach Boys
1527 Always On The Run Lenny Kravitz![]()
![]()
1526 The First Time Ever I Saw Your... Roberta Flack
1525 All I Ask Adele
1524 Bad Michael Jackson![]()
![]()
1523 Nicotine Chef'Special![]()
![]()
![]()
1522 Black Night Deep Purple![]()
![]()
![]()
1521 Cry Me A River Justin Timberlake
Ja Rainbowquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:02 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
All Night Long is echt heel bekend.
ja ik denk ook wel dat dat een oh ja-tje wordt.quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:02 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Zieligquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:03 schreef Fred_B het volgende:
Lavie Vey Vera
Zo heet het gisteren geboren kind van Danny Vera.
Ja, fijn liedje van REO Speedwagonquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:02 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Bars mogen hier open voor privéfeesten tot 15 man. Maat van me heeft z'n eigen kroeg dus dat is een beetje onze vaste hangplek gewordenquote:
Weet het wel zeker!quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:03 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ja ik denk ook wel dat dat een oh ja-tje wordt.
Sterktequote:Op zaterdag 26 december 2020 13:03 schreef Fred_B het volgende:
Lavie Vey Vera
schandalig dat Rainbow er nooit heeft ingestaan. Die periode na Dio boeit me dan iets minder.quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij zit niet onder de plak van Grapperhaus.
Heerlijk nummer en Justin is gewoon lekkerquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat een negativiteit op Cry Me a River.
Da's wel een beetje zieligquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:03 schreef Fred_B het volgende:
Lavie Vey Vera
Geen pure aids zijn. Ik werk als een rode lap op een stier op een x-aantal van de vaste users op de FP. Dus vermoed dat Danny voor de wet van de grootste cijfers koosquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:01 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
De FP is pure aids. Wat moet je doen voor een permban?
Ik wou dat ik op Justin Timberlakequote:Op zaterdag 26 december 2020 13:04 schreef houdjemond het volgende:
[..]
[..]
Heerlijk nummer en Justin is gewoon lekker
Ohja jij woont niet in NL, leuk! Doe je dansje en biertje voor mij?quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Bars mogen hier open voor privéfeesten tot 15 man. Maat van me heeft z'n eigen kroeg dus dat is een beetje onze vaste hangplek geworden
Wil de Top2000 daar krijgen maar het moet wel even een schappelijk uurtje zijn om mee te beginnen aangezien ik de enige Nederlander ben dus de traditie ook niet gekend is
Alleen even oppassen dat de radio uitgaat wanneer Madness komt.
Brel is prima, alleen niet in het Nederlands.quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat hier in het topic zoveel mensen ineens negatief zijn over Jacques Brel.. dat geeft wel aan waarom de lijst elk jaar achteruit gaat
Ik had nog geen mening gegeven.quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat hier in het topic zoveel mensen ineens negatief zijn over Jacques Brel.. dat geeft wel aan waarom de lijst elk jaar achteruit gaat
Je bent toch geen deugmens? Dat gaat niet werken inderdaadquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen pure aids zijn. Ik werk als een rode lap op een stier op een x-aantal van de vaste users op de FP. Dus vermoed dat Danny voor de wet van de grootste cijfers koos
Hoe kom je daaronder danquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:06 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Niet gewoon onder de regenton doesjen
Zijn dat mensen die ook Wasontharder gebruiken in de wasmachine? En die in de rechtbank zouden pleiten voor Onthardende omstandigheden?quote:
en meer tijd voor Gijs om leuk te gaan zitten doen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:06 schreef alopio het volgende:
9 uur extra top2000 en zoals verwacht vooral gevuld met meer reclame
Misschien effe zoom aanzetten ook nogquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:05 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ohja jij woont niet in NL, leuk! Doe je dansje en biertje voor mij?
Nee geintje, verkeerde all night long.quote:
Ik ben voorquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien effe zoom aanzetten ook nog
Nee, dit kan niet.quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
Als ik je aan de bar zie staan
Knoop ik niet eens een praatje aan
Ik zou met je uit eten willen gaan
En naar het Rijksmuseum
En als ik straks mijn moed verzameld heb
Dan vertel ik je hoe mooi je bent
En daarna
Een drankje
Een nootje
Dan ben ik
Je boontje
Blijf heel de nacht bij mij
[ afbeelding ]
Thijs Boontjesquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Origineel Thijs Boontjes beter
Alsof die Afrikanen dat zelf ook niet gewoon doen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:08 schreef alopio het volgende:
Mabojambo heel de nacht.
*Leo Blokhuis modus aan*
Wisten jullie dat de “Afrikaanse tekst” geen taal is maar gewoon verzonnen woorden door Lionel zelf?
*Leo Blokhuis modus uit*
Denk dat niemand die mij kent als deugmens ziet maar op de FP en bepaalde fora hier word je er inderdaad vrij snel voor aangezienquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:07 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je bent toch geen deugmens? Dat gaat niet werken inderdaad
quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:08 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee geintje, verkeerde all night long.
Dacht al, heb ik al die jaren wat gemist...quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:08 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat was een andere All night long toch?
quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Alsof die Afrikanen dat zelf ook niet gewoon doen.
80's Las Ketchupquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:08 schreef alopio het volgende:
Mabojambo heel de nacht.
*Leo Blokhuis modus aan*
Wisten jullie dat de “Afrikaanse tekst” geen taal is maar gewoon verzonnen woorden door Lionel zelf?
*Leo Blokhuis modus uit*
Tis nog vroegquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:09 schreef Isorden het volgende:
[..]
[..]
Dacht al, heb ik al die jaren wat gemist...
Cover van Thijs Boontjesquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:09 schreef MTheBassman het volgende:
deze is behoorlijk gestegen. Vraag me af waar dat opeens vandaan komt.
Van lager in de lijstquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:09 schreef MTheBassman het volgende:
Tiktok? Geen ideequote:Op zaterdag 26 december 2020 13:09 schreef MTheBassman het volgende:
Ook Tic Toc?quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:09 schreef MTheBassman het volgende:
Zeker nu er dit jaar betrekkelijk weinig bootjes aangekomen zijn in Europa en ze inmiddels zelfs gewoon terug op zee gedumpt worden.quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:09 schreef MTheBassman het volgende:
Nooit geweten, thxquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:10 schreef Dagoduck het volgende:
Over Lionell gesproken. Wisten jullie dat Neil Young aandeelhouder is van Lionel, LLC een speelgoedtreinenfabrikant?
Ik ben bang dat Thijs Boontjes het antwoord is.quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:09 schreef MTheBassman het volgende:
Dit dus.quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:10 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Thijs Boontjes het antwoord is.
ik ken die man ook niet en ik heb niet bepaald de behoefte om hem te leren kennen.quote:
Ik vroeg al niks.quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik ken die man ook niet en ik heb niet bepaald de behoefte om hem te leren kennen.
Hij heeft ook patenten op zijn naam:quote:
Ja dat is wel heel cheesyquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit dus.
"dan ben ik je boontje"
Hoe bizar.quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:12 schreef Dven het volgende:
Als tiktok zo belangrijk is gebleken voor deze editie van de Top2000, waarom staat How Bizarre er dan niet in terwijl dat blijkbaar ook met dank aan tiktok nieuw leven in is geblazen
Gelukkig niet naakt, zoals bij Thank Uquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:12 schreef Zorro het volgende:
Ja wat is dit? Waarom komt dat mens ineens onuitgenodigd binnenvallen hier?
Dat laatste al helemaal niet nee.quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik ken die man ook niet en ik heb niet bepaald de behoefte om hem te leren kennen.
Mannen blijven toch een beetje kind, ook Neil dusquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij heeft ook patenten op zijn naam:
"A model train control system providing a more realistic modeling of the movement, sound, smoke, and lighting effects of a model train is disclosed."
Is dat ook naakt ingezongen?quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gelukkig niet naakt, zoals bij Thank U
quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:14 schreef alpeko het volgende:
Mooie voor deze kerst. Gisteren was de hele familie bij ons uninvited.
Geen idee. Ik ken alleen de videoclip.quote:
Ook omdat hij dan wat had om met zijn gehandicapte zoon te doen. Dat is toch liefquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:14 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Mannen blijven toch een beetje kind, ook Neil dus
Iemand die bij de Bangles nog over naakt inzingen gaat beginnen die krijgt mij uninvited op de stoepquote:
Maar daar is dan jammer genoeg weer geen videoclip van.quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ken alleen de videoclip.
Ik weet alleen dat Suzanna Hoffs van The Bangles Eternal Flame naakt en zonder kleren heeft ingezongen..
Schattig, en liefquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ook omdat hij dan wat had om met zijn gehandicapte zoon te doen. Dat is toch lief
[ afbeelding ]
Meen je niet!quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat Suzanna Hoffs van The Bangles Eternal Flame naakt en zonder kleren heeft ingezongen..
Ahw das wel lief jaquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ook omdat hij dan wat had om met zijn gehandicapte zoon te doen. Dat is toch lief
[ afbeelding ]
Wat een koning ookquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nouja, dit hoor ik voor het eerstquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
It's a Tra...pman.quote:
Dan zal er zo wel een spookrijdermelding komenquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:17 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Dit is de 90s Total Eclipse Of The Heart.
Guus Meeuwis heeft Tranen Gelachen ook met zonder jas ingezongen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:18 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Guus Meeuwis heeft Tranen Gelachen ook met zonder jas ingezongen.
Hij had hem beter zonder stem kunnen inzingenquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:18 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Het schijnt dat ie zn kinderen ook zonder jas heeft verwektquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:18 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Alles voor de zorgquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:19 schreef Poppejans het volgende:
Zin in volgend uur omdat Placebo en Therapy genottttt
Duurt te lang..quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:19 schreef Poppejans het volgende:
Dat had ik inderdaad graag gezienquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Maar daar is dan jammer genoeg weer geen videoclip van.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:17 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nouja, dit hoor ik voor het eerst![]()
![]()
quote:
https://www.nporadio2.nl/(...)rondom-eternal-flamequote:Jarenlang gaat het gerucht dat Susanna Hoffs het liedje 'Eternal Flame' naakt ingezongen heeft, maar de hamvraag is natuurlijk: is het waar? Het antwoord is: JA! In het BBC-programma I'm In A Girl Group onthult Hoffs dat producer Davitt Sigerson haar in de studio vertelt dat Olivia Newton-John haar beste vocale prestaties behaalt als ze naakt achter de microfoon gaat staan. De Bangles-zangeres besluit dat ook eens uit te proberen. Wanneer de opnames van 'Eternal Flame' erop zitten, vertelt Sigerson dat hij maar een grapje maakte... Oeps!
Ditquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:19 schreef Poppejans het volgende:
Verrek, dat zie ik nu pasquote:
Nouja zeg, hadden jullie dat niet eerder kunnen vertellen?quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat had ik inderdaad graag gezien
[..]
[..]
[..]
https://www.nporadio2.nl/(...)rondom-eternal-flame
quote:
Therapy met een placebo lijkt me niets.quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:19 schreef Poppejans het volgende:
Dat was een oude weerman op RTL4 en die had altijd kutweer te melden zodat ze niet konden surfenquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:21 schreef Zorro het volgende:
Ik weet niet wie John B is maar het schijnt dat de Beach Boys hem gaan slopen.
Vraag me af wat ie heeft uitgespookt.
Ik heb op pure morning gestemdquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:21 schreef Poppejans het volgende:
[..]
0+ 0+
Placebo heeft wel veel betere nummers, maarja die kent het mainstream publiek niet
Dat is even voor 10 uur vanavond?quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:19 schreef Poppejans het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |