SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)
* Dagoduck trekt zak over hoofdquote:
Wij komen er welquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
* Dagoduck trekt zak over hoofd
Was hij kaal dan?quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:20 schreef Zorro het volgende:
Hij zingt over haar, is dit tijdens zijn ontkenningsfase?
Niet het enige voorbeeld inderdaad. Maar continu gejank over de kracht van single zijn, dat de dames aan de top staan en meer van dat soort bagger terwijlquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:17 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Alsof zij de enige/het perfecte voorbeeld daarvan is.
Pre Blof?quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:20 schreef Evenstar het volgende:
Hier kan je ook memes van bouwen zegwat een onnozele tekst
Ik wel m wel een keertje huren als ik slaapproblemen heb, dat zou het moeten verhelpen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:20 schreef alopio het volgende:
Ik denk dat een concert van Long minder intensief is dan een van the Prodigy
Nee dat is Jorrit Hendrix.quote:
Blijft te maken hebben met een Long.quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:20 schreef Poppejans het volgende:
Nou hop, afkappen dit en door met het Adem lied
Is in een kast opgenomen blijkbaar.quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:20 schreef Zorro het volgende:
Voordat ie kaal werd, denk ikquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:20 schreef Zorro het volgende:
Jouw smaak en die van mij liggen echt mijlenver uit elkaar valt me op. Alles wat ik mooi vind kraak jij hier finaal afquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:20 schreef Evenstar het volgende:
Hier kan je ook memes van bouwen zegwat een onnozele tekst
En dan zeikt men over Blof ...
quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet het enige voorbeeld inderdaad. Maar continu gejank over de kracht van single zijn, dat de dames aan de top staan en meer van dat soort bagger terwijl
[ afbeelding ]
Nee joh, niets waard. Maak dan maar gewoon lekker weinig pretentieuze kutpop zoals al die andere dertienineendozijn-artiestjes.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet het enige voorbeeld inderdaad. Maar continu gejank over de kracht van single zijn, dat de dames aan de top staan en meer van dat soort bagger terwijl
[ afbeelding ]
Nee joh, niets waard. Maak dan maar gewoon lekker weinig pretentieuze kutpop zoals al die andere dertienineendozijn-artiestjes.
Robert duwt een kussen op je gezicht?quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:21 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik wel m wel een keertje huren als ik slaapproblemen heb, dat zou het moeten verhelpen.
Maar heeft ie ook een hoedje?quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:22 schreef MTheBassman het volgende:
Godsamme, nog zo'n gevoelige singer songwriter met een piano/gitaar. Het is echt een plaag van jewelste aan het worden.
Flink zijn en dan komt het wel goed.quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:22 schreef alopio het volgende:
[..]
Robert duwt een kussen op je gezicht?
Zo'n vervelend product van One Direction dit...quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:22 schreef MTheBassman het volgende:
Godsamme, nog zo'n gevoelige singer songwriter met een piano/gitaar. Het is echt een plaag van jewelste aan het worden.
Niall Horan zou ik niet echt onder de singer-songwriters scharen. Dit was eerder een uitstapje.quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:22 schreef MTheBassman het volgende:
Ik vind Sign of the Times van Harry Styles op zich nog wel prima te doenquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:22 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zo'n vervelend product van One Direction dit...
Ach dat maakt dit topic en de Top 2000 leuk tochquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jouw smaak en die van mij liggen echt mijlenver uit elkaar valt me op. Alles wat ik mooi vind kraak jij hier finaal af
maakt niet uit, het klinkt alsnog allemaal hetzelfdequote:Op zaterdag 26 december 2020 12:23 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Niall Horan zou ik niet echt onder de singer-songwriters scharen. Dit was eerder een uitstapje.
Ja die is best oke.quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik vind Sign of the Times van Harry Styles op zich nog wel prima te doen
Straks heeft ze het 'beste' van beide wereldenquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:21 schreef Poppejans het volgende:
[..]whahahhaa
Hun dochter lijkt ook nog eens enorm op hem, arme meid
Ik heb geen idee wie het is. Iets zegt me dat het iets van deze tijd is.quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:22 schreef laxus13 het volgende:
Ik vind Niall Horan best leuke muziek maken de afgelopen jaren maar nou net niet deze zeikplaat
Beetje adem ruimte?quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:24 schreef Dagoduck het volgende:
Tijd voor de Prodigy om dit uur nog een beetje smoel te geven.
Ik denk dat Robert meer het type was dat graag zijn gezicht in de kussens liet duwen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:22 schreef alopio het volgende:
[..]
Robert duwt een kussen op je gezicht?
Als ik dit ooit gehoord had, kan ik me daar niks van herinneren. En waarschijnlijk is dat over een uur weer zoquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:22 schreef peaceman het volgende:
Ow dit heb ik wel eens gehoord. Weinig indruk gemaakt.
One Directionquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:24 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie het is. Iets zegt me dat het iets van deze tijd is.
Stemnummer van mijquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik vind Sign of the Times van Harry Styles op zich nog wel prima te doen
Adem je mee met me?quote:
Kevers.quote:
@Limoentjuh ik zal het doorgeven wanneer deze op Netflix verschijnt trouwensquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:26 schreef Dven het volgende:
Harry Styles staat op de nominatie om in een serie over de Rolling Stones de rol van Mick Jagger op zich te nemen. Van mij mag hij de kans krijgen om zich te bewijzen
Vopak?quote:
Wat een heiligschennis.quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:26 schreef Dven het volgende:
Harry Styles staat op de nominatie om in een serie over de Rolling Stones de rol van Mick Jagger op zich te nemen. Van mij mag hij de kans krijgen om zich te bewijzen
quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:27 schreef Kopiko het volgende:
Mooi in elkaar geknutseld dit door Bruce Hornbach.
Gewoon analoge radio aanzetten. Klinkt prima hier nog steedsquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:27 schreef PzKpfw het volgende:
Toch wel irritant dat die digitale radio zo ver achter loopt op de ether.
supermarkten zijn nog openquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:27 schreef alopio het volgende:
Ik heb geneens een 1pac, laat staan een 6pac
Die hebben we niet meer.quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gewoon analoge radio aanzetten. Klinkt prima hier nog steeds
Nieuw bedrijf van Joop van den Ende: &TheRangequote:
Ik denk dat hij dat best eens goed zou kunnen!quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:26 schreef Dven het volgende:
Zeker daarnet bij Robert Long!quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gewoon analoge radio aanzetten. Klinkt prima hier nog steeds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |