Robert duwt een kussen op je gezicht?quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:21 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik wel m wel een keertje huren als ik slaapproblemen heb, dat zou het moeten verhelpen.
Maar heeft ie ook een hoedje?quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:22 schreef MTheBassman het volgende:
Godsamme, nog zo'n gevoelige singer songwriter met een piano/gitaar. Het is echt een plaag van jewelste aan het worden.
Flink zijn en dan komt het wel goed.quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:22 schreef alopio het volgende:
[..]
Robert duwt een kussen op je gezicht?
Zo'n vervelend product van One Direction dit...quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:22 schreef MTheBassman het volgende:
Godsamme, nog zo'n gevoelige singer songwriter met een piano/gitaar. Het is echt een plaag van jewelste aan het worden.
Niall Horan zou ik niet echt onder de singer-songwriters scharen. Dit was eerder een uitstapje.quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:22 schreef MTheBassman het volgende:
Ik vind Sign of the Times van Harry Styles op zich nog wel prima te doenquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:22 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zo'n vervelend product van One Direction dit...
Ach dat maakt dit topic en de Top 2000 leuk tochquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jouw smaak en die van mij liggen echt mijlenver uit elkaar valt me op. Alles wat ik mooi vind kraak jij hier finaal af
maakt niet uit, het klinkt alsnog allemaal hetzelfdequote:Op zaterdag 26 december 2020 12:23 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Niall Horan zou ik niet echt onder de singer-songwriters scharen. Dit was eerder een uitstapje.
Ja die is best oke.quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik vind Sign of the Times van Harry Styles op zich nog wel prima te doen
Straks heeft ze het 'beste' van beide wereldenquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:21 schreef Poppejans het volgende:
[..]whahahhaa
Hun dochter lijkt ook nog eens enorm op hem, arme meid
Ik heb geen idee wie het is. Iets zegt me dat het iets van deze tijd is.quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:22 schreef laxus13 het volgende:
Ik vind Niall Horan best leuke muziek maken de afgelopen jaren maar nou net niet deze zeikplaat
Beetje adem ruimte?quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:24 schreef Dagoduck het volgende:
Tijd voor de Prodigy om dit uur nog een beetje smoel te geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |