Ik denk dat Robert meer het type was dat graag zijn gezicht in de kussens liet duwen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:22 schreef alopio het volgende:
[..]
Robert duwt een kussen op je gezicht?
Als ik dit ooit gehoord had, kan ik me daar niks van herinneren. En waarschijnlijk is dat over een uur weer zoquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:22 schreef peaceman het volgende:
Ow dit heb ik wel eens gehoord. Weinig indruk gemaakt.
One Directionquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:24 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie het is. Iets zegt me dat het iets van deze tijd is.
Stemnummer van mijquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik vind Sign of the Times van Harry Styles op zich nog wel prima te doen
Adem je mee met me?quote:
Kevers.quote:
@Limoentjuh ik zal het doorgeven wanneer deze op Netflix verschijnt trouwensquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:26 schreef Dven het volgende:
Harry Styles staat op de nominatie om in een serie over de Rolling Stones de rol van Mick Jagger op zich te nemen. Van mij mag hij de kans krijgen om zich te bewijzen
Vopak?quote:
Wat een heiligschennis.quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:26 schreef Dven het volgende:
Harry Styles staat op de nominatie om in een serie over de Rolling Stones de rol van Mick Jagger op zich te nemen. Van mij mag hij de kans krijgen om zich te bewijzen
quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:27 schreef Kopiko het volgende:
Mooi in elkaar geknutseld dit door Bruce Hornbach.
Gewoon analoge radio aanzetten. Klinkt prima hier nog steedsquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:27 schreef PzKpfw het volgende:
Toch wel irritant dat die digitale radio zo ver achter loopt op de ether.
supermarkten zijn nog openquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:27 schreef alopio het volgende:
Ik heb geneens een 1pac, laat staan een 6pac
Die hebben we niet meer.quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gewoon analoge radio aanzetten. Klinkt prima hier nog steeds
Nieuw bedrijf van Joop van den Ende: &TheRangequote:
Ik denk dat hij dat best eens goed zou kunnen!quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:26 schreef Dven het volgende:
Zeker daarnet bij Robert Long!quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gewoon analoge radio aanzetten. Klinkt prima hier nog steeds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |