SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)
Dat ze deze vrouw als DJ hebben kunnen aanstellen is een verschrikkingquote:Op zaterdag 26 december 2020 07:45 schreef Cee het volgende:
Als je let op het feit dat Caroline tussen al haar zinnen door (of er zelfs middenin) naar adem hapt hoor je niks anders meer.
Kende REO Speedwagon tot dit jaar eigenlijk maar van 1 nummer....quote:Op zaterdag 26 december 2020 07:45 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
'25 or six to die'
Toch jammer dat een band die dit soort gave muziek maakte zonodig op de ForeignerBoston E. O. Speedwagon-tour moest.
Can't Fight This Feelingquote:Op zaterdag 26 december 2020 07:47 schreef Isorden het volgende:
[..]
Kende REO Speedwagon tot dit jaar eigenlijk maar van 1 nummer....
Dankzij de serie Cobrai Kai zijn dat er nu 2.
Vond die van Beyoncé veul ergerquote:Op zaterdag 26 december 2020 07:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zat er ook aan te denken. Alleen dat nummer van Whitney vond ik niks
Dat ze een plaat van niets had vond ze zelf ookquote:Op zaterdag 26 december 2020 07:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zat er ook aan te denken. Alleen dat nummer van Whitney vond ik niks
In Cobra Kai zat Take it on the run, ook een heel fijn nummer moet ik zeggenquote:Op zaterdag 26 december 2020 07:49 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Can't Fight This Feeling
Kan beter: in de serie Jojo's Bizarre Adventure zit een karakter dat vernoemd is naar de band
Ik Whitney of ik dat een goed nummer vind.quote:Op zaterdag 26 december 2020 07:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat ze een plaat van niets had vond ze zelf ook
Maar ze heeft er wel plezier in.quote:Op zaterdag 26 december 2020 07:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat ze deze vrouw als DJ hebben kunnen aanstellen is een verschrikking
Het is een van mijn favoriete bands allertijden. Maar die scene in Cobra Kai is sowieso legendarisch.quote:Op zaterdag 26 december 2020 07:47 schreef Isorden het volgende:
[..]
Kende REO Speedwagon tot dit jaar eigenlijk maar van 1 nummer....
Dankzij de serie Cobrai Kai zijn dat er nu 2.
Nee, maar haal het eerst even uit de foley.quote:Op zaterdag 26 december 2020 07:47 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Heeft iemand het brood al in de oven gedaan?
Whitney zelf vond het niks ? Dat is een leuk weetje dan.quote:Op zaterdag 26 december 2020 07:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat ze een plaat van niets had vond ze zelf ook
"You like speedwagon?"quote:Op zaterdag 26 december 2020 07:51 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Het is een van mijn favoriete bands allertijden. Maar die scene in Cobra Kai is sowieso legendarisch.
Internationaal lijkt de nadruk veel sterker te liggen op mooie stemmen. Ik krijg ook niet de indruk dat dj's in Nederland goed worden begeleid rond simpele dingen als praten en ademhalen. Dat kun je gewoon trainen en dat lijkt me toch iets wat bij het vak hoort.quote:Op zaterdag 26 december 2020 07:51 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Maar ze heeft er wel plezier in.
Zal me verder ook worst wezen. Als een dj me weet te boeien accepteer ik (tot een bepaalde grens) best snel dat het technisch niet 100% is.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 07:52 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Waren daar ook niet 10 tekstschrijvers bij betrokken?
Ja das met die mooie vergelijking met de BohRap...quote:Op zaterdag 26 december 2020 07:52 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Waren daar ook niet 10 tekstschrijvers bij betrokken?
Vanwege de diepzinnige tekst?quote:Op zaterdag 26 december 2020 07:56 schreef Cee het volgende:
Ik heb in voorgaande jaren op Run the world gestemd.
Nee, omdat ik het heerlijk opzwepend vind. Soms hoeft het niet allemaal moeilijk filosofisch te zijn vind ik.quote:
Ik ken Gorki en Kaleo niet eens als artiesten. Human League en James Brown de hoogtepunten van het uur.quote:Op zaterdag 26 december 2020 07:57 schreef Isorden het volgende:
1596 Off The Wall Michael Jackson
1595 Strange Machines The Gathering
1594 It's A Man's Man's Man's World James Brown![]()
1593 I Can't Make You Love Me Bonnie Raitt![]()
![]()
1592 Up Around The Bend Creedence Clearwater Revival![]()
1591 Sunrise Norah Jones
1590 Mooi Liedje Acda & De Munnik![]()
1589 Mia Gorki![]()
1588 (You're The) Devil In Disguise Elvis Presley![]()
1587 Don't You Want Me The Human League![]()
1586 La Isla Bonita Madonna![]()
1585 Single Ladies (Put A Ring On It) Beyoncé![]()
![]()
![]()
1584 Way Down We Go Kaleo
Hebben we gister ook al gehad, maar dan in de Sjors Michael versiequote:Op zaterdag 26 december 2020 08:00 schreef Limoentjuh het volgende:
1593 I Can't Make You Love Me Bonnie Raitt
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 26 december 2020 07:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, omdat ik het heerlijk opzwepend vind. Soms hoeft het niet allemaal moeilijk filosofisch te zijn vind ik.
Kleine markt en daardoor weinig geld.quote:Op zaterdag 26 december 2020 07:53 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Internationaal lijkt de nadruk veel sterker te liggen op mooie stemmen. Ik krijg ook niet de indruk dat dj's in Nederland goed worden begeleid rond simpele dingen als praten en ademhalen. Dat kun je gewoon trainen en dat lijkt me toch iets wat bij het vak hoort.
Volgens mij heb ik die dan gemist en anders vergeten hoe die gingquote:Op zaterdag 26 december 2020 08:00 schreef Isorden het volgende:
[..]
Hebben we gister ook al gehad, maar dan in de Sjors Michael versie
Zoooo jammer dat ik dat nummer gemist heb...quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lange Fransie meer dan 1000 plaatsen gezakt.
Dat ie nog maar lekker door mag wappie'en en helemaal verdwijnt met z'n kutmuziek.
Die ken ik niet helaas. Op veel zenders bepalen de dj's ook maar een zeer beperkt deel of zelfs niets van de play-list. Dan komt de nadruk wel vaak te liggen op bijzaken.quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:01 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Kleine markt en daardoor weinig geld.
Maar ik hoor al jaren zo veel dj's (lokale zenders, hobbyzenders, freakzenders) waar volgens de ongeschreven radioregels wat aan mankeert, dat ik wel wat gewend ben. Er zitten er echter veel bij met een goede smaak (ja Dj Ratz, ik bedoel o.a. jou) en/of de nodige inhoud, en dat compenseert weer.
Ow ja ik weet het weer. Vond hem niet goedquote:Op zaterdag 26 december 2020 08:00 schreef Isorden het volgende:
[..]
Hebben we gister ook al gehad, maar dan in de Sjors Michael versie
Vind deze versie ook 100x beterquote:Op zaterdag 26 december 2020 08:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow ja ik weet het weer. Vond hem niet goed
Elke zaterdag tussen de middag op Ice Radio. Klinkt alsof 'ie lijm snuift, maar is een fanaat en heeft een goed oor voor zwarte muziek.quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:05 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Die ken ik niet helaas. Op veel zenders bepalen de dj's ook maar een zeer beperkt deel of zelfs niets van de play-list. Dan komt de nadruk wel vaak te liggen op bijzaken.
QFTquote:Op zaterdag 26 december 2020 08:08 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt over Michael, maar Off the Wall is een verdomd goed album
Floor en met name Nightwish kunnen mij ook erg bekorenquote:Op zaterdag 26 december 2020 08:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Indirecte DBZ bonus. Heeft dat programma toch iets goeds gebracht.
Vond het seizoen met Floor sowieso vrij sterk....quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Indirecte DBZ bonus. Heeft dat programma toch iets goeds gebracht.
Een begenadigd zanger en een geweldige songwriter. Dat staat verder los van wat er wel of niet in zijn priveleven gebeurde. We draaien en waarderen het werk van pak m beet Phil Spector ook gewoon.quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:08 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt over Michael, maar Off the Wall is een verdomd goed album
Het is qua bombast wat meer dan in m'n playlists de norm is, maar het is zo goed gemaakt dat ik er toch voor val.quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:12 schreef Cee het volgende:
Dít vind ik dus borderline kitscherig pannengerammel, van die vleermuizenmuziek.
Je bedoelt Woman van Neneh Cherry.quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:17 schreef peaceman het volgende:
Het is een mannenwereld en zo is het
Ja, maar....quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:17 schreef peaceman het volgende:
Het is een mannenwereld en zo is het
quote:
Die is door m'n generatie vooralsnog overgeslagen qua stemgedrag. Of Radio 2 houdt het tegen.quote:
De Party Animals stonden er wel in...quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:19 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Die is door m'n generatie vooralsnog overgeslagen qua stemgedrag. Of Radio 2 houdt het tegen.
Toch ook best iconisch.
En ditquote:Op zaterdag 26 december 2020 08:20 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Deze versie >>>>> Sjors' versie
quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:20 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Deze versie >>>>> Sjors' versie
Soms weet ik wel waar ik het over hebquote:Op zaterdag 26 december 2020 08:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
Klopt deze klinkt 100x beter @:Isorden
quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:22 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Als ze in de auto zat, was er een grote kans dat Bonnie Raitt.
Kijk, het komt wel goed met die muzieksmaak van jouquote:Op zaterdag 26 december 2020 08:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
Klopt deze klinkt 100x beter @:Isorden
Ja, net voor de jaarwisselingquote:Op zaterdag 26 december 2020 08:23 schreef peaceman het volgende:
zijn er gisteren nog leuke liedjes geweest?
dat mag niet he... anderhalve meterquote:Op zaterdag 26 december 2020 08:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuk voor op zo'n Knuffel CD...
quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:22 schreef Isorden het volgende:
[..]
Soms weet ik wel waar ik het over heb![]()
Soms...
Heb jij geen knuffelcontact dan?quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat mag niet he... anderhalve meter
niet met CD'squote:Op zaterdag 26 december 2020 08:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb jij geen knuffelcontact dan?
Ik dacht ik laat deze vandaag maar een keer liggen....quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik CCR de Creedence Clearwater Revival
quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:23 schreef cafca het volgende:
[..]
Kijk, het komt wel goed met die muzieksmaak van jou
quote:Op zaterdag 26 december 2020 07:42 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Welwas rond 1:30 naar bed gegaan en om 06:00 wakker. En de dag begonnen met The Rolling Stones @:dven
![]()
En nu klaar voor een nieuwe dag vol muziek
shit gemist... irritante onderbreking dat kerstgebeuren inclusief diner.quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Wat is dat?
Ik bedoel the Wild Places
Hmm oke. Wat is dan een gepaste afstand?quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die hoef je dan ook niet op 1,5 meter van je af te houden...
quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:26 schreef Limoentjuh het volgende:
![]()
niet een geweldige nummer maar wel lekker
![]()
Voor een knuffelcontact: Geen!quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hmm oke. Wat is dan een gepaste afstand?
De man maakte 3 geweldige albums binnen één jaar!quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:26 schreef Dwersdriever het volgende:
Die stem van Fogarty blijft ongeëvenaard uniek.
Alle Creedence is omhoog zo te zien. Not that I'm complainingquote:Op zaterdag 26 december 2020 08:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goed, waarom is dit meer dan 300 plekken gestegen?
Is foggerty dood dan?? heb ik dat gemist?quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:27 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Alle Creedence is omhoog zo te zien. Not that I'm complaining
nee dit had niet op cd moeten verschijning. tenenkrommend.quote:
Nee hoor, springlevendquote:Op zaterdag 26 december 2020 08:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Is foggerty dood dan?? heb ik dat gemist?
ben een theeleut.quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Gaat zo wel over na een bakje koffie
Ze hebben waarschijnlijk de memo dat 60s muziek moet inleveren gemist.quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Is foggerty dood dan?? heb ik dat gemist?
dat lijkt me een plausibele verklaring.quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:29 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ze hebben waarschijnlijk de memo dat 60s muziek moet inleveren gemist.
Ik koop dan ook geen Knuffel CD's...quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee dit had niet op cd moeten verschijning. tenenkrommend.
En dat is niet ergquote:Op zaterdag 26 december 2020 08:29 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ze hebben waarschijnlijk de memo dat 60s muziek moet inleveren gemist.
🙄quote:
Dan een pot thee zettenquote:
FOGERTY GODquote:Op zaterdag 26 december 2020 08:31 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Zeker. CreedenceGODEN
Nee anders zou One Direction wel op één staan. brrrrquote:Op zaterdag 26 december 2020 08:30 schreef Isorden het volgende:
Je kan een nummer wel zo noemen... maar dat maakt het nog geen mooi liedje....
Best song ever?quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:32 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee anders zou One Direction wel op één staan. brrrr
nou de hele dag thee zou ik ook gek van worden. vanavond gewoon weer bier.quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:31 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dan een pot thee zetten![]()
Ik vind thee ook lekker maar liever koffie om goed wakker te worden.
En thee door de rest van de dag heen
quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:32 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Wanneer Acda en de Munnik hun liedje 'mooi liedje' noemen:
[ afbeelding ]
Zou scorpion al wakker zijn? die vindt dat ook nogal mooi.quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:33 schreef DecoAoreste het volgende:
Goeiemorgen -geeuw-
Mooi op tijd voor Gorki!
Dat vraag je toch niet?quote:
Nee dat staat namelijk op 15quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:34 schreef cafca het volgende:
[..]
Yep. Maar ja, we weten (bijna) allemaal dat het beste liedje helemaal niet op één staat.
En alleen Elvis blijft bestaanquote:Op zaterdag 26 december 2020 08:35 schreef Dwersdriever het volgende:
Zodadelijk wel een geniaal nummer van Elvis.
Nog nooit gehoord, ook niet van planquote:
Sterren komen, sterren gaan, alleen Elvis blijft bestaan.quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:35 schreef Dwersdriever het volgende:
Zodadelijk wel een geniaal nummer van Elvis.
allemaal waarquote:Op zaterdag 26 december 2020 08:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, of is gisteren al langsgekomen, of staat er gewoon niet in
Nederland....quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:36 schreef Dwersdriever het volgende:
Ik zie nu net dat Forever Autumn op 1637 stond, tweehonderd plaatsen lager dan vorig jaar
Dan weet ik wat ik hem moet laten luisteren als straf omdat hij The Rolling Stones heeft gemistquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:38 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dan weet ik wat ik hem moet laten luisteren als straf omdat hij The Rolling Stones heeft gemist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Wel ! Omdat je The rolling Stones hebt gemistquote:Op zaterdag 26 december 2020 08:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord, ook niet van plan
ja sorry het is nog vroegquote:
Dat...quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:39 schreef peaceman het volgende:
eigenlijk is het best een saai nummer
Is Gangnam Style technisch gezien geen K-pop? Die heb je vast weleens gehoordquote:Op zaterdag 26 december 2020 08:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord, ook niet van plan
Mee eens hoor, snap die hype ook nooit zo goedquote:Op zaterdag 26 december 2020 08:39 schreef peaceman het volgende:
De piano maakt het speciaal.quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:39 schreef MadMaster het volgende:
In mijn herinnering was dit beter dan ik het nu beleef.
Veel herhaling van een wazige tekst en op de piano na behoorlijk monotoon...
Ja, Luc de Vos heeft betere nummers gemaakt. Maar ja....quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:39 schreef peaceman het volgende:
Oh god, hebben de Stans alsnog BTS in de lijst gekregen?quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:40 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Is Gangnam Style technisch gezien geen K-pop? Die heb je vast weleens gehoord
Jammer dat we nooit meemaken dat hij nummer 11 is.quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
En dan nu Elvis, leuk van de productie
Volgende keer stem ik dan op Pieter van Vollenhoven...quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:40 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
De piano maakt het speciaal.
STOP DE PERSENquote:Op zaterdag 26 december 2020 08:41 schreef Limoentjuh het volgende:
Dat nummer van acda vond ik niet leuk.
Maar ik ken dit nummer van Elvis !!![]()
![]()
![]()
En hij is leuk![]()
![]()
![]()
Ja, "toevallig"quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
En dan nu Elvis, leuk van de productie
quote:
Ik probeeer meer thee te drinken. Heb iets van 40 smaakjes en die moeten eerst op voor ik nieuwe kan halenquote:Op zaterdag 26 december 2020 08:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou de hele dag thee zou ik ook gek van worden. vanavond gewoon weer bier.
40 smaakjes?quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:43 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik probeeer meer thee te drinken. Heb iets van 40 smaakjes en die moeten eerst op voor ik nieuwe kan halen![]()
Maar af en toe koffie in de middag om gek te doen dan
oke Leoquote:Op zaterdag 26 december 2020 08:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laagste noteringen (2019) die we nog niet hebben gehad:
1974 Loreen Euphoria
1956 Lionel Richie All Night Long (Thijs Boontjes effect)
1925 Plain White T's Hey There Delilah
1846 Madonna La Isla Bonita
1822 Chaka Khan & Rufus - Ain't Nobody
1811 Kaleo Way Down We Go
1803 Blof Hou Vol Hou Vast
1802 Justin Timberlake Cry Me A River
1796 Wham! Club Tropicana
1789 Eurythmics There Must Be an Angel
1785 Red Hot Chili Peppers By The Way
1784 Police Don't Stand So Close To Me (coronabonus)
1779 Gilbert Becaud Nathalie (quiz)
1757 Foo Fighters Times Like These (corona)
1750 Gregory Porter Liquid Spirit (quiz)
Verder verwacht ik veel van:
1722 Kensington Uncharted
1658 Bill Withers Lovely Day
Trends die ik zie zijn het logische verlies van Marco en het verwachte verlies van Coldplay en U2. Daarnaast lijkt Elvis ook een slecht jaar te hebben en zijn er ook een aantal andere oude artiesten die het moeilijk hebben. The Who denk ik aan, bijvoorbeeld. Jaren 80 en jaren 00 lijken het gemiddeld genomen het beste te doen. Daarnaast even lachen om Lange Frans
Qua stijgers zie ik vooral de verwachte bonussen.
Er zijn ook een aantal correcties - The Cure verliest een groot deel van de concertbonus van vorig jaar en lijkt richting het 2018 niveau te gaan, Madonna kruipt wat terug omhoog en ook de artiesten die vorig jaar veel verloren (Otis, Marvin, James oa) pakken wat winst terug.
Tot zover.
2 NUMMERS!!quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:41 schreef Isorden het volgende:
[..]
STOP DE PERSEN
LIMOENTJUH KENT EEN NUMMER![]()
![]()
Ik dacht ik doe eens een leuke postquote:
Ik ga het opslaan!quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:44 schreef MadMaster het volgende:
Maar mensen, luister ook eens naar hun album Reproduction.
Veel beter nog dan dit...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
2 NUMMERS!!
Ik ken dit nummer ook alben een beetje trots op mezelf
Van welk bouwjaar ben je?quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
2 NUMMERS!!
Ik ken dit nummer ook alben een beetje trots op mezelf
quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht ik doe eens een leuke post
Ik heb ooit ergens een groot verhaal gelezen over hoe de baby boom-generatie dusdanig demografisch dominant is dat ze heel lang de lijsten hebben gedomineerd met jaren zestig en zeventigmuziek. Maar schijnbaar begint dat dan toch af te zwakken.quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laagste noteringen (2019) die we nog niet hebben gehad:
1974 Loreen Euphoria
1956 Lionel Richie All Night Long (Thijs Boontjes effect)
1925 Plain White T's Hey There Delilah
1846 Madonna La Isla Bonita
1822 Chaka Khan & Rufus - Ain't Nobody
1811 Kaleo Way Down We Go
1803 Blof Hou Vol Hou Vast
1802 Justin Timberlake Cry Me A River
1796 Wham! Club Tropicana
1789 Eurythmics There Must Be an Angel
1785 Red Hot Chili Peppers By The Way
1784 Police Don't Stand So Close To Me (coronabonus)
1779 Gilbert Becaud Nathalie (quiz)
1757 Foo Fighters Times Like These (corona)
1750 Gregory Porter Liquid Spirit (quiz)
Verder verwacht ik veel van:
1722 Kensington Uncharted
1658 Bill Withers Lovely Day
Trends die ik zie zijn het logische verlies van Marco en het verwachte verlies van Coldplay en U2. Daarnaast lijkt Elvis ook een slecht jaar te hebben en zijn er ook een aantal andere oude artiesten die het moeilijk hebben. The Who denk ik aan, bijvoorbeeld. Jaren 80 en jaren 00 lijken het gemiddeld genomen het beste te doen. Daarnaast even lachen om Lange Frans
Qua stijgers zie ik vooral de verwachte bonussen.
Er zijn ook een aantal correcties - The Cure verliest een groot deel van de concertbonus van vorig jaar en lijkt richting het 2018 niveau te gaan, Madonna kruipt wat terug omhoog en ook de artiesten die vorig jaar veel verloren (Otis, Marvin, James oa) pakken wat winst terug.
Tot zover.
ach ieder zijn gekte nietwaar?quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:46 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja van die doosjes gwn hoor.
Pickwick Lipton celestial etcBeetje uit de hand gelopen
Het was wel even veel lezen...quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
SLS loopt alquote:Op zaterdag 26 december 2020 08:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Iets extremer, maar geweldige synthpop...
Als dat zo is inderdaad wel, daar viel niet aan te ontkomenquote:Op zaterdag 26 december 2020 08:40 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Is Gangnam Style technisch gezien geen K-pop? Die heb je vast weleens gehoord
Het feit dat de meeste anderen niet lijstloos luisteren maakt het wel lastiger de aardigheid ervan te pakkenquote:Op zaterdag 26 december 2020 08:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dit dus gewoon 3 op rij?quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:47 schreef Limoentjuh het volgende:
Dit nummer![]()
Heb op “material girl” Gestemd maar zat ook nog even te twijfelen of ik niet voor deze moest gaan.
Oh ik ook , mooi jaar, europees kampioen enzoquote:
Weten we al wanneer de volgende komt?quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:39 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wel ! Omdat je The rolling Stones hebt gemist![]()
WE ZOUDEN ALLE ROLLING STONES NUMMERS SAMEN LUISTEREN
niet bonita?quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:48 schreef cafca het volgende:
Ik vind dit een niksig nummer van Madonna
Volgend uur alweerquote:Op zaterdag 26 december 2020 08:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Weten we al wanneer de volgende komt?
Ik vind alles van Madonna niksigquote:Op zaterdag 26 december 2020 08:48 schreef cafca het volgende:
Ik vind dit een niksig nummer van Madonna
Dat effect is wel al zeker sinds 2015 aan de gang en sinds 2017-18 is er écht een ommekeer inquote:Op zaterdag 26 december 2020 08:46 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Ik heb ooit ergens een groot verhaal gelezen over hoe de baby boom-generatie dusdanig demografisch dominant is dat ze heel lang de lijsten hebben gedomineerd met jaren zestig en zeventigmuziek. Maar schijnbaar begint dat dan toch af te zwakken.
sowieso heeft ze leuke nummers gemaakt.quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:48 schreef Poppejans het volgende:
ja k weet dat je haar niet live moet horen, maar dit nummer vind ik wel fijn hoor
Ik heb beidenquote:Op zaterdag 26 december 2020 08:49 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja preciesde een heeft 40 smaakjes thee en de ander vind “panic at The disco” niet goed
![]()
Ik heb wel het album Traveloguequote:Op zaterdag 26 december 2020 08:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Iets extremer, maar geweldige synthpop...
quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:49 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja preciesde een heeft 40 smaakjes thee en de ander vind “panic at The disco” niet goed
![]()
Op 1573 Time is on my sidequote:Op zaterdag 26 december 2020 08:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Weten we al wanneer de volgende komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |