Kleine markt en daardoor weinig geld.quote:Op zaterdag 26 december 2020 07:53 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Internationaal lijkt de nadruk veel sterker te liggen op mooie stemmen. Ik krijg ook niet de indruk dat dj's in Nederland goed worden begeleid rond simpele dingen als praten en ademhalen. Dat kun je gewoon trainen en dat lijkt me toch iets wat bij het vak hoort.
Volgens mij heb ik die dan gemist en anders vergeten hoe die gingquote:Op zaterdag 26 december 2020 08:00 schreef Isorden het volgende:
[..]
Hebben we gister ook al gehad, maar dan in de Sjors Michael versie
Zoooo jammer dat ik dat nummer gemist heb...quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lange Fransie meer dan 1000 plaatsen gezakt.
Dat ie nog maar lekker door mag wappie'en en helemaal verdwijnt met z'n kutmuziek.
Die ken ik niet helaas. Op veel zenders bepalen de dj's ook maar een zeer beperkt deel of zelfs niets van de play-list. Dan komt de nadruk wel vaak te liggen op bijzaken.quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:01 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Kleine markt en daardoor weinig geld.
Maar ik hoor al jaren zo veel dj's (lokale zenders, hobbyzenders, freakzenders) waar volgens de ongeschreven radioregels wat aan mankeert, dat ik wel wat gewend ben. Er zitten er echter veel bij met een goede smaak (ja Dj Ratz, ik bedoel o.a. jou) en/of de nodige inhoud, en dat compenseert weer.
Ow ja ik weet het weer. Vond hem niet goedquote:Op zaterdag 26 december 2020 08:00 schreef Isorden het volgende:
[..]
Hebben we gister ook al gehad, maar dan in de Sjors Michael versie
Vind deze versie ook 100x beterquote:Op zaterdag 26 december 2020 08:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow ja ik weet het weer. Vond hem niet goed
Elke zaterdag tussen de middag op Ice Radio. Klinkt alsof 'ie lijm snuift, maar is een fanaat en heeft een goed oor voor zwarte muziek.quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:05 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Die ken ik niet helaas. Op veel zenders bepalen de dj's ook maar een zeer beperkt deel of zelfs niets van de play-list. Dan komt de nadruk wel vaak te liggen op bijzaken.
QFTquote:Op zaterdag 26 december 2020 08:08 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt over Michael, maar Off the Wall is een verdomd goed album
Floor en met name Nightwish kunnen mij ook erg bekorenquote:Op zaterdag 26 december 2020 08:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Indirecte DBZ bonus. Heeft dat programma toch iets goeds gebracht.
Vond het seizoen met Floor sowieso vrij sterk....quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Indirecte DBZ bonus. Heeft dat programma toch iets goeds gebracht.
Een begenadigd zanger en een geweldige songwriter. Dat staat verder los van wat er wel of niet in zijn priveleven gebeurde. We draaien en waarderen het werk van pak m beet Phil Spector ook gewoon.quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:08 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt over Michael, maar Off the Wall is een verdomd goed album
Het is qua bombast wat meer dan in m'n playlists de norm is, maar het is zo goed gemaakt dat ik er toch voor val.quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:12 schreef Cee het volgende:
Dít vind ik dus borderline kitscherig pannengerammel, van die vleermuizenmuziek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |