Nederland....quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:36 schreef Dwersdriever het volgende:
Ik zie nu net dat Forever Autumn op 1637 stond, tweehonderd plaatsen lager dan vorig jaar
Dan weet ik wat ik hem moet laten luisteren als straf omdat hij The Rolling Stones heeft gemistquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:38 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dan weet ik wat ik hem moet laten luisteren als straf omdat hij The Rolling Stones heeft gemist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Wel ! Omdat je The rolling Stones hebt gemistquote:Op zaterdag 26 december 2020 08:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord, ook niet van plan
ja sorry het is nog vroegquote:
Dat...quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:39 schreef peaceman het volgende:
eigenlijk is het best een saai nummer
Is Gangnam Style technisch gezien geen K-pop? Die heb je vast weleens gehoordquote:Op zaterdag 26 december 2020 08:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord, ook niet van plan
Mee eens hoor, snap die hype ook nooit zo goedquote:Op zaterdag 26 december 2020 08:39 schreef peaceman het volgende:
De piano maakt het speciaal.quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:39 schreef MadMaster het volgende:
In mijn herinnering was dit beter dan ik het nu beleef.
Veel herhaling van een wazige tekst en op de piano na behoorlijk monotoon...
Ja, Luc de Vos heeft betere nummers gemaakt. Maar ja....quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:39 schreef peaceman het volgende:
Oh god, hebben de Stans alsnog BTS in de lijst gekregen?quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:40 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Is Gangnam Style technisch gezien geen K-pop? Die heb je vast weleens gehoord
Jammer dat we nooit meemaken dat hij nummer 11 is.quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
En dan nu Elvis, leuk van de productie
Volgende keer stem ik dan op Pieter van Vollenhoven...quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:40 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
De piano maakt het speciaal.
STOP DE PERSENquote:Op zaterdag 26 december 2020 08:41 schreef Limoentjuh het volgende:
Dat nummer van acda vond ik niet leuk.
Maar ik ken dit nummer van Elvis !!![]()
![]()
![]()
En hij is leuk![]()
![]()
![]()
Ja, "toevallig"quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
En dan nu Elvis, leuk van de productie
quote:
Ik probeeer meer thee te drinken. Heb iets van 40 smaakjes en die moeten eerst op voor ik nieuwe kan halenquote:Op zaterdag 26 december 2020 08:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou de hele dag thee zou ik ook gek van worden. vanavond gewoon weer bier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |