Mamma Paul kliert me!quote:
omdat jij het echt meentquote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:49 schreef Solotovski het volgende:
@:paul waarom werd mijn post verwijderd in je alex sozefantopic maar laat je wel posts staan met precies dezelfde strekking?
ok doeiquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:53 schreef Kluun1985 het volgende:
https://fok.nl/shop/doneren/
Dus ik doneer 50,00 euro, maar kan nog steeds morgen verbannen worden voor een maand of zelfs altijd? Maar wel mijn zuurverdiende centen in dit investeren, waar ik dus geen voordeel van heb?
O ja, en topics worden zomaar verwijderd, mijn privacy wordt geschonden door enkele leden, en ik word zelfs door moderators aangevallen hier.
Bovendien dagen van weleer met Oerbeer, Mapima, capuchonjongen, Frank_Dreblin, bamboocooter, ikedubaku etc liggen ver achter ons. Forum is absoluut niet meer wat het 10 jaar terug was.
Actieve leden kan je optellen, zelfde levenloze figuren als aanmodder, iamredlader, ene doug, een ToT en dat is het wel. Zelfs Maily en Stokj en BasenAad en Phoenix zijn nauwelijks meer actief hier. Geen wonder dat de moderators zich te pletter vervelen, en zomaar de dagelijkse spaarzame nieuwe topics sluiten en actief mee reageren op topics.
GEEN ROOIE CENT.
Bij deze ban mijn account. Ik vertrek hoe dan ook zelf. Want tja mijn bezoek levert telkens weer geld op. Daar doe ik niet aan mee.
SCHAAM JULLIE.
Adios.
Ik zie je account nog niet op Anoniem staan?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:53 schreef Kluun1985 het volgende:
https://fok.nl/shop/doneren/
Dus ik doneer 50,00 euro, maar kan nog steeds morgen verbannen worden voor een maand of zelfs altijd? Maar wel mijn zuurverdiende centen in dit investeren, waar ik dus geen voordeel van heb?
O ja, en topics worden zomaar verwijderd, mijn privacy wordt geschonden door enkele leden, en ik word zelfs door moderators aangevallen hier.
Bovendien dagen van weleer met Oerbeer, Mapima, capuchonjongen, Frank_Dreblin, bamboocooter, ikedubaku etc liggen ver achter ons. Forum is absoluut niet meer wat het 10 jaar terug was.
Actieve leden kan je optellen, zelfde levenloze figuren als aanmodder, iamredlader, ene doug, een ToT en dat is het wel. Zelfs Maily en Stokj en BasenAad en Phoenix zijn nauwelijks meer actief hier. Geen wonder dat de moderators zich te pletter vervelen, en zomaar de dagelijkse spaarzame nieuwe topics sluiten en actief mee reageren op topics.
GEEN ROOIE CENT.
Bij deze ban mijn account. Ik vertrek hoe dan ook zelf. Want tja mijn bezoek levert telkens weer geld op. Daar doe ik niet aan mee.
SCHAAM JULLIE.
Adios.
Ja, denk je echt dat @Kluun1985 z'n prachtige titel gaat opgeven? Nee hoor, hij/zij/het blijft even stil, en komt dan vast weer met nieuwe "liefdestopics" over die vette pad. Of zelfverzonnen "tandenbots"ellende. Of weet ik veel wat.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:15 schreef ToT het volgende:
Ik zie je account nog niet op Anoniem staan?
Alles wat over jou bekend is heb jezelf gedeeld. Inclusief het FB account waarmee je met die Paki's praat.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:53 schreef Kluun1985 het volgende:
mijn privacy wordt geschonden door enkele leden
Neequote:Op maandag 15 februari 2021 23:06 schreef Mortaxx het volgende:
Stop eens met kluun zijn topics sluiten!
Neequote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:09 schreef Dullahan het volgende:
Graag een slotje voor dit topic omdat @:Haags finaal heeft misbegrepen en de jeugd nu ook al wegzet als onzin.
ONZ / Hugo de Jonge.
Gooi gewoon dicht man. Alleen omdat @Haags zich zelf belangrijk vindt. Dat hij een waardeloze mod is okay. Maar dat nieuws op tv dat jongeren kampen met problemen om dat af te doen als onzin.quote:
Als je een fatsoenlijke OP had met argumenten had hij het gewoon open gelaten gok ik zo.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:40 schreef Dullahan het volgende:
[..]
Gooi gewoon dicht man. Alleen omdat @:Haags zich zelf belangrijk vindt. Dat hij een waardeloze mod is okay. Maar dat nieuws op tv dat jongeren kampen met problemen om dat af te doen als onzin.
Ik dacht dat FOK was bedoelt als een jongerenforum. Blijkbaar is het nu een boomerforum.
Puik werk. Hoe oud waren jullie toen jullie hier deden posten leef je dan eens in terug in die leeftijd. Nu doen jullie het beide af als onzin. Lijkt mij geen goede zaak daarom is @:Haags ook een waardeloze mod totaal het gevoel kwijt met een hele doelgroep. En het dan gek vinden dat FOK leegloopt. Vind je het gek als je jongeren zo de rug toewijst door hun problemen af te doen als onzin?
Okay maar ken jij dat moment dat iemand is gestorven en iemand beetje lacht in die situatie? Lacht die omdat die persoon dood is, of is lachen soms ook een reactie om met de situatie te kunnen omgaan?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:42 schreef Fugue het volgende:
[..]
Als je een fatsoenlijke OP had met argumenten had hij het gewoon open gelaten gok ik zo.
Ik ben het helemaal met je een dat het probleem zeker geen onzin is. Ook dat er genoeg onzinnige topics in klb staan, ben ik helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:51 schreef Dullahan het volgende:
[..]
Okay maar ken jij dat moment dat iemand is gestorven en iemand beetje lacht in die situatie? Lacht die omdat die persoon dood is, of is lachen soms ook een reactie om met de situatie te kunnen omgaan?
Ja hoor ik je denken onz is om te lachen dus dan staat haat daar prima. Maar onzin impliceert juist dat het onzin is. Dit terwijl er in KLB genoeg topics staan die niet serieus zijn en daar blijven.
Dit is gewoon een middelvinger naar de jeugd en dus ook naar mij. Kijk onderbouwing okay het had onderbouwd kunnen worden maar corona is zo in your face dat iedereen wel beetje weet wat ik bedoelde.
Maar goed ik ga verder huilen over mijn studievertraging omdat ik geen enkele stageplek kon vinden dankzij covid-19. En in discord met mensen praten die wel oor hebben voor ook jongeren studenten.
Als die andere op slot mag doe ik het. En ben ik blij dat jij wel voor reden vatbaar bent.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:53 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je een dat het probleem zeker geen onzin is. Ook dat er genoeg onzinnige topics in klb staan, ben ik helemaal met je eens.
Ik wil je daarom ook vragen om je topic opnieuw te openen in KLB, maar dan met een uitgebreidere OP. Een serieus klb-topic dus. Doe het!
Gast jij bent hier de baas, je gaat toch geen vrouw napraten?quote:
Een visje die altijd wat zeiken heeft.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:02 schreef Kijkert het volgende:
Kan iemand samenvatten waar dit over gaat?
Kom dmquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:02 schreef Kijkert het volgende:
Kan iemand samenvatten waar dit over gaat?
quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:22 schreef Maanvis het volgende:
@:superwormjim @:hean82 @:flippiee @:yvonne
Krijgt Paul wel genoeg billenkoek?
Ik plaats net zoveel positieve berichten als gezeikquote:Op donderdag 18 februari 2021 04:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Een visje die altijd wat zeiken heeft.
Het is niet zo dat het elkaar dan opheftquote:Op zaterdag 20 februari 2021 05:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik plaats net zoveel positieve berichten als gezeik
Hoe zou je het dan moeten meten?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 05:59 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Het is niet zo dat het elkaar dan opheft
Kijk als de balans 100% positief is klopt er ook iets niet maar richt je eens op 75% positivity.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 06:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hoe zou je het dan moeten meten?
Hier zie ik ze zelden.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 05:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik plaats net zoveel positieve berichten als gezeik
Oogkleppen af doen.quote:
Dat zal het zijn.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Oogkleppen af doen.
Oh en niet zoveel meer eten na 12u
Wanneer kom je weer in DTS schat?quote:
Geen idee.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wanneer kom je weer in DTS schat?
En weer over tot de orde van de dag.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:17 schreef Maanvis het volgende:
ONZ / dzcsodawsdlk
paul heeft zijn steekproef gemist
Goed verhaal maar dat goed in bed vraagt toch om nader onderzoekquote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:25 schreef Maanvis het volgende:
Ik vind dat @:mrsloveable ONZ mod moet worden.
Ze is mooi, charmant, sexy, is goed in bed, kan goed afwassen
En misschien is ze ook wel goed in modereren
Kerel, relax!quote:
Zo werkt het niet.quote:Op donderdag 25 februari 2021 21:42 schreef Boze_Eend het volgende:
ONZ / [PAINT] Onzin Paints! #2
Kan er geen Ferd Garperhaus paint komen omdat hier vaker grapjes over karper/garpers voorbij komen? Met avondklok en zo is wel actueel.
gr gr.
Zuig aan je duimquote:Op maandag 1 maart 2021 17:27 schreef spinazieruiker het volgende:
Ik dacht dat clusterwapens waren afgeschaft
En toen maakte tong zijn rentree
Zeg dat tegen de mods. Als er zelf al-fan topics voor Tong worden gesloten. en de mod is jaloers. En het topic sluit om onduidelijke redenen. Wat ook ik KLB gebeurt. Ik tel tot tien maar mijn FOK!bloed borrelt.quote:Op maandag 1 maart 2021 17:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Kerel, relax!
Het is serieus echt tof je hier weer terug te zien; FOK! zonder jou is gewoon niet echt FOK! meer, maar zorg wel dat je kunt blijven, okee?Chillllll......
Er wordt in ONZ bijna geen topic van jou gesloten. Zelfs de grote, magere, bagger van jou blijft gewoon open:quote:Op maandag 1 maart 2021 18:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeg dat tegen de mods. Als er zelf al-fan topics voor Tong worden gesloten. en de mod is jaloers. En het topic sluit om onduidelijke redenen. Wat ook ik KLB gebeurt. Ik tel tot tien maar mijn FOK!bloed borrelt.
Ik tel tot tien.
Je hebt gelijk Zie mijn topic en zie FOK! uit de handjes glijden en projecteer te veel Excuses en sorry. Zie jullie juist als positief . En Begaan zie Met FOK! alsof het je dementerende oma isquote:Op maandag 1 maart 2021 18:28 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Er wordt in ONZ bijna geen topic van jou gesloten. Zelfs de grote, magere, bagger van jou blijft gewoon open:
ONZ / Goeieavond. Nuchter.....
ONZ / Goeiemorgen. FF pissen.....
ONZ / Trusten. Bulls oog gaat dicht.....
ONZ / M'n conditie gaat achteruit als hoerenloper.
ONZ / Goeiemorgen. Strong met een tong.....
ONZ / Trusten namens de Rolling Tongs.....
ONZ / Gordon heeft Gerard Joling onder de loep genomen.
ONZ / Als sexwerker blijf ik open.....
ONZ / Goeiemorgen. Leesvoer voor bij de kapper.....
ONZ / Trusten. Ben er vandoor. Tot morgen.......
ONZ / Wat is erger ?.....
ONZ / Zoek de verschillen.....
ONZ / Goeiemorgen. FF bijtanken.....
ONZ / Goeiemorgen. Veel vitamine D......
ONZ / Hoe snel je gewend raakt aan vernieuwingen.....
ONZ / Puber FOK!ers hoeven niet meer te liegen........
enzovoorts
Geen probleem. Dat is het beleid tegenwoordig: een topic krijgt minder snel een slotje. Nou sluit ik één (1!) topic omdat er een hoop gescheld heen en weer gaat ... en dan ga je meteen miepen? Zo kun je overal het negatieve in zien he.
Probeer eens de focus te leggen op de topics van je die in ONZ open gelaten worden (dat zijn er veel meer), dan op dat ene slotje.
quote:Op maandag 1 maart 2021 18:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk Zie mijn topic en zie FOK! uit de handjes glijden en projecteer te veel Excuses en sorry. Zie jullie juist als positief . En Begaan zie Met FOK! alsof het je dementerende oma is
Keep doeing the good thing.
Hier zijn gewoon leuke mods maatquote:Op woensdag 3 maart 2021 01:09 schreef tong80 het volgende:
ONZ boft maar. Dat mijn topics steeds vaker naar ONZ worden verplaatst.
Het gebrek aan humor op het forum is schrijnend.
Of is dat juist het probleem van ONZ
Wat is er mis met ONZquote:Op woensdag 3 maart 2021 01:09 schreef tong80 het volgende:
Het was positief bedoeld.quote:
Ga weg met je covid positieve longenquote:
Jouw ......gezwellen van een topics 'humor' noemenquote:Op woensdag 3 maart 2021 01:09 schreef tong80 het volgende:
Dat niet doen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:03 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Jouw ......gezwellen van een topics 'humor' noemen
Dankjewel SWJquote:
En zo zijn er veel meer posts want wandelenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mondkapje, 1,5 meter houd ik me wel aan. Het reizen met ov lap ik aan mn laars.
Dus een verklaring van een psycholoog waarin staat dat wandelen een psychische noodzaak is maakt dat niet ineens essentieel en in lijn met de regels om daarvoor van het OV gebruik te maken.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat kan ook in je eigen woonomgeving.
Ga je pijlen eens ergens anders op richten dan iemand die steeds in d'r eentje is tijdens het wandelen en reizen en dus niemand kan besmetten.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:51 schreef SignificanteAnder het volgende:
Uhm ik begreep dat het beleid is om posts te verwijderen waarin wordt opgeschept over het overtreden van de coronamaatregelen. In die categorie wil ik deze post ook even voor verwijdering nomineren:
[..]
En zo zijn er veel meer posts want wandelen
[..]
Dus een verklaring van een psycholoog waarin staat dat wandelen een psychische noodzaak is maakt dat niet ineens essentieel en in lijn met de regels om daarvoor van het OV gebruik te maken.
Prima als ze met een maat zouden meten. Dat is het hele eieren eten.quote:Op maandag 29 maart 2021 15:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ga je pijlen eens ergens anders op richten dan iemand die steeds in d'r eentje is tijdens het wandelen en reizen en dus niemand kan besmetten.
Dit is echt.. tja.. ik vind het ook een botte feeks af en toe (iets met ruwe bolster, blanke kont) maar het is nou niet alsof ze je paaskuikentjes plat heeft gestampt ofzo
Oke ik dacht dat je het aan de wandelende tak zelf had gericht, maar het is dus op het beleid gericht.quote:Op maandag 29 maart 2021 18:35 schreef SignificanteAnder het volgende:
Ik zie dat je enige moeite hebt met lezen. Mijn kritiek heeft betrekking tot het inconsistente FOK!beleid van frontpage tot forum aangaande posts waarin wordt opgeschept over het overtreden van de coronaregels. Sneu dat er gelijk weer voorbij wordt gegaan aan het inhoudelijk punt en mijn post geframed wordt als persoonlijke aanval.![]()
Dus resumerend: Richt lekker zelf je framepijlen op iemand anders.Ik ben kritisch op beleid en ik stamp ook geen kuikentjes plat. Hypocriet whiteknight gedoe dit.
Ik vond het vooral ergerlijk dat iemand die zelf de regels aan haar wandelschoen lapt, een ander de maat neemt op een behoorlijk vervelend toontje.quote:Op maandag 29 maart 2021 19:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Oke ik dacht dat je het aan de wandelende tak zelf had gericht, maar het is dus op het beleid gericht.
Naja, je moet eigenlijk die klacht aan de FP mods richten. Het is een hellend vlak. Wappies worden steeds groter en meer en genuanceerder. Dat komt door de avondklok die steeds verandert en waarvan de effectiviteit dan weer wel dan weer niet na 9 uur effectief is, de vaccins die meer bijwerkingen hebben dan dat ze risico's vermijden of lijken te vermijden, de shit die allemaal aan het omvallen is nu en de vaccins die steeds later geleverd worden, de demonstranten die kapot geknuppeld worden op een plein waar er 100x zoveel op kunnen met 1,5m afstand.. etc. Dit is een hellend vlak en niet vol te houden. Laat iedereen op een respectvolle manier hun mening geven en al ben je dan een wappie, so what. Je hebt een - en +jes systeem waarmee mensen dat kunnen laten blijken dus de echte fake news wappies herkent iemand van mijlenver.
@:djmo doe dit ff naar de juiste plaats schoppen.
In dit geval denk ik dat DJMO nog niet doorheeft hoe het overkomt.quote:Op maandag 29 maart 2021 19:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vond het vooral ergerlijk dat iemand die zelf de regels aan haar wandelschoen lapt, een ander de maat neemt op een behoorlijk vervelend toontje.
Dat kan. Maar dat niet doorhebben hoe iets overkomt is een terugkerend issue.quote:Op maandag 29 maart 2021 19:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
In dit geval denk ik dat DJMO nog niet doorheeft hoe het overkomt.
Maar, zo gaat het toch overal?
Het is maar FOK! he. En jouw aanname dat ze er niks mee doet is waarschijnlijk onjuistquote:Op maandag 29 maart 2021 21:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat kan. Maar dat niet doorhebben hoe iets overkomt is een terugkerend issue.
Moet je daar dan niks aan doen?
Kan iemand DJMO vertellen dat je ook een rondje kunt wandelen? Dan kom je automatisch weer uit op de plek waar je bent begonnen en kun je wandelen zonder van het OV gebruik te hoeven makenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:51 schreef SignificanteAnder het volgende:
Uhm ik begreep dat het beleid is om posts te verwijderen waarin wordt opgeschept over het overtreden van de coronamaatregelen. In die categorie wil ik deze post ook even voor verwijdering nomineren:
[..]
En zo zijn er veel meer posts want wandelen
[..]
Dus een verklaring van een psycholoog waarin staat dat wandelen een psychische noodzaak is maakt dat niet ineens essentieel en in lijn met de regels om daarvoor van het OV gebruik te maken.
Hmmm ik heb een totaaaaal andere indruk.quote:Op maandag 29 maart 2021 21:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het is maar FOK! he. En jouw aanname dat ze er niks mee doet is waarschijnlijk onjuist
Leg eens uit dan, dan kan dat hier weerlegd wordenquote:Op maandag 29 maart 2021 21:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmmm ik heb een totaaaaal andere indruk.
Ja of niet hèquote:Op maandag 29 maart 2021 21:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Leg eens uit dan, dan kan dat hier weerlegd worden
Dat hoeft inderdaad helemaal niet hier.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 04:19 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Waarom moet dat hier opgerakeld worden?
Wat kunnen de mods hier ermee doen?
Dit is toch een discussie die heel ergens anders aan de gang is?
Plaats gerust een TR bij een post die policy-overschrijdend is. Wij zullen deze dan beoordelen en gepaste actie ondernemen.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:51 schreef SignificanteAnder het volgende:
Wat is concreet je voorstel?quote:Op donderdag 1 april 2021 07:55 schreef JochemSjakie het volgende:
Kunnen we een modruil met KLB organiseren?
quote:Op donderdag 1 april 2021 09:33 schreef Maanvis het volgende:
Gefeliciteerd met je aanstelling als mod @:jerney ! Je bent niet alleen lief en sexy, maar ook uitermate integer en charmant dus de beste keuze voor ONZ
En, @:paul veel succes in het zwart! Het waren 3 fantastische maanden!
Je wil de worm op klb?quote:Op donderdag 1 april 2021 09:57 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
@:Plompzakker voor @:superwormjim
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |