Meestal moet er 'iets' gebeuren waardoor je een nieuwe 'uitdaging' hebt om jezelf te ontwikkelen. Heb het bij een nichtje van mij ook gezien. Haar ma ging dood, kreeg ze een relatie met een gast. Toen ze plannen hadden om te trouwen bleek dat hij ook met een andere meid sprak en daar de voorkeur aan gaf. 2 jaar later is ze uiteindelijk met een andere gast getrouwd en woont ze aan de andere kant van het land, ze heeft een fulltime baan.quote:Op zondag 21 maart 2021 11:37 schreef Kluun1985 het volgende:
Dat geldt ook voor jullie FOKJES....
In juni 2016 kreeg Klundert een onaangename verassing, man van haar leven (de man die mij uiteindelijk naar de wonderschone Abid leidde) werd zomaar uit het niets op klaarlichte dag in het mooie normaal veilige Pakistan neergeschoten (daders nooit gepakt, reden van de beschieting nog steeds onbekend)
[ afbeelding ]
WEKENLANG voor de TV gezeten en de aandacht ging toen vooral uit naar de koters van mijn lekkere liefje. Die zagen er toen zo uit:
[ afbeelding ]
Deze oerdomme presentatrice dacht toen, ach wat zielig voor die koters laat ik ze uitnodigen in mijn achterlijke tv programma. Ze moeten lachen, eeeh papa is dood, nee lachen moeten ze:
HOE DAN OOK, afgelopen nacht kon ik niet slapen door die walgelijke ongesteldheid, dus ik dacht laten we effe kijken hoe het met die koters gaat. Dat had ik beter niet kunnen doen...voor de mannelijke Fokjes misschien wel leuk een keer, zien jullie dat kleine meisje in het groen op die foto die met haar hoofd op het schouder van haar vader ligt? Ja, ik begrijp ook niet hoe dit ineens is gebeurd, maar die is een ware internetsensatie geworden in Pakistan omdat ze zo mooi is nu. En het grappige als papa nog leefde zou ze helemaal geen Instagram en TIKTOK mogen hebben, en zeker zou ze niet beroemd mogen worden. Maar ja, dingen zijn anders gelopen, papa dood = huisvrouw/nicht geen centen meer dus die is verhuisd van Karachi naar Lahore met koters. En daar zijn die huisvrouw die nu werkende vrouw is met eigen bedrijf + koters vogelvrij en daar maken ze goed gebruik van.
Het meisje nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
EN DIT geeft aan hoe wij gefaald hebben, als ik jullie Fokjez vraag wat jullie de afgelopen 5 jaar hebben bereikt? Eeeh op FOK gezeten?
Kluun: 2016: Arm en werkloos eeuwig vrijgezel en altijd thuis
Kluun 2017: Rijk en eerste baan, vriend, op pad met vriend
Kluun: 2018: Baan weg, vriend weg, reis naar Dubai, nieuwe baan, die baan ging ook weer weg.
Kluun 2019: NIEUWE BAAN (BESTE BAAN), RIJK, naar India
Kluun 2020: NOG STEEDS ZELFDE BESTE BAAN, RIJK, NAAR INDIA
Kluun 2021: NOG STEEDS ZELFDE BESTE BAAN, RIJK
dus ja, er is wel wat gebeurd afgelopen 5 jaar, helaas nog steeds geen Abid of Immu look a like gevonden...daardoor voelt het nog steeds als falen...
quote:Op maandag 15 februari 2021 15:06 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Nee, overal. Dit is mijn laatste topic ooit sowieso.
quote:Op maandag 16 november 2020 20:14 schreef Kluun1985 het volgende:
Er zijn mensen als Kluun, of eigenlijk mensen als Fokjes. Wij kennen geen geluk, noch leven.
Er zijn echter mensen met bakken geluk, Trump is daar 1 van.
Daar Gaat Die:
ALS Donald J Trump niet op 20 januari 2021 zijn overwinningsspeech geeft, dan verlaat Kluun dit forum.
Die man gaat winnen LET OP.
ben je achterlijk ofzo? HAD IK MAAR ZO'N PAKISTAANSE VADER!!!quote:Op zondag 21 maart 2021 17:19 schreef Catkiller het volgende:
Zeg je nu dat het beter met je zou gaan als ze je vader hadden doodgeschoten?
quote:Op zondag 21 maart 2021 19:05 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
ben je achterlijk ofzo? HAD IK MAAR ZO'N PAKISTAANSE VADER!!!
Werd ik lekker uitgehuwelijkt aan een neef en rest van mijn leven lekker huisvrouw zijn.
Ook vrouwen kunnen op vrouwen vallen hoorquote:Op zondag 21 maart 2021 21:25 schreef NightDancert het volgende:
En wanneer heb je je laten verbouwen? Of wanneer ben je drugs gaan gebruiken?
KLB / Ik wil geen vriendin meer
Lees effe de eerste alinea van de OP uit dat topicquote:Op zondag 21 maart 2021 21:26 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ook vrouwen kunnen op vrouwen vallen hoor
quote:Kluun gaat vanavond speeddaten. Kluun had zich direct nadat zijn ex hem heeft gedumpt ingeschreven. Kosten zijn 25 fokking euro. Kluun moet dus wel gaan, maar Kluun weet niet of hij nog een vriendin wil.
Typoquote:Op zondag 21 maart 2021 21:29 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Lees effe de eerste alinea van de OP uit dat topic
[..]
Het kan de beste overkomen, wees niet zo zuur en geef hem gewoon krediet voor een goed optredenquote:Op zondag 21 maart 2021 21:44 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Juist ja, zijn eerste jaren op FOK! waren allemaal typo's.
Ik heb vooral medelijden met zijn begeleiders. Er zijn op FOK! al een hoop gekkies voorbij gekomen, maar kluun is toch wel 1 van de meest krankzinnige figuren.quote:Op zondag 21 maart 2021 21:46 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Het kan de beste overkomen, wees niet zo zuur en geef hem gewoon krediet voor een goed optreden
De kans is aardig aanwezig dat zijn leven vrij oke tot goed is. Het zijn altijd mensen zoals jij die vanuit een lage positie zo praten over anderen en zo ontzettend zeker zijn. Als je geestelijk gestoord bent ga je niet over tanden praten zoals hij doet, dat is voor hem gewoon voor de lol. Iemand zoals jij kan dat nooit snappen en gaat ieder ander maar voor gek uitmakenquote:Op zondag 21 maart 2021 21:50 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Ik heb vooral medelijden met zijn begeleiders. Er zijn op FOK! al een hoop gekkies voorbij gekomen, maar kluun is toch wel 1 van de meest krankzinnige figuren.
Ok man. Whatever. Als hij er plezier in heeft om onzin te posten en het leven van een random Pakistaan uit te pluizen heeft hij mijn zegen hoor. Maar het zou me niet verbazen als hij enigszins aan het doordraaien is.quote:Op zondag 21 maart 2021 21:53 schreef phoenyx het volgende:
[..]
De kans is aardig aanwezig dat zijn leven vrij oke tot goed is. Het zijn altijd mensen zoals jij die vanuit een lage positie zo praten over anderen en zo ontzettend zeker zijn. Als je geestelijk gestoord bent ga je niet over tanden praten zoals hij doet, dat is voor hem gewoon voor de lol. Iemand zoals jij kan dat nooit snappen en gaat ieder ander maar voor gek uitmaken
Ik begrijp dat het jou niet zou verbazen. Wees gerust, hij is niet aan het doordraaien. Hij heeft gewoon iets gevonden om als een verhaaltje over te posten en doet dat gewoon goed. Het wordt ook in ONZ gepost dus wat dat betreft is er ook geen tegenstrijdigheid niet waar. Zelf denk ik dat jij het gewoon wat te serieus opvat, niet echt weet hoe je dingen moet interpreteren, misschien beter voor jou om gewoon in het vervolg kluuntopics te vermijdenquote:Op zondag 21 maart 2021 22:03 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Ok man. Whatever. Als hij er plezier in heeft om onzin te posten en het leven van een random Pakistaan uit te pluizen heeft hij mijn zegen hoor. Maar het zou me niet verbazen als hij enigszins aan het doordraaien is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |