Waar komen die kut newbies plots vandaanquote:
Iemand een antwoord?quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar komen die kut newbies plots vandaan
In het gebeurde ?quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:47 schreef ijs_beer het volgende:
Een soort van een stukje als het ware zeg maar.
Op het randje. Vind het vervelend dat je ooit van FOK! weg bent gegaan door mij. Ik las je username, vond het mooi. Hoopte op andere reacties. Mijn excuses zijn waarschijnlijk niet aangekomen. Je mag blijven stalken. Ik heb geleerd tot 10 te tellen.quote:
Vind ik heel aardig van jequote:Op woensdag 24 februari 2021 23:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Op het randje. Vind het vervelend dat je ooit van FOK! weg bent gegaan door mij. Ik las je username, vond het mooi. Hoopte op andere reacties. Mijn excuses zijn waarschijnlijk niet aangekomen. Je mag blijven stalken. Ik heb geleerd tot 10 te tellen.
Ik had dat vandaag al eerder gepost. Maar toen was het topic dicht. Weet niet eens meer waar. Het bleef wel hangen. Zoals ik het al eerder kut vond.quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:40 schreef laffer het volgende:
[..]
Vind ik heel aardig van je![]()
Dank je wel
Het is goed mn jongenquote:Op woensdag 24 februari 2021 23:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had dat vandaag al eerder gepost. Maar toen was het topic dicht. Weet niet eens meer waar. Het bleef wel hangen. Zoals ik het al eerder kut vond.
Kan je ook eens een keertje iets posten zonder aanvallen, Tong80?quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar komen die kut newbies plots vandaan
Nee, zolang ironie niet wordt begrepen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:08 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Kan je ook eens een keertje iets posten zonder aanvallen, Tong80?
Dus al jouw persoonlijke aanvallen zijn 'ironisch'?quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, zolang ironie niet wordt begrepen.
'Uw', voor jou.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:32 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Dus al jouw persoonlijke aanvallen zijn 'ironisch'?
Kan je antwoord geven op mijn vraag?quote:
De wel bekende 'nee jij'- opmerking.....quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:41 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Kan je antwoord geven op mijn vraag?
Verschillende users zijn gebanned omdat ze op jouw 'ironische' provocaties in zijn gegaan.
Ok, dus je weigert een simpele vraag te beantwoorden.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
De wel bekende 'nee jij'- opmerking.....
[ afbeelding ]
Spijt is wat een geit schijt. Verder houd ik m'n mond.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:51 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ok, dus je weigert een simpele vraag te beantwoorden.
Typisch.
Misschien zou het netjes zijn om die users die door jouw acties gebanned (geweest) zijn excuses aan te bieden.
De ironiequote:Op woensdag 24 maart 2021 15:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Spijt is wat een geit schijt. Verder houd ik m'n mond.
Al te vaak uit de tent gelokt, met alle gevolgen van dien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |