Kerel, relax!quote:
Zo werkt het niet.quote:Op donderdag 25 februari 2021 21:42 schreef Boze_Eend het volgende:
ONZ / [PAINT] Onzin Paints! #2
Kan er geen Ferd Garperhaus paint komen omdat hier vaker grapjes over karper/garpers voorbij komen? Met avondklok en zo is wel actueel.
gr gr.
Zuig aan je duimquote:Op maandag 1 maart 2021 17:27 schreef spinazieruiker het volgende:
Ik dacht dat clusterwapens waren afgeschaft
En toen maakte tong zijn rentree
Zeg dat tegen de mods. Als er zelf al-fan topics voor Tong worden gesloten. en de mod is jaloers. En het topic sluit om onduidelijke redenen. Wat ook ik KLB gebeurt. Ik tel tot tien maar mijn FOK!bloed borrelt.quote:Op maandag 1 maart 2021 17:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Kerel, relax!
Het is serieus echt tof je hier weer terug te zien; FOK! zonder jou is gewoon niet echt FOK! meer, maar zorg wel dat je kunt blijven, okee?Chillllll......
Er wordt in ONZ bijna geen topic van jou gesloten. Zelfs de grote, magere, bagger van jou blijft gewoon open:quote:Op maandag 1 maart 2021 18:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeg dat tegen de mods. Als er zelf al-fan topics voor Tong worden gesloten. en de mod is jaloers. En het topic sluit om onduidelijke redenen. Wat ook ik KLB gebeurt. Ik tel tot tien maar mijn FOK!bloed borrelt.
Ik tel tot tien.
Je hebt gelijk Zie mijn topic en zie FOK! uit de handjes glijden en projecteer te veel Excuses en sorry. Zie jullie juist als positief . En Begaan zie Met FOK! alsof het je dementerende oma isquote:Op maandag 1 maart 2021 18:28 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Er wordt in ONZ bijna geen topic van jou gesloten. Zelfs de grote, magere, bagger van jou blijft gewoon open:
ONZ / Goeieavond. Nuchter.....
ONZ / Goeiemorgen. FF pissen.....
ONZ / Trusten. Bulls oog gaat dicht.....
ONZ / M'n conditie gaat achteruit als hoerenloper.
ONZ / Goeiemorgen. Strong met een tong.....
ONZ / Trusten namens de Rolling Tongs.....
ONZ / Gordon heeft Gerard Joling onder de loep genomen.
ONZ / Als sexwerker blijf ik open.....
ONZ / Goeiemorgen. Leesvoer voor bij de kapper.....
ONZ / Trusten. Ben er vandoor. Tot morgen.......
ONZ / Wat is erger ?.....
ONZ / Zoek de verschillen.....
ONZ / Goeiemorgen. FF bijtanken.....
ONZ / Goeiemorgen. Veel vitamine D......
ONZ / Hoe snel je gewend raakt aan vernieuwingen.....
ONZ / Puber FOK!ers hoeven niet meer te liegen........
enzovoorts
Geen probleem. Dat is het beleid tegenwoordig: een topic krijgt minder snel een slotje. Nou sluit ik één (1!) topic omdat er een hoop gescheld heen en weer gaat ... en dan ga je meteen miepen? Zo kun je overal het negatieve in zien he.
Probeer eens de focus te leggen op de topics van je die in ONZ open gelaten worden (dat zijn er veel meer), dan op dat ene slotje.
quote:Op maandag 1 maart 2021 18:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk Zie mijn topic en zie FOK! uit de handjes glijden en projecteer te veel Excuses en sorry. Zie jullie juist als positief . En Begaan zie Met FOK! alsof het je dementerende oma is
Keep doeing the good thing.
Hier zijn gewoon leuke mods maatquote:Op woensdag 3 maart 2021 01:09 schreef tong80 het volgende:
ONZ boft maar. Dat mijn topics steeds vaker naar ONZ worden verplaatst.
Het gebrek aan humor op het forum is schrijnend.
Of is dat juist het probleem van ONZ
Wat is er mis met ONZquote:Op woensdag 3 maart 2021 01:09 schreef tong80 het volgende:
Het was positief bedoeld.quote:
Ga weg met je covid positieve longenquote:
Jouw ......gezwellen van een topics 'humor' noemenquote:Op woensdag 3 maart 2021 01:09 schreef tong80 het volgende:
Dat niet doen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:03 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Jouw ......gezwellen van een topics 'humor' noemen
Dankjewel SWJquote:
En zo zijn er veel meer posts want wandelenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mondkapje, 1,5 meter houd ik me wel aan. Het reizen met ov lap ik aan mn laars.
Dus een verklaring van een psycholoog waarin staat dat wandelen een psychische noodzaak is maakt dat niet ineens essentieel en in lijn met de regels om daarvoor van het OV gebruik te maken.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat kan ook in je eigen woonomgeving.
Ga je pijlen eens ergens anders op richten dan iemand die steeds in d'r eentje is tijdens het wandelen en reizen en dus niemand kan besmetten.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:51 schreef SignificanteAnder het volgende:
Uhm ik begreep dat het beleid is om posts te verwijderen waarin wordt opgeschept over het overtreden van de coronamaatregelen. In die categorie wil ik deze post ook even voor verwijdering nomineren:
[..]
En zo zijn er veel meer posts want wandelen
[..]
Dus een verklaring van een psycholoog waarin staat dat wandelen een psychische noodzaak is maakt dat niet ineens essentieel en in lijn met de regels om daarvoor van het OV gebruik te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |