Allen voor kettlebells, kettlebells voor allen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Goede modbreakquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:45 schreef SuperwormJim het volgende:
Feedback-topic, voor feedback dus.
Waarom is dts op slot?quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:45 schreef SuperwormJim het volgende:
Feedback-topic, voor feedback dus.
Geert!quote:
Gaat alles wel goed met je SWJ?quote:Op woensdag 30 december 2020 15:29 schreef SuperwormJim het volgende:
Tis wel weer genoeg geweest voor vandaag, kluun.
Nee. Het is SwJ, ik ben door mn rug gegaan met het opruimen van de kerstboom, mn kinderen zijn strontvervelend, ik ben klaar met corona/lockdown en ik heb honger.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:40 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Gaat alles wel goed met je SWJ?
Erg vervelend, maar gelukkig is dat laatste makkelijk op te lossen.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:47 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee. Het is SwJ, ik ben door mn rug gegaan met het opruimen van de kerstboom, mn kinderen zijn strontvervelend, ik ben klaar met corona/lockdown en ik heb honger.![]()
In theorie wel.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:48 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Erg vervelend, maar gelukkig is dat laatste makkelijk op te lossen.
Toch?
In ONZquote:
Ingelijks, ouwe baggeraar Maanvis. Laat in plaats van vuurwerk maar wat champagnekurken knallen.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:37 schreef Maanvis het volgende:
Fijne jaarwisseling modjens! Geen vuurwerk afsteken, jullie hebben je vingers nog nodig voor de modknopjes!
Die zijn weggelegd voor kluun. Helaas.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:33 schreef Maanvis het volgende:
Waarom mag ik geen topiques openen over verstandskiezen, immu of abid?
Maar kluun leeft nog maar 1 dag... De tandarts gaat hem euthaniseren.Ik ben alvast aan het trainen om het gat na zijn gemis in te vullen.quote:Op maandag 4 januari 2021 04:09 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Die zijn weggelegd voor kluun. Helaas.
Ik ben van mening dat we Braddie ook een beetje in bescherming moeten nemen + Braddie vond het zelf ook wel leuk geweestquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:10 schreef phoenyx het volgende:
ONZ / Braddie is terug op FOK! #2
Waarom moeten topics van/over Braddie altijd dicht als mensen wat kritisch reageren? Ik krijg wel echt het idee dat jullie hem tegen zichzelf in bescherming nemen ofzo door hem elke keer maar af te schilden van elk kritisch geluid
Waarom heb je danquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:11 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat we Braddie ook een beetje in bescherming moeten nemen + Braddie vond het zelf ook wel leuk geweest
Enquote:Op maandag 11 januari 2021 22:02 schreef Solotovski het volgende:
Braddie topics mochten toch niet meer op fok? Paul heeft eerder een braddie topic geopend die ook weer gesloten werd omdat het niet mocht
Bijzonder om te zien hoe dezelfde mod toch weer een braddie topic opent waarvan hij dondersgoed weet dat het alleen maar resulteert in het belachelijk maken van Braddie.
Man man man
Dit in de wind geslagen en het weg zitten lachen metquote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:54 schreef Solotovski het volgende:
Waarom is dit topic nog open? Waarom faciliteert fok het belachelijk maken van een minderbedeelde uit de samenleving?
Had je kunnen zien aankomen toen je het topic opende, wat overigens niet de eerste keer was dat je dat deedquote:
Is het braddie contactverbod weer van kracht?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:11 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat we Braddie ook een beetje in bescherming moeten nemen + Braddie vond het zelf ook wel leuk geweest
Hoe zeer ik geniet van een relletje, lijkt het me ook wel verstandig zo voor nu.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:11 schreef Paul het volgende:
[..]
Hier ben ik ook benieuwd naar idd. Snap niet waarom je het eerst nog even laat escaleren en het daarna pas sluit onder het mom van beschermen. @Paul Door het topic (eerder) te sluiten, bijv. toen Solotovski daarop wees maar het werd afgewimpeld, was die bescherming veel effectiever geweest.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:16 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Waarom heb je dan
[..]
En
[..]
Dit in de wind geslagen en het weg zitten lachen met
[..]
Had je kunnen zien aankomen toen je het topic opende, wat overigens niet de eerste keer was dat je dat deed
Dit is toch ook niet nieuw voor je? In eerste instantie vond Braddie het nog wel een leuk topic en toen werden gisteren in een stroomversnelling fasen 3, 4, 5 en 6 doorlopen.quote:Op zondag 25 oktober 2020 12:51 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Bijzonder hoe Braddietopics altijd dezelfde fases doorlopen, die elkaar steeds sneller opvolgen.
1. Braddie begint enthousiast een nieuwe topic, de sfeer is goed en er wordt veel gepost.
2. Braddie begint meer persoonlijke dingen te delen.
3. Dit levert vervolgens een hoop ongevraagde adviezen op, waar Braddie voor openstaat, maar waar vervolgens niets mee wordt gedaan. Braddie gaat minder posten in het topic, de rest juist meer.
4. Braddie krijgt verwijten en er worden oude koeien uit de sloot gehaald.
5. Braddie probeert zich eerst nog te verdedigen, maar geeft dit al snel op.
6. Het topic wordt op Braddies verzoek gesloten.
7. Er komt nog één nieuwe poging tot een topic, maar de sfeer bevalt Braddie niet.
8. Het topic wordt voorgoed gesloten, Braddie verlaat Fok! en mag niet meer besproken worden.
Dit wordt met Braddies buikomvang dan ook steeds lastiger.quote:Op woensdag 13 januari 2021 14:32 schreef Maanvis het volgende:
Ik zou er anders ook geen touw meer aan vast kunnen knopen.
Beter een buik dan een mager scharminkel!quote:Op woensdag 13 januari 2021 14:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit wordt met Braddies buikomvang dan ook steeds lastiger.
Spreekverbodquote:Op woensdag 13 januari 2021 22:17 schreef Solotovski het volgende:
Pijnlijk dat Paul niet reageert
Blamage
Kap eens even zeg?quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:17 schreef Solotovski het volgende:
Pijnlijk dat Paul niet reageert
Blamage
Er zijn al genoeg bomen gesneuveld denk je ook niet?quote:
Ja zit nog in mn proeftijd dus k moet wel hequote:
Ja.quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:48 schreef phoenyx het volgende:
Is er echt zoveel tijd nodig om het dodetopicspel weer te starten?
quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2021 16:15 schreef murp het volgende:
Al die TR's, ik ga ze wel bekijken als ik daar zin in heb, tot die tijd blijft er een slotje op.
Laat ik het zo omschrijven: met de afhandeling van 1 TR per dag heeft iedere DTS'er genoeg tijd om volledig af te kicken.quote:
We wachten afquote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:09 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Laat ik het zo omschrijven: met de afhandeling van 1 TR per dag heeft iedere DTS'er genoeg tijd om volledig af te kicken.
Het gaat natuurlijk nu niet meer alleen om de TR's, het gaat om het gesneer, gezeik, geklier en geëtter onderling dat iedere keer weer terugkomt. De gesprekken achter de schermen zijn in volle gang. Zodra het overleg is afgerond zal dat vanzelf zichtbaar worden vóór de schermen.
Ik kan me er wel iets bij voorstellen dat het even dicht blijft. En mocht het weer open gaan dan is het misschien een idee dat degenen die daar posten niet voor iedere scheet die dwars zit een TR zetten.quote:
Is dit inc. ONZe @Paulquote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:27 schreef murp het volgende:
Deze reeks loopt al zo lang, maar ik moet denk ik weer even vertellen hoe het zit.
[knip]
• iedereen mag niet de moderatie aanvallen
Ook naar ONZe @Paul ???quote:• iedereen moet gewoon luisteren naar de moderatie
Als Paul achterlijk doet moet je gewoon kunnen zeggen dat hij achterlijk doet.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:02 schreef Rob het volgende:
[..]
Is dit inc. ONZe @:paul
[..]
Ook naar ONZe @:paul ???
quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:48 schreef phoenyx het volgende:
Is er echt zoveel tijd nodig om het dodetopicspel weer te starten?
De slinger ligt nog in de garage :-)quote:
Ik heb geen klachten over @Paul GODquote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:06 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Als Paul achterlijk doet moet je gewoon kunnen zeggen dat hij achterlijk doet.
Laat van je horen als je klachten hebt over zijn modereren.
Wat is dit voor hetze?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:06 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Als Paul achterlijk doet moet je gewoon kunnen zeggen dat hij achterlijk doet.
Laat van je horen als je klachten hebt over zijn modereren.
Uiteraardquote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:08 schreef Rob het volgende:
[..]
Ik heb geen klachten over @:paul GOD
Ik vind hem geweldig, maar ik moet wel tegen hem aan kunnen schoppen.
Schande.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:10 schreef Maanvis het volgende:
De moderatie voelt zich tegenwoordig zo snel aangevallen. Je mag ze tegenwoordig niet eens meer gekscherend uitmaken voor mongool of droeftoeter.
Is het nog dicht ja?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:38 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik kan me er wel iets bij voorstellen dat het even dicht blijft. En mocht het weer open gaan dan is het misschien een idee dat degenen die daar posten niet voor iedere scheet die dwars zit een TR zetten.
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 14:34 schreef aloa het volgende:
Kan die moderator van onzin (Paul) eens ophouden met dat gekaap?
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:27 schreef murp het volgende:
Deze reeks loopt al zo lang, maar ik moet denk ik weer even vertellen hoe het zit.
• Iedereen mag hier posten
• Iedereen mag iedereen bolken
• iedereen mag de LaPo
• Iedereen mag Kapen
• Iedereen moet binnen de Policy van FOK! blijven
• iedereen mag niet steken onder water geven
• iedereen mag niet de moderatie aanvallen
• iedereen mag zelf binnen de Policy een TT verzinnen als je een topic opent
• iedereen doet gezellig mee
• iedereen gaat weg als hij het niet leuk vind
• iedereen moet het allemaal niet zo serieus nemen
• iedereen moet niet gaan klagen als iemand anders een nieuw topic opent als jij de LaPo heb
• iedereen moet gewoon luisteren naar de moderatie
• iedereen met een abbo kan ander users blokken, doe dat dan ook.
• iedereen is welkom hier
• iedereen bespreekt geen bans/ subforum bans of ander "afwezigheid"
• iedereen probeert gewoon normaal te doen, ook als je ietwat teveel gedronken heb.
• iedereen weet dat bovenstaande een richtlijn is en dat iedereen wel eens over de grens gaat.
• iedereen moet niet reageren op diegene die over de grens gaat
• iedereen hoort te weten hoe een TR knop werkt.
• iedereen gaat niet klagen als hij de reeks niet meer leuk vind
• iedereen weet dat je niet medestanders moet gaan zoeken bij andere users om je gelijk te halen
• iedereen weet dat alles wat je zegt tegen je gebruikt kan worden.
• iedereen weet dat je niet je privegegevens/priveleven op FOK! moet zetten.
• iedereen weet dat overdaad schaad
• iedereen weet dat je ongeveer 8 uur slaap moet hebben per dag
• iedereen weet dat als je 24 uur op elkaars lip zit, dat er irritaties kunnen komen.
• iedereen weet dat dit echt maar een spel is.
• iedereen hoort te weten dat de ander voor hun plezier komt. Neem dat niet van hun af
fijn dat je de regel over OP aanpassen niet er in hebt staanquote:
Die zijn in veelbelovende onderhandelingen met braddiequote:Op woensdag 20 januari 2021 23:17 schreef Maanvis het volgende:
Het is te rustig in ONZ . Wat gaat de moderatie er aan doen?
braddie gaat modden?quote:Op woensdag 20 januari 2021 23:22 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Die zijn in veelbelovende onderhandelingen met braddie
Braddie is een publiekstrekkerquote:
ik heb al mensen die mij trekkenquote:Op woensdag 20 januari 2021 23:23 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Braddie is een publiekstrekker
da's jouw moeder toch?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:22 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Wil je hier geen foto's van je moeder posten aub?
Dank je, jij krijgt geen notes meer van mijquote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
da's jouw moeder toch?
ONTOPIQUE FB: Jullie doen het goed in 2021 tot dusver modjes! CHAPEAU!
Waarom niet. Het is onzinquote:Op maandag 8 februari 2021 22:45 schreef Starhopper het volgende:
ONZ / DIT IS 'M!!!!!
Waarom is dit sticky?
jij ook nietquote:
oke sletjequote:
Hallo. Nee, dat kan niet. Het topic heeft een slotje. Die zijn helaas niet heropenbaar. Je kunt natuurlijk altijd een nieuw topic openen. Graag gedaan.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:17 schreef smegmanus het volgende:
Hallo ik wil reageren in dit topic maar dat lukt niet meer. Kan dat even gefixt worden. Dank.
Ow oké.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:20 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Hallo. Nee, dat kan niet. Het topic heeft een slotje. Die zijn helaas niet heropenbaar. Je kunt natuurlijk altijd een nieuw topic openen. Graag gedaan.
Oke baasquote:Op donderdag 11 februari 2021 09:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij ook een bijzondere dag toegewenst.
En nu weer over op Feedback
Afgewezen, next!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:54 schreef Maanvis het volgende:
Modjes, kunnen jullie @:paul op komen halen uit de ballenbak? Hij heeft zijn broek volgescheten in ONZ / [ronde 38] Het dodetopicspel #9647 Waar Dotteke onze mama is en hij mist zijn echte vader en moeder.
oppasoma @:dotteke, kwaaie buurman @:straatverlichting en zusje @:mrsloveable zijn hem nu ook beu.
Jij kunt helemaal geen Engels kleuterquote:
Maanvis lief doen en gedraag je!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jij kunt helemaal geen Engels kleuter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |