SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Blijft toch jammer dit...quote:
Jaquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Luister ik nu naar een LP of naar de radio?
D'r vader had roest in zn loop?quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:53 schreef Airenu het volgende:
De rooie in de muziek video
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Miley godinquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:54 schreef BillDauterive het volgende:
Er zou meer Miley Cyrus in de lijst mogen
Prrrquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:53 schreef Airenu het volgende:
De rooie in de muziek video
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat dan weer wel... Midnight Skyquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:54 schreef BillDauterive het volgende:
Er zou meer Miley Cyrus in de lijst mogen
Ze hebben je een kool gestoofd!quote:
Haar cover van Jolenequote:Op vrijdag 25 december 2020 17:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat dan weer wel... Midnight Sky
Hoe doe je dat?quote:
Ik vind het een erg mooi nummer. Blij dat het 200 gestegen is.quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:55 schreef TheVulture het volgende:
Over willekeurige random noteringen gesproken, dat dit al jaren in de Top 2000 staat... Zo bijzonder is dit toch niet
Moet je aan mijn vader vragen. Als ik voor kok moet spelen bestel ik gewoon een kapsalon.quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hoe doe je dat?Dat is iets wat je gewoon rustig warm kan laten worden. Het is geen lastig stuk vlees ofzo
ach, als je het verbrande stukje eraf snijdt, is het vast nog heel lekker
quote:Voor wie van Dik Houdt
1777 Lucky Man Emerson, Lake & Palmer 7,5
1776 Money Money Money ABBA 5,5
1775 Casser La Voix (live) Patrick Bruel 5
1774 Fire The Pointer Sisters 6,5
1773 I Love You Like I Love Myself Herman Brood & His W.R. 6,5
1772 Times Were When The Cats 5,5
1771 Dromen Zijn Bedrog Marco Borsato 3,5
1770 Fairground Simply Red 4,5
1769 Rock And Roll Led Zeppelin 6,5
1768 Do It Again Steely Dan 5
1767 Meer Dan Een Ander Van Dik Hout 5,5
1766 Live And Let Die Paul McCartney & Wings 5,5
PARDON??!!!??quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:56 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
The Stones zijn dus niet voor vandaag![]()
Echt héquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:58 schreef TheVulture het volgende:
8 uur extra maar nog steeds platen af moeten breken omdat je jezelf als DJ belangrijker vindt
Mooi nummer ja. Blijkbaar verder geen grote hit geweest. Na 6 weken weer uit de top 100 met als hoogste positie 26quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind het een erg mooi nummer. Blij dat het 200 gestegen is.
*hèquote:
Dat was de Pokémon Theme song ook niet.quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Mooi nummer ja. Blijkbaar verder geen grote hit geweest. Na 6 weken weer uit de top 100 met als hoogste positie 26
Helaas is dat al een paar jaar nog enkel Palmer....quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:59 schreef Isorden het volgende:
1777 Lucky Man Emerson, Lake & Palmer![]()
Wut.quote:Op vrijdag 25 december 2020 18:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze waren afgelopen en alles herhaald zou worden
quote:Op vrijdag 25 december 2020 18:00 schreef Dven het volgende:
1777 Lucky Man Emerson, Lake & Palmer
1776 Money Money Money ABBA( @:limoentjuh KENT DEZE!)
1775 Casser La Voix (live) Patrick Bruel![]()
![]()
![]()
1774 Fire The Pointer Sisters
1773 I Love You Like I Love Myself Herman Brood & His W.R.
1772 Times Were When The Cats
1771 Dromen Zijn Bedrog Marco Borsato
1770 Fairground Simply Red
1769 Rock And Roll Led Zeppelin
1768 Do It Again Steely Dan
1767 Meer Dan Een Ander Van Dik Hout
1766 Live And Let Die Paul McCartney & Wings![]()
![]()
Doe je toch ook als je voor kapper moet spelen?quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:57 schreef Dagoduck het volgende:
Als ik voor kok moet spelen bestel ik gewoon een kapsalon.
Wel een bazennummerquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat was de Pokémon Theme song ook niet.
Ik ga zelden naar de kapper.quote:Op vrijdag 25 december 2020 18:01 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Doe je toch ook als je voor kapper moet spelen?
Mijn overgrootvader was ook maar een man.quote:
Ruud de Wild, waardeloze DJ!quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:58 schreef TheVulture het volgende:
8 uur extra maar nog steeds platen af moeten breken omdat je jezelf als DJ belangrijker vindt
Das hier al n paar keer opgemerktquote:Op vrijdag 25 december 2020 18:03 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ruud de Wild, waardeloze DJ!
Ik las trouwens op radioforum.nl iemand die opmerkte dat ze vooral 8 uur langer uitzenden omdat de reclames langer zijn
Hij was leuker toen hij vroeger langs liep toen ik met de buurtvriendjes aan het voetballen was op het veldje achter het huis van zijn oudersquote:
Geen idee hoe groot Matt Simons is.quote:
Het is geen Radio Veronica.quote:Op vrijdag 25 december 2020 18:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Verkeerd begrepen. Beetje moe aan het worden
Ah okee! Ik lees niet constant meequote:Op vrijdag 25 december 2020 18:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Das hier al n paar keer opgemerkt
Ik verstond al zoiets als "uiterste noordwesten" ja.quote:Op vrijdag 25 december 2020 18:03 schreef Dven het volgende:
Windkracht 9 in het Alaska van Nederland
Mee eens.quote:Op vrijdag 25 december 2020 18:03 schreef Fred_B het volgende:
Voor degenen die het niet kennen, 1777 is te mooi om te missen
quote:Op vrijdag 25 december 2020 18:03 schreef Fred_B het volgende:
Voor degenen die het niet kennen, 1777 is te mooi om te missen
Eensquote:
Boycotten. Demonstratief vertrekken. Wat denken ze wel.quote:Op vrijdag 25 december 2020 18:04 schreef peaceman het volgende:
Hoe is het hier? Hier staat sky radio aan
Kaap de radioquote:Op vrijdag 25 december 2020 18:04 schreef peaceman het volgende:
We krijgen zometeen...quote:Op vrijdag 25 december 2020 18:04 schreef peaceman het volgende:
Un-Lucky Manquote:Op vrijdag 25 december 2020 18:04 schreef peaceman het volgende:
Ik heb mijn cadeau nog niet..quote:Op vrijdag 25 december 2020 18:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Boycotten. Demonstratief vertrekken. Wat denken ze wel.
Goed argument.quote:
Robert?quote:Op vrijdag 25 december 2020 18:05 schreef Isorden het volgende:
[..]
We krijgen zometeen...
....... ........ Palmer!
Emerson en Lake nemen de telefoon al een paar jaar niet meer op...quote:
Wegwezen daar!quote:Op vrijdag 25 december 2020 18:04 schreef peaceman het volgende:
Plus om de twee nummers geklets van dj's die zichzelf heeeeel grappig vindenquote:Op vrijdag 25 december 2020 18:06 schreef RedFever007 het volgende:
Overigens is dat ook de grootse reden waarom ik weinig radio nog luister. Teveel reclames, fileberichten en nieuwsberichten
Effectief blijft er maar weinig radio/muziek over
David Palmerquote:Op vrijdag 25 december 2020 18:05 schreef Isorden het volgende:
[..]
We krijgen zometeen...
....... ........ Palmer!
Ik blijf me er ook tegen verzetten. En zoek vaak mijn heil in non stop-stations.quote:Op vrijdag 25 december 2020 18:06 schreef RedFever007 het volgende:
Overigens is dat ook de grootse reden waarom ik weinig radio nog luister. Teveel reclames, fileberichten en nieuwsberichten
En dan kunnen we een beetje normaal mee lezen hierquote:Op vrijdag 25 december 2020 18:07 schreef Dagoduck het volgende:
We kunnen ook afspreken dat we gewoon gezellig met zijn allen vooral in de nacht gaan luisteren. Scheelt heel veel reclame.
Helaas zijn ze er bijna allemaal niet meerquote:
Radio Willyquote:Op vrijdag 25 december 2020 18:08 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik blijf me er ook tegen verzetten. En zoek vaak mijn heil in non stop-stations.
Jij dacht ik woon in Nederland, we gaan om 18 uur eten en geen minuut later?quote:Op vrijdag 25 december 2020 18:08 schreef Berkery het volgende:
*Burp*![]()
De Kerst-spareribs waren geslaagd, het vlees viel zo van het bot af
Ah, het Lake ook al best rustig.quote:
Vraag me soms wel af of de Top 2000 met donaties niet gewoon reclamevrij zou kunnen. Is er ook meer tijd om verhalen / bijzondere anekdotes van luisteraars voor te lezen, wat in de meeste gevallen wel een pre is.quote:Op vrijdag 25 december 2020 18:06 schreef RedFever007 het volgende:
Nieuws hoort erbij joh.quote:Op vrijdag 25 december 2020 18:09 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Vraag me soms wel af of de Top 2000 met donaties niet gewoon reclamevrij zou kunnen. Is er ook meer tijd om verhalen / bijzondere anekdotes van luisteraars voor te lezen, wat in de meeste gevallen wel een pre is.
Nieuwsbericht elk uur is eigenlijk ook nergens voor nodig, mensen die zo snel mogelijk op de hoogte willen zijn van de nieuwste berichten hebben daar zat andere kanalen voor. Fileberichten idem.
Sowieso idioot dat een zender die door subsidies overeind wordt gehouden reclames heeft.quote:Op vrijdag 25 december 2020 18:09 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Vraag me soms wel af of de Top 2000 met donaties niet gewoon reclamevrij zou kunnen. Is er ook meer tijd om verhalen / bijzondere anekdotes van luisteraars voor te lezen, wat in de meeste gevallen wel een pre is.
Nieuwsbericht elk uur is eigenlijk ook nergens voor nodig, mensen die zo snel mogelijk op de hoogte willen zijn van de nieuwste berichten hebben daar zat andere kanalen voor. Fileberichten idem.
Wij hadden vroeg gebrunched en alweer trek.quote:Op vrijdag 25 december 2020 18:09 schreef Dagoduck het volgende:
Jij dacht ik woon in Nederland, we gaan om 18 uur eten en geen minuut later?
Toen met George Michael was het nieuws best spectaculair.quote:Op vrijdag 25 december 2020 18:09 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Da's iets Pavloverigs van de NPO.quote:Op vrijdag 25 december 2020 18:09 schreef Gretzl het volgende:
Kan zo over in The Eve of the War.quote:Op vrijdag 25 december 2020 18:11 schreef Berkery het volgende:
Toen ging zijn kat op het keyboard lopen
STEMPLAATGENOTquote:Op vrijdag 25 december 2020 18:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kan zo over in The Eve of the War.
Ja, ik snap het ook niet helemaal, maar blijkbaar moeten de radiozenders van de NPO een deel van hun begroting via de STER binnenhalen. Net zoals op televisie. De hoeveelheid is helaas steeds meer geworden. Met 1 à 2 min. reclame per uur zou de meerderheid al snel vrede kunnen hebben. Nu gaat het te veel ten koste van de muziek.quote:Op vrijdag 25 december 2020 18:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sowieso idioot dat een zender die door subsidies overeind wordt gehouden reclames heeft.
Hier ook.quote:
quote:
Sharon den Adel en Floor Jansen zijn het niet met je eens.quote:Op vrijdag 25 december 2020 18:13 schreef Berkery het volgende:
[..]
Vind ik nog weinig, symfo rock is toch een sausage fest?
Vrijwillig abba missenquote:
Wansmaak.quote:
Ja, dat zijn ... andere mensen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 18:13 schreef Isorden het volgende:
https://www.ad.nl/show/lu(...)-wat-gaaf~a5c2fa1e6/
Ik snap hier dus niks van
Blijven zitten jij!quote:Op vrijdag 25 december 2020 18:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja godver ik wilde net opstaan en begint dat nummer
MERRY XMASSquote:
... er bestaat een kans dat daarop te weinig gestemd is? (Wilde gok van me).quote:Op vrijdag 25 december 2020 18:16 schreef Gretzl het volgende:
Over geldplaatjes en Zweedse dames gesproken, waarom staat All About the Money niet in de lijst?
Ja m.a.w. ik vind dat ie wel meer waardering verdient, leuk hitjequote:Op vrijdag 25 december 2020 18:16 schreef Kopiko het volgende:
[..]
... er bestaat een kans dat daarop te weinig gestemd is? (Wilde gok van me).
Wellicht reageert er in die tijd iemand op je UI?quote:Op vrijdag 25 december 2020 18:16 schreef alopio het volgende:
Dacht eten, maar dus niet. Zit nog een uur niks te doen hier.
Tja vrouwen op vakantie in Frankrijk, die daar dan een foute Fransman hebben ontmoet en er door uitgewoond zijnquote:
Die UI helpt al een paar jaar niet. Maar dankzij Dagoduck wel een mooie kerst UI die ik als een luie hond heel het jaar door gebruikquote:Op vrijdag 25 december 2020 18:18 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Wellicht reageert er in die tijd iemand op je UI?
Die solo aan het einde is genotquote:Op vrijdag 25 december 2020 18:18 schreef Limoentjuh het volgende:
Tot zo.
En dit nummer klinkt nu al fout
Het is een Belgquote:Op vrijdag 25 december 2020 18:19 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik hou niet van schreeuwende Fransen. Ik hou überhaupt niet van Fransen
Nope. Algerijnquote:
Amai das enne Belgiërquote:Op vrijdag 25 december 2020 18:19 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik hou niet van schreeuwende Fransen. Ik hou überhaupt niet van Fransen
Exactemente, je ne pas fran6.quote:
Verdomme, verwar ik weer eens iets. Zal wel met Hernandez zijn dan. Op een of andere manier gooi ik die altijd door elkaarquote:
Volgens mij zijn mensen in de warrie met Jacques Brelquote:Op vrijdag 25 december 2020 18:21 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja jezus wat is het nou? Raak in de war zo
Village People bedoel je.quote:Op vrijdag 25 december 2020 18:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Verdomme, verwar ik weer eens iets. Zal wel met Hernandez zijn dan. Op een of andere manier gooi ik die altijd door elkaar
Maar natuurlijk. Die met die indianentooiquote:
Ja, is toch goed stand aan het houdenquote:Op vrijdag 25 december 2020 18:22 schreef Dagoduck het volgende:
Drie jaar geleden waren we nog bang dat dit nummer voorgoed uit de lijst was verdwenen.
Is ook gewoon lekker plaatje.quote:Op vrijdag 25 december 2020 18:23 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja, is toch goed stand aan het houden
Lastige.quote:Op vrijdag 25 december 2020 18:23 schreef Dagoduck het volgende:
Laatst in een quiz "Wat was de achternaam van de zussen in de groep The Pointer Sisters?"
Niemand wist het.
Pittige vraag welquote:Op vrijdag 25 december 2020 18:23 schreef Dagoduck het volgende:
Laatst in een quiz "Wat was de achternaam van de zussen in de groep The Pointer Sisters?"
Niemand wist het.
Serieus?quote:Op vrijdag 25 december 2020 18:23 schreef Dagoduck het volgende:
Niemand wist het.
Was bij De Slimste Mens ofzo, weet het niet meer.quote:
Die cover van Van Halen?quote:Op vrijdag 25 december 2020 18:25 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Vind Jump persoonlijk leuker.
Dan zal de rook om je hoofd ook wel verdwenen zijn.quote:
Eerder was de rook nog verdwenen. Maar waar rook is is vuur.quote:
Ja maar dt vuur is dus weg.quote:Op vrijdag 25 december 2020 18:28 schreef Dagoduck het volgende:
Op vrijdag 25 december 2020 18:27 schreef Kopiko het volgende:
Herman was een moeilijke manquote:Op vrijdag 25 december 2020 18:28 schreef ok01 het volgende:
M'n oude gitaardocent had een keer gejamd met Herman Brood. Herman besliste steeds wat er gespeeld werd. Zodra iemand anders een nummer inspeelde liep Herman boos weg
Het zwarte van de peertjes geschrapt inmiddels?quote:
Lekker, eet ze!quote:
Oneens.quote:Op vrijdag 25 december 2020 18:30 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Maar hoort gewoon bij de Top 2000.
Volgens mij kan ik jou gewoon namens mij laten posten in dit topicquote:Op vrijdag 25 december 2020 18:31 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Oneens.
Totaal nietszeggend dit gemijmer
Vind ik ook, als dit eruit is mis niemand dit behalve Volendammersquote:Op vrijdag 25 december 2020 18:31 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Oneens.
Totaal nietszeggend dit gemijmer
Wij zijn het wel bizar vaak met elkaar eens viel mij ook opquote:Op vrijdag 25 december 2020 18:32 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik jou gewoon namens mij laten posten in dit topic
En anders doet ie de Maanquote:Op vrijdag 25 december 2020 18:33 schreef alopio het volgende:
De meeste Marco’s doen aan bedrog, maar als de Hond komt dan neukt ie haar toch
Thnx, deze even onthoudenquote:
Is Iron Maiden man al gespot?quote:Op vrijdag 25 december 2020 18:35 schreef DW457 het volgende:
[..]
Er komen best leuke dames voorbij op die zoom.
quote:EEN KEER IN DE ZOVEEL TIJD KOMT VREEMDGAAN UIT
Daar wordt vast op geselecteerdquote:Op vrijdag 25 december 2020 18:35 schreef DW457 het volgende:
[..]
Er komen best leuke dames voorbij op die zoom.
Is dat ook een leuke dame dan?quote:
Zeg ik terwijl ik kijk naar een vent met een fles wijn...quote:Op vrijdag 25 december 2020 18:35 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Daar wordt vast op geselecteerd
Wel de cringe van het cafe door deze zoomquote:Op vrijdag 25 december 2020 18:33 schreef Evenstar het volgende:
Keihard aan en meezingen, jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
De eigenlijke nummer 1 van de Top 2000.
Is het een lege fles wijn? Dan denk ik dat het Guus Meeuwisquote:Op vrijdag 25 december 2020 18:36 schreef DW457 het volgende:
[..]
Zeg ik terwijl ik kijk naar een vent met een fles wijn...
En het feit dat z'n halve repertoire uit covers/vertalingen bestaat.quote:Op vrijdag 25 december 2020 18:36 schreef Poppejans het volgende:
Ik vond het altijd al een gladde, maar nu is het zó extra fout al die nummers van hem over relaties/vreemdgaan..
John Ewbank aidsquote:Op vrijdag 25 december 2020 18:37 schreef Gretzl het volgende:
[..]
En het feit dat z'n halve repertoire uit covers/vertalingen bestaat.
Echoes ookquote:Op vrijdag 25 december 2020 18:37 schreef Evenstar het volgende:
Ik zie dat Slayer dit jaar gewoon vol in prime-time staat
Ze zijn het woord "nog" vergeten.quote:Op vrijdag 25 december 2020 18:37 schreef usagi414 het volgende:
Van alle stemmers op Marco Borsato is 40% getrouwd
Dit aantal neemt ook elk jaar af.quote:Op vrijdag 25 december 2020 18:37 schreef usagi414 het volgende:
Van alle stemmers op Marco Borsato is 40% getrouwd
Nicequote:Op vrijdag 25 december 2020 18:37 schreef Evenstar het volgende:
Was dat niet verwarrend?quote:Op vrijdag 25 december 2020 18:37 schreef Berkery het volgende:
Simply Red heb ik ooit gezien als voorprogramma van de Simple Minds
Wat een kutavond moet je gehad hebbenquote:Op vrijdag 25 december 2020 18:37 schreef Berkery het volgende:
Was wel zalig geweest als dat net rond etenstijd was geweest met de kerstdagenquote:Op vrijdag 25 december 2020 18:37 schreef Evenstar het volgende:
Beetje simpel...quote:Op vrijdag 25 december 2020 18:39 schreef noodgang het volgende:
[..]
Wat een kutavond moet je gehad hebben
Werchter 1986quote:Op vrijdag 25 december 2020 18:37 schreef Berkery het volgende:
Vooral saai, ik heb niks met Simply Red.quote:Op vrijdag 25 december 2020 18:38 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Was dat niet verwarrend?
Haha, geniaalquote:Op vrijdag 25 december 2020 18:39 schreef Sabata het volgende:
Ook grappig hoe het wanproduct van Davina/marco gesandwicht is door Metallica er na en Rammstein er voor.
Hopelijk is Rick van Velthuysen niet in de buurt.quote:Op vrijdag 25 december 2020 18:37 schreef DW457 het volgende:
Ghehehe, die overenthousiaste kinderen...briljant
Iew.quote:Op vrijdag 25 december 2020 18:40 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Hopelijk is Rick van Velthuysen niet in de buurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |