SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)
Dan zit je al bijna in boomer-gebied.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:17 schreef Berkery het volgende:
[..]
Weet je wat oud is? Nooit in groep 8 gezeten hebben, maar gewoon de zesde klas.
Ja. Ver-schrik-ke-lijkquote:
Gruwelquote:
pre-boomerquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan zit je al bijna in boomer-gebied.
ZE KENT HET!quote:
Deeper Underground toch ook in de lijst?quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tegenwoordig de enige van JK toch?
Leuk!quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:22 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
(dit is een Jamiroquai-smiley)
Ja. Had wel verwacht dat het iemand zou zien die met de jaren juist zou gaan stijgen maar het tegendeel is waarquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tegenwoordig de enige van JK toch?
Die vond ik juist niet leukquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik vond alleen de clip van dit nummer leuk
Hele generatie die zich die clip nog kan herinneren.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:23 schreef Fred_B het volgende:
Leuk liedje. Toen hij binnenkwam verbaasde me dat wel overigens.
Als je ze hier maar uitdeelt.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:23 schreef Evenstar het volgende:
Zo ben er weer! Even stukje gewandeld en even langs de AH voor slagroom om vanavond wat cocktails te bouwen
Deze is lekker trouwens
Zit hem volgens mij voornamelijk in het verschil fans vs. niet-fans.quote:
Komen ooit nog wel in die Top2000quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
WERELD OP ZIJN KOP![]()
![]()
Komt wel goed met onze band
Ja ik ook uiteraard, maar in de eerste jaren van de lijst blijkbaar nietquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hele generatie die zich die clip nog kan herinneren.
Live gezien, was kapot saaiquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:24 schreef Kanaroe het volgende:
Jamiroquai heeft zoveel gave nummers, jammer dan dat ie er maar 1x in staat
Keiharde pixels.quote:
Toen hoorde dat niet in het profiel ofzo. Terwijl ik dit op zich ook best muziek vind voor de 'oude' radio 2quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja ik ook uiteraard, maar in de eerste jaren van de lijst blijkbaar niet
Stemgeluid was wel goed hoor ik net.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Live gezien, was kapot saai
Tja, das minder dan. Ik ben sws meer van de studiomuziek, dus maakt mij niet zoveel uitquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Live gezien, was kapot saai
Komen ze het vuilnis overhoop halen?quote:
Net gechecked, maar valt me alles mee. Gewoon een man van 50 plus ofzoquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:24 schreef TheVulture het volgende:
De tand des tijds is niet aardig geweest voor Jay Kay trouwens, die ziet er uit tegenwoordig
Deze stond er eerder al in.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:26 schreef Gretzl het volgende:
The Weeknd mooi dat Radio 2 sinds het laatste album ook helemaal om is!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze hebben altijd relatief jonge artiesten laten optreden daar totdat Amerika Janet Jacksons tepel te zien kreeg.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:26 schreef Evenstar het volgende:
The Weeknd mag lekker voor een leeg stadion optreden straks met Super Bowl.
Snap niet dat die daar al mag staan.
Wat heeft Snap hier nou weer mee te maken?quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:26 schreef Evenstar het volgende:
The Weeknd mag lekker voor een leeg stadion optreden straks met Super Bowl.
Snap niet dat die daar al mag staan.
Ditquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:27 schreef Dagoduck het volgende:
Ik hoor hier wel wat Daft Punk in inderdaad. Had beter gewoon zonder The Weeknd kunnen zijn.
Te weinig Raitt.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Deze versie van Sjors is compleet overbodig
Ik denk Papadopoulos.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:30 schreef Kanaroe het volgende:
Georgios Pappadopolous.
Ken het nummer niet btw.
quote:Wham! bam!
I am! a man!
Job or no job,
You can't tell me that I'm not.
Do! you!
Enjoy what you do?
If not, just stop!
Don't stay there and rot!
Als je alleen z'n volledig solo noteringen neemt 5, met Wham! en z'n samenwerkingen mag het wel rond de 10.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:31 schreef Fred_B het volgende:
George is echt een prima zanger, maar een keer of 5 in de lijst vind ik echt wel genoeg.
Hij zal wel niet meer in het telefoonboek staan.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:30 schreef Kanaroe het volgende:
Georgios Pappadopolous.
Ken het nummer niet btw.
Wel top 100 genot zoquote:
Club Tropicana!quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:32 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik zou 5 overbodige Sjors-noteringen inruilen voor de Wham Rap
Nope.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij zal wel niet meer in het telefoonboek staan.
Die is aanwezig toch?quote:
Kanshebber op slechtste uur van de dag.quote:
"Jamiraikwai"quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:23 schreef peaceman het volgende:
Jammer dat Henk Westbroek niet presenteert.
Gelukkig eindigen we met wat hardrockquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Kanshebber op slechtste uur van de dag.
Alle stemmen naar het origineel en hup, top10 genotquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik als Queen -fan vind zijn Somebody to love versie met John, Roger en Brian zwaar overbodig![]()
![]()
Oh? Dan heb ik niet goed opgelet afgelopen jaren toen ie erin is gekomenquote:
Als voorbode op een uur dat een pak beter isquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gelukkig eindigen we met wat hardrock
quote:
Begint het volgende uur dan met Hallelujah?quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Same. En die staat dit jaar nog hoger ook!quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik als Queen -fan vind zijn Somebody to love versie met John, Roger en Brian zwaar overbodig![]()
![]()
Lordiquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Begint het volgende uur dan met Hallelujah?
En toch staat er te weinig Deep Purple in de lijst...quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En waarom staat Child in Time niet in de top 10 3quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:34 schreef Isorden het volgende:
[..]
En toch staat er te weinig Deep Purple in de lijst...
Waar is Highway Star!![]()
![]()
Nee, met Lorde.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Begint het volgende uur dan met Hallelujah?
quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:34 schreef Dven het volgende:
Is dit het slechtste uur van de hele lijst?
Meestal zit er op de voorlaatste dag altijd zo'n uur met voornamelijk hedendaagse en nederlandstalige meuk, dus ik verwacht het niet.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:34 schreef Dven het volgende:
Is dit het slechtste uur van de hele lijst?
Ik heb mijn best er dit jaar weer voor gedaan... netjes op gestemdquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
En waarom staat Child in Time niet in de top 10 3
Waar is godverdomme alles van Deep Purple überhaupt.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:34 schreef Isorden het volgende:
[..]
En toch staat er te weinig Deep Purple in de lijst...
Waar is Highway Star!![]()
![]()
Blijft schandalig, maar goed Nederland en smaak ...quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hmm ja, eigenlijk niet bij stil gestaan.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Meestal zit er op de voorlaatste dag altijd zo'n uur met voornamelijk hedendaagse en nederlandstalige meuk, dus ik verwacht het niet.
Ik ook. En mijn kat ook. De andere kat had geen zin om te stemmenquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:35 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik heb mijn best er dit jaar weer voor gedaan... netjes op gestemd
Ben nog bij ze in hun horrorhamburgertent in Rovaniemi geweest.quote:
Ik ga volgend jaar mijn lijst eens grondig herschikken. Dat zal helpen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Feminisme?quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:35 schreef Berkery het volgende:
Waarom is Child in time gezakt en Woman from Tokyo gestegen?
Oeh, die zet ik even op mijn lijst. Staat een reis naar Rovaniemi in de planningquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben nog bij ze in hun horrorhamburgertent in Rovaniemi geweest.
Een soort spookhuis met tafeltjes en bediening...
Flauw, maar moest grinniken tochquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:36 schreef Zorro het volgende:
The Carpenters, die timmeren niet meer zo aan de weg de laatste tijd.
Dat werd dunnetjes aan wel andersquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:37 schreef Berkery het volgende:
Toen had de naam Karen nog niet zo'n negatieve klank
quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:36 schreef Gretzl het volgende:
M'n katten gaan ook goed op The Weeknd en Daft Punk![]()
Dan is die meteen af en vind ik zelfs Fix You in de top 10 niet meer erg.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:37 schreef Zorro het volgende:
Ik stel voor om Child in Time en Rollercoaster te wisselen. Maakt de lijst direct veel logischer.
On top of the world, looking down on creations.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:37 schreef noodgang het volgende:
Het is een uur van hoge pieken en diepe dalen
En Close To You was nog niet bekend als immer ruziezoekende girl group.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:37 schreef Berkery het volgende:
Toen had de naam Karen nog niet zo'n negatieve klank
Joe wie?quote:
Wij danken de immer verstandige stemmers voor het behoud van dit prachtige chanson.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Deze was ook op weg naar de uitgang maar maakt dit jaar toch nog even een klein knikje naar boven
Non-relevante stats, laat ze dan lekker weg Radio 2quote:“11% van de stemmers op “I Can’t Make You Love Me doet het liefst aan tennis”
die er dit jaar gelukkig nog altijd in staatquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Origineel van Michael Prins, trouwens
Billy Joe MacAllisterquote:
De Top2000 is toch al een jaar of 10 geen muziekliefhebberslijst johquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:39 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Non-relevante stats, laat ze dan lekker weg Radio 2![]()
Muziekliefhebbers lezen liever feitjes waar we echt iets van opsteken.
Volgens mij is de tent inmiddels ter ziele. Zit/zat wel aan dat plein.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:37 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Oeh, die zet ik even op mijn lijst. Staat een reis naar Rovaniemi in de planningWist wel van Lordi Square, maar wist niet dat er ook een restaurant was haha.
Dat is de grootste schande van allemaal.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Stickers op WhatsApp denk ik.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Waar zijn deze allemaal voor opgenomen joh?
Ik dacht dat die er al een tijdje uit wasquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
die er dit jaar gelukkig nog altijd in staat
Is dat een kast?quote:
Dat nummer heb ik ook een zwak voor.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
die er dit jaar gelukkig nog altijd in staat
Je hebt gelijk. Ik verwarde m met Red mij Niet (vraag me niet waarom)quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht dat die er al een tijdje uit was
Op de prachtige noteringen van de Carpenters en Crowded House na is het afgelopen uren armoe troefquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:40 schreef Evenstar het volgende:
Dit is wel echt een schandalig slecht uurtje zeg.
Nee maar misschien kan die wel beter tegen een val vanaf de Tallahatchie Bridgequote:
Kloptquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:41 schreef Dagoduck het volgende:
Die van Robyn stond er dus nooit in en deze wel? Nederland is een ...
Klinkt pijnlijk inderdaad.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee maar misschien kan die wel beter tegen een val vanaf de Tallahatchie Bridge
ik vond hem leuk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:42 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
ik vond hem leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
[..]
ik vond hem leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat The Cardigans er niet in staan is ook een grote schande trouwens. Die hadden hier bijvoorbeeld mooi gestaan.
Sowieso is Robyn hevig onderschat.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:41 schreef Dagoduck het volgende:
Hun de hele dag Robyn laten horen, op standje burenruzie.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik stel voor dat we alle stemmers naar een strafkamp in noord-Zweden sturen.
Eindigt wel met Deep Purple. En The Weeknd was net wel even heel fijn.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:40 schreef Evenstar het volgende:
Dit is wel echt een schandalig slecht uurtje zeg.
[..]
ik vond hem leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit is iets zoetsappiger[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
En Sabaton daar op laten treden. Dan krijgen ze in hun woorden waarschijnlijk meteen 'bloedende oren'.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik stel voor dat we alle stemmers naar een strafkamp in noord-Zweden sturen.
U vergeetquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:42 schreef Kopiko het volgende:
BLDN:
25 december 15.00-16.00 uur
1813 Homesick Dua Lipa & Chris Martin 5
1812 White Flag Dido 7
1811 Just The Way You Are Bruno Mars 4,5
1810 Beautiful People Ed Sheeran ft. Khalid 3
1809 Virtual Insanity Jamiroquai 1
1808 I Feel It Coming The Weeknd ft. Daft Punk 4
1807 I Can't Make You Love Me George Michael 7
1806 (They Long To Be) Close To YouCarpenters 5,5
1805 Dancing On My Own Calum Scott 2
1804 Als De Rook Om Je Hoofd Is... Boudewijn de Groot 6
1803 Smooth Santana & Rob Thomas 6
[..]
ik vond hem leuk.
Verbaasde me al dat je zei The Carpenters te kennen
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Sabaton mag ook onironisch in de Top 2000, ben best wel fan van hunquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En Sabaton daar op laten treden. Dan krijgen ze in hun woorden waarschijnlijk meteen 'bloedende oren'.
quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:44 schreef Dven het volgende:
[..]![]()
Verbaasde me al dat je zei The Carpenters te kennen
Dat dit soort liedjes niet massaal jongere stemmers aantrekken is natuurlijk wel iets makkelijker te begrijpenquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
B de Groot stond er ook wel eens een keertje of 15 in toch?
Echt he, een goed liedje uit vervlogen tijden, dat past niet bij het echte Top 2000 gevoel.quote:
Mand.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:45 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Net als alle andere nummers van Boudewijn.
Slordige lay-out PDF.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:43 schreef Isorden het volgende:
[..]
U vergeet
1802 Woman From Tokyo Deep Purple
Behalve Jimmy (de eenzame fietser, weetjewel), dat gaat nog netquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:45 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Testament en Verdronekn Vlinder niet waarderenquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:45 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Was ook meer een verwijzing naar de supergroep samen met Henny Vrienten en George Kooymansquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Echt he, een goed liedje uit vervlogen tijden, dat past niet bij het echte Top 2000 gevoel.
Je kan het de occasionele radioluisteraar eigenlijk niet kwalijk nemen, die worden al een jaar of 4 kapot gemaakt met zo'n zaaddodende cover. Als Radio 2 al in de helft van de gevallen voor Robyn zou kiezen zou t waarschijnlijk al genoeg stemmen opleveren om de stand van zaken om te draaien.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:41 schreef Dagoduck het volgende:
2000 en 2006 tm 2008 ja.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
B de Groot stond er ook wel eens een keertje of 15 in toch?
Hey Joe!quote:
Watquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:42 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat The Cardigans er niet in staan is ook een grote schande trouwens. Die hadden hier bijvoorbeeld mooi gestaan.
Verdoriequote:
Tegen die tijd is het gros van de mensen dat allang weer vergeten, ten koste van iets dat op dat moment in de Quiz van 2021 is geplugd.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:47 schreef Gretzl het volgende:
Gelukkig gaat Robyn volgend jaar de stembonus krijgen dankzij het pleidooi van Rivkah in de Top 2000-quiz (finale)![]()
Komt goed mensen
Dat is iedereen dan allang weer vergeten, vrees ik.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:47 schreef Gretzl het volgende:
Gelukkig gaat Robyn volgend jaar de stembonus krijgen dankzij het pleidooi van Rivkah in de Top 2000-quiz (finale)![]()
Komt goed mensen(er was een tijd dat de echte Dancing on My Own niet eens op de keuzelijst stond)
Dat. Zoveel goeds en dan dit erin. Nederland...quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:48 schreef Dagoduck het volgende:
Santana mag er van mij tien keer in staan. Maar deze mag eruit.
We kunnen volgend jaar wel 2 of 3 mindere Boudewijns vervangen door een nieuwe Eefjequote:Op vrijdag 25 december 2020 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als dit er niet in had gestaan had ik het niet gemist
Nee. Dan liever zelfs Boudewijnquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:49 schreef Gretzl het volgende:
We
[..]
We kunnen volgend jaar wel 2 of 3 mindere Boudewijns vervangen door een nieuwe Eefje(of een andere hedendaagse Nederpopzangeres)
Maan en Miss Montreal staan er toch al mooi in!quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:49 schreef Gretzl het volgende:
We
[..]
We kunnen volgend jaar wel 2 of 3 mindere Boudewijns vervangen door een nieuwe Eefje(of een andere hedendaagse Nederpopzangeres)
Van een beetje Smooth zijn Amerikane niet vies.quote:
Tijd dat Eefje de Visser eens aan gaat schuiven bij Matthijs en Don Leo, zij is ook zeer groot fan van Robyn.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is iedereen dan allang weer vergeten, vrees ik.
Donder een eind op met je Eefje.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:49 schreef Gretzl het volgende:
We
[..]
Zullen we gewoon eerst eens een paar Niall Horan, Calumm Scott, Kensington en DBZ-nrs wegwerken voordat we Boudewijns bordje leeg gaan eten?quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:49 schreef Gretzl het volgende:
We
[..]
Jup al had Annemieke ook al een pleidooi gegeven voor Common People. Annemiekegodinquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:50 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Tijd dat Eefje de Visser eens aan gaat schuiven bij Matthijs en Don Leo, zij is ook zeer groot fan van Robyn.
Maar we hebben in de afgelopen stemweek gezien dat 1 fan (Lucky Fonz) de doorslaggevende factor kan zijn bij een (re-)entry zoals Pulp - Common People.
Downvotequote:Op vrijdag 25 december 2020 15:50 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Donder een eind op met je Eefje.
En Revelationsquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:50 schreef Dagoduck het volgende:
Soul Sacrifice (live op Woodstock) erin.
Eerst wat Kensingtons en Calum Scott lozen, akkoordquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zullen we gewoon eerst eens een paar Niall Horan, Calumm Scott, Kensington en DBZ-nrs wegwerken voordat we Boudewijns bordje leeg gaan eten?
Ongelofelijk! Schandequote:Op vrijdag 25 december 2020 15:51 schreef Isorden het volgende:
Woman from Tokyo mooier dan Child in Time....
Wat heeft die gebruikt?
Paar jaar terug nog in de Ziggo gezienquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:52 schreef PippenScottie het volgende:
Hier zou ik 28 oktober naar toe geweest zijn...
Ik heb ze nog in de originele bezetting gezienquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:52 schreef PippenScottie het volgende:
Balen zegquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:52 schreef PippenScottie het volgende:
Met BAAS Lord?quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb ze nog in de originele bezetting gezien
En, waarom ging je nou uiteindelijk niet?quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:52 schreef PippenScottie het volgende:
Zekers.quote:
Ik moet dat blokje Riverside - One Day I'll Fly Away - Beautiful Goodbye ook echt nog terugluisteren. Beste drieluik van de lijst tot zoverquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:53 schreef Gretzl het volgende:
Ik ga tijdens DP even een tweetal gemiste plaatjes van de ochtend inhalen
Wat zul je DIEP PAARS geweest zijn achterafquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zekers.
Lord Paice Glover Gillan en opperbaas Blackmore
Komt tijd komt goedquote:
Dit is correct en tevens juist. Carpenters en deze prostaatplaat zijn een fijne uitzondering op de gehele tendens.quote:
Ongelofeloos jaquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:55 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Wat zul je DIEP PAARS geweest zijn achteraf
Ik vond White Flag ook niet zo vervelend.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is correct en tevens juist. Carpenters en deze prostaatplaat zijn een fijne uitzondering op de gehele tendens.
Lichtelijk jaloers hierquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zekers.
Lord Paice Glover Gillan en opperbaas Blackmore
Ja, er zat wel meer tussen wat luisterbaar was maar het was zelden echt goedquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vond White Flag ook niet zo vervelend.
Jamiroquai maakte ook t een en ander goedquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is correct en tevens juist. Carpenters en deze prostaatplaat zijn een fijne uitzondering op de gehele tendens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |