De helft van Amerika is jarenlang wijsgemaakt dat het onschuldige slachtoffers van de 'witch hunt' van Mueller zijn, dus die zien het als gerechtigheid.quote:Op donderdag 24 december 2020 09:42 schreef mcmlxiv het volgende:
Ik vind het best wel zorgelijk dat mensen niet willen of kunnen inzien dat gratie voor veroordeelde vriendjes best wel een slecht idee is en een ondermijning van de rechtstaat.
Extreem dom of extreem verblind, meer kan ik er niet van maken.
Vreemd dat je steeds de neiging hebt hem te moeten verdedigen en dat je eigenlijk nooit ingaat om vragen ter verduidelijking.quote:
Voor éen keertje een reactie: het is géen persoonlijke haat.quote:Op donderdag 24 december 2020 10:13 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Zoals al vaker benadrukt: ik ben geen fan van Trump. Het blijft een interessant fenomeen dat je hier als dusdanig wordt gezien als je niet meedoet aan de pathologische haat richting die man.
Nee, dat was hoe Obama het deed, dat was fout, natuurlijkquote:Op donderdag 24 december 2020 09:40 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
"Normale" pardons misschien, waar de betrokkenen een verzoek bij het "Office of the Pardon Attorney" indienden en een positief advies gegeven werd...
Het type Rita Verdonk-fans (voorheen gefrustreerde Fortuyn volgers) die hier jaren geleden op de FP rondhingen. Ze hebben echt niet door dat de ellende waar ze nu in zitten door hun eigen stem gedrag is versterkt. Trump is iemand die de media misbruikt om op luide toon de schuld aan een ander te geven. Zolang hij die middelen heeft, zal hij blijven ratelen en opkloppen.quote:Op donderdag 24 december 2020 00:54 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Tja het probleem is nou eenmaal dat Trump heel veel fanatieke volgelingen aantrekt
Trump honoreerde eigenlijk nauwelijks clementieverzoeken in vergelijking met z'n voorgangers:quote:Op donderdag 24 december 2020 11:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, dat was hoe Obama het deed, dat was fout, natuurlijk
waarschijnlijk, alle lakeien en jaknikkers zullen inderdaad een pardon krijgen.quote:
Misdadig eigenlijk.quote:Op donderdag 24 december 2020 14:18 schreef Hexagon het volgende:
Wel bizar eigenlijk dat je vrij kan komen voor misdaden omdat je een vriendje in het witte huis hebt
In theorie kan het in Nederland ook, de minister van justitie kan hier gratie verlenen. In de VS is het vrij gebruikelijk (Clinton gaf zijn halfbroer gratie, Obama dacht ik een stuk of 600 mensen), in Nederland gelukkig niet.quote:Op donderdag 24 december 2020 14:18 schreef Hexagon het volgende:
Wel bizar eigenlijk dat je vrij kan komen voor misdaden omdat je een vriendje in het witte huis hebt
Heb je daar een bron bij? Ik dacht dat hier alleen de koning die macht heeft en dat dan doet na overleg met een aantal partijen.quote:Op donderdag 24 december 2020 16:05 schreef Hanca het volgende:
[..]
In theorie kan het in Nederland ook, de minister van justitie kan hier gratie verlenen. In de VS is het vrij gebruikelijk (Clinton gaf zijn halfbroer gratie, Obama dacht ik een stuk of 600 mensen), in Nederland gelukkig niet.
” Trump is the Virus”quote:Op donderdag 24 december 2020 15:58 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Inderdaad, zo denken meer mensen erover:
De koning doet het laatste inderdaad, maar op advies van de minister van rechtsbescherming/justitie: https://www.justis.nl/pro(...)rzoek%20is%20genomen.quote:Op donderdag 24 december 2020 16:24 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Heb je daar een bron bij? Ik dacht dat hier alleen de koning die macht heeft en dat dan doet na overleg met een aantal partijen.
Fox zou ik niet weten, ga naar Youtube en zoek op "Fox on pardons". Jijbakken, er waren ergere pardons.En het Mueller onderzoek had nooit mogen plaatsvinden en pleitte Trump volledig vrij, het gebruikelijke.quote:Op donderdag 24 december 2020 16:13 schreef AnneX het volgende:
Wat zeggen hullie op fox eigenlijk over pardongate 2.0.
Daar kom ik nooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |