waarschijnlijk, alle lakeien en jaknikkers zullen inderdaad een pardon krijgen.quote:
Misdadig eigenlijk.quote:Op donderdag 24 december 2020 14:18 schreef Hexagon het volgende:
Wel bizar eigenlijk dat je vrij kan komen voor misdaden omdat je een vriendje in het witte huis hebt
In theorie kan het in Nederland ook, de minister van justitie kan hier gratie verlenen. In de VS is het vrij gebruikelijk (Clinton gaf zijn halfbroer gratie, Obama dacht ik een stuk of 600 mensen), in Nederland gelukkig niet.quote:Op donderdag 24 december 2020 14:18 schreef Hexagon het volgende:
Wel bizar eigenlijk dat je vrij kan komen voor misdaden omdat je een vriendje in het witte huis hebt
Heb je daar een bron bij? Ik dacht dat hier alleen de koning die macht heeft en dat dan doet na overleg met een aantal partijen.quote:Op donderdag 24 december 2020 16:05 schreef Hanca het volgende:
[..]
In theorie kan het in Nederland ook, de minister van justitie kan hier gratie verlenen. In de VS is het vrij gebruikelijk (Clinton gaf zijn halfbroer gratie, Obama dacht ik een stuk of 600 mensen), in Nederland gelukkig niet.
” Trump is the Virus”quote:Op donderdag 24 december 2020 15:58 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Inderdaad, zo denken meer mensen erover:
De koning doet het laatste inderdaad, maar op advies van de minister van rechtsbescherming/justitie: https://www.justis.nl/pro(...)rzoek%20is%20genomen.quote:Op donderdag 24 december 2020 16:24 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Heb je daar een bron bij? Ik dacht dat hier alleen de koning die macht heeft en dat dan doet na overleg met een aantal partijen.
Fox zou ik niet weten, ga naar Youtube en zoek op "Fox on pardons". Jijbakken, er waren ergere pardons.En het Mueller onderzoek had nooit mogen plaatsvinden en pleitte Trump volledig vrij, het gebruikelijke.quote:Op donderdag 24 december 2020 16:13 schreef AnneX het volgende:
Wat zeggen hullie op fox eigenlijk over pardongate 2.0.
Daar kom ik nooit.
quote:Op woensdag 23 december 2020 23:46 schreef AnneX het volgende:
[ twitter Our embassy in Baghdad got hit Sunday by several rockets. Three rockets failed to launch. Guess where they were from: IRAN. Now we hear chatter of additional attacks against Americans in Iraq...
Dit is zondag jl. gebeurd? En ik lees het nu pas.
Meneer is naar MAL met zijn knuistje stevig in die van Melania - of andersom.
Is er een War room daar in Florida? Oh nee, dat regel je out in the open ophet terras tussen de overige gasten.
quote:Op donderdag 24 december 2020 20:25 schreef Kijkertje het volgende:
Fijne Kerstdagen allemaal!![]()
[ twitter ]
Helaas geen kerstwens van de huidige president kunnen ontdekken
Doet wat denken aanquote:Op donderdag 24 december 2020 20:41 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ][ twitter ]
Ik zit er ook met verbijstering naar te kijken, beweegt zijn mond nou anders dan de klanken die er uit komen?
Kleuterquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:24 schreef Dutch_view het volgende:
Donnie voert de druk nog even wat op bij een paar Reps![]()
[ twitter ]
Nee. En zelfs de koning mag het alleen als aan een aantal voorwaarden voldaan wordt.quote:Op donderdag 24 december 2020 16:05 schreef Hanca het volgende:
[..]
In theorie kan het in Nederland ook, de minister van justitie kan hier gratie verlenen. In de VS is het vrij gebruikelijk (Clinton gaf zijn halfbroer gratie, Obama dacht ik een stuk of 600 mensen), in Nederland gelukkig niet.
quote:Gratieverzoek
De Koning kan straffen en maatregelen die door de strafrechter zijn opgelegd kwijtschelden. Of hij kan ze verminderen of veranderen. Dit heet gratie verlenen. U kunt als veroordeelde een gratieverzoek indienen.
Voorwaarden gratie
Om gratie te krijgen moet u aan bepaalde voorwaarden voldoen. Gratie kan alleen worden verleend als:
de straf onherroepelijk is en nog niet is ondergaan. Dit betekent dat er geen mogelijkheid meer is om in beroep te gaan.
er sprake is van nieuwe feiten of omstandigheden waarmee de rechter geen rekening heeft gehouden of heeft kunnen houden bij het opleggen van de straf. Bijvoorbeeld als uw gezondheid veel slechter is geworden.
Donnie ging direct golfen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:24 schreef Dutch_view het volgende:
Donnie voert de druk nog even wat op bij een paar Reps![]()
[ twitter ]
Denk dat Sydney Powell ook nog wel even op de koffie komt daarquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:42 schreef AnneX het volgende:
[..]
Donnie ging direct golfen.
Die heeft de regie volgens mij gewoon uit handen gegeven aan bijv. Miller.
Zou Meadow zich hiervoor lenen?
Ben wel benieuwd wie er nog meer rondhangen op MAR in de hofhouding?
Blijkbaar was Rudy onderweg...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |