Dat doen veel mensen.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:00 schreef onlogisch het volgende:
Boys.
Ik vlucht op voorhand al naar het Feyenoordtopic
Dan wordt @De_Kraam ziedend!quote:Op woensdag 23 december 2020 21:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat doen veel mensen.
Daarom lijkt het me verstandig voortaan daar ook haxball-linkjes te posten
Ik zag het jaquote:Op woensdag 23 december 2020 21:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Jeetje die was ook woest zag in het DRT topic.
Ons doek nog niet zien liggen godverdommequote:Op woensdag 23 december 2020 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zag het ja
Nou ja is ook wel irritant als je er niet over mee kan praten.
Aan de andere kant, offtopic is nooit zo'n probleem maar nu omdat hij er niet over mee kan praten is het opeens wel een probleem.
Leuk die doekjesIk vind dat best sfeervol overkomen.
Hopelijk steelt Ajax deze actie.
Wie is 'ons'?quote:Op woensdag 23 december 2020 21:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ons doek nog niet zien liggen godverdomme
De mannen waar ik en @Caland Feyenoord mee bezoeken.quote:
DAN MOET IK HEM EERST VINDEN HÉquote:En pics van je doek?
Ja eensquote:Op woensdag 23 december 2020 21:15 schreef Coco het volgende:
Ik schakel DRT naar het hoofdscherm. Feyenoord is niet zo interessant.
Hebben jullie hem ontworpen? Of is het zo'n standaarddoek?quote:Op woensdag 23 december 2020 21:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De mannen waar ik en @:Caland Feyenoord mee bezoeken.
[..]
DAN MOET IK HEM EERST VINDEN HÉ
Nee, je betaalt aan de supportersvereniging en zij maken het doek voor je.Feyenoord heeft een vast clubje graffitigasten die dat doen. Hoewel je ook zelf je eigen doek mag maken volgens mij. Maar ik krijg niet de indruk dat veel mensen dat doen.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat jullie hem zelf gemaakt hadden en je misschien foto's had gemaakt.
Ahaquote:Op woensdag 23 december 2020 21:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, je betaalt aan de supportersvereniging en zij maken het doek voor je.Feyenoord heeft een vast clubje graffitigasten die dat doen. Hoewel je ook zelf je eigen doek mag maken volgens mij. Maar ik krijg niet de indruk dat veel mensen dat doen.
Je moeder ligt vanavond ook op haar Olympiazijde.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:19 schreef onlogisch het volgende:
Volgens mij liggen we op de Olympiazijde(dat is de zijde waar de camera's staan)
Deze post krijgt geen like (nou ja, niet van mij in ieder geval)quote:Op woensdag 23 december 2020 21:21 schreef Coco het volgende:
[..]
Je moeder ligt vanavond ook op haar Olympiazijde.
Ik vond hem niet bijster sterk nee. Maar we zullen zienquote:Op woensdag 23 december 2020 21:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze post krijgt geen like (nou ja, niet van mij in ieder geval)
Ik sla deze ook overquote:Op woensdag 23 december 2020 21:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze post krijgt geen like (nou ja, niet van mij in ieder geval)
ok, laatste sessie voor kerstquote:Op woensdag 23 december 2020 21:26 schreef FireFox1 het volgende:
Hax in de rust van Feyenoord @:Coco ?
Zou de tv van Boskamp nog in de huiskamer staanquote:Op woensdag 23 december 2020 21:23 schreef tompsv18 het volgende:
Narsingh mist weer eens een 100% kans
Het Feyenoordtopic boeit me niet zo veel, je gaat je gang maar.quote:
Nee denk dat AZ wel wintquote:Op zondag 27 december 2020 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gaan ze nu laten zien dat ze eigenlijk een topclub zijn?
Waarom zouden ze dat doen dan? Schakel net pas in.quote:Op zondag 27 december 2020 14:12 schreef Paul het volgende:
Dacht nog ff straks gaan ze het weer aflasten maar gelukkig niet
windjequote:Op zondag 27 december 2020 14:14 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat doen dan? Schakel net pas in.
Wax?quote:Op zondag 27 december 2020 15:03 schreef HarrieKeen het volgende:
Wat heeft Elia over zijn gezicht lopen?
Haarverf.quote:Op zondag 27 december 2020 15:03 schreef HarrieKeen het volgende:
Wat heeft Elia over zijn gezicht lopen?
Elia Giuliani?quote:
Alleen bij Ajaxquote:Op zondag 27 december 2020 15:05 schreef RubenSosa het volgende:
Waarom laten ze de lijntjes niet zien???
1 leuke actie en/of wedstrijd doet daar niet zoveel aan af. Dit bevestigt maar weer eens hoe simpel jij naar voetbal kijkt.quote:
quote:Op zondag 27 december 2020 15:05 schreef RubenSosa het volgende:
Waarom laten ze de lijntjes niet zien???
Ja ik wil die mongolen wel kunnen controleren vanuit mijn luie stoel.quote:
Was duidelijk geen buitenspelquote:Op zondag 27 december 2020 15:09 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ja ik wil die mongolen wel kunnen controleren vanuit mijn luie stoel.
Utrecht moet gewoon niet aanvallen en scoren. Dan hebben we deze stomme discussies ook niet.quote:
Iedereen is fan van Gakpo behalve die boer.quote:Op zondag 27 december 2020 15:16 schreef PSVCL het volgende:
Stengs hype boven Gakpo verkiezen .. goed bezig De Boer
was mijn gedachten ook hoor. Maar viel me gewoon op dat ze de beelden niet lieten zien.quote:
‘’Moet het over een langere periode laten zien’quote:Op zondag 27 december 2020 15:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Iedereen is fan van Gakpo behalve die boer.
Iets met nepotisme bij Drankquote:Op zondag 27 december 2020 15:19 schreef PSVCL het volgende:
[..]
‘’Moet het over een langere periode laten zien’
Aldus Frank de Boer
Gelukkig doet Stengs dat wel ja
Promes en Babel dan, lol.quote:Op zondag 27 december 2020 15:19 schreef PSVCL het volgende:
[..]
‘’Moet het over een langere periode laten zien’
Aldus Frank de Boer
Gelukkig doet Stengs dat wel ja
quote:Op zondag 27 december 2020 16:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Laatste keer is meer dan 2 maanden geleden
Promes gaan we gelukkig niet meer zien.quote:
Uiteraard.quote:Op zondag 27 december 2020 18:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zodiac al afgekeken? IK MOET DIT WETEN.
Nou vooruit, dan kijk ik ook even met een half oogquote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kan niet zeggen dat ik heel veel zin in ADO - RKC heb maar ik zit klaar hoor
Op basis van Janmaat die Brood vertelde er ooit te hebben gespeeld maar hij wist zelf ook niet wanneer. Klinkt allemaal zeer doordachtquote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:20 schreef Tagliano het volgende:
Oh speelt Janmaat centraal
Vind ik leuk
Klinkt wel vrij plausibel daar het om ADO gaatquote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op basis van Janmaat die Brood vertelde er ooit te hebben gespeeld maar hij wist zelf ook niet wanneer. Klinkt allemaal zeer doordacht
Misschien kunnen ze wat leren van het Capitool, daar gebeurt verder nooit watquote:
Ze doen straks ook heel kek' goaaaaaaaaal'. (als er een doelpunt valt)quote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:34 schreef Tagliano het volgende:
Doen ze met dat nieuwe scorebord geen tijd meer
Oh daar is ie
Ik ben hier érg benieuwd naarquote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze doen straks ook heel kek' goaaaaaaaaal'. (als er een doelpunt valt)
Ik trek bijzonder in twijfel of we een doelpunt gaan zien deze wedstrijd.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze doen straks ook heel kek' goaaaaaaaaal'. (als er een doelpunt valt)
Koert wordt dan ook enkel als dartheld gezien omdat hij ons verlost van Marcel Maijer.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Jullie dartheld lult ook maar wat hè?
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Is wel het basiselement van darten analyserenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Na 4x bekijken heb ik mij nog steeds geen scenario kunnen inbeelden waarin dit een logische beweging isquote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Na 4x bekijken heb ik mij nog steeds geen scenario kunnen inbeelden waarin dit een logische beweging is
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is hier ook beeld met geluid van?
POMPEN 🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆quote:
Vooral omdat er een walk-on dame bij loopt die na twee seconden al geen idee heeft wat haar overkomtquote:
Genialiteit in al zijn eenvoud.quote:
Dat is prachtig ja.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vooral omdat er een walk-on dame bij loopt die na twee seconden al geen idee heeft wat haar overkomt
Dan moet de rest nog komen
Maar eerst de vrouw netjes onderaan de trap krijgen hè. Wat een heer.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vooral omdat er een walk-on dame bij loopt die na twee seconden al geen idee heeft wat haar overkomt
Dan moet de rest nog komen
Nee man. Weeeestlaaaaand, to to tomatenplukkerquote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:13 schreef De_Kraam het volgende:
Dirk is een sympathieke Urker/Katwijker.
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Black Angus burgers met cheddar, ui, sla en curryquote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Macaroni. (zonder plakken kaas)quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit klinkt goed.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Black Angus burgers met cheddar, ui, sla en curry
Dit alles tussen een Italiaanse bol
Geen idee Drizzt en ik weet geeneens of ik nog wat in de vriezer heb liggen.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lekker maat, geniet ervan.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:21 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb voor de virtuele nieuwjaarsborrel van het werk een doos gekregen met o.a. chips, m&m,s, bier, champagne en cola. Dat gaat vanavond allemaal op vrees ik.
Ik ga pizza bestellen.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Om te sparen tegen Ajax zekerquote:
Schaamteloos vooral ook hoe die vrouw aandringt op onnodig fysiek contact in deze tijd(Vrij seksistisch eigenlijk)quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:29 schreef Tagliano het volgende:
De Ligt een opname met de appie gedaan, gelijk corona
Ik denk een pizza Americana. 🇺🇸quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lekker maat, geniet ervan. Welke pizza?
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Kramer kon ooit nog een klein beetje koppen/schieten maar zelfs dat zit er niet meer in.
Het is dat Koert hem een baas vindt
Ik kan me zo heerlijk ergeren aan dat geslof de hele wedstrijd.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Kramer kon ooit nog een klein beetje koppen/schieten maar zelfs dat zit er niet meer in.
Kramer heeft best veel talent hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Hier nog een extra slomo van een boze Kramer op ESPN voor jequote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kan me zo heerlijk ergeren aan dat geslof de hele wedstrijd.
Zal best maar niet als voetballer. Zelfs niet in zijn eerste periode bij ADO.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kramer heeft best veel talent hoor
Heb ik ook niet maar dat had ik zelfs niet aan Toivonen.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:04 schreef Caland het volgende:
Ik snap nooit zo hoe je een hekel kan hebben aan de persoon Kramer. Hij is zo ongeveer de enige die niet aan mediatraininginterviewtjes doet.
Het is een onsympathieke tokkie met hele rare overtredingen. Dat hij zichzelf is prima, maar blijkbaar is hij dan een eikel.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:04 schreef Caland het volgende:
Ik snap nooit zo hoe je een hekel kan hebben aan de persoon Kramer. Hij is zo ongeveer de enige die niet aan mediatraininginterviewtjes doet.
Ik vind dat tokkie juist heel erg meevallen, hij is eerder een beetje eigenaardig.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is een onsympathieke tokkie met hele rare overtredingen. Dat hij zichzelf is prima, maar blijkbaar is hij dan een eikel.
Dat je niet aan mediatraining doet betekent niet dat je geen lul bent natuurlijkquote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:04 schreef Caland het volgende:
Ik vind het echt een randdebiel.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dat tokkie juist heel erg meevallen, hij is eerder een beetje eigenaardig.
Ja, dat snap ik nog wel.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat je niet aan mediatraining doet betekent niet dat je geen lul bent natuurlijk
Ik heb dat bij hem vooral binnen de lijnen eigenlijk, meer dan erbuiten
Het is als lenzen dragen. Je genetische problemen proberen te verbergen.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:07 schreef maxi-mus het volgende:
Sowieso, mannen die hun haar blonderen.
Dat 'ondeugend' is echt een hele matige miem.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:10 schreef Caland het volgende:
Ik zet even een ondeugend kannetje koffie
@:ggmm @:jojoortje @:buitendam
Ja daarom, in het veld kan het echt een complete randdebiel zijn maar daarbuiten vind ik hem altijd wel goed overkomen. Beetje een vreemde eend in de bijt in dat voetbalwereldje.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:10 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Eerder raar dat je geen hekel hebt aan dit soort gedrag.
@Buitendam en ik vinden het vermakelijk.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat 'ondeugend' is echt een hele matige miem.
Hmm, nou ja smaken verschillen laten we het daar maar op houden.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja daarom, in het veld kan het echt een complete randdebiel zijn maar daarbuiten vind ik hem altijd wel goed overkomen. Beetje een vreemde eend in de bijt in dat voetbalwereldje.
Beetje lomp en oke hij raakt zijn hoofdquote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:10 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Eerder raar dat je geen hekel hebt aan dit soort gedrag.
Ik gun jullie je pleziertje uiteraard.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:14 schreef Caland het volgende:
[..]
@:buitendam en ik vinden het vermakelijk.
Gewoon pech dat Bas Nijhuis die wedstrijd niet floot.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beetje lomp en oke hij raakt zijn hoofd
Beetje jammer idd. Kiekn of Jans met Zerrouki of een ander begint.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:10 schreef maxi-mus het volgende:
Woutje Brama is er ook niet bij. @:drizzt_dourden
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Beetje jammer idd. Kiekn of Jans met Zerrouki of een ander begint.
Zie het ja, en Danilo op de bankquote:
Niet fit.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zie het ja, en Danilo op de bank
Net terug uit quarantaine en ze achten slechts 2 groepstrainingen meedoen te weinig. Bijzonder wel.quote:
Wat een bullshit reden.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Net terug uit quarantaine en ze achten slechts 2 groepstrainingen meedoen te weinig. Bijzonder wel.
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:34 schreef maxi-mus het volgende:
Ron Jans is natuurlijk wel een racist.
Eens. Raar dat een club als Twente daar geen problemen mee heeft.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:34 schreef maxi-mus het volgende:
Hopelijk degraderen ze.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:34 schreef maxi-mus het volgende:
Daar hangt al 20 jaar een spandoek met AANPASSEN OF OPROTTEN achter het doelquote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens. Raar dat een club als Twente daar geen problemen mee heeft.
Ik ook.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:38 schreef Tagliano het volgende:
Ik ben tegen racisme
En ik heb godsgruwelijk lekkere burgers op
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens. Raar dat een club als Twente daar geen problemen mee heeft.
BIj andere clubs verplichten ze geeneens een thuisquarantaine na een familiebezoek. Zo graag houdt Jans zijn trainingsveld in zijn ogen raszuiverquote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:34 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind die voorste nog steeds verdacht veel op Leo Driessen lijkenquote:
Ik heb geen ESPN internationale zendersquote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kijk meer naar Leipzig-Dortmund.
Ja het aanbod is vrij karig, wij hebben 3 maanden gratis FOX gekregen maar anders zou ik het nooit nemen.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb geen ESPN internationale zenders![]()
Al mis je dan alleen de Bundesliga
Als je er nou onder meerdere valt, compenseert dat of maakt dat het alleen maar erger?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:02 schreef MC-Morgan het volgende:
We zijn verdoemd, maatjes.
[ twitter ]
Dat soort mensen gun je toch de brandstapel.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:02 schreef MC-Morgan het volgende:
[ twitter ]
@onlogischquote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:02 schreef MC-Morgan het volgende:
[ twitter ]
Wellicht vousvoyeert hijquote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat soort mensen gun je toch de brandstapel.
Wordt wakker
Het dekt de lading ook zo veel beter. Het verschil tussen een kopje koffie of een ondeugend getrokken bakje is gigantisch.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:14 schreef Caland het volgende:
[..]
@:buitendam en ik vinden het vermakelijk.
Wat is een self-lover?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:02 schreef MC-Morgan het volgende:
[ twitter ]
Mee eens makker.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het dekt de lading ook zo veel beter. Het verschil tussen een kopje koffie of een ondeugend getrokken bakje is gigantisch.
Bijzonder dat je zegt dat de column verwijderd moet worden en dan tegelijk diezelfde column ongeveer in zijn geheel op je eigen twitter plaatst.quote:
Emmen heeft wel meer met overgewicht.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:19 schreef MC-Morgan het volgende:
Die dikke Telgenkamp kan ook niet he.
Jammer dat Genero Zeefuik daar niet meer speelt. Dat was echt het toppunt.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Emmen heeft wel meer met overgewicht.
Veendorp is ook viesdik.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:21 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Jammer dat Genero Zeefuik daar niet meer speelt. Dat was echt het toppunt.
Wel handig twee van die backs die werkelijk waar nooit in de verdediging staan inderdaad bij FC Emmen.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:28 schreef MC-Morgan het volgende:
Cavlan. Dat is ook geen verdediger he. Wel een prima linkermiddenvelder.
Maar ze kunnen zo goed mee opkomen!quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel handig twee van die backs die werkelijk waar nooit in de verdediging staan inderdaad bij FC Emmen.
Heerenveen van binnenuit. Hoe hypt ben je!??quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel handig twee van die backs die werkelijk waar nooit in de verdediging staan inderdaad bij FC Emmen.
Snap niet waarom ze geen normale keeper hebben gehaald.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:19 schreef MC-Morgan het volgende:
Die dikke Telgenkamp kan ook niet he.
Hier staat die op de agenda.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heerenveen van binnenuit. Hoe hypt ben je!??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
https://www.vi.nl/pro/ove(...)nuten-op-de-bank-zitquote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Snap niet waarom ze geen normale keeper hebben gehaald.
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Emmen mist een kolkende sfeerrijk Meerdijk
Dit zal wel het einde zijn van het sprookje in de ED.Ik ben bij Twente een paar keer geweest in de eerste divisie en daar was niks mis mee. Behalve het spel natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die 0-0 tegen Jong AZ ook
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |