Nou vooruit, dan kijk ik ook even met een half oogquote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kan niet zeggen dat ik heel veel zin in ADO - RKC heb maar ik zit klaar hoor
Op basis van Janmaat die Brood vertelde er ooit te hebben gespeeld maar hij wist zelf ook niet wanneer. Klinkt allemaal zeer doordachtquote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:20 schreef Tagliano het volgende:
Oh speelt Janmaat centraal
Vind ik leuk
Klinkt wel vrij plausibel daar het om ADO gaatquote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op basis van Janmaat die Brood vertelde er ooit te hebben gespeeld maar hij wist zelf ook niet wanneer. Klinkt allemaal zeer doordacht
Misschien kunnen ze wat leren van het Capitool, daar gebeurt verder nooit watquote:
Ze doen straks ook heel kek' goaaaaaaaaal'. (als er een doelpunt valt)quote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:34 schreef Tagliano het volgende:
Doen ze met dat nieuwe scorebord geen tijd meer
Oh daar is ie
Ik ben hier érg benieuwd naarquote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze doen straks ook heel kek' goaaaaaaaaal'. (als er een doelpunt valt)
Ik trek bijzonder in twijfel of we een doelpunt gaan zien deze wedstrijd.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze doen straks ook heel kek' goaaaaaaaaal'. (als er een doelpunt valt)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |