quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Kramer kon ooit nog een klein beetje koppen/schieten maar zelfs dat zit er niet meer in.
Het is dat Koert hem een baas vindt
Ik kan me zo heerlijk ergeren aan dat geslof de hele wedstrijd.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Kramer kon ooit nog een klein beetje koppen/schieten maar zelfs dat zit er niet meer in.
Kramer heeft best veel talent hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Hier nog een extra slomo van een boze Kramer op ESPN voor jequote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kan me zo heerlijk ergeren aan dat geslof de hele wedstrijd.
Zal best maar niet als voetballer. Zelfs niet in zijn eerste periode bij ADO.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kramer heeft best veel talent hoor
Heb ik ook niet maar dat had ik zelfs niet aan Toivonen.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:04 schreef Caland het volgende:
Ik snap nooit zo hoe je een hekel kan hebben aan de persoon Kramer. Hij is zo ongeveer de enige die niet aan mediatraininginterviewtjes doet.
Het is een onsympathieke tokkie met hele rare overtredingen. Dat hij zichzelf is prima, maar blijkbaar is hij dan een eikel.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:04 schreef Caland het volgende:
Ik snap nooit zo hoe je een hekel kan hebben aan de persoon Kramer. Hij is zo ongeveer de enige die niet aan mediatraininginterviewtjes doet.
Ik vind dat tokkie juist heel erg meevallen, hij is eerder een beetje eigenaardig.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is een onsympathieke tokkie met hele rare overtredingen. Dat hij zichzelf is prima, maar blijkbaar is hij dan een eikel.
Dat je niet aan mediatraining doet betekent niet dat je geen lul bent natuurlijkquote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:04 schreef Caland het volgende:
Ik vind het echt een randdebiel.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dat tokkie juist heel erg meevallen, hij is eerder een beetje eigenaardig.
Ja, dat snap ik nog wel.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat je niet aan mediatraining doet betekent niet dat je geen lul bent natuurlijk
Ik heb dat bij hem vooral binnen de lijnen eigenlijk, meer dan erbuiten
Het is als lenzen dragen. Je genetische problemen proberen te verbergen.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:07 schreef maxi-mus het volgende:
Sowieso, mannen die hun haar blonderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |