Waarom zouden ze dat doen dan? Schakel net pas in.quote:Op zondag 27 december 2020 14:12 schreef Paul het volgende:
Dacht nog ff straks gaan ze het weer aflasten maar gelukkig niet
windjequote:Op zondag 27 december 2020 14:14 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat doen dan? Schakel net pas in.
Wax?quote:Op zondag 27 december 2020 15:03 schreef HarrieKeen het volgende:
Wat heeft Elia over zijn gezicht lopen?
Haarverf.quote:Op zondag 27 december 2020 15:03 schreef HarrieKeen het volgende:
Wat heeft Elia over zijn gezicht lopen?
Elia Giuliani?quote:
Alleen bij Ajaxquote:Op zondag 27 december 2020 15:05 schreef RubenSosa het volgende:
Waarom laten ze de lijntjes niet zien???
1 leuke actie en/of wedstrijd doet daar niet zoveel aan af. Dit bevestigt maar weer eens hoe simpel jij naar voetbal kijkt.quote:
quote:Op zondag 27 december 2020 15:05 schreef RubenSosa het volgende:
Waarom laten ze de lijntjes niet zien???
Ja ik wil die mongolen wel kunnen controleren vanuit mijn luie stoel.quote:
Was duidelijk geen buitenspelquote:Op zondag 27 december 2020 15:09 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ja ik wil die mongolen wel kunnen controleren vanuit mijn luie stoel.
Utrecht moet gewoon niet aanvallen en scoren. Dan hebben we deze stomme discussies ook niet.quote:
Iedereen is fan van Gakpo behalve die boer.quote:Op zondag 27 december 2020 15:16 schreef PSVCL het volgende:
Stengs hype boven Gakpo verkiezen .. goed bezig De Boer
was mijn gedachten ook hoor. Maar viel me gewoon op dat ze de beelden niet lieten zien.quote:
‘’Moet het over een langere periode laten zien’quote:Op zondag 27 december 2020 15:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Iedereen is fan van Gakpo behalve die boer.
Iets met nepotisme bij Drankquote:Op zondag 27 december 2020 15:19 schreef PSVCL het volgende:
[..]
‘’Moet het over een langere periode laten zien’
Aldus Frank de Boer
Gelukkig doet Stengs dat wel ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |