quote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Jullie dartheld lult ook maar wat hè?
Is wel het basiselement van darten analyserenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Jullie dartheld lult ook maar wat hè?
Na 4x bekijken heb ik mij nog steeds geen scenario kunnen inbeelden waarin dit een logische beweging isquote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Na 4x bekijken heb ik mij nog steeds geen scenario kunnen inbeelden waarin dit een logische beweging is
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is hier ook beeld met geluid van?
POMPEN 🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆quote:
Vooral omdat er een walk-on dame bij loopt die na twee seconden al geen idee heeft wat haar overkomtquote:
Genialiteit in al zijn eenvoud.quote:
Dat is prachtig ja.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vooral omdat er een walk-on dame bij loopt die na twee seconden al geen idee heeft wat haar overkomt
Dan moet de rest nog komen
Maar eerst de vrouw netjes onderaan de trap krijgen hè. Wat een heer.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vooral omdat er een walk-on dame bij loopt die na twee seconden al geen idee heeft wat haar overkomt
Dan moet de rest nog komen
Nee man. Weeeestlaaaaand, to to tomatenplukkerquote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:13 schreef De_Kraam het volgende:
Dirk is een sympathieke Urker/Katwijker.
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Black Angus burgers met cheddar, ui, sla en curryquote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Macaroni. (zonder plakken kaas)quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit klinkt goed.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Black Angus burgers met cheddar, ui, sla en curry
Dit alles tussen een Italiaanse bol
Geen idee Drizzt en ik weet geeneens of ik nog wat in de vriezer heb liggen.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lekker maat, geniet ervan.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:21 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb voor de virtuele nieuwjaarsborrel van het werk een doos gekregen met o.a. chips, m&m,s, bier, champagne en cola. Dat gaat vanavond allemaal op vrees ik.
Ik ga pizza bestellen.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Om te sparen tegen Ajax zekerquote:
Schaamteloos vooral ook hoe die vrouw aandringt op onnodig fysiek contact in deze tijd(Vrij seksistisch eigenlijk)quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:29 schreef Tagliano het volgende:
De Ligt een opname met de appie gedaan, gelijk corona
Ik denk een pizza Americana. 🇺🇸quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lekker maat, geniet ervan. Welke pizza?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |