Jij vindt een consequente scheidsrechter bizar ?quote:Op woensdag 23 december 2020 18:22 schreef yats het volgende:
Bizar dat Bizot het al een keer deed en toen niets kreeg, en nu gewoon weer niet...
Hoezo de arbitrage doet het prima vandaag?
Dan krijg je rood en minimaal 3 wedstrijden. Dat is iets dat het verleden inmiddels wel leert.quote:Op woensdag 23 december 2020 18:20 schreef Zorro het volgende:
Je zou dit als Vitesse speler nu direct ook moeten doen. Kijken wat er dan gebeurt.
Consequent slecht is inderdaad ook consequent. Hier kon je beide keren rood voor geven.quote:Op woensdag 23 december 2020 18:22 schreef Durmada het volgende:
[..]
Jij vindt een consequente scheidsrechter bizar ?
Maar dan heb je wel een argument om het aan te vechten lijkt me.quote:Op woensdag 23 december 2020 18:22 schreef yats het volgende:
[..]
Dan krijg je rood en minimaal 3 wedstrijden. Dat is iets dat het verleden inmiddels wel leert.
Een scheids die consequent zijn eigen regels bedenkt wel ja.quote:Op woensdag 23 december 2020 18:22 schreef Durmada het volgende:
[..]
Jij vindt een consequente scheidsrechter bizar ?
Goh, het begint op te vallen he?quote:Op woensdag 23 december 2020 18:23 schreef MC-Morgan het volgende:
Waarom wordt Vitesse structureel benadeeld in de Eredivisie?
Die fluit pas bij botbreuken.quote:
Vitesse is een watjesclub. Zelfs duidelijke arbitrale blunders accepteren ze zonder klagen.quote:Op woensdag 23 december 2020 18:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel een argument om het aan te vechten lijkt me.
Ik hoop dat jullie dadelijk winnenquote:Op woensdag 23 december 2020 18:24 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Ja, je hebt mijn ogen geopend.
Klopt, ontzettende debiel is het.quote:Op woensdag 23 december 2020 18:27 schreef maxi-mus het volgende:
Dit is echt idioot gedrag van Bizot.
Vooral die eerste vind ik. Hij heeft hem, het is klaar, en dan springt ie nog een keer zomaar vooruit op de speler in.quote:Op woensdag 23 december 2020 18:27 schreef maxi-mus het volgende:
Dit is echt idioot gedrag van Bizot, dat moet je bij Zlatan een keer doen.
Moet toch gewoon mogen. Of gaan we daar tegenwoordig ook al kaarten voor geven.quote:Op woensdag 23 december 2020 18:27 schreef maxi-mus het volgende:
Dit is echt idioot gedrag van Bizot, dat moet je bij Zlatan een keer doen.
Veerman en Veerman hebben de gunfactor.quote:
Nee, dat moet niet mogen om als een randdebiel op middelhoogte met je knie dom in te komen. Vooral als je de bal al hebt.quote:Op woensdag 23 december 2020 18:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet toch gewoon mogen. Of gaan we daar tegenwoordig ook al kaarten voor geven.
Vroegah ging elke keeper met zn knie omhoog erin.
Hoort er gewoon bij, mannelijk voetbal.quote:Op woensdag 23 december 2020 18:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, dat moet niet mogen om als een randdebiel op middelhoogte met je knie dom in te komen. Vooral als je de bal al hebt.
Dit is een argumentatie van lik-men-vestje.quote:Op woensdag 23 december 2020 18:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoort er gewoon bij, mannelijk voetbal.
Ik duim nooit voor Utrecht, maar de 27e maak ik een eenmalige uitzondering.quote:
In dat stadion waait het ook als het verder overal 30 graden en windstil is.quote:Op woensdag 23 december 2020 18:29 schreef MC-Morgan het volgende:
Is het in Alkmaar ooit lekker weer? Altijd koud en nat in mijn beleving.
Exact mijn ervaring daar. En ook dit resultaat is verwacht. De betere zijn en toch verliezen.quote:Op woensdag 23 december 2020 18:29 schreef MC-Morgan het volgende:
Mwah, dit waren gewoon onnodige overtredingen. Bizot kont goed weg.quote:Op woensdag 23 december 2020 18:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoort er gewoon bij, mannelijk voetbal.
In de het 5 metergebied bij een corner of vrije trap mag dat inderdaad. Wat Bizot doet is achterlijk.quote:Op woensdag 23 december 2020 18:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet toch gewoon mogen. Of gaan we daar tegenwoordig ook al kaarten voor geven.
Vroegah ging elke keeper met zn knie omhoog erin.
Ik vond juist die tweede niet veel, eerste is niet echt nodig nee.quote:Op woensdag 23 december 2020 18:32 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah, dit waren gewoon onnodige overtredingen. Bizot kont goed weg.
Zeah zekah.quote:Op woensdag 23 december 2020 18:29 schreef MC-Morgan het volgende:
Ze gaan wel die tochthoeken dichtmaken, dus misschien valt het daarna mee.quote:Op woensdag 23 december 2020 18:30 schreef Caland het volgende:
[..]
In dat stadion waait het ook als het verder overal 30 graden en windstil is.
Echt de meest verschrikkelijke locatie van Nederland.
Ik durf de weddenschap met je aan dat dit bij jullie een penalty en rood was geweest.quote:Op woensdag 23 december 2020 18:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond juist die tweede niet veel, eerste is niet echt nodig nee.
Maar heel veel is er verder ook niet aan de hand.
Hoe ga je deze weddenschap ooit verzilveren?quote:Op woensdag 23 december 2020 18:40 schreef yats het volgende:
[..]
Ik durf de weddenschap met je aan dat dit bij jullie een penalty en rood was geweest.
We kunnen het Nijhuis vragenquote:Op woensdag 23 december 2020 18:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe ga je deze weddenschap ooit verzilveren?
Bij Sunderland was hij ook al zo goed (deze conclusie trek ik op basis van die docu)quote:Op woensdag 23 december 2020 18:50 schreef maxi-mus het volgende:
Ruiter speelt echt heel slecht dit seizoen.
Sterkte maat. Gelukkig na vandaag even rust.quote:Op woensdag 23 december 2020 18:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Haha manmanman. Wat is Willem II toch kut.
Kutkeeper
En vervolgens Wellenreuther gratis de deur uit laten lopen.quote:Op woensdag 23 december 2020 18:56 schreef SOG het volgende:
Was de derde keeper achter zoet en unerstall. Waarom staat deze gast bij het eerste van w2? Heeft consequent slecht gekeept dit seizoen. Dus we hebben een ex derde keeper van psv en een ex tweede keeper van twente....
Branderhorst was gewoon een prima keeper. Jammer dat die weg moest omdat wellenreuther het zo goed deed.
Ik ben er even niet bij en meteen gaat het slecht.quote:Op woensdag 23 december 2020 18:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jullie zijn dit jaar wel echt heel erg slecht zeg.
Willem II 0 - Ajax 1quote:Op woensdag 23 december 2020 18:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En vervolgens Wellenreuther gratis de deur uit laten lopen.
Branderhorst was wel oke ja
Ajax verloor een paar weken geleden nog van Twente.quote:Op woensdag 23 december 2020 18:59 schreef tompsv18 het volgende:
Potjes van Ajax zijn niet echt vermakelijk dit seizoen. Iedere keer een makkelijke overwinning. Beetje jammer.
Twente en Utrecht zijn nog niet zo lang geleden.quote:Op woensdag 23 december 2020 18:59 schreef tompsv18 het volgende:
Potjes van Ajax zijn niet echt vermakelijk dit seizoen. Iedere keer een makkelijke overwinning. Beetje jammer.
Over het algemeen dan, er zijn altijd uitzonderingen.quote:Op woensdag 23 december 2020 18:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax verloor een paar weken geleden nog van Twente.
Utrecht was zeer vermakelijk ja, eensquote:Op woensdag 23 december 2020 19:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Twente en Utrecht zijn nog niet zo lang geleden.
Ja Ajax wint meer dan het verliest in de Eredivisie, joh.quote:Op woensdag 23 december 2020 19:00 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Over het algemeen dan, er zijn altijd uitzonderingen.
11 van de 13 gewonnen en al 51 keer gescoordquote:Op woensdag 23 december 2020 19:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja Ajax wint meer dan het verliest in de Eredivisie, joh.
Maar het gaat echt niet altijd zo makkelijk als jij schetst.
Ze beginnen op PSV te lijkenquote:Op woensdag 23 december 2020 18:59 schreef tompsv18 het volgende:
Ja door een makkelijk programma ja, PSV zit er niet ver achter.quote:Op woensdag 23 december 2020 19:02 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
11 van de 13 gewonnen en al 51 keer gescoord
PSV was slaapverwekkend gisteren.quote:Op woensdag 23 december 2020 19:02 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ajax wint veel makkelijker een wedstrijd, maar leuke poging.
hoezoquote:Op woensdag 23 december 2020 19:32 schreef GGMM het volgende:
Altijd als ik Antony zie moet ik aan de PVV denken
Doet me aan een user denken.quote:Op woensdag 23 december 2020 19:23 schreef GGMM het volgende:
Die 'handigheidjes' en 'trucjes' van Antony leiden meestal tot balverlies ja.
Oh zo, nooit echt opgemerktquote:Op woensdag 23 december 2020 19:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die tattoo lijkt wel een beetje op het logo van de PVV toch
quote:
hmmquote:Op woensdag 23 december 2020 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ekkelenkamp
Dit wint Ajax niet meer.
Het wordt steeds gekker met die user!quote:Op woensdag 23 december 2020 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
En dan zei @:tompsv18 nog dat Ajax zijn potjes makkelijk wint.
Zal je altijd zienquote:Op woensdag 23 december 2020 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
En dan zei @:tompsv18 nog dat Ajax zijn potjes makkelijk wint.
Natuurlijk nietquote:Op woensdag 23 december 2020 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geloof jij ook in jinxen net als @:Dj_Day-V ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Ja maar hij heeft Ronaldo een keer omgegooid.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ekkelenkamp
Dit wint Ajax niet meer.
Hou op.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:12 schreef onlogisch het volgende:
Een killer komt erin. Nu wordt er OP HET SCHERPST VAN DE SNEDE gespeeld
quote:Op woensdag 23 december 2020 20:12 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft Ronaldo een keer omgegooid.
Sinds wanneer ga je dood van een sneetje in je knie?quote:Op woensdag 23 december 2020 20:12 schreef onlogisch het volgende:
Een killer komt erin. Nu wordt er OP HET SCHERPST VAN DE SNEDE gespeeld
?????????????????????quote:Op woensdag 23 december 2020 20:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik offer me maar op dan.
Hallo @:onlogisch !!!!!
Wattequote:Op woensdag 23 december 2020 20:14 schreef RipCity het volgende:
Schaamteloos dat promes gewoon speelt na de onthullingen vandaag over hem.
Dat Ajax op dat vlak een vrij walgelijke club is mag inmiddels toch wel bekend zijn.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:14 schreef RipCity het volgende:
Schaamteloos dat promes gewoon speelt na de onthullingen vandaag over hem.
Boulevard gemist? Promes kan binnenkort Panna’s aan Holleeder gaan geven.quote:
Er zijn wel eens dagen dat ik geen Boulevard kijkquote:Op woensdag 23 december 2020 20:16 schreef RipCity het volgende:
B
[..]
Boulevard gemist? Promes is er bij.
Haha. Deze ´man´ kijkt Boulevardquote:Op woensdag 23 december 2020 20:16 schreef RipCity het volgende:
B
[..]
Boulevard gemist? Promes kan binnenkort Panda’s aan Holleeder gaan geven.
Dit blijft geen 0-0 denk ik.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:17 schreef PSVCL het volgende:
Minimaal 5 min extra tijd als het 0-0 blijft
Let maar op
Zou wat zijn.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:17 schreef PSVCL het volgende:
Let maar op
Alleen voor Peter Rrrrrrrrrquote:Op woensdag 23 december 2020 20:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha. Deze ´man´ kijkt Boulevard
quote:Op woensdag 23 december 2020 20:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er zijn wel eens dagen dat ik geen Boulevard kijk
quote:Op woensdag 23 december 2020 20:17 schreef PSVCL het volgende:
Let maar op
Staat er iemand op scherp bij Ajax?quote:Op woensdag 23 december 2020 20:17 schreef PSVCL het volgende:
Let maar op
Het is een jood met hazentan-denquote:Op woensdag 23 december 2020 20:23 schreef Obiekulu het volgende:
Huntelaar denkt aan de vorige keer dat hij bij Willem II een doelpunt tekort kwam..
Promesquote:Op woensdag 23 december 2020 20:20 schreef RipCity het volgende:
[..]
Staat er iemand op scherp bij Ajax?
quote:Op woensdag 23 december 2020 20:26 schreef SOG het volgende:
Promes heeft vorige week het zeepje laten vallen onder de douche. Moet het nog een beetje ervanaf lopen.
Wachten op de 2-1 voor Willem II in een counter.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Slotoffensief van Ajax is altijd zo leuk.
Gemist ja, ff opzoekenquote:Op woensdag 23 december 2020 20:16 schreef RipCity het volgende:
B
[..]
Boulevard gemist? Promes kan binnenkort Panna’s aan Holleeder gaan geven.
Gelezen.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb het in het Promes-topic gepost!
Zo ben ik dan ook wel weer
En het is het enige waarvoor hij er staat.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ekkelenkamp is koning in het missen van reuzekansen in blessuretijd
Ha Ha.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nog steeds boos over Twente???
Ik ook niet. Af en toe nog wel wat gezien van vorig jaar. Geeft toch iets van hoop.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:38 schreef Scrummie het volgende:
Jeetje. Niet verwacht.
Gefeliciteerd @:lenny_leonard
Ben er bang voor.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit wordt een pijnlijke januarimaand.
Mij welquote:Op woensdag 23 december 2020 20:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk ook tijdens Feyenoord, want Feyenoord boeit niemand iets
In de rust en na fey gok ikquote:Op woensdag 23 december 2020 20:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk ook tijdens Feyenoord, want Feyenoord boeit niemand iets
Eet smakelijk makker.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ga even wat eten, daarna wellicht.
Dan is Fey al begonnen, afhankelijk van wat je eet.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Eet smakelijk maatquote:Op woensdag 23 december 2020 20:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Doe niet zo verslaafd.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:40 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dan is Fey al begonnen, afhankelijk van wat je eet.
@:GGMM?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |