Jij vindt een consequente scheidsrechter bizar ?quote:Op woensdag 23 december 2020 18:22 schreef yats het volgende:
Bizar dat Bizot het al een keer deed en toen niets kreeg, en nu gewoon weer niet...
Hoezo de arbitrage doet het prima vandaag?
Dan krijg je rood en minimaal 3 wedstrijden. Dat is iets dat het verleden inmiddels wel leert.quote:Op woensdag 23 december 2020 18:20 schreef Zorro het volgende:
Je zou dit als Vitesse speler nu direct ook moeten doen. Kijken wat er dan gebeurt.
Consequent slecht is inderdaad ook consequent. Hier kon je beide keren rood voor geven.quote:Op woensdag 23 december 2020 18:22 schreef Durmada het volgende:
[..]
Jij vindt een consequente scheidsrechter bizar ?
Maar dan heb je wel een argument om het aan te vechten lijkt me.quote:Op woensdag 23 december 2020 18:22 schreef yats het volgende:
[..]
Dan krijg je rood en minimaal 3 wedstrijden. Dat is iets dat het verleden inmiddels wel leert.
Een scheids die consequent zijn eigen regels bedenkt wel ja.quote:Op woensdag 23 december 2020 18:22 schreef Durmada het volgende:
[..]
Jij vindt een consequente scheidsrechter bizar ?
Goh, het begint op te vallen he?quote:Op woensdag 23 december 2020 18:23 schreef MC-Morgan het volgende:
Waarom wordt Vitesse structureel benadeeld in de Eredivisie?
Die fluit pas bij botbreuken.quote:
Vitesse is een watjesclub. Zelfs duidelijke arbitrale blunders accepteren ze zonder klagen.quote:Op woensdag 23 december 2020 18:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel een argument om het aan te vechten lijkt me.
Ik hoop dat jullie dadelijk winnenquote:Op woensdag 23 december 2020 18:24 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Ja, je hebt mijn ogen geopend.
Klopt, ontzettende debiel is het.quote:Op woensdag 23 december 2020 18:27 schreef maxi-mus het volgende:
Dit is echt idioot gedrag van Bizot.
Vooral die eerste vind ik. Hij heeft hem, het is klaar, en dan springt ie nog een keer zomaar vooruit op de speler in.quote:Op woensdag 23 december 2020 18:27 schreef maxi-mus het volgende:
Dit is echt idioot gedrag van Bizot, dat moet je bij Zlatan een keer doen.
Moet toch gewoon mogen. Of gaan we daar tegenwoordig ook al kaarten voor geven.quote:Op woensdag 23 december 2020 18:27 schreef maxi-mus het volgende:
Dit is echt idioot gedrag van Bizot, dat moet je bij Zlatan een keer doen.
Veerman en Veerman hebben de gunfactor.quote:
Nee, dat moet niet mogen om als een randdebiel op middelhoogte met je knie dom in te komen. Vooral als je de bal al hebt.quote:Op woensdag 23 december 2020 18:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet toch gewoon mogen. Of gaan we daar tegenwoordig ook al kaarten voor geven.
Vroegah ging elke keeper met zn knie omhoog erin.
Hoort er gewoon bij, mannelijk voetbal.quote:Op woensdag 23 december 2020 18:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, dat moet niet mogen om als een randdebiel op middelhoogte met je knie dom in te komen. Vooral als je de bal al hebt.
Dit is een argumentatie van lik-men-vestje.quote:Op woensdag 23 december 2020 18:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoort er gewoon bij, mannelijk voetbal.
Ik duim nooit voor Utrecht, maar de 27e maak ik een eenmalige uitzondering.quote:
In dat stadion waait het ook als het verder overal 30 graden en windstil is.quote:Op woensdag 23 december 2020 18:29 schreef MC-Morgan het volgende:
Is het in Alkmaar ooit lekker weer? Altijd koud en nat in mijn beleving.
Exact mijn ervaring daar. En ook dit resultaat is verwacht. De betere zijn en toch verliezen.quote:Op woensdag 23 december 2020 18:29 schreef MC-Morgan het volgende:
Is het in Alkmaar ooit lekker weer? Altijd koud en nat in mijn beleving.
Mwah, dit waren gewoon onnodige overtredingen. Bizot kont goed weg.quote:Op woensdag 23 december 2020 18:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoort er gewoon bij, mannelijk voetbal.
In de het 5 metergebied bij een corner of vrije trap mag dat inderdaad. Wat Bizot doet is achterlijk.quote:Op woensdag 23 december 2020 18:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet toch gewoon mogen. Of gaan we daar tegenwoordig ook al kaarten voor geven.
Vroegah ging elke keeper met zn knie omhoog erin.
Ik vond juist die tweede niet veel, eerste is niet echt nodig nee.quote:Op woensdag 23 december 2020 18:32 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah, dit waren gewoon onnodige overtredingen. Bizot kont goed weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |